2.4
6 ocen

BIG Autohandel - Autoryzowany Dealer FORDA

adres
80-718 Gdańsk, Elbląska 79B
telefon
58 320-69-69  fax:  58 320-69-24
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

Opinie + dodaj ocenę


4.8

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    4
     
  • czas realizacji:
    5
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
4.8

Nie takie ASO straszne

Mam juz kolejnego Forda tym razem MK4. Odwiedziłem juz wiele serwisów nie jednokrotnie mialem gęsią skórkę przed wizytą bo zawsze bylo cos nie tak. W Bigu bylem po ponad dwuletniej przerwie i chetnie tam wrócę auto obejrzałem na recepcji w towarzystwie uwaga !!! Pani. Tak doradca w Bigu jest Pani Elzbieta i ma pojęcie o samochodach pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia.

  • Stanisław (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Listopad 2016
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

samochód PO WYPADKU próbują sprzedać jako bezwypadkowy!!

Rozważałem zakup pojazdu Mondeo z 2015 r. Ogłoszenie głosiło, że pojazd jest bezwypadkowy. Sprzedawca zapewniał, że auto nie miało żadnych uszkodzeń. Na szczęście na oględziny pojazdu poszedłem ze znajomym mechanikiem, który od razu stwierdził, że auto było uderzone z tyłu. Sprzedawca miał minę zdziwionego i obiecał wyjaśnić sprawę. Po kilku dniach oddzwonił i powiedział, że wymieniono m.in. zderzak z tyłu, podłogę bagażnika i pokrywę bagażnika. Po tych informacjach zrezygnowałem z zakupu, ponieważ poczułem się oszukany (podczas wizyt osobistych zapewniano mnie, że samochód jest bezwypadkowy). To co dzieje się dalej, to już absolutny SKANDAL! BIG Authandel (nota bene autoryzowany dealer Forda!) wiedząc o tym, że samochód jest powypadkowy nadal w ogłoszeniach zaznacza, że auto jest bezwypadkowe: http://otomoto.pl/oferta/ford-mondeo-1-5-ecoboost-160km-automat-salon-polska-serwis-aso-ID6yC0In.html http://bigautohandel.eu/listings/ford-mondeo-1-5-ecoboost-160km-2/ Nie wiem na co liczy sprzedawca, czy może na to, że ktoś kupi to auto będąc przekonanym że było ono bezwypadkowe (bo nie przyjdzie z mechanikiem i nie dostrzeże dokonanych napraw). UWAŻAJCIE I NIE DAJCIE SIĘ OSZUKAĆ!

  • Ostrożny Kupujacy (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 5.11.2016
  • Polecam innym: nie

1.4

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.4

BLACHARNIA

Wiecej tam nie pojadę , nigdy nie maja czasu na przyjecie klienta trzeba sie prosic ,pytać i czegać miało być na następny dzień do odbioru a tu 3 dni zderzak lakierowali ,problem z kolorem potem brak jakiegoś pigmentu a na koniec po umyciu wyjechał porysowany aso hehehe nigdy więcej NIE POJADE TAM ODRADZAM !!!!

  • KRZYSIEK (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 16,05,2016
  • Polecam innym: nie

5.8

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.8

Zaskoczony

W kwietniu 2016r. skorzystałem z usług serwisu w Gdańsku ul. Elbląska. Byłem bardzo miło zaskoczony nie tylko profesjonalną obsługą ale i czysto ludzkim podejściem do klienta. Trafiłem do Pana Piotra i muszę przyznać, że ta wizyta zapisała mi się w pamięci. Wiedza oraz życzliwość nie była obca temu Panu. Miał czas, żeby podejść do auta, sprawdzić, doradzić. Ponadto poinformował mnie o aktualnych promocjach np. wymiana rozrządu, z której chętnie skorzystałem. Każdy kontakt telefoniczny z tym Panem to płynąca życzliwość i chęć udzielenia pomocy. Podam jeszcze jeden przykład – zostawiłem auto na wymianę rozrządu, auto miało być do odbioru tego samego dnia. Umówiłem się, że godzinę przed zakończeniem naprawy Pan Piotr zadzwoni do mnie. W czasie tej godziny miałem czas na dojazd środkami komunikacji miejskiej do serwisu. Przyjechałem auto stało i czekało na mnie na dodatek czyste i pachnące. Takie podejście i działanie Pana Piotra to najlepsza reklama dla tej firmy. Ja ze swojej strony jeszcze raz DZIĘKUJE i do dnia dzisiejszego jestem pod wrażeniem.

  • Eugeniusz (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 04.2016
  • Polecam innym: tak

5.5

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
5.5

Serwis Godny polecenia

Witam Po przygodach w innych serwisach w trojmiescie gdzie nie potrafil nikt zdiagnozowac samochodu co mu dolega (zle prowadzenie, nie trzymanie sie toru drogi) w Bigautohandel trafna diagnoza zero amatorki.Samochod jezdzi jak nowy, jestem bardzo zadowolony z naprawy mojego autka choc tanio nie bylo:). Szkoda czasu i pieniedzy na jakis trefnych pseudo mechanikow. Aso godne polecenia :) Pozdrawiam Wszystkich

  • wojt124 (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 09.05.2016
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Zdecydowanie odradzam

Miałam tego pecha, że zdecydowałam się na oddanie samochodu po wypadku do naprawy w tym autoryzowanym serwisie Forda.Nie dość, że samochód został unieruchomiony na 2 miesiące, koszt naprawy niezłego samochodu (ok36tys)-pomimo niezbyt dużych uszkodzeń, to niestety po naprawie samochód niesprawny. Były naprawy blacharsko-lakiernicze-na tragicznym poziomie,części źle spasowane. Po wymianie uszczelek, woda w środku samochodu, klapa źle przymocowana-przy jeździe na obwodnicy zaczęła się niebezpiecznie ruszać.Nie zamykały się szyby, nie podłączony wężyk do płynu do spryskiwaczy.Po naprawie 7 krotnie musiałam przyjeżdżać na poprawki. Bezczelność dyrektora z kanciapki w serwisie przerwana dopiero ingerencją prezesa tego przybytku.Ale najlepszy był fakt, że wypuścili mi samochód z niesprawnymi światłami, bo trzeba było wymienić żarówki, za które nie zapłacił ubezpieczyciel, więc ich nie wymienili-kazali zapłacić mi za to 29zł:)-bo usługę wymiany zrobili gratis po interwencji(przy naprawie za 36tysięcy netto)-dziadostwo.Nie wspomnę o niskiej jakości usług i niskim poziomie obsługi klienta-omijać z daleka.Nigdy więcej u nich nic nie kupię, a z pewnością nie zaryzykuję jakiejkolwiek naprawy

  • Ewelina (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2013
  • Polecam innym: nie