Najlepsi dostawcy internetu

Oceny (79)

franki139
  

Witam.Niedawno podpisałem aneks do umowy na internet i telewizję pakiet platynowy no i tu zaczęły się schody.Miała nastąpić wymiana dekodera Sd na HD ale nikt nie kwapi się do tego.W rozmowie z obsługą klienta zapewniano mnie że wymiana dekodera jako dla stałego klienta nastąpi max 3-4 dni.No to czekam i nikt nie raczy się ze mną skontaktować.Dzwoniłem napisałem maila i bez odpowiedzi.Teraz mam włączone już kanały pakietu platynowego ale bez kanałów HD.Jestem ciekawy co zrobią z abonamentem czy będę musiał płacić cały abonament czy też policzą go od daty instalacji dekoder.To jest jedna wielka nie wiadoma.Jedna rzecz a jak bardzo zaważa na mojej opinii.Składam się ku założeniu skoro podpisałeś frajerze umowe to teraz płać a nam możesz ewentualnie naskoczyć.

Telewizja kablowa

3.8
DD
  

Korzystam z ich telewizji cyfrowej od jakiegoś czasu. Jest ok. Porównywałem do konkurencji (były Tiwis, teraz to chyba Vectra) i jakość odbioru jest taka sama. Jeżeli chodzi o ceny to mogłoby być trochę lepiej ale za to jak będzie mi się kończyła umowa to otrzymam ofertę specjalną (wystarczy trochę ponegocjować i da radę uzyskać coś ciekawszego;). U molocha takiej opcji nie ma.

Telewizja kablowa

4.8
antos
  

Wszystko jest super do podpisania umowy. Potem sa schody. Slaba jakosc sygnalu. Tez mialem znikajace na pol dnia kanaly. Totalna olewka klienta. Serwis sciemnia na niby zla instalacje w budynku - jakos konkurencja potrafila sobie z tym poradzic i mam teraz czysty obraz . Nie polecam

Telewizja kablowa

1.3
Olek
Termin usługi: 1999

Jestem abonentem od nie pamietam kiedy - jeszcze za czasow Chelmnetu - pamieta ktos? Od 2-3 lat nie mialem zadnej awarii. Najpierw z BN korzystalem na Chelmie, a teraz od 2 lat na Morenie. Jestem bardzo zadowolony. Co jakis czas podpisuje aneks do umowy i mam lepsza oferte. Niebawem bedzie u mnie TV z Biallnetu, to rozwaze czy nie podpisac z nimi umowy. Ja moge polecic.

Dostawcy internetu

5.5
Ania
  

Nie jestem specjalistką od telewizji, ale na moim telewizorze odbiór jest bardzo dobry. Programy w HD są wyśmienitej jakości, a te inne w dobrej. Mi odpowiada. Do tego tanio.

Telewizja kablowa

5.0
Polakov
  

Może nie zawsze wszystko działa optymalnie, ale jest to lokalny i przede wszystkim POLSKI biznes, a ja lubię wspierać to co nasze. Mogę polecić bez wyrzutów sumienia, że wciskam kit.

Telewizja kablowa

5.0
Ignacy
  

A ja mam zupełnie inne doświadczenia z Biallnetem. Mam od nich internet i telewizję cyfrową i nie narzekam. Ceny przystępne, zero awarii i tak od kilku lat.

Telewizja kablowa

5.0
mmmm
  

Sygnał telewizji analogowej beznadziejny, dałem się skusić na cyfrową oferte jakość również kiepska ponadto miała być duża ilość kanałów.., Włączyli wiele kanałów ale na próbę, potem trzeba dobierać sobie pakiety i oczywiście płacić wiecej.co chwilę jakiegoś programu nie ma. Na dwa wysłane maile - zero odpowiedzi. Gratuluje antyreklamy.. ODRADZAM WSZYSTKIM!!!

Odpowiedź obiektu:

Witam,

Ustosunkowując się do w/w wypowiedzi:

- sygnał analogowy, szczególnie na telewizorach nowych generacji (wysoka przekątna ekranu) zawsze będzie gorszej jakości niż w przypadku telewizji cyfrowej, chociażby SD. Dlatego też nie oferujemy tego rodzaju telewizji nowym Abonentom a naszych dotychczasowych zachęcamy do skorzystania z różnorodnej liczby pakietów cyfrowych.
- co do zarzutu o programy cyfrowe, nie mogę się zgodzić z ich kiepską jakością, w obu naszych biurach jest ta sama telewizja, którą oferujemy naszym klientom więc można naocznie sprawdzić jakość programów cyfrowych, problem może dotyczyć położonej instalacji kablowej - proszę o kontakt z naszym serwisem.
- we wrześniu 2012 uruchomiliśmy ponad 70 nowych programów cyfrowych, oraz nowe pakiety. Naszym dotychczasowym Abonentom posiadającym pakiety SD i/lub HD promocyjnie, za darmo zostały uruchomione wszystkie nowe programy, celem sprawdzenia, które programy najbardziej podobają się domownikom i dzięki temu ułatwienie w wybraniu nowych pakietów cyfrowych. Po pewnym czasie nowe programy zostały wyłączone (dla posiadaczy starych pakietów) a lista programów powróciła do tej, na którą Ci Abonenci mieli podpisane umowy. Nikogo nie zmuszamy do korzystania z nowych pakietów, także umożliwiamy Abonentom, którzy są zainteresowani zmianą pakietów (a ich wcześniejsza umowa jeszcze nie wygasła) skorzystanie z nowych promocji.
- które programy znikają? Wszystkie programy, które ostatnio "zniknęły" - zostały albo zmienione nazwy (jak ostatnio z kanałami ZONE, które zmieniły się na CBS) oraz likwidacja programu TV1000 były spowodowane decyzją właścicieli danych programów, na którą nikt (nawet konkurencja) nie mieli wpływu.
- proszę o kontakt pod nr: 58 7418413 celem rozmowy na temat kiedy i na jaki adres mailowy zostały wysłane wiadomości, które pozostały bez odpowiedzi.

Telewizja kablowa

1.0
użytkownik
Termin usługi: od 2011

szkoda ze nie ma niższej niż 1 oceny za obsługę - serwis jest nie dość że mało efektywny to na dodatek pracujące tam osoby są bezczelne i traktują klientów jak zło konieczne! absolutnie odradzam i żałuję że mam z tą firmą podpisaną umowę aż na 2 lata!

Odpowiedź obiektu:

Witam,

Bardzo proszę informację kiedy nastąpiła w/w sytuacja. Dzięki temu będziemy mogli poprawić (nawet w ostateczny sposób) zaistniałą dysfunkcję. Proszę przesłać informację na: marketing@biall.net.pl

Dostawcy internetu

1.0
Malik
  

Omijajcie tę firmę, szkoda czasu, nerwów i pieniedzy...

Telewizja kablowa

1.0
Arek
Termin usługi: 01.01.2009-.....

Obsługa i jakość połączenia ok, przez dwa lata, dwa razy miałem kłopot z połączeniem( długość ~1 dnia ). Z minusów: długie okresy wypowiedzenia umowy, cenowo szału też nie ma - raczej przeciętnie - można rozważyć ofertę upc.

Dostawcy internetu

4.7
Lotka
Termin usługi: grudzień 2010

internet umowa na 11 MB - na speed tescie trochę ponad 3 MB. Po zgłaszaniu problemu kilkukrotnie znudzilo mi sie dzwonic - problem był i jest. Podczas wizyty w BOK byłam świadkiem rozmowy dwóch atrakcyjnych blondynek, które rzucając epitetami, wyrażały niezadowolenie z tego, że telefon ciągle dzwoni. Ogólnie radzę omijać szerokim łukiem tego dostawcę.

Odpowiedź obiektu:

Ustosunkowując się do w/w problemów:

- W przypadku braku odpowiedniej prędkości (którą gwarantujemy!) należy skontaktować się z naszym serwisem, oni najlepiej określą w czym problem i postarają się go naprawić w najbliższym możliwym terminie.
- Jeżeli jednak nasz dział techniczny nie naprawił problemu (mimo licznych telefonów - jak to wynika z opinii) to istnieje jeszcze procedura reklamacyjna, dzięki której można uzyskać odpowiednią rekompensatę. Jednak ciężko uwierzyć, że serwis mimo licznych kontaktów nie naprawił tego problemu, aby to zweryfikować będziemy potrzebowali adresu świadczenia usługi.
- Jeżeli chodzi o 2 atrakcyjne blondynki to ciężko stwierdzić kiedy to mogło być, od 2010 roku (czyli terminu skorzystania przez Pana/Panią z naszych usług) w biurach pojawiały się blondynki a także blondyni więc prosimy o określenie daty kiedy ta niedopuszczalna sytuacja miała miejsce. Jeżeli te osoby jeszcze pracują to firma wyciągnie odpowiednie konsekwencje wobec tych osób.
- Pisze Pan/Pani, że w dalszym ciągu problem trwa, a data terminu skorzystania z usługi została określona na grudzień 2010. Czy w dalszym ciągu korzysta Pan/Pani z naszych usług?
Jeżeli tak to proszę o wysłanie maila na adres: marketing@biall.net.pl z określeniem adresu świadczenia usług abyśmy mogli zweryfikować problem z prędkością i ewentualnie zaproponowali jakąś formę rekompensaty, gdyż w naszej firmie gwarantujemy nasze prędkości i takie sytuacje nie mają prawa się zdarzać (to samo dotyczy tych atrakcyjnych blondynek, o których Pan/Pani pisze).

Dostawcy internetu

1.3
Kasia
Termin usługi: 2010

Przez 2 lata mieliśmy slaby sygnałTV technik powiedzial ze tak musi byc bo deweloper zaoszczedzil na kablach, po 2 latach okazalo sie klamstwem,ten sam technik wyregulowal sygnal na cacy!!!!! 2 lata placilismy za szajs!!!! Teraz w czasie urlopu za opoznienie w platnosci 14 dni mamy odciety internet!!! Nie polecam

Odpowiedź obiektu:

Szanowna Pani,

pozwolę sobie odnieść się do obu przypadków, które Pani przytoczyła:

1) Sytuacja z sygnałem TV: proszę o wysłanie pisma reklamacyjnego lub chociaż maila na adres: marketing@biall.net.pl w celu ustalenia adresu świadczenia usług, historii kontaktów i prac naszych serwisantów. Musimy zweryfikować co się zmieniło w ciągu tych 2 lat. Jeżeli okaże się, że nasz serwisant nie wypełnił należycie swoich obowiązków to należy się Państwu rekompensata.

2) W przypadku ograniczenia usługi dostępu do Internetu to wg. regulaminu który Pani podpisywała abonament jest płacony do 10-ego dnia każdego miesiąca. W przypadku braku płatności jest wysyłany mail z przypomnieniem a jeżeli w dalszym ciągu nie odnotujemy wpływu należności to po około 2 tygodniach następuje ograniczenie dostępu do internetu. Wszystkie te ustalenia zostały przez Panią zaakceptowane, gdyż podpisała się Pani na wszystkich drukach podczas podpisywania umowy z naszą firmą a my tylko realizujemy te ustalenia.

Podsumowując: proszę o wysłanie pisma reklamacyjnego w sprawie pierwszego punktu.

Dostawcy internetu

3.0
wojtek
Termin usługi: wrzesien 2012

nie polecam, umowe sporzadzaja tylko w 1 egzemplarzu ktora zachowuja dla siebie - klient jest informowany, ze dostanie tylko kserokopie (ktora nie ma zadnej mocy prawnej) w ciagu 10 dni poczta, mega podejrzane

Dostawcy internetu

3.0
Ghost
Termin usługi: 01-01-2006

witam, internet wporządku, ma byc 10Mbit - to tyle jest, wiekszych awarii praktycznie brak, zmiane PCta/mac i tego typu sprawy załatwiają w pare sekund od reki [jeśli ktoś odbierze ;) ] problemy pojawiają się w biurze, jeśli spróbujemy coś wyjaśnić albo dopytać... część osób pracujących za biurkiem nie ma najwyraźniej bladego pojęcia nawet o tym jak działają sieci, i odklepują tylko przed klientem wyuczone na pamięć formułki nie próbując nawet zrozumieć o co klientowi mogło chodzić... można całkiem realnie założyć, że taką prace mógłby wykonywać średnio-zaawansowany bot...

Dostawcy internetu

4.2
Niezadowolony
Termin usługi: do 2006

Nie polecam nikomu, jak byłem ich klientem to ciągle mieli problem z dostarczaniem internetu, przez co byłem zmuszony zmienić firmę z powodu braku świadczenia usługi i ciągłych AWARII po stronie Biall-Net. Normą w tej firmie jest też nie odbieranie telefonów podczas awarii i nie reagowanie na skargi klientów. Teraz po latach wysyłają mi list gdzie chcą pieniądze za miesiące w których nie byłem ich klientem, w czasie kiedy, nie byłem PODŁĄCZONY FIZYCZNIE do ich łącza. Biall-Net to dno, niekompetencja, chamstwo i trzy metry mułu.

Dostawcy internetu

1.0
jac
Termin usługi: 2008

obsługa w BOK jak dla mnie trochę za mało prokliencka, brak głównej zasady stwarzanie wrażenia - klient nasz pan. Cena mogłaby być nieco niższa ale jakoś usług bardzo dobra. Awarii generalnie brak. Korzystam z usług 4 lata i generalnie polecam

Dostawcy internetu

4.4
urzytkownik
  

Jeżeli ktoś się zastanawia nad wybore Biall Netu to stanowczo odradzam. Jestem ich klientem niestety już 3 rok i bardzo załuję że całkeim nie dawno dałem im kolejną szansę i podpisałem umowę na telewizję cyfrową. Nie dość że oferta jest tragiczna - mało kanałów a są najdrożsi na rynku to z telewizją cyfrową co chwile są problemu! albo nie ma jej w cale ale załamuje się ekran itp. a zapewniam że nie jest to wina moja i mojego sprzętu. Serwis ?? hm za wszystko trzeba płacić i to nie mało! Naprawdę odradzam! Myślę że każda konkurencja będzie lepsza. Kiedyś napisałem reklamację do nich to nigdy nie dostałem żadnej odpowiedzi...

Odpowiedź obiektu:

Szanowny Panie,

Odpowiadając na Pana uwagi dotyczące naszej telewizji pragnę wyjaśnić kilka kwestii:


- podczas instalacji/aktywacji technik podłącza i sprawdza jakość sygnału na odbiorniku abonenta. Weryfikacja następuje przy abonencie lub przy jego reprezentancie, który potwierdza poprawnie wykonaną aktywację usługi własnoręcznym podpisem. Mogę założyć, że wtedy wszystko dobrze działało.


- jeżeli problemy pojawiły się w późniejszym terminie to należało zgłosić problem do naszego biura, tak byśmy mieli szansę sprawdzić i usunąć problem. Nie jesteśmy w stanie na bieżąco sprawdzać poprawności działania usług u wszystkich naszych klientów, ponieważ jest to niemożliwe przy ilości Abonentów, która korzysta z naszych usług. Jeżeli nie otrzymaliśmy sygnału od Abonenta o problemie to nie wiemy, że takowy nastąpił i nie możemy mu przeciwdziałać. Czy zgłaszał Pan problemy z naszą telewizją cyfrową?


- Pisze Pan, że kiedyś napisał Pan reklamację do nas i nie otrzymał żadnej odpowiedzi. Taka sytuacja jest bardzo dużym błędem z naszej strony za co bardzo Pana przepraszam. Gdyby byłby Pan skłonny napisać (np mailowo na adres marketing@biall.net.pl) kiedy to się wydarzyło to moglibyśmy zweryfikować kto i dlaczego popełnił taki błąd.


- Pisze Pan, że w firmie BIALL-NET za wszystko trzeba płacić i to niemało. Nie zgodzę się z tym stwierdzeniem. Wszystkie opłaty można znaleźć na naszej stronie w cenniku usług i jeżeli porówna Pan je z cennikami innych firm to nie ma zbyt dużej różnicy w tych opłatach. Jeżeli problem dotyczy naszego sprzętu lub naszej sieci to na pewno żadnemu Abonentowi nie zostanie naliczona żadna opłata serwisowa. Taka opłata może zostać naliczona gdy po przyjeździe technika okaże się, że to z winy Abonenta pojawiły się problemy.


- pisze Pan, że każda konkurencja będzie lepsza. Czy sprawdził Pan wszystkich naszych konkurentów by wyrażać takie opinie? My możemy podać wiele opinii byłych klientów konkurencji, którzy mieli problemy ze swoimi operatorami i przyszli do nas, gdzie są bardzo zadowoleni.

Podsumowując: zachęcam do kontaktu z nami tak byśmy mogli usunąć problem. Pisze Pan, że korzysta z naszych usług już od 3 lat więc mogę zakładać, że do tej pory nie było większych problemów, gdyż nie dość, że wytrzymał Pan z nami tyle czasu to jeszcze niedawno skorzystał z usługi telewizji cyfrowej. Myślę, że nasi technicy szybko i skutecznie usuną usterkę.

Telewizja kablowa

1.3
Anna Grabińska
Termin usługi: od maja 2011

Przez wiele lat korzystałam z innej lokalnej firmy dostarczającej internet i byłam wprost zachwycona jak szybko i sprawnie reagowali na usterki i brak internetu, a tu: nie dość, że bardzo bardzo często powtarzają się ustawiczne przerwy w dostawie internetu, to niestety ilekroć się dzwoni do działu technicznego i odbiera pan prawdopodobnie o imieniu Tomek to wiadomo, że nie dość, że nie będzie reakcji, to jeszcze jest arogancki, nie miły, flegmatyczny, zarozumiały i ma bardzo negatywny stosunek do kobiet. Z chęcią zrezygnowałabym z tego dostawcy tylko i wyłącznie z powodu tego, że osoba w obsłudze technicznej jest po prostu nie do wytrzymania na dłuższą metę i myślę, że ta firma bardzo dużo przez taką osobę traci.

Dostawcy internetu

1.8
mario
Termin usługi: styczeń 2011

W piątek podpisanie umowy. W środę internet działa. Zamówiłem 5 mega i jest tyle. Dodatkowo skorzystałem z fajnej promocji no i.. można z nimi się dogadać ;). Obsługa bardzo fajna. Można porozumieć się z technikiem. Polecam!

Dostawcy internetu

6.0