Najlepsze sklepy i serwisy rowerowe Gdańsk

Oceny (69)

tomek
Termin usługi: 13-06-2014 

z czystym sumieniem nie polecam jako ze nie jestem jakimś wielkim fanem sportow rowerowych wybralem ten sklep tylko dlatego ze mam do niego najbliżej poszedlem tam z dziurawym kolem i wrocilem do domu biedniejszy o 60zl i z dalej dziurawym kolem. Kobieta (o ile można tak nazwac ten obiekt ponad gabarytowy o nie ludzkich kształtach) ktora mnie obsługiwała byla bardzo nie mila pewnie to jakas wlascicielka albo kierowniczka. powiedziala ze wymienia mi opone dentkę i wentyl po czym okazalo sie ze wentyl mama stary a dentka dziurawa. cyrk i małpy szczeże nie polecam, czasy komuny ktore znam tylko z opowiadań nadal obowiazuja w tym sklepie czyli sprzedawca to pan klient to intruz no chyba ze z grubym portfelem gdybym taki posiadal moze to babsko inacze by mnie potraktowało... NIE POLECAM Autor: tomek

Sklepy i serwisy rowerowe

1.8
bb
Termin usługi: lipiec 2013 

w tym roku syn chciał wymienić w Budze łańcuch w rowerze Kelly 28. Był w niezły stanie ale przed dłuższą wyprawą warto mieć nowy. W sumie zapłacił 360 zł bo wymieniono mu też kasetę i korbę. Całe szczęście że kazałem mu odebrać wymontowane części bo były prawie nowe i nie zużyte. Jak trafią na jelenia to go oskubią. Cwaniaczki - nie polecam.

Sklepy i serwisy rowerowe

2.8
Fazer
Termin usługi: 25-10-2013 

2005 kupiłem rower i do dzisiaj cieszę się z przyjemnej jazdy na nim wracam do tego sklepu jedynie na małe przeglądy na piętrze gdzie miła obsługa udziela mi wszelkiej informacji .

Sklepy i serwisy rowerowe

5.4
była klientka
Termin usługi: 02/07/2013 

Korzystałam z tego sklepu, bo najzwyczajniej przyzwyczaiłam się do niego. Ostatnio kupowałam u nich tylną lampkę, lecz paragonu nie dostałam. Ponieważ lampka - to nie żadna filozofia, więc machnęłam rąką i się nie upomniałam o paragon. Po montażu lampki do roweru, okazała się, że to totalna pomyłka. Lampka sama się zapala, bez możliwości kontrolowanego włączania i wyłączania przeze mnie. Czasami rower zostawiam z wyłączona lamką (cudem udaje się wyłączyć), przychodzę po rower do zamkniętej piwnicy za jakiś czas i okazuje się że lampka się pali. Ponieważ nie mam paragonu nie mam możliwości zwrotu, za to mam wyrzucone pieniądze w błoto.

Sklepy i serwisy rowerowe

2.6
kuba
Termin usługi: 2013-06-22 

Byłem ostatni raz w tym sklepie 5 lat temu, nie chodziłem tam ze względu na fakt jak traktowano klientów... Wczoraj byłem ponownie, ciągle jest bez zmian. Stałem w kolejce 15 minut, pani jednak nie chciała mnie obsłużyc gdyż chciałem kupić jedynie siodełko, klienci za mną kupowali rower i była nimi dużo bardziej zainteresowana. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM !

Sklepy i serwisy rowerowe

2.2
Łukasz W
Termin usługi: 23,06,2013 

Kupiłem od nich rower później oddałem na pierwszy przegląd po tym same problemy coś zaczęło z przodu hałasować wróciłem następnego dnia poprawili ale hałasowało dalej wiec znowu wróciłem ale stwierdzili ze nic nie ma po 3 takich nieudanych diagnozy usterki przy nich sam zakraciłem kołem i było słychać trzenie klocka o tarcze zostawiłem im go aby poprawili dzisiaj go odebrałem i kazali sobie jeszcze zapłacić za regulacje roweru którym sami skopali Oczywiście nie zapłaciłem za to Nie polecam kompletnie oddawanie tam sprzętu ani na gwarancje ani po gwarancji szkoda czasu i nerwów

Sklepy i serwisy rowerowe

1.8
TOMASZ
Termin usługi: 20 sierpnia 2012  

dzis w tym " centrum " rowerowym czekałem 15 minut w kolejce 2 osobowej ze stoperem w ręku... nie polecam! jedyną osobą, która cokolwiek tam ogarnia jest mechanik. Chciałem żeby zalali mi klejem insert od korby bo zrobił się luz. Weszli na zaplecze i czekałem kolejne 5 minut bo odbyła się dyskusja na temat tego gdzie mają klej dwuskładnikowy... w koncu nie został znaleziony i właściciel sklepu chyba myslal ze moze uda mu sie mnie namowic na wkrecenie tam zupelnie innej sruby... generalnie ten sklep to jedna wielka tragedia. A TE BABY ZA KASĄ U GÓRY TO HIT! PRACUJĄ JAK ZA KARĘ. PO TYCH 15 MINUTACH TO JA MUSIAŁEM ZAGADAĆ 1... NIE BYŁO CO DLA PANA!!!!

Sklepy i serwisy rowerowe

2.4
Były klient
Termin usługi: 2008 

Nie mogę narzekac na jakosc napraw. Ale czemu musze wymienic wszystko co w rowerze nie jest nowe? Chcialem by mi wymienili przednie koło. Chyba tylko ramę chcieli mi zostawic w spokoju. Juz lepiej bym sobie kupił nowy rower zamiast próbować wymieniac każdą cześć z osobna i dawać się kasować za 3 stówy. Dużo jeżdżę i nie będę odwiedzał serwisów, które mnie traktują jak jednorazowy kąsek.

Sklepy i serwisy rowerowe

3.0
Mafia majk
Termin usługi: 2006-2012 

Rezygnuję z ich usług Nie będę więcej korzystał z udług sklepu.Zasługę w tym ma m.in "kerowniczka",ta z fryzurą owcy.Potwierdzam wcześniejsze opinie.Potrafi spowodować że klient czuje sie jak złodziej bądź wyłudzacz.Miałem specyficzną sytuację,z winy sprzętu,a pani usilnie probowała zrobic ze mnie wała,ze to moja wina.Na szczescie sprzedawca z sali okazal sie na tyle w porzadku,ze wysluchal moich uwag,i ruszył się żeby ze mna stwierdzic wade,ktorej reszta osob z serwisu dziwnym trafem nie ustalila (a oczywiscie objezdzali rower itd itp), a jak ja wsiadalem na rower ta "magicznie" sie pojawiala, i na moje szczescie w koncu ktos moje uwagi potwierdzil..oczywiscie "kerowniczka" zamilkla i szybko sie zmyla. Pomne fakt, że przy jednym z rowerów który kupiłem (bo kupiłem kilka przez parę lat), a ktory sie zepsuł, "kerowniczka" na cały głos potrafiła powiedziec: "po co pan taki tani rower kupował".Jak bym w morde dostal. Przedstawilem swoje potrzeby sprzedawcy,a ten dostosowal je do moich potrzeb,dlatego kupilem taki a nie inny.Takze ta pani robi super antyreklame sklepowi. Potwierdzam też to że bzdurą jest umiejscowienie serwisu na piętrze zamiast na parterze.Troche szkoda ale sami

Sklepy i serwisy rowerowe

3.2
figuana
Termin usługi: czerwiec 2012 

Umówiłam się w sklepie, że przyjadę z rowerem aby pracownik sklepu mógł zamontować na nim kosz. Przeżyłam szok, gdy pan z parterowej części serwisu/sklepu powiedział mi, że muszę iść Z ROWEREM DO GÓRY (I piętro!!), gdyż serwis znajduje się na górze. NIE MOGŁAM UWIERZYĆ!! Zapytałam pana, czy mam rower wnosić sama, na co z ogromnym zdziwieniem odparł, że tak. Myślałam, że żartuje. Niestety, to nie był żart i gdyby nie moja stanowcza prośba o wniesienie roweru, pewnie czekałabym do teraz. Po dłuższej chwili inny pan wniósł rower.Gdy zwróciłam uwagę że totalnym nonsensem jest lokalizacja serwisu, pan bardzo ironicznym głosem powiedział: "no przykro". Pomijam już bardzo nieprzyjemny zapach potu który wyraźnie było czuć od pana.Jak to możliwe, że pomimo iż sklep zajmuje zarówno część parterową jak i piętro budynku, oczekuje od klientów wnoszenia rowerów samodzielnie po schodach których długość jest jak na drugie piętro???? Poczułam się jak w filmie "Miś" !!! Czas usługi i montaż w cenie kosza - zdecydowanie na plus. Ale chyba nie wrócę, wnoszenie roweru do serwisu na piętrze to kompletny absurd!

Sklepy i serwisy rowerowe

4.4
Marek Gdańsk-Siedlce
Termin usługi: maj 2011 

Od wielu lat korzystam z usług serwisu, oraz asortymentu sklepu. W maju 2011 zakupiłem u nich rower Giant za około 1400zł na raty, było dogodną formą zakupu. Niestety już po pierwszej przejażdżce stwierdziłem pewne nieprawidłowości względem przerzutek tylnych oraz kolumny kierownicy. Podczas wizyty w serwisie, serwisant stwierdził że przerzutki nie zostały wyregulowane po złożeniu (rowery składają sami wszędzie tak jest), natomiast kolumna kierownicy podczas jazdy po delikatnym terenie przekręciła się o 90 stopni do kierunku jazdy co było ogromnym zagrożeniem. Gdyby jechało na rowerze dziecko skończyło by się nieszczęściem. Na domiar złego serwisant stwierdził że korba przy pedałach jest za delikatna dla mojej postury i że sprzedawca powinien zwrócić na to uwagę. Sam pytałem czy aby rower na pewno jest odpowiedni dla mojej wagi więc byłem rozczarowany obsługą sprzedażową roweru. Z innej beczki sprawa obsługi ogólnej, wiem że w Buga Sport jest zawsze dużo ludzi i ciężko wszystkich obsłużyć, ale obsługa mogła by być milsza. Większość ludzi u góry pracują chyba za karę. Nie każdy jest kolażem! Nie zawsze wie jak nazywa się część która mu się zepsuła! Obsługa bywa chamska!

Sklepy i serwisy rowerowe

4.4
Dariusz
Termin usługi: 15.04.2010 

Szeroki asortyment. Bardzo dobre polskie rowery marki UNIBIKE. Kupiłem w tym sklepie już 2 rowery

Sklepy i serwisy rowerowe

4.5
Dembowy
Termin usługi: od 2006 

Kupiłem w Buga już 3 rowery i jestem bardzo zadowolony z pozycji które mi polecono. Co ważne nie wmuszano mi jednej marki i badz jakiegos modelu. Cenowo pozytywnie (mając zrobine rozpoznanie w innych sklepach). Co do atmosfery to może i odrobinę zimna, ale nie ściemniają...Pan z sali sympatyczny, i wporzo doradzi. Parokrotnie rowery serwisowałem i też nie zostałem "oskubany". Mając na uwadze porównanie do innych znanych sklepów-serwisów, stwierdzam, że BUGA był i jest najlepszy. POLECAM

Sklepy i serwisy rowerowe

5.4
ZXC
Termin usługi: przeżutki 

Bardzo dobra i szybka obsługa. Trochę długi czas oczekiwania na naprawę ale oprucz tego nie mam zastrzeżeń.

Sklepy i serwisy rowerowe

6.0
Jar
Termin usługi: 5-3-2012 

- przez telefon poinformowano mnie o możliwości zakupu roweru zeszłorocznego, o 600zł tańszego niż tegoroczny (jak dla mnie - super. Rower nówka nieśmigana). - moja wizyta trwała 10 min. Spotkałem się z bardzo miłą obsługą chłopaka na stoisku. Rower kupiłem. - przy wyjściu, już po zakupie, pani z tego sklepu na którą się natknąłem jeszcze sama pomogła mi (chwyciła za rower zanim zdołałem zaoponować, że zrobię to sam i go podniosła) sczytać numery seryjne i porównać z gwarancją (bo to nagle wpadło mi do głowy) - pomagają przez telefon i wyjaśniają wątpliwości Generalnie - było super. Polecam

Sklepy i serwisy rowerowe

6.0
Ja
Termin usługi: 05.2011 

Jeśli nie jesteście MANIAKAMI rowerowymi tzn. potrzebujecie fachowej porady przed zakupem a kwota 1800 PLN za rower to dla Was górna granica, albo wybierzcie inny sklep albo unikajcie kontaktu z właścicielem bo jak już zapłacicie możecie jak ja usłyszeć "no takim rowerem to możesz do sklepu po piwo jeździć" = mam cię w duipe. Za to jeden koleszka z sali wykazał się cierpliwością, poświęcił mi czas dwukrotnie i wytłumaczył co i jak, dlaczego ten jest lepszy od drugiego... Dla niego wielki + ale ogólnie sklepu z wiadomych przyczyn nie polecam. Jest wiele innych miejsc gdzie wkładając kasę do portfela właściciela nie spotkacie się z olewką.

Sklepy i serwisy rowerowe

4.0
Jezdze codziennie
Termin usługi: 2011-07-05 

- Kupilem rower ze wzgledu na dobry współczynnik wyposarzenie/cena ( akurat promocyjna modelu z zeszlego roku). Rzeczowa prezentacja pana, ktory akurat skladal rower w pomieszczeniu po lewej. Polecam tego pana - fachowa i rzeczowa rozmowa, podpowie i doradzi bez wciskania. - Potwierdzam status LEGENDARNEJ ZENSKIEJ OBSLUGI tego sklepu, panie sa nieupszejme, traktuja Cie jak zlodzieja i skutecznie zniechecaja do ponownej wizyty w tym sklepie. NIE WIEM CZEMU TE PANIE TAM PRACUJĄ, bo napewno tego nie lubią. - Rower jezdzi ok. Przygotowany do odbioru terminowo i z uzgodnionym wyposarzeniem fachowo zamontowanym. Jedynie przerzutki nie byly wyregulowane.

Sklepy i serwisy rowerowe

3.0
Bartek
Termin usługi: 29.06.2011 

Szukałem w 3mieście konkretnego roweru i znalazlem dopiero u nich. Przez telefon zarezerwowalem, zeby mi go nikt w miedzyczasie nie kupil i pofrunalem do sklepu jeszcze tego samego dnia. Rowerek czekal nawet w 2 wersjach - rama 21" i 19". Absolutnie niesamowite wrazenie zrobil na mnie czlowiek, z ktorym robilem przymiarki do ramy - dawno nie milem do czynienia z tak kompetentnym i wygadanym pracownikiem w sklepie. Do tego maly gratis z okazji ceny i marki roweru w postaci blotnikow. Za miesiac jade do nich na serwis gwarancyjny, mam nadzieje, ze bede mogl postawic drugiego pozytywa. Sklep oceniam na duzy +. Fajnie by bylo jeszcze, jakby stronka internetowa byla uaktualniania wraz z magazynem, nie trzeba by bylo dzwonic :P

Sklepy i serwisy rowerowe

5.4
Martu$a
Termin usługi: 27.06.2011 

Zarezerwowałam rower na następny dzień, ponieważ nie miałam jak go zabrać. Kiedy przyszłam okazało się, że mimo zapewnień o rezerwacji mój rower został sprzedany... . po czym pan z obsługi powiedział, że na 100% jest jeszcze jeden w hurtowni ale jak się okazało nie ma żadnego roweru... i nie będzie...

Sklepy i serwisy rowerowe

2.6
Piotr Kaczanowski
Termin usługi: 29-05-2011 

W zeszłym roku kupiłem tam rower i tak naprawde to tylko serwis gwarncyjny był wykonany, ale to że trwało długo - trzy dni! Aktualnie rower jest jeszcze na gwarancj, ale jak sie okazuje to tak naprawde gwarancja obejmuje tylko ramę!!! Mam pupsute tylne koło termin przyjecia do naprawy to TYDZIEŃ!!! Oni tylko sprzedaja rowery a potem taki klient ich nie interesuje. A ja naiwny liczyłem na wiecej. Generalnie NIE POLECAM!!

Sklepy i serwisy rowerowe

1.2