Oceny (40)

Maciek
Termin usługi: 26.09.2014

Kompetentna obsługa, szeroki asortyment, szybka realizacja zamówienia.

Laptopy, notebooki, tablety

5.8
kucszetlandzki
Termin usługi: MAJ 2013

czas oczekiwania na diagnoze miał wynosić maxymalnie 5 dni, ostatecznie o tym co stało się z moim komputerem dowiedziałam się po 3 tygodniach.. w jaki sposób? otrzymałam SMSa z informacją, że komputer jest do odebrania w salonie. zero informacji o tym co, jak, kiedy i co najważniejsze za jaką cenę zostało naprawione.. Po dwóch dniach od kiedy odebrałam komputer z serwisu GRAL , problem jaki miałam z notebookiem wcześniej, powrócił. Omijajcie ten "serwis" szerokim łukiem! NIE POLECAM!

Laptopy, notebooki, tablety

1.2
Maciej
Termin usługi: 04.12.2012

Dostepnosc w zasadzie czegokolwiek poza myszka,tuszem i dyskiem zewnetrznym - za 2 dni. Sklepik zostal zmiejszony do absurdalnie malych rozmiarow (choc patrzac na ilosc klientow - to nie dziwi). Kupilem tam netbooka kilka miesiecy temu(pod koniec lipca), mial byc super ekstra hiper - okazalo sie ze wbrew temu co mowil sprzedawca -1GB ram na win7starter to zdecydowanie za malo. Poszedlem wiec tam wczoraj zeby kupic kosc 2GB (netbooki wiekszych nie obsluguja- tak mowil sprzedawca gdy bralem ten netbook). Gdy zadalem sprzedawcy pytanie o potrzebna mi kosc, odpowiedzial kwasnym usmiechem i tekstem "troche nietypowa pojemnosc" i powiedzial ze nie maja, tylko na zamowienie. Ten sam gosc w lipcu deklarowal, ze gdyby jednak sie okazalo ze ten mega super netbook bedzie trzeba rozbudowac o RAM, nie ma problemu maja od reki ,na miejscu kazda kosc. "Gral" to dobitny przyklad na to , ze cena to nie wszystko. Nikomu nie polecam tej firmy, o wciskaja klientom scieme, tylko po to by opchnac sprzet.

Laptopy, notebooki, tablety

1.4
Krzysztof
Termin usługi: 2008-2012

Sklep godny polecenia. Wielokrotnie robiłem u nich zakupy różnorakiego sprzętu i podzespołów. Niemal zawsze najniższe ceny, szybka realizacja zamówienia. Co prawda niczego nie reklamowałem, ale na ilość zakupionych rzeczy, brak reklamacji też raczej świadczy pozytywnie. Ja polecam

Laptopy, notebooki, tablety

5.6
Olga
Termin usługi: luty 2012

Za to wielki plus. Średnio jestem zadowolona z gburowatego Pana z obsługi, ale trudno. Miałam pecha, bo ten drugi w ciemniejszych włosach był bardzo miły, ale obsługiwał już kogoś innego. Mam nadzieję, że sprzęt będzie dobrze działał. Póki co wszystko jest OK. Niestety występują problemy przy płatności kartą....

Laptopy, notebooki, tablety

3.6
ak
Termin usługi: październik

Widzę, że nie tylko ja miałam ten problem z gralem. Wpiszę, może trochę późno moją opinię, i mam nadzieję, że już nikogo nie nabiorą. Ja kupiłam kartę mikro SD, która przestała działać. Zgłosiłam, kartę zabrali, po tygodniu zgłosiłam się po odbiór i z kartą wszystko w porządku. Tylko o dziwo, skasowali mnie 15 zł za nieuzasadnioną reklamację, bo podobno karta działała od początku. Tylko nie była wykrywalna ani na telefonie, ani na dwóch laptopach.... Jak powiedziałam to Panu to powiedział, że może przy mnie kartę sprawdzić, jeśli mi coś nie pasuje. Szkoda, że nie zrobił tego jak ją oddawałam do reklamacji. Ja mam nauczkę na przyszłość, że towar nie sprawny ma być przy mnie sprawdzony, a z tej firmu już nigdy więcej nie skorzystam. No i kasują za płatność kartą. Żenada...

Sprzęt komputerowy

1.2
Paweł
Termin usługi: 12.05.2009

" Obsługa przy zakupie bardzo miła, przy reklamacji jest bezczelna i gburowata" w 100 % zgadzam się z tą opinią. Kupiłem słuchawkę Blutuch za 75 zł , która miała instrukcję tylko w j. angielskim. Nie potrafiłem jej skonfigurować z telefonem. Poprosiłem o pomoc sprzedawcę, który odmówił pomocy w sposób opryskliwy i lekceważący. Nie wszyscy muszą znać się na sprzęcie, więc nawet proste czynności mogą sprawiać problem. Uważam, że to jest obowiązkiem sprzedawcy by udzielał rad i pomocy..........

Sprzęt komputerowy

2.0
orzech
Termin usługi: 16 listopad 2010

Widzę, że nie będę pierwszy, ale im więcej takich opini tym może ludzie szybciej zrozumieją ze jak nie chcą problemów to w Gralu się nie kupuje. Kupiłem dysk SSD więc, sprzęt na zamówienie. Odebrałem, działał ok 15 min. Testowałem wieczorem, więc następnego dnia do sklepu. Słyszę "Jak serwis potwierdzi ze, nie działa to zamówimy nowy. Zajmie to kilka dni". Myslę, jest ok. Tyle że nigdy nie zamówili. Dysk zostal oddany na typową gwarancję a ja czekam, aż dostanę sprawny dysk od producenta! Już ponad 2 tygodnie! NIGDY WIĘCEJ ZAKUPOW W GRALU!

Sprzęt komputerowy

2.4
konieczny
Termin usługi: 15-10-2010

Kupiłem karte sieciową, pojechałem do domu, okazało się iż karta jest niesprawna. Tego samego dnia dosłownie 2 godziny później zjawiłem się w gralu aby oddac/wymienic. Okazało się iż nie ma takiej możliwości i mogę tylko oddać do Serwisu i jesli tam stwierdzą ze jest zepsuta to wymienią.
Polityka tego sklepu to jakieś jedno wielkie nierozumienie.

Nigdy wiecej nie kupie sprzętu w GRALu

Sprzęt komputerowy

1.0
Ola
Termin usługi: grudzień 2010

Kupiłam w Gralu laptopa ASUS, wszyscy go polecają natomiast mój po pół roku kompletnie nie miał baterii i pękł jeden zawias. Przy reklamacji po pół roku usłyszałam, że zawias najprawdopodobniej będę wymieniać na mój koszt więc nic nie z tym nie robiłam. Obecnie nie mam już dwóch zawiasów, baterii, a komputer włącza się kiedy chce i chodzi jak odkurzacz. Ponadto po rozmowie z serwisem ASUSA usłyszałam, że jakbym w ciągu roku wspomniała o baterii to by wymienili, zgłaszałam problem baterii w Gralu po pół roku i nic nie zrobili. Obsługa przy zakupie bardzo miła, przy reklamacji jest bezczelna i gburowata.

Sprzęt komputerowy

2.2
Jakub
Termin usługi: Nieprzerwanie od ponad 6 lat

Sklep jak najbardziej godny polecenia. Ceny są często bardzo konkurencyjne. Warto mieć na uwadze, że ceny w sklepie zmieniają się wraz ze zmianą kursów walut (USD/EUR). Dlatego jak ktoś chce kupić sprzęt, to niech zobaczy najpierw obecny kurs. ;-) Co do sklepu, to pełny profesjonalizm. Kiedyś były problemy z reklamacjami, ale teraz już nauczyli się i wygląda to lepiej. Towar zawsze sprawny, a jak wadliwy, to wymieniają/reklamują. Jestem już nauczony, że najpierw towar zamawiam, a nie idę w ciemno do sklepu. Sporo towaru mają na miejscu, ale o wiele szybciej załatwia się sprawę, gdy dokona się rezerwacji towaru. Można opłacić go przelewem lub zapłacić gotówką (jak kto woli). Płacenie kartą jest dodatkowo płatne (+2,5%), dlatego odradzam. Wynika to pewnie z tego, że płacą dodatkowo za terminal. Nie wnikam. Jak narazie jest to jedyny sklep w Trójmieście, który jest godny polecenia! :) Ja osobiście kupuję sprzęt w GRALu w Gdyni.

Sprzęt komputerowy

5.2
karoryfer
Termin usługi: 06.08.2010

Ganiali mnie kilka razy po sprzet zamówiony,
nic nie mozna zwrocic w razie awari,
Kasuja prowizje za platnosc karta (!!!!!!!!!!!!!!!)

Sprzęt komputerowy

2.5
MSGdynia
Termin usługi: 2009-12-08

Po raz kolejny zawiodłem się na sklepie Gral w Gdyni. Cena dysku twardego na www Seagatae 1 TB model ST31000528AS wynosiła 299 zł. Po włożeniu do koszyka wzrosła do 330 zł (NIE MA w tym kosztów dostawy). Po rozmowie telefonicznej ze sprzedawcą usłyszałem, ze zaraz ja poprawią na aktualną - 330 zł. Pomimo tego, jednak na górnym pasku wyświetlanej listy na głównej stronie Grala jest nadal 299 zł. Można to potraktować tylko jako świadome naciąganie klienta na zakupy w ich sklepie. Sprzedawca nawet nie usiłował przeprosić za pomyłkę lub zaproponować jakieś kompromisowe rozwiązanie. Nie mówiąc już o tym, że Gral jest sklepem, który przy płatnościach kartą dolicza 2,5% do ceny towaru.

Sprzęt komputerowy

3.7
Zawiedziony
Termin usługi: od 9 lat

Od dawna kupuję w tym sklepie , ale już przestaje. Ostatnio zmieniła się polityka firmy i reklamacje to ich gwoździe do trumny.Kupowałem bardzo duzo sprzetu na firmę ale jeżeli dzisiaj kupuję i tego samego dnia reklamuję bo nie działa a każą czekać na przegląd najpierw serwisu , później na co co powie producent/hurtownik a trwa to ponad tydzień to człowieka trafia.Składam sprawę do rzecznika , następne sprawy to super przykład na dymanie klienta. Oddaje do reklamacji płyte z prockiem bo były niestabilne w piątek ok godz 13 , w poniedziałek ok godz. 12-13 dostaję SMS że mogę odebrać ,o 15 odbieram i czytam ekspertyzę -sprzęt testowany był 72godz. programem GOLD MEMORY i 6 godz.Everestem nie stwierdzono żadnych wskazanych problemów .Testów łącznie było niby 78godz.,a upłyneło raptem 73godz. nie wspomnę drogi przewozu .Za w/w super ekspertyzę płacę 60zł.Jak zapytałem się o czas to stwierdzili pomyłkę -ja to samo mówię o nich-POMYŁKA.Dzwoniłem do producenta płyty i rozmawiałem o problemach ze sprzętem i gralem , kazali mi odesłać sprzęt do nich z pominięciem grala,jesli oni uznają moją reklamację i wymienią sprzęt to wtedy upomnę się o swoję wraz z inspekcją.ESC ,komputronik lepiej.

Sprzęt komputerowy

3.0
zys
Termin usługi: 22.04.2009

Płyte Asusa do reklamacji sprawdzili sami i stwierdzili żę jest dobra ,napisali że testowali programem 72 H ,a płyta była u mnie po 60H.[...] Nigdy już nic nie kupię w tym sklepie.koniec z gralem.Po 3 latach współpracy........

Sprzęt komputerowy

2.2
Sylwek
 

Postanowiłem kupić sobie zestaw komputerowy wiec poszłem do grala w gdyni i zamówiłem go w poniedziałek.komp miał być na piątek.W piątek dowiedziałem sie ze będzie na wtorek i ze mam czekać na smsa.No i się nie doczekałem.Wreczcie w piątek wieczorem zadzwonili do mnie czy go już odebrałem bo oni go nie mają!!!? ale złorza mi następny na wtorek. Niestety ja juz go nie chce odebrałem swoją zaliczke i poszłem do normalnego sklepu

Sprzęt komputerowy

2.2
Adam Biłyk
 

Od dłuższego czasu wszystkie zakupy sprzętu komputerowego dokonuję w sklepie w Gdyni.Jestem bardzo zadowolony z rzetelnej i naprawdę fachowej obsługi.Towar zamawiam telefonicznie na wyznaczony termin.Nigdy nie było opóznienia,zawsze powiadamiają o przesyłce. Polecam , jest ok

Sprzęt komputerowy

4.8
mk
 

obsługa fatalna, żadnej chęci pomocy, na dodatek za płacenie kartą życzą sobie dodatkową opłatę, ten sklep to jakaś pomyłka, nie polecam

Sprzęt komputerowy

2.4
Klient
 

Obsługa jest poprostu maskaryczna. Nagrywarka mi się zapsuła miesiąc trzymali mój komputer. TO jest jakies nieporozumienie traktują klient zbywczo alby sobie poszedł. Niepolecam

Sprzęt komputerowy

2.8
Andy
 

Reklamacje są tragiczne. Czas reklamacji - nawet miesiąc czasu. Mimo, iż wiadomo od razu, że urządzenie reklamowane zostanie wymienione na nowe i jest tanie (np. 100 zł) - czekać trzeba bardzo długo. Urządzenia wymienione na nowe, często mają taką samą usterkę jak te oddane do naprawy. Dlaczego serwis w momencie wymiany urządzenia na nowe nie sprwadzi go? Mógłby chociaż sprawdzić usterkę reklamowaną przez klienta.

Sprzęt komputerowy

3.4