Opinie i oceny

Zobacz więcej w serwisie Oceniaj
  • 2.9 2 oceny

    w kategorii

    Dywany, wykładziny
    obsługa:
    1.0
     
    oferta:
    4.0
     
    jakość asortymentu:
    4.0
     
    przystępność cen:
    4.0
     
    ocena ogólna:
    1.5
     
    średnia ocena (max 6.0)
    2.9
  • 4.0 1 ocena

    w kategorii

    Markety budowlane
    obsługa:
    3.0
     
    asortyment:
    5.0
     
    przystępność cen:
    4.0
     
    ocena ogólna:
    4.0
     
    średnia ocena (max 6.0)
    4.0

2.8

w kategorii

Dywany, wykładziny

obsługa:
1
 
oferta:
3
 
jakość asortymentu:
4
 
przystępność cen:
4
 
ocena ogólna:
2
 
średnia ocena (max 6.0)
2.8

Ile mozna czekac? ?

Co to ma byc ? by zostac obsluzonym trzeba czego ponad godzine. jeden pracownik na jeden dzial .. ? ! noo bez przesady ..

  • Monia (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2012
  • Polecam innym: nie mam zdania

3.0

w kategorii

Dywany, wykładziny

obsługa:
1
 
oferta:
5
 
jakość asortymentu:
4
 
przystępność cen:
4
 
ocena ogólna:
1
 
średnia ocena (max 6.0)
3.0

Żałosny poziom obsługi!

Zamówiłam drzwi, do momentu opłacenia zamówienia wszystko super. Potem się zaczęło: "jak towar dojedzie zadzwonimy" - nikt nie zadzwonił musiałam się sama dobijać żeby ktoś łaskawie sprawdził czy towar dojechał. Pracownicy są potwornie niekompetentni! Albo nikt nic nie wie albo przeczą sobie nawzajem. Drzwi przyszły niezgodne z zamówieniem (z winy salonu). Wymiana trwała dobry miesiąc. Dopięłam swego tylko dlatego że dzwoniłam, chodziłam, prosiłam. Jeden pracownik mówi, że drzwi nie dojechały a inny że już są. Miałam nadzieję, że p. Kierownik będzie w stanie coś zdziałać - nic z tego! Kobieta nie jest w stanie wyegzekwować niczego od pracowników! Po jaki guzik jest kierownikiem skoro nie potrafi zarządzać ludźmi?! Bardzo się cieszę, że udało mi się uwolnić od tego salonu, będę go omijać szerokim łukiem!

  • Aśka (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2012
  • Polecam innym: nie

4.0

w kategorii

Markety budowlane

obsługa:
3
 
asortyment:
5
 
przystępność cen:
4
 
ocena ogólna:
4
 
średnia ocena (max 6.0)
4.0

Polecam cierpliwym i wyrozumiałym. Reszta świata powinna się dobrze zastanowić.

Sam sklep bardzo dobrze wyposażony. Niestety obsługi jest bardzo mało i złapanie osoby, z którą można załatwić coś konkretnego wymaga czasu i cierpliwości.Na dodatek kto inny radzi w kwestii towaru a kto inny jest przewidziany na kasie co potwornie wydłuża czas zakupów. Zwłaszcza, że zastać kogoś przy kasie graniczy z cudem. Ja trafiłam na Pana Tomka (i całe szczęście) bo to jedyna osoba w sklepie, którą można uznać za kompetentną. Pomógł, doradził - wszystko miło i profesjonalnie. Irytował mnie: "łapanka" pracowników po sklepie, sposób organizacji pracy (nikomu się nigdzie nie spieszyło, w końcu klient nie zając nie ucieknie), czas oczekiwania na towar, brak powiadomienia że zamówienie już jest, bałagan w dokumentach, a opieszałość Pana montażysty powaliła mnie kolana. Ogólnie pracownicy nie przesadzają z pracowitością, brakuje elastyczności w podejściu do klienta, a koszt dostawy jest absurdalny. Podsumowując były plusy dodatnie i ujemne:) Jeśli ktoś ma mnóstwo czasu i jeszcze więcej cierpliwości - polecam. Jeśli natomiast oczekuje szybkiej, profesjonalnej obsługi - polecam dobrze przemyśleć współpracę z tym salonem.

  • Yooki (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień/maj 2012
  • Polecam innym: nie mam zdania

Komfort

adres
81-225 Gdynia, Morska 48
 
inne oddziały
tel 58 661-13-27, 661-54-93  fax:  58 661-13-27
zgłoś do aktualizacji
ocena
3.5 3 opinie
dodaj ocenę
więcej