2.4
16 ocen

Meritum - Sklepy komputerowe

adres
80-460 Gdańsk, Franciszka Hynka 57 (stara numeracja 2 B)
 
inne oddziały
telefon
58 559-22-50, 603-300-602  fax:  58 559-22-50
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

Opinie + dodaj ocenę


4.5

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    4
     
  • oferta:
    4
     
  • promocje:
    -
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
4.5

naprawa laptopa

krótki czas naprawy,dobra konkurencyjna cena,

  • senior (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: tak

1.8

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    2
     
  • promocje:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.8

Niestety, ale nie...

Skorzystałam i nie polecam. Pan w ogóle nie zainteresowany problemem tylko wpisywaniem moich danych na formularz zgłoszeniowy. Oddałam komputer na Zaspie a odebrać kazano mi z Chełmu, ewentualnie z Zaspy ale w późniejszym terminie. Oddany laptop wrócił z brakującymi i nie wkreconymi śrubkami. Generalnie wrażenie że pracują tam za karę i z łaską.

  • Rozalia (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Wrzesień
  • Polecam innym: nie

5.0

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    -
     
  • promocje:
    -
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.0

Byłem, skorzystałem, POLECAM

Panowie z punktu na Chełmie szybko, skutecznie i stosunkowo niedrogo uporali się z naprawą mojego laptopa. - wcześniejsza diagnoza konkurencji: wymiana matrycy koszt rzędu 400 zł i tekst że: w zasadzie to się nie opłaca i lepiej kupić nowy... - w Meritum okazało się że wystarczy tylko wymiana kabelka, cena (materiał plus robocizna) 150 zł. Bardzo dobry kontakt zarówno mailowy - zanim przekazałem sprzęt do naprawy jak i telefoniczny w trakcie, na bieżąco byłem informowany o tym co się dzieje, ile będzie kosztowało i w końcu o gotowości sprzętu do odbioru. W związku z tym, że zależało mi na określonej godzinie odbioru udało się pewne procedury nagiąć i dopasować możliwości z oczekiwaniami. Osobiście jestem zadowolony i śmiało mogę polecić korzystanie z serwisu.

  • Wojtek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 16-17.08.2016
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    -
     
  • promocje:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

ODRADZAM!!!

Naprawiany, następnie zareklamowany tablet nie działa. Zepsuty laptop naprawiany 4 miesiące (!!!) - przetrzymany 3 miesiące, znów odesłany do reklamacji po złej naprawie i przetrzymany kolejny miesiąc- przestał działać po tygodniu. To jakaś groteska, nie serwis!!! Nigdy więcej!!!

  • Klient zrobiony w bambuko (kobieta, 31-40 lat)
  • Polecam innym: nie

5.8

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    5
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.8

Naprawa_laptopa_w firmie_Meritum

Korzystałam z usług firmy Meritum dwukrotnie. Moje doświadczenie jest takie, iż naprawa odbywa się w ciągu 24 godzin od otrzymania przez firmę części zamiennych. Raz czekałam 1 dzień, a drugi raz trzy dni robocze (wymiana całej obudowy laptopa). Samo to, iż zdecydowałam się na znaczące naprawy może świadczyć o dostępności cen serwisu. Informacje udzielane są szybko i są merytoryczne. Na pewno będę w przyszłości korzystać z usług firmy Meritum.

  • Anna Dolega (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 21.10.2015
  • Polecam innym: tak

5.8

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.8

Opłaca się naprawić

Oddałem mojego laptopa toshiba(8-latek), który miał problem z chłodzeniem. Po 24h odebrałem go z działającym wentylatorem i z usuniętymi trojanami. Na usługę jest gwarancja na piśmie. Koszt usługi 80zł. Mogę naprawdę polecić. Pozdrawiam

  • Rado (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 09.2015
  • Polecam innym: tak

6.0

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Ocena serwisu komputerowego "Meritum"

Jestem bardzo zadowolony. Panowie naprawili moje dwa laptopy. Pierwszy laptop według opinii innego serwisu w centrum Wrzeszcza stwierdzili, że "się nie da". A w "Meritum" dało się.

  • Andrzej (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień/wrzesień
  • Polecam innym: tak

5.2

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    5
     
  • czas realizacji:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
5.2

Rewalacyjna obsługa

Chciałabym bardzo podziękować serwisowi Meritum. Oddałam zalanego laptopa Asusa, nie miałam nadziei na naprawę, okazało się że panowie poradzili sobie bez problemu z zalaniem, wyczyścili mi wszystko i działa bez najmniejszych problemów. Jeszcze raz dziękuję

  • Magda (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2015
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • promocje:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Nie polecam

Zdecydowanie odradzam! Laptop oddany do naprawy, zwrócony po 3 tyg. dalej nie działał, 2 razy oddany do reklamacji, żeby w końcu wrócił do właściciela po dobrym 1,5 miesiąca. Pan z obsługi chamski, nawrzeszczał na moją mamę, myślę, że powinien się grubo zastanowić kto tu jest dla kogo, bo czasy się trochę pozmieniały.. nigdy więcej kontaktu z tym serwisem

  • Anka (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2015
  • Polecam innym: nie

6.0

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

opinia

Jestem bardzo bardzo zadowolony z uslugi sprawnej szybkiej i obsluga bardzo mila i fachowa

  • Janusz Wisniewski (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kilka dni temu
  • Polecam innym: tak

5.8

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.8

Szybka i znakomita naprawa :)

Jedną dobę trwał przegląd komputera, dodanie pamięci, przeczyszczenie systemu chłodzenia. Bardzo dziękuję i polecam :)

  • Marta Dzięgielewska (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 17-18 kwietnia 2015
  • Polecam innym: tak

5.8

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
5.8

Szybko i sprawnie

Szybko i sprawnie naprawiony laptop. Dziękuję

  • Włodek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 09-04-2015
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Nie polecam

Oddałem laptopa na wymianę zawiasów. Zawiasy kupiłem sam i dostarczyłem do serwisu. Panowie mieli wykonać jedynie usługę polegającą na ich montażu. Byli wielce niezadowoleni i kręcili nosem. Zapewne dlatego, że normalnie wzięli by za tzw. części 300 zł zamiast 30, czyli nie udało się skroić klienta. Sama usługa wykonana została w skandalicznym stylu - komputer miał popękaną obudowę, a przy odbiorze nie chciał się nawet włączyć! Zawias był luźny, ponieważ panowie połamali kadłubek i nie było do czego go przykręcić. Cena finalnie wyniosła dwa razy tyle niż było uzgodnione na początku. Sama obsługa chamska i niemiła. Tym panom po prostu nie chce się pracować. Marzy im się branie kasy za leżenie do góry brzuchem. Nikomu nie polecam tego serwisu - szkoda nerwów i pieniędzy.

  • Mirek (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2015
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • promocje:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Najgorszy serwis

Odradzam korzystanie z usług tego serwisu. Obsługa jest niemiła (Panowie są wręcz hamscy). Cen są wysokie a czas oczekiwania na naprawę bardzo długi. Gdy oddałam tam laptopa do naprawy (wymiana wiatraka), po jego odbierze laptop zaczął się przegrzewać. Panowie stwierdzili, że to wina chipa graficznego-koszt naprawy 350zł. Odmówiłam i kazałam zwrócić im pieniądze i zamontować z powrotem stary wiatrak.. Poszłam do innego serwisu gdzie wiatrak wymienili mi za 20 zł mniej i komputer chodzi normalnie. Radzę omijać ten serwis szerokim łukiem.

  • Niezadowolona klientka (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2014
  • Polecam innym: nie

1.4

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    2
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.4

nie polecam tego serwisu, ja się zawiodłem

Wymieniałem tam gniazdo zasilania w laptopie. 1 wrażenie - stałem i czekałem aż pan siedzący za stolikiem skończy rozmawiać z kolegą o urlopie,wtedy zwrócił się do mnie, 2 - cena ustalona wcześniej telefonicznie za element i robociznę została przekroczona, 3 - termin (zależało mi na czasie, wyjeżdżałem) ustalony wcześniej został przekroczony i plany z lapkiem diabli wzięli, 4 - przy odbiorze, oddali mi bez gumowych zaślepek na śrubki, musiałem wrócić i człowiek z serwisu przyniósł mi je z zaplecza (niby głupota ale wg mnie niechlujstwo) 5 - okazało się że po naprawie nie wszystkie porty USB działają, skontaktowałem się telefonicznie z nimi i usłyszałem, że widocznie wcześniej nie działały i muszę zapłacić za ich naprawę, dałem z tym spokój i kupiłem sobie huba do działającego gniazda, jakiś czas później znajomy serwisował mi lapka, głównie czyścił i stwierdził, że nie działające porty USB nie były podpięte, zrobił to i dalej działały bez zarzutu. Skorzystałem z punktu na Zaspie i bardzo tego żałuję. Wybierając go w necie, widziałem duży przestronny salon, zachwalanie solidności i tego że są długo na rynku, zdjęcia były z innego punktu tej sieci, na Zaspie mały punkcik i taka jakość

  • Radek (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2012
  • Polecam innym: nie

1.4

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.4

Odradzam

Cztery razy poprawiali a i tak laptop dalej nie poskładany jak należy. Strasznie długi czas wykonania naprawy. Nie polecam

  • twarug (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2014
  • Polecam innym: nie
    • obsługa:
      2.6
       
    • oferta:
      2.0
       
    • promocje:
      1.3
       
    • przystępność cen:
      2.8
       
    • ocena ogólna:
      2.3
       
    średnia ocena (max 6.0)
    2.4