Opinie i oceny

Zobacz więcej w serwisie Oceniaj
  • 1.0 1 ocena

    obsługa:
    1.0
     
    oferta:
    1.0
     
    ocena ogólna:
    1.0
     
    średnia ocena (max 6.0)
    1.0
  • 3.6 4 oceny

    w kategorii

    Serwis komputerów
    obsługa:
    3.5
     
    jakość usług:
    3.5
     
    czas realizacji:
    3.8
     
    przystępność cen:
    6.0
     
    ocena ogólna:
    4.3
     
    średnia ocena (max 6.0)
    3.6

1.3

w kategorii

Serwis komputerów

obsługa:
1
 
jakość usług:
1
 
czas realizacji:
2
 
przystępność cen:
-
 
ocena ogólna:
-
 
średnia ocena (max 6.0)
1.3

Odradzam - naprawa przez Hestia

Naprawa była wykonana w tym serwisie gdyż tak chciała ubezpieczalnia Hestia, ale jak macie możliwość to odradzam. Raz że obsługa nie fachowa, dwa naciągacze - sprzęt oddany ponownie i tutaj stwierdzenie że to moja wina, że nie działa bo spalony układ, a w rzeczywistości układ był sprawny tylko nie douczony serwis nie potrafił sprawdzić, że jest coś takiego w biosie jak typ grafiki switchable! Dobrze że nie zostawiłem tego sprzętu dalej w tym serwisie.. Czas realizacji też nie zabija... ODRADZAM!!

  • lukus (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2013
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Laptopy, notebooki, tablety

obsługa:
1
 
oferta:
1
 
promocje:
-
 
przystępność cen:
-
 
ocena ogólna:
1
 
średnia ocena (max 6.0)
1.0

"MEritum

Witam Jakiś już czas temu oddawałem Wam na gwarancję laptopa. Komputer się grzał, miała zostać wymieniona tylko pastę pod kartę grafiki i procka- to była przyczyna. Tylko to ! A Wy wymienilście Heat Pipe, potem po "miłej rozmowie" ( jeżeli można nazwać to dialogiem) i załączonym świstku w języku polskim ponownie go oddałem, wyszczególniłem co macie zrobić to kuzwa, chyba znowu nikt z Was nie myje uszu, albo pisałem to pascalu a wy odczytujecie w c++ chyba, ze jest się psudo informatykiem, nie wiem jakie "niedorozwoje informatyczne" u Was pracują, ale spoko, każdy uczy się na błedach pomyślałem. Szkoda, jednak, że dałem Wam szanse. Za wszelkie uszkodzenia odpowiadacie Wy, myśleliście, że wszystko zatuszujecie i klient, jest tak tępy, że nie pozna, niestey trafiliście na człowieka, który zna się lepiej niż Wy. Powinienem Was podać do UOKiK, by Wam tyłki przetrzepali, znam swoje prawa, ale będę miły, sprawę zgłoszę gdzieś indziej. Próbowałem dialogu, następnym razem, będziecie pamiętać, że " Klient nasz Pan"

  • JOhn Doe (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Polecam innym: nie

6.0

w kategorii

Serwis komputerów

obsługa:
6
 
jakość usług:
6
 
czas realizacji:
6
 
przystępność cen:
6
 
ocena ogólna:
6
 
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Polecam

Trudno wystawić opinię pozytywną bez "słodzenia", więc jednym słowem, rewelacja cey oraz jakość usługi. Wymieniali mi matrycę oraz gniazdo słuchawkowe w laptopie, Polecam

  • Dariusz B. (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 17,12,2012
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Serwis komputerów

obsługa:
1
 
jakość usług:
1
 
czas realizacji:
1
 
przystępność cen:
-
 
ocena ogólna:
1
 
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Z dala od tego serwisu

11 maja wysłałem laptopa do tego pseudo serwisu. Doszedł do nich 15 maja (później mówili, że jednak 17). Po ok. dwóch tygodniach dowiedziałem się, że serwis oczekuje jeszcze na części. Laptop wrócił do mnie 20 czerwca ( ale pojawił się nowy problem). Po uruchomieniu sprzętu okazało się (wcześniejsze usterki zostały usunięte), że nie ładuje się bateria (przed serwisem nie było tego problemu, bateria trzymała ok. 1,5h). Zgłosiłem problem do ubezpieczyciela a ten miał skontaktować się z serwisem. Odpowiedź serwisu była taka, że bateria już nie działa i trzeba ją wymienić na nową (oczywiście gwarancja tego nie obejmuje). Dziwi mnie to, że wcześniej serwis nie informował mnie o zepsutej baterii tylko wtedy jak ja zgłosiłem ten problem! Mój błąd, że nie spisałem numeru baterii i nie zrobiłem jej zdjęcia. Osoba z którą rozmawiałem przez telefon była nie miła, naprawa trwała ponad miesiąc i najprawdopodobniej podmienili mi baterię w laptopie!!! NIE POLECAM!!!

  • fisher81 (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 06.2012
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Po pierwsze to nie nasza winą że nie potrafił Pan dołączyć karteczki z numerem naprawy do paczki co wydłużyło wprowadzanie zlecenia o prawie tydzień, druga sprawa to nie my podejmujemy decyzję odnośnie naprawy tylko zleceniodawca, oni nie zgodzili się na wymianę baterii, dla nas nawet było by lepiej jakbyśmy ją wymienili bo dodatkowy zarobek, także nie za bardzo rozumiem Pana zastrzeżenia
Cieszymy się że laptop Panu działa i wszystkie usterki które były wymienione w zleceniu zostały usunięte - my po prostu musimy się trzymać zlecenia
Takich baterii mamy dwa kartony z laptopów które ściągamy z zagranicy - proszę podjechać to damy Panu 3 sztuki - Pańska bateria nie była by mi do niczego potrzebna

autor: Serwis Meritum


6.0

w kategorii

Serwis komputerów

obsługa:
6
 
jakość usług:
6
 
czas realizacji:
6
 
przystępność cen:
6
 
ocena ogólna:
6
 
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Polecam !

polecam serdecznie , sprzet naprawiony sprawnie , przystepna cena ,wysylka powrotna zalatwiona extremalnie szybko i dobrze...

  • VASAGO (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2012-05
  • Polecam innym: tak

Odpowiedź obiektu:

Dziękujemy, polecamy się

autor: Serwis Meritum

Meritum - Sklepy komputerowe

adres
80-460 Gdańsk, Franciszka Hynka 57 (stara numeracja 2 B)
tel 58 559-22-50  fax:  58 559-22-50
zgłoś do aktualizacji
ocena
2.3 5 opinii
dodaj ocenę
więcej