Nadmorskie Centrum Medyczne Sp. z o.o. - Dom Medyczny "Kilińskiego"

Recepcja RTG, tel.: 58 763-95-15
Recepcja poradni endoskopowej, tel.: 58 763-95-38
Przyjmuje: internista, pediatra, chirurg, gastroenterolog, ginekolog, laryngolog, okulista, ortopeda, pulmonolog, urolog,.

Opinie i oceny

Zobacz więcej w serwisie Oceniaj
  • 3.4 7 ocen

    w kategorii

    Przychodnie, poradnie
    obsługa:
    3.1
     
    oferta:
    4.3
     
    jakość usług:
    3.1
     
    wyposażenie:
    3.4
     
    czas oczekiwania:
    3.1
     
    ocena ogólna:
    3.2
     
    średnia ocena (max 6.0)
    3.4

5.0

w kategorii

Przychodnie, poradnie

obsługa:
5
 
oferta:
5
 
jakość usług:
5
 
wyposażenie:
5
 
czas oczekiwania:
5
 
ocena ogólna:
5
 
średnia ocena (max 6.0)
5.0

przychodnia NCM na Kilinskiego

bardzo mila obsluga pan z recepcji,wszystkiego mozna sie dowiedziec na poczekaniu.to ze niema wolnych terminow to nie ich wina tylko Funduszu Zdrowia.Starsze osoby moga liczyc na pomoc recepcjonistek w doprowadzeniu pod gabinet lekarza.Polecam ta Przychodnie

  • zenon (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 10/03/2014
  • Polecam innym: tak
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

3.7

w kategorii

Przychodnie, poradnie

obsługa:
5
 
oferta:
4
 
jakość usług:
2
 
wyposażenie:
3
 
czas oczekiwania:
5
 
ocena ogólna:
3
 
średnia ocena (max 6.0)
3.7

Ginekolog

w rejestracji na wizytę mówili, że trzeba czekać ponad miesiąc, ale jak poszło się osobiście to znalazło się dla mnie miejsce za kilka dni (byłam w 7tyg. ciąży). obsługa w miarę miła. ale chyba brak kompetencji personelu. (położna chyba 7 razy pytała się mnie o PESEL). Lekarz zrobił USG (mówił,że jeszcze nie widać zarodka, ale jak wskazałam mu plamkę na monitorze i spytała "co to" to powiedział że to zarodek). Ogólnie powiedział, że wszystko w porządku i zlecił badania. Nie spytał się mnie o nic. Sama mu powiedziałam, że mam bóle i plamię i że biorę tabletki na tarczycę, jedyne co zrobił to przepisał duphaston i nospę. Nie zdążyłam zrobić wyników ani pójść na następną wizytę, poroniłam w 9 tygodniu. Podobno to niczyja wina, zarodek był za słaby. Ale i tak już tam nie wrócę.

  • x (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2014
  • Polecam innym: nie mam zdania
  • Status: pierwsza moja wizyta

1.8

w kategorii

Przychodnie, poradnie

obsługa:
1
 
oferta:
6
 
jakość usług:
1
 
wyposażenie:
1
 
czas oczekiwania:
1
 
ocena ogólna:
1
 
średnia ocena (max 6.0)
1.8

Laryngolog

zapisy na 2 miesiące ....,otrzymałam skierowanie z dopiskiem Pilne od lekarza pierwszego kontaktu....pani rejestracji powiedziała mi że powinnam przyjść i zapytać lekarza czy mnie przyjmie.....tak tez uczyniłam . Przed gabinetem 1 pacjent. Weszłam razem z panem i zapytałam czy mnie przyjmie ,informując o notatce pilne ...odpowiedź pana Doktora powaliła mnie. Pokazał mi listę,że wszyscy pacjenci na dziś umówieni przyszli i ze on ma limity. Zapytałam czy mnie przyjmie....powiedział że nie....wyszłam bo płakać mi się zachciało...potworny ból ucha,coś z gardłem że nie mogę buzi otworzyć ledwo przełykam,nie poszłam tam dla przyjemności potrzebuje lekarza. Dodam że lekarz ten przyjmował jeszcze przez dwie godziny a poczekalnia pusta.Zaproponował mi wizytę za tydzień bo na skierowaniu Pilne...popłakałam się. Gdybym w recepcji zapłaciła za wizytę była bym przyjęta od ręki....niestety nie miałam pieniędzy.A tak zdycham w domu i leczę sie orofarem który mi nie pomaga a ucho boli.....pojadę na ostry dyżur do szpitala.

  • magraj (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 17.02.2014
  • Polecam innym: nie mam zdania
  • Status: pierwsza moja wizyta

2.3

w kategorii

Przychodnie, poradnie

obsługa:
1
 
oferta:
4
 
jakość usług:
2
 
wyposażenie:
4
 
czas oczekiwania:
1
 
ocena ogólna:
2
 
średnia ocena (max 6.0)
2.3

Nie polecam tej przychodni!!

O to parę niemiłych faktów: 1. Panie z recepcji nie odbierają telefonów 2. Jak odbiorą to są bardzo niemiłe 3. Pani położna myśli że zajęła miejsce lekarza- bardzo opryskliwa kobieta 4. Czas oczekiwania na wizytę np do ginekologa to ok 1,5 miesiąca!!! Do tego nie można się nawet zapisać bo lista jest zapełniona. Nie wiem jak jest w innych przychodniach NCM ,ale przychodni " Kilinskiego"nie poleciłabym nawet najgorszemu wrogowi. Uważam, że p. Cieplicki powinien zwrócić większą uwagę na osoby jakie ma tam zatrudnione. Dodam, że dziś (24/01/14) bez żadnego problemu zarejestrowałam się do : ginekologa na 03/02/14 dermatologa na 31/01/14 (przychodnia Eter Med- świadczenia w ramach NFZ) Panie z recepcji były kompetentne i miłe. Oczekiwanie na wizytę to ok 1 tydz. Przez niemiłą obsługę i długi czas oczekiwania na podstawowe świadczenia zdrowotne muszę wystawić negatywną opinię tej przychodni.

  • koala (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 24/01/14
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

3.0

w kategorii

Przychodnie, poradnie

obsługa:
2
 
oferta:
3
 
jakość usług:
4
 
wyposażenie:
4
 
czas oczekiwania:
2
 
ocena ogólna:
-
 
średnia ocena (max 6.0)
3.0

Rejestracja internetowa

Po co jest ta rejestracja skoro i tak co chwila wyskakuje informacja, że terminy na najbliższe 28 dni są zajęte i że mam zarejestrować się telefonicznie, a jak dzwonię to panie mi mówią, że mam się zarejestrowac przez internet bo po to mam kartę albo przyjść o 7 do przychodni. Te karty to jakaś porażka.

  • L (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: nie skorzystano
  • Polecam innym: nie mam zdania
  • Status: Planowałem, ale się zraziłem

5.8

w kategorii

Przychodnie, poradnie

obsługa:
6
 
oferta:
6
 
jakość usług:
6
 
wyposażenie:
5
 
czas oczekiwania:
6
 
ocena ogólna:
6
 
średnia ocena (max 6.0)
5.8

poradnia endoskopowa

Dzisiaj miałam pierwszy raz w życiu kolonoskopię. Wiele nasłuchałam się na ten temat . Obawiałam się ...Badanie faktycznie niezbyt przyjemne , może nawet momentami bolesne ale profesjonalizm i delikatność pani dr Anny Pawłowskiej i duchowa pomoc Pani pielęgniarki Grażyny pomogły je przeżyć.Dziękuję i polecam tę poradnię !

  • Lidia (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 23.07.2013
  • Polecam innym: tak
  • Status: pierwsza moja wizyta

2.0

w kategorii

Przychodnie, poradnie

obsługa:
2
 
oferta:
2
 
jakość usług:
2
 
wyposażenie:
2
 
czas oczekiwania:
2
 
ocena ogólna:
2
 
średnia ocena (max 6.0)
2.0

Nie polecam!

Zapisałam się na wizytę do laryngologa, na którą czekałam miesiąc. Kiedy w wyznaczony dzień udałam się do przychodni okazało się, że wszystkie wizyty z tego dnia są odwołane, niestety nikt nie raczył mnie o tym fakcie poinformować. Na moje pytanie czemu mnie nie poinformowano uzyskałam odpowiedź, że to nie leży w obowiązku pani rejestrującej!! nie usłyszałam nawet słowa przepraszam!!!Jakby się nic nie stało. Człowiek przychodzi się leczyć jak jest chory więc jak można traktować ludzi tak lekceważąco!!!! Sądzę, że do obsługi pacjentów należy zatrudniać osoby, które potrafią się wysłowić i zachować. Przychodnia jest dla pacjentów,a nie pacjenci dla przychodni!

  • Magdalena (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 9 lipca 2013
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

Nadmorskie Centrum Medyczne Sp. z o.o. - Dom Medyczny "Kilińskiego"

adres
80-452 Gdańsk, Jana Kilińskiego 34 (Wrzeszcz) pokaż na mapie
 
inne oddziały
tel 58 763-95-00  fax:  58 763-95-06
e-mail
kilinskiego@ncm.com.pl
www
godziny otwarcia
pn-pt7:00 - 19:00
ocena
3.4 7 opinii
dodaj ocenę
więcej

Lokalizacja na mapie