2.6
9 ocen

Szpitalny Oddział Ratunkowy - Szpital im. M. Kopernika COPERNICUS Sp. z o.o.

adres
80-803 Gdańsk, Nowe Ogrody 1-6 pokaż na mapie
 
inne oddziały
telefon
58 764-01-16  fax:  58 764-03-69
e-mail
sor@wss.gda.pl
www
copernicus.gda.pl/oferta/szpital-im-mikolaja-koperni...
 
zgłoś do aktualizacji

O nas

tel. Kierownik: 58 764 01 09
tel. Oddziałowa: 58 764 01 10

Opinie + dodaj ocenę


4.7

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    4
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6.0)
4.7

Ocena pracy

Podejście do pacjenta profesjonalne, szybkie i ze zrozumieniem. Cała wizyta trwała pięć godzin ale miałem zrobione wszystkie badania krwi, USG całej jamy brzusznej z bardzo dokładnym opisem. Do tego dwie kroplówki, a nie byłem w tym czasie jedynym pacjentem. Chciałbym mieć takiego lekarza pierwszego kontaktu jak pani doktor z dyżuru internistycznego. Delikatna profesjonalistka. Przy Nich można zmienić opinię o służbie zdrowia.

  • Tadeusz (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 04.03.2017r.
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Mama przyjęta z dusznosciami o 16 siedzę na i czekam na lekarza. 22. 05 pan w informacji mega niemily. Tragedia. Lekarzem

Mama przyjęta z dusznosciami o 16 siedzę na i czekam na lekarza. 22. 05 pan w informacji mega niemily. Tragedia. Lekarzem trzeba być a nie. Pobierać tylko pieniądze. Za. Co ?

  • Córka osoby chorej (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 21. 01.2007
  • Polecam innym: nie

6.0

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

Profesjonalne podejście do pacjenta.

Trafiłem z bólami w klatce piersiowej. Zostałem przyjęty sprawnie, nie czekałem długo. Wykonano komplet niezbędnych badań i podano leki przeciwbólowe. Diagnoza postawiona bezbłędnie. Trudno jest mi sobie wyobrazić lepszą obsługę. Dziękuję!

  • XG (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 24.12.2016
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

anonim - opinia

Sor na kopernika to maskra. Brak podejścia do ludzi . Siedzę już 14 h na oddziale (cała noc o caly poranek ) personel twierdzi że trzeba się uzbroic sie w cierpliwość. NIE POLECAM

  • anonim (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 9.11.2016
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Omijajcie ten SOR

Czekałam z mama 80 letnią kobietą z silnymi bólami brzucha 12 godzin. Chyba nic więcej nie trzeba dodawać

  • Renka (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 14/15.09.2016
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

Tragedia

Trzy godziny z poparzenia dzieckiem i czekamy dalej na chirurga . To tragedia gdzie 21 wiek sto lat za murzynami

  • Iza (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 22.06.2016
  • Polecam innym: nie

1.3

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    2
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.3

Omijajcie Oddział Ratunkowy w Gdańsku!

Zostałem przewieziony na sygnale karetką pogotowia po wypadku samochodowym( zderzenie czołowe). Przebywałem na korytarzu, siedząc na krzesełku od godziny 16.00 do 24.00. Bardzo opieszale i uważam niedbale mnie potraktowano. Nie otrzymałem żadnych leków przeciwbólowych, mimo,że miałem zakleszczoną nogę, obolałą klatkę piersiową. Lek podano mi dopiero tuż przed wyjściem z oddziału. Jestem bardzo niezadowolony z powodu opieszałości w pomocy pacjentowi.

  • Janusz Różalski (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 15 maja 2016 r
  • Polecam innym: nie

6.0

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6.0)
6.0

sor w wojewódzkim jest super

byłam zmuszona być z dzieckiem w poniedziałek na sor-ze, pan w rejestracji bardzo uprzejmy i fachowo podszedł do sprawy, wielkie podziękowania dla pana:) personel medyczny bardzo profesjonalnie zajął się moją córeczką, udzielał wszystkich informacji niezbędnych do naszej wizyty dla wystraszonych rodziców a przede wszystkim wykazał się dużą cierpliwością jesteście SUPER:)

  • Grazka (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 04-04-2016
  • Polecam innym: tak

1.7

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
1.7

Zero empatii

Personel szpitala jest opieszały, ma pretensje ze ktos zakłóca ich spokój w nocy(bo przeciez jest noc i w nocy sie spi-tylko ze oni sa w pracy),smieją sie za plecami pacjentów, uwazajac ze przyczyna interwencji jest absurdalna. Jezeli ktos nie wykazuje wspolczucia i nie ma za grosz empatii w sobie nie powinien pracować w takim miejscu, zwłaszcza jezeli ma swoje dzieci i doskonale wie jak to jest bać sie o zdrowie własnego dziecka. Przykre jest to ze za moje/nasza pieniadza płacone na opiekę zdrowotna, tacy ludzie dostają pensje, a jak sie oczekuje od nich pomocy to traktują cie jak smiecia(bo przeciez usługa jest za darmo? Czyżby? To ciekawe co ja miesiąc w miesiąc opłacam z pensji?). Zapomieli o tym ze to dzięki podatnikom maja swoje posadki i pensje, z reszta nikt ich nie zmuszał do pracy w takim zawodzie. Widząc takie sytuacje uwazam, ze służba zdrowia powinna byc prywatna, moze wtedy zarozumiałym ratownikom,frywolnym pielegniareczkom i "zapracowanym" lekarzom otworzą sie oczy, ze przez swoje zachowanie beda tracić pacjenta-klienta i nici z pracy. NIE POLECAM !!!

  • Dos (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2016
  • Polecam innym: nie
przejdź do pełnej mapy »
    • obsługa:
      2.7
       
    • czas oczekiwania:
      2.6
       
    • ocena ogólna:
      2.7
       
    średnia ocena (max 6.0)
    2.6