Wysepka S.C.

adres
80-264 Gdańsk, al. Grunwaldzka 135A
(przystanek: Galeria Bałtycka) pokaż na mapie
 
inne oddziały
telefon
58 346-08-45
e-mail
b...@wysepka.pl pokaż
www
www.wysepka.pl
godziny otwarcia
pn-pt10:00 - 18:00
sob10:00 - 15:00

Napisali o nas

  • Scott Genius 700 LT Plus vs. Spark 700
    Scott Genius 700 LT Plus vs. Spark 700 wideo 17 marca 2016 (90 opinii) Nie będzie nowością jeżeli powiem, że zdecydowana większość nowych rozwiązań wywodzi się zza wielkiej wody. Choć w tym przypadku, tylko korzenie tego rowerowego giganta wywodzą...

O nas

Sklep i serwis rowerowy. Oferujemy: rowery miejskie, górskie, szosowe, crossowe, trekkingowe, BMX, dziecięce (Scott, Kross, Kellys, Unibike), a także akcesoria, odzież, obuwie i części rowerowe.

Galeria zdjęć

Opinie + dodaj ocenę


2.5

w kategorii

Sklepy i serwisy rowerowe

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    5
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
2.5
 

Fatalnaobsługa

jest to drugi sklep, który odwiedzam (pierwszy - słaby asortyment i rowery z ubogim osprzętem), Na "dzień dobry" nie odpowiada nikt. Żaden z panów nie pofatygował się aby podejść porozmawiać, udają, że nie widzą klienta uciekają z kontaktem wzrokowym. Asortyment jest fajny. Jak to jest że sprzedawcy się dziwią, że ludzie kupują w internecie, skoro idąc do punktu nic nie zyskują. Wszedłem do wysepki i nikt nie wyraził ochoty porozmawiania ze mną na temat roweru, który ewidentnie chce kupić. Nie interesuje mnie to, że w sklepie stacjonarnym prawdopodobnie przepłacę za rower, bo bardziej zależy mi na obsłudze i doradztwie. Zakładając, że Panowie niezbyt chętnie podchodzą do klientów w celu sprzedaży, to gdy po zakupie będę miał problem z rowerem pewnie też nikt mi nie pomoże. Zechce zmienić niedopasowane siodło to też mi nikt nie pomoże. Więc co zyskuje? jestem gotów zapłacić więcej, ale co dacie w zamian? Też pracuje w handlu i wiem że zarabia się zdecydowanie więcej na akcesoriach, więc tracicie podwójnie bo i na rowerze i na ewentualnych akcesoriach, które na pewno kupię, bo są mi potrzebne błagam zmieńcie nastawienie! mimo wszystko wole takie salony niż internet czy sieciówki

  • Artur (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: pierwsza moja wizyta
przejdź do pełnej mapy »
    • obsługa:
      1.0
       
    • asortyment:
      5.0
       
    • jakość usług:
      1.0
       
    • przystępność cen:
      3.0
       
    średnia ocena (max 6)
    2.5