2.7
oceń »

Wysepka S.C.

adres
80-264 Gdańsk, al. Grunwaldzka 135a (przystanek: Galeria Bałtycka) pokaż na mapie
 
inne oddziały
telefon
58 346-08-45
e-mail
biuro@wysepka.pl
www
godziny otwarcia
pn-pt10:00 - 18:00
sob10:00 - 15:00

O nas

Sklep i serwis rowerowy. Oferujemy: rowery miejskie, górskie, szosowe, crossowe, trekkingowe, BMX, dziecięce (Scott, Kross, Giant, Kellys, Unibike), a także akcesoria, odzież, obuwie i części rowerowe.

Galeria zdjęć

Opinie


2.8

w kategorii

Sklepy i serwisy rowerowe

  • obsługa:
    2
     
  • asortyment:
    4
     
  • jakość usług:
    4
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.8

Stanowczo nie polecam

Miałem wątpliwą przyjemność zostawić rower w serwisie. Jednak ceny części jakie sobie policzyli na rachunku były wyższe niż gdybym kupił Jedynce co dobre, to pan serwisant -

  • Adam (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 17-03-2014
  • Polecam innym: nie
  • Status: pierwsza moja wizyta

2.6

w kategorii

Sklepy i serwisy rowerowe

  • obsługa:
    2
     
  • asortyment:
    4
     
  • jakość usług:
    2
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.6

nie polecam

Miałam wątpliwą przyjemność być tam kilka razy. Pierwszy raz podczas wybierania roweru: ceny wyższe niż u konkurencji, wybór niezbyt duży (jestem niska), ostatecznie po rower pojechałam do Gdyni. Za drugim razem miałam okazję kupować tarczę hamulcową, którą zamocowano od razu w rowerze. Z montażem pan sobie poradził, jednak nie potrafił już jej wyregulować. Kolejny raz byłam w celu kupienia spinki do łańcucha. Po zakupie poprosiłam o zamontowanie jej (jedna z łatwiejszych czynności, o ile posiada się skuwacz, którego jeszcze wtedy nie miałam). Tu nastąpiła totalna klapa. Pan nie potrafił zamocować spinki, którą przed chwilą sam mi sprzedał. Mój łańcuch zamiast wygodnego zapięcia "zyskał" kilka dorobionych ogniw, które nie pasowały do łańcucha, co można było usłyszeć podczas jazdy, a dodatkowo obniżały znacząco wytrzymałość łańcucha. W obawie przed zerwaniem łańcucha w najmniej oczekiwanym momencie, zdecydowałam zakupić nowy wraz z pasująca spinką, jednak już w innym sklepie. Wysepka dostała jeszcze jedną szansę, gdy szukałam uszczelek do amortyzatora, jednak nie popisali się twierdząc, że takich części nie da się kupić (uszczelki znalazłam w sklepie internetowym).

  • sl0910 (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2013
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

Odpowiedź obiektu:

Niestety nie jesteśmy w stanie mieć wszystkiego na miejscu. Jeżeli danego roweru nie mamy akurat w sklepie, nie ma problemu żebyśmy go dla klienta sprowadzili (oczywiście jeżeli jest dostępny u producenta).
Co do uszczelki: domyślam się, że sprzedawcy chodziło o to, że w danym momencie nie były one dostępne u przedstawiciela. Mimo wszystko przepraszamy za to niedopowiedzenie.
Pozdrawiam serdecznie.

autor: Wysepka

    • obsługa:
      2.0
       
    • asortyment:
      4.0
       
    • jakość usług:
      3.0
       
    • przystępność cen:
      2.5
       
    • ocena ogólna:
      2.0
       
    średnia ocena (max 6.0)
    2.7