2.1
oceń »

Wysepka S.C.

adres
80-264 Gdańsk, al. Grunwaldzka 135A (przystanek: Galeria Bałtycka) pokaż na mapie
 
inne oddziały
telefon
58 346-08-45
e-mail
biuro@wysepka.pl
www
godziny otwarcia
pn-pt10:00 - 18:00
sob10:00 - 15:00

O nas

Sklep i serwis rowerowy. Oferujemy: rowery miejskie, górskie, szosowe, crossowe, trekkingowe, BMX, dziecięce (Scott, Kross, Kellys, Unibike), a także akcesoria, odzież, obuwie i części rowerowe.

Galeria zdjęć

Opinie


1.0

w kategorii

Sklepy i serwisy rowerowe

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

fatalne podejście do obsługi posprzedażowej

OPINIA ZAWIERA SUCHE FAKTY Rower marki Scott zakupiony w sklepie Wysepka. Przejechane w sezonie jakieś 300 km. Na zimę przeprowadzony serwis w wysepce. Pierwsza jazda w 2015 - pęka mocowanie przerzutki, przy podjeździe pod górę. Prawdopodobnie źle wyregulowane przerzutki spowodowały zahaczenie mechanizmu o szprychy i ułamanie uchwytu. Sklep oferuje darmową wymianę i regulacje, trzeba zapłacić za części (uchwyt i łańcuch). Zgadzam się i płacę. Odbiór roweru Z pytaniem "czy z rowerem poza przerzutkami wszystko w porządku" Odpowiedź: nic więcej nie sprawdzali bo nie zleciłem przeglądu. Wyjazd rowerem na trasę: koło rusza się na boki (widać to gołym okiem) . Do tego przez powyższe tarcza tylnego hamulca obciera stale o klocki.Niezbędne jest centrowanie. Nie da się jeździć. Grozi uszkodzeniem innych części i niepotrzebnymi kosztami. OK. Rozumiem, nie zapłaciłeś nie mają obowiązku nic robić. ALE czy w takiej sytuacji EKSPERT W SERWISIE widzący takie dodatkowe uszkodzenia nie powinien choćby poinformować, że należałoby wykonać dodatkową PŁATNĄ naprawę. MOIM ZDANIEM POWINIEN. Nie robi tego, jego sprawa. Ja oceniam taką obsługę na OCENĘ NIEDOSTATECZNĄ. NIE POLECAM. NAWET ODRADZAM.

  • tramp82@interia.pl (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 11.03.2015
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

3.2

w kategorii

Sklepy i serwisy rowerowe

  • obsługa:
    3
     
  • asortyment:
    4
     
  • jakość usług:
    2
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6.0)
3.2

plusy i minusy

Plusy są takie, że jest wybòr, to czego ja szukałem to było. I dla mnie, i dla żony. Minusy -to mało chętna do pomocy obsługa. Nie doradzą fachowo jeśli sìę nie wie samemu. Ale zakupy udane mimo wszystko.

  • Michał (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: latem
  • Polecam innym: tak
  • Status: pierwsza moja wizyta

2.0

w kategorii

Sklepy i serwisy rowerowe

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    4
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.0

nie polecam

Pewnego dnia kupiłem rower, sprzedawca doradził który by pasował do mojego wzrostu etc, powiedziano mi że przez miesiąc mam darmowe regulacje hamulców, przerzutek. po 2 tygodniach przyjeżdżam do sklepu ponieważ tarcza hamulcowa mi się zaczęła ocierać. zachowanie sprzedawcy było okropne, odrazu mi powiedziano że ten rower jest dla mnie za mały (przecież pana kolega mi ten rower dobrał i sprzedał 2 tygodnie wcześniej), że tarcze mogą się ocierać i to jest normalne i najlepsza fraza "niech pan przyjedzie na przegląd gwarancjny za miesiąc który będzie kosztował 50zł" czyli sklepowi chodzi tylko o pieniądze, w momencie kiedy rower jest sprzedany klienta już nie chcą widzieć w sklepie. przepłacając trochę wyższą cene za rower spodziewałem się że będę miał normalny serwis, a jednak nie. jakby coś to chodzi mi o lokalizację około bałtyckiej.

  • Paweł (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2014
  • Polecam innym: nie
  • Status: pierwsza moja wizyta
    • obsługa:
      1.7
       
    • asortyment:
      3.0
       
    • jakość usług:
      1.3
       
    • przystępność cen:
      2.3
       
    • ocena ogólna:
      2.0
       
    średnia ocena (max 6.0)
    2.1