O nas
Autoryzowany Dealer samochodów marek Fiat(osobowe i dostawcze), Alfa Romeo, Jeep, Lancia. Na miejscu: salon sprzedaży, profesjonalny serwis, samochody używane, sprzedaż części zamiennych (hurtowa i detaliczna), blacharnia-lakiernia.
Autoryzowany Dealer samochodów marek Fiat(osobowe i dostawcze), Alfa Romeo, Jeep, Lancia. Na miejscu: salon sprzedaży, profesjonalny serwis, samochody używane, sprzedaż części zamiennych (hurtowa i detaliczna), blacharnia-lakiernia.
6.0
w kategorii
Autoryzowane serwisy samochodowe ASO
Jan Borowski - opinia
Jestem już klientem od prawie 20 lat. Ogólnie w aspekcie tylu lat oceniam Ich wysoko. Moja firma posiada inne marki i serwisuje w innych serwisach. Uważam że Auto Plus jest ok. Oceniam wysoko.Może to robią lata albo zaufanie do ludzi tam pracujących.Sam nie wiem ale Im ufam najbardziej. Pozdrawiam.
6.0
w kategorii
Salony samochodowe
cino - opinia
Salon sprzedaży mogę polecić z pełnym przekonaniem. Bardzo dobry kontakt z klientem, fachowe doradztwo i wyczerpujące informacje na temat pojazdu przy jego wydawaniu. Możliwość zlecenia rejestracji auta (duża wygoda i oszczędność czasu) oraz możliwość ubezpieczenia pojazdu. na miejscu. Przy zakupie nowego auta zostawiałem w rozliczeniu stare. Ta część transakcji również przebiegła bez zarzutu - wycena była rozsądna i uczciwa. Nie mam żadnych uwag krytycznych, mogę tylko komplementować - sprzedaż auta w salonie tak właśnie powinna wyglądać. polecam Pana Michala pelne profesjonlne podejscie do klienta polecam
1.0
w kategorii
Autoryzowane serwisy samochodowe ASO
Umówiona - nieumowiona wizyta serwisowa
Traktowanie klienta poniżej krytyki . Umówiony byłem na akcje serwisową ( osobiście w serwisie się umawiałem ) . Po przybyciu na umówiona godzinę Pan w serwisie stwierdził ze musi sprawdzić jakie kampanie i jakie części . Zastanawiam się po co byłem za pierwszym razem . ??? Brak poszanowania czasu klienta . Już napewno tam nie wrócę . Obsługa serwisu to porażka . Nie polecam
3.0
w kategorii
Autoryzowane serwisy samochodowe ASO
Mechanicy świetni, ale obsługa klienta już gorzej
Nie mam zastrzeżeń do pracy serwisantów - znają auta, znają się na swojej robocie, zawsze trafnie diagnozują usterki. Mam natomiast coraz więcej zastrzeżeń do obsługi klientów serwisu - coraz częściej czuję się tam jak niechciany petent w skarbówce lub ZUSie. Długie czekanie na obsługę, załatwianie 10 spraw pobocznych podczas obsługi klienta, odchodzenie w milczeniu od stolika na wiele minut na oczach czekającej kolejki...w tych aspektach jest coraz gorzej i coraz mniej profesjonalnie. Najgorzej wypada Pani A., która nie szanuje czasu klientów czekających na odbiór auta. Auto gotowe od ponad godziny, a z jej strony brak telefonu czy jakiejkolwiek informacji. Klient czeka w poczekalni, tłumacząc się przy okazji szefowi ze przedłużającej się nieobecności w pracy, a Pani A. biega radośnie po serwisie, zamiast zamknąć zlecenie. Tak się nie robi, marnowanie czasu klienta jest mocno nieprofesjonalne.