Oceny (41)
Obsługa w punkcie w Gdansku Głównym daje wiele do życzenia, bezczelna i bez kultury. Asortyment, który przestaje działać po tygodniu użytkowania, słaba jakoś wykonania i brak jakiej kolejew gwarancji. NIE POLECAM.
Serwis i naprawa telefonów komórkowych
Kupiłam w punkcie, który mieści się w tunelu kabel do iPada. Po miesiącu przestał ładować. Zaniosłam kabel, na wymianę lub naprawę, ale pan od razu powiedział, że nowy kabel kosztuje 29,00 zł. Mówię, że mam paragon i chce zwrot za stary kabel. On stwierdził, że sama go uszkodziłam bo szarpałam itd. Gdy przyniosłam kabelek do punktu był cały, pan sprzedawca oddał mi go w dwóch częściach (bo go po prostu urwał) i stwierdził, że ja go źle użytkowałam... Obsługa jest bezczelna i arogancka. Wmawiają mi coś czego nie zrobiłam. Wiem, że to tylko 30 zł, ale nie chodzi tutaj o cenę, ale o podejście do klienta.
Serwis i naprawa telefonów komórkowych
Nie polecam. Obsługa owszem, miła. Ale telefon po zalaniu, który rzekomo został naprawiony - działał mi tylko 4 godziny. Do tego w tym serwisie nie dostałam żadnej gwarancji na naprawę, gdzie w innym dostałam 1-miesięczną. Zapłaciłam 100 zł tylko po to, żeby po jednym dniu zawieźć sprzęt gdzie indziej.
Serwis i naprawa telefonów komórkowych
Kilkukrotnie naprawiałem w serwisie dotyki w telefonach czy gniazdo ładowania. Szybko i sprawnie polecam
Serwis i naprawa telefonów komórkowych
Przed kilkoma miesiącami oddałem do wymiany zniszczony ekran dotykowy. Po długim czasie został zwrócony telefon z ekranem w całości, lecz nie reagującym poprawnie na dotknięcia. Jakość nowego digitizera została nie dopatrzona.
Serwis i naprawa telefonów komórkowych
Dla mnie bomba. Krotki czas naprawy, dobra cena i kontakt. Będę wracac. Polecam
Serwis i naprawa telefonów komórkowych
Telefon miałam odebrać po 5 dniach (tylko dlatego zostawiłam go w serwisie bo zależało mi na szybkiej naprawie), termin przeciągnął się do dwóch tygodni!! Pan dzień w dzień zapewniał mnie, że telefon będzie "na jutro". Jeżdżąc dzień w dzień na dworzec pan mówił, że ciągle czekają na część i po pytaniu kiedy ta część przyjdzie i kiedy w końcu będę mogła odebrać telefon odpowiadał "nie wiem, czekamy" KAŻDY KTO CZEKA NA ZAMÓWIENIE WIE KIEDY MNIEJ-WIĘCEJ ONO PRZYJDZIE. Dostaliśmy informację, że telefon jest do odebrania we wtorek, we wtorek pojechałam - dalej go nie było. Tak samo i w środę. Pan nawet ośmielił się zasugerować, że to nie możliwe, że ktoś do nas dzwonił skoro telefonu nie ma. W środę w końcu zażądałam zwrotu telefonu nie ważne, czy jest on zrobiony, czy nie. I na czwartek (po dwóch tygodniach) nagle telefon był do odebrania i co ciekawsze - naprawiony. Nie polecam nikomu, komu zależy na szybkiej naprawie, rzetelnej obsłudze i nie robieniu z siebie idioty.
Serwis i naprawa telefonów komórkowych
Polecam serdecznie usługa wykonana szybko bez problemowo polecam.
Serwis i naprawa telefonów komórkowych
Poznałem ten serwis naprawdę z dobrej strony. Z przyjemnością polecam.Warto!!!!!
Serwis i naprawa telefonów komórkowych
Telefon oddałem do naprawy, następnego dnia o 10 był już gotowy do odbioru. Działa od tej pory bez zarzutów. Tak szybkiej obsługi to jeszcze nie widziałem.
Serwis i naprawa telefonów komórkowych
Chodzi o punkt w przejściu podziemnym w Gdańsku głównym. Telefon oddałem w czwartek, z racji iż nie jest to najnowszy model chciałem się dowiedzieć jaka będzie kwota naprawy, żeby nie inwestować w stary telefon dużej kwoty. Spodziewałem się co będzie do wymiany ponieważ już wcześniej miałem taki problem. Dowiedziałem się że kwota naprawy to 100 zł w skład której wchodzi 40 zł za ekspertyzę. Upewniłem się że naprawa + ekspertyza to będzie łącznie 100 zł. W soboto mieli dzwonić z informacją co jest do naprawy, cisza. Sam zadzwoniłem powiedzieli, że zadzwonią w poniedziałek. Cisza, znowu sam dzwonię dowiaduję się że do wymiany taśma, tak jak myślałem i naprawa 120 zł. Mówię, że miało być 100 zł, to Pan powiedział że się upewni i zadzwoni we wtorek. Zadzwonił (brawo) i mówi że naprawa 140 zł! Poszedłem do punktu i pytam jak to możliwe, Pan mówi że osoba która przyjmowała źle wyceniła i jak nie chcę naprawić to płacę 40 zł za ekspertyzę. Tłumaczę że jak bym wiedział że będzie powyżej 100 zł to bym się nie decydował na naprawę itd. Skończyło się tym że zabrałem telefon i zapłaciłem 20 zł. Gratuluję jakości obsługi i słowności.
Serwis i naprawa telefonów komórkowych
Wymienione telefon oddany nie dziala brak reklamacji twoja wina. W serwisie glownym stwierdzono pamiec 16gb kupiony 32gb czary mary zginelo 16gb
Serwis i naprawa telefonów komórkowych
Po zleceniu wymiany gniazda SIM ktore kialo kosztowac 50zł otrzymalem telefon z przylutowanym jedynym pinem. Po tym jak go oddalem odlutowano mi pin i zostawiono po nim zimne luty oraz wypalony plastik w gniezdzie sim. Sprawe mam zamiar oddac do federacji konsumenta, NIE POLECAM!
Serwis komputerów
Szczerze wszystkim odradzam. Oddalam telefon, Panowie nawet nie umią wypisać kwitku z poprawnym modelem telefonu. Telefon mial byc naprawiony w terminie paru dni. Gdy przyjechalam serwisant nie mogl nawet telefonu znalezc, po czym stwierdzil ze naprawi go na jutro. Odczekałam dwa dni - Pan zobowiazal sie wyslac mi sms-a, jesli naprawa nie zostanie dokonana. Zastalam telefon nie naprawiony. Po ostrej reprymendzie slownej Pan jedynie wzruszyl ramionami i burczal cos pod nosem... Telefon wzielam, gdyz na odczepnego stwierdzil, ze naprawic sie nie da. W innym serwisie naprawili mi to w pare godzin, ponadto taniej niz cena zadana przez Avanti. Pragne nadmienic iz jestem w zaawansowanej ciazy, a spotkalam sie z brakiem szacunku i totalnym brakiem troski o dobro klienta. Na darmo jezdzilam przez pol miasta, aby za kazdym razem nic nie uzyskac. Mam nadzieje, ze ten niezetelny i nieprofesjonalny serwis zbankrutuje. Bardzo zaluje, ze nie skontaktowalam sie z wlascicielem. Pracownikow ma Pan wybitnych i nie wiem za co Pan im placi. Moze kupi im Pan parasol i fotele ogrodowe oraz krate piwa, a ich czas pracy przynajmniej bedzie jakos spozytkowany.
Serwis i naprawa telefonów komórkowych
Naprawiałem Iphona we Wrzeszczu stwierdzono iż usterka nie do naprawy ale oddałem do Avanti i naprawiony warto było. POLECAM....
Serwis komputerów
Oddalem telefon na poczatku tygodnia z rozbitym wyswietlaczem i tylem . Mila pani z punktu przyjela telefon informujac mnie ze naprawa odbedzie sie w ciagu 24 h . Zdziwilo mnie to bo wszedzie min. 3 dni .Na nastepny dzien w drodze do pracy o 10 rano zaszedlem , a telefon juz czekal . Bardzo polecam . Telefon dziala naprawe super .
Serwis i naprawa telefonów komórkowych
Przestrzegam przed tym ANTY serwisem. Oddałam htc sensation xl do naprawy- wymiany ekranu, dotyku. Dodam, że dostarczyłam zakupiony w innym salonie ekran. Naprawa miała trwać 3 dni, trwała ponad tydzień, nikt nie był na tyle uprzejmy, aby mnie poinformować. Jak już się sama pofatygowałam do salonu, okazało się, że "SERWISANT" uszkodził mi cały dotyk (rozlał się ). Czyli telefon był w stanie 2x gorszym niż przed oddaniem go do owego AVANTI. Niby właściciel ( UWAGA ! MA POD TUNELEM SWOJE STANOWISKA I NA CHEŁMIE też) zapropnowal mi, że kupie kolejny nowy ekran i tu najlepsze a jego NAJLEPSI PRACOWNICY W MIEŚCIE, wymienią mi to za darmo, żarty!!! Zero poczucia odpowiedzialności za powierzony sprzęt.
Serwis i naprawa telefonów komórkowych
Nigdy nie oddawajcie telefonu do serwisu Avanti. Z dwudniowej prostej, jak mówili, naprawy zrobił się miesiąc oczekiwania, nienaprawiona usterka i gratisowo zepsuty wyświetlacz. Żarty.
Oddałam tel do naprawy, na potwierdzeniu termin odbioru był za dwa dni, koszt również konkretnie podany oraz istotna informacja, że nie zgadzam się na naprawę powyżej podanej kwoty, po kilku dniach sama zglosiłam się po tel po czym okazało się, że podczas naprawy serwisant uszkodził głośnik, no cóż zdarza się, po kolejnych kilku dniach tel nadal nie został naprawiony a przy okazji okazało się że naprawa będzie droższa....czysty zbieg okoliczności, nie zgodziłam sie na dalszą naprawę ponieważ trwało to dla mnie zbyt długo, a po drugie nie zamierzałam płacić za błędy serwisanta (chyba zapomniano o tym, że taka informacja do mnie dotarła). Po tym jak poinformowałam, ze chcę odebrać telefon pojawił się kolejny problem ponieważ część do telefonu została zamówiona i nikt nie raczył mnie poinformować, że wzrasta koszt i czas naprawy. Obsługa na pl. Dominikańskim masakryczna, tel odebrałam w tragicznym stanie zdecydowanie gorszym jak go oddawałam, został mi z wielką łaską rzucony na ladę bez żadnego zainteresowania moją osobą, pan za ladą potraktował mnie tak jakbym była niewidoczna, "grzebał" sobie w komputerze podczas gdy próbowałam mu o tym powiedzieć. OSTRZEGAM I TO SOLIDNIE!!!
Serwis i naprawa telefonów komórkowych