Najlepsze salony samochodowe Gdańsk

Oceny (63)

Łukasz
Termin usługi: 30 MARZEC 2010

Przypadkowo skorzystałem z usług tego serwisu i zostałem powalony profesjonalizmem oraz podejściem do klienta. Wiem już, że w przyszłości będę klientem tego serwisu. Polecam innym!!!

Autoryzowane serwisy samochodowe ASO

6.0
Maciek
Termin usługi: 29.03.2010

odbiór samochodu - rewelka, podejście do klienta - super. zdecydowanie polecam innym

Salony samochodowe

5.8
Krzysztof
Termin usługi: 26.03.2010

Chciałbym bardzo podziękować p. Mariuszowi za fachowe podejście do klienta. Od samego początku służuł fachową pomocą, udzielał wszytskich potrzebnych informacji i był na odpowiednim miejscu. Mam nadzieję że moje Mopndeo będzie jeździło bez zarzutu. serdecznie polecam

Salony samochodowe

5.8
Kaczorex
Termin usługi: 29.03.2010

Salony samochodowe

6.0
Martucha
Termin usługi: 24.03.2010

Jestem bardzo zadowolona z obsługi serwisu. Sprawnie usunęli usterkę mojej fiesty. Nawet nie zauważyłam kiedy minął czas :)

Autoryzowane serwisy samochodowe ASO

5.8
Ewa
Termin usługi: 23.03.2010

przyjechałam moim Focusem z awaria silnika. już na wstępie miłe powitanie przez p. Błażeja. Potem fachowa obsługa i szybkie załatwienie problemu. Nawet wyjaśnili mi co zostało zrobione :) polecam innym!!!

Autoryzowane serwisy samochodowe ASO

5.0
Michał
Termin usługi: 2010-03-12

Przyjechałem focusem na naprawę otiwerania bagażnika bo się zaciął. Miało chodzić o wymianę jakiegoś przycisku. W bagażniku jest siłownik i prąd nie szedł od przycisku w kabinie. Miało to kosztować 160 zł 2 razy pytałem o to. Po 30 min pan oznajmił że nie w tym problem i trzeba wymienić jakiś "moduł", o którym nie wspomniano w ogóle wcześniej że jest coś takiego. Cena 820 zł. !!! bez przesady, byle elektryk to naprawi za 5 razy taniej. Oni potrafią wyłącznie wymieniać całe części, naprawa nie wchodzi w ogóle w grę. Musiałem zapłacić 72 zł za nic, a auto oddano mi nie umyte - chociaż mówili że umyją. Za te 72 zł mogli chociaż to zrobić. Czyli wróciłem bez 72 zł w portfelu, po prostu. aha, i pani na kasie strasznie obrażona..jednyna miła osoba to pan od sprzedaży nowych aut. Ogólnie żenada. Serwis nastawiony na przedstawicieli handlowych którzy naprawiają nie swoje auta za nie swoje pieniądze

Autoryzowane serwisy samochodowe ASO

1.0
Posiadacz Focusa
Termin usługi: 06.02.2010

w sobotę wstawiłem samochód na serwis, dzisiaj go odebrałem. Ceny może nie najtańsze ale to norma jesli chce się robić naprawę na orginalnych częściach. Jeszcze mnie nie naciągneli i mam nadzieję że tak zostanie.

Autoryzowane serwisy samochodowe ASO

5.0
Grzegorz
Termin usługi: 21.12.2010-

Jesteśmy firmą posiadającą kilka samochodów, niestety rok temu daliśmy się namówić na kupno 2 nowych Fordów Focusów. Po pierwsze są to ostatnie samochody tej marki jakie kupiliśmy, a po drugie to co wyprawia serwis Big Autohandel to po prostu w dzisiejszych czasach jest niewiarygodne. Przedsiębiorstwo z podejściem jak za komuny, to nie oni są dla klienta tylko klient nie ma wyjścia i i tak musi do nich przyjechać więc mają go gdzieś.Oto 2 przykłady: - Focus nr1- oddany na przegląd przy przebiegu 60000 km, nie dość że nie naprawiono zgłaszanych usterek to osoba wydająca samochód stwierdziła że nic nie było zgłaszane :))) -Focus nr2- zabrany przez pomoc drogową gdyż nie było możliwości uruchomienia samochodu( samochód na gwarancji) , po 5 dniach stania w serwisie Big Autohandel nawet nikt nie spróbował zdiagnozować usterki!!!!!!!!!!!!!!! Więc wniosek jest prosty jakość serwisu Ford Big Autohandel jest taki sam dziadowski jak samochody marki Ford. W razie następnej awarii co w Fordach jest normą sprawdzę sarwis Gołębiewski który jest w Starogardzie Gdańskim i Elblągu co i wam polecam. Z doświadczeń wiem że Citroen też robi słabe samochody ale za to serwis Postek działa super.

Odpowiedź obiektu:

W odpowiedzi na zamieszczony powyżej komentarz Firma Big Autohandel Sp. z o.o., pragnie poinformować, iż wnikliwie przeanalizowano przedstawione w nim uwagi. Szczegółowej kontroli poddano wszystkie czynniki mogące wpłynąć na obraz przedstawiony przez Pana „Grzegorza”.

W pierwszym przypadku w samochodzie klienta poza standardowym przeglądem, stwierdzono usterkę, która wymagała zamówienia części w centralnym magazynie Ford Polska, ale jednocześnie nie uniemożliwiała unieruchomienia pojazdu oraz nie wpływała na bezpieczeństwo jazdy i samego pojazdu, w związku z czym klient odebrał samochód po przeglądzie. W umówionym dniu tj. 28.01.2010 niesprawny element został wymieniony.

W drugim przypadku unieruchomiony pojazd został doholowany do Firmy BIG Autohandel. Pragniemy nadmienić, iż w tym okresie panowały bardzo duże mrozy których konsekwencją była zwiększona liczba unieruchomionych pojazdów wymagających diagnostyki i naprawy. Pojazd klienta został zdiagnozowany w najkrótszym możliwym czasie i wydany klientowi 26.01.2010.

Reasumując pragniemy podkreślić, iż jakość i terminowość obsługi jest dla Firmy BIG Autohandel priorytetem w kontaktach z naszymi klientami. W związku z tym pragniemy zaprosić autora wpisu do osobistego skontaktowania się z Szefem Działu Serwisu, p. Robertem Tuttas (58) 320 69 41, w celu wyjaśnienia zaistniałego nieporozumienia.

Autoryzowane serwisy samochodowe ASO

1.2
For Focus
Termin usługi: 05.08.2009

W sierpniu tego roku przeprowadziłem przegląd. Zapłaciłem około 1000PLN. W wyniku przeglądu okazało się że konieczna jest wymiana uszczelki skrzyni biegów. Cena bagatela ponad 2000PLN (cena samej usczelki jakieś 80PLN). W innych servisach ta usługa kosztuje 800PLN.
W czasie przeglądu osoba z servisu namówiła mnie na wymianę wycieraczek. Zapewniał, że są firmowe i znakomite. Za wycieraczki zapłaciłem 168PLN. Po trzech miesiącach okazało się, że wycieraczki sprawują się gorzej niż stare używane z tym samym płynem wycieraczkowym przez ponad rok i w cenie ok 45PLN). Zgłosiłem reklamację. Niestety reklamacja nie został przyjęta ponieważ "nie posiadałem faktur na, uwaga... płyn do wycieraczek". Czy ktoś z normalnych kierowców gromadzi faktury (nawet nie rachunki) za płyn do wycieraczek? Więcej ten płyn musi być kupiny tylk oi wyłącznie w autoryzowanym servisie!!!

Autoryzowane serwisy samochodowe ASO

1.0
~~bespartyjny
Termin usługi: kwiecień 2009

Auto po naprawie wyjechało niesprawne . Na reklamacyjne pismo nie dostałem odpowiedzi . Ponownie wręczone , już osobiście , dostałem odpowiedź z której nie wynika czy uznają reklamację czy nie , a mnie czynią winnym wszystkiego . Gorzej , że wbrew posiadanym przeze mnie dokumentom . Stosunek pana dyrektora serwisu do mnie jako do klienta , a już jako człowieka przekracza granice bezczelności i ignorancji . Po prośbie o spotkanie z jego przełożonym ... zapadł się pod ziemię - nie doprowadził do spotkania póki co .Sprawa w toku . Jeżeli musicie korzystać z tego serwisu - uważajcie co w aucie Wam robią . nie bądźcie łatwowierni .Standard jakości nie jest taki jak mówią!

Odpowiedź obiektu:

W odpowiedzi na pismo klienta skierowane do naszej Firmy wystosowana została pisemna odpowiedź (w dniu 30.10.2009), której treść przytaczamy poniżej:
"Odpowiadając na Pańskie pismo z dnia 16.10.2009. pragniemy Pana poinformować, że bardzo dokładnie przeanalizowaliśmy treść zawartych w Pańskim piśmie uwag.Przeprowadzone zostały również rozmowy z pracownikami na relacje z którymi powołuje się Pan w swoim piśmie. Niektórych z Pańskich uwag nie udało się potwierdzić, natomiast na pewno Pańskie pismo spowodowało zmianę kontroli czasu wykonywanych napraw oraz jakości powykonawczej produkcji. Są to elementy na które mamy bezpośredni wpływ i możliwość zmiany procesów jakości produkcji. Niestety nie mamy wpływy na decyzyjność Pańskiego ubezpieczyciela. Naprawa Pańskiego auta wykonana została zgodnie z zatwierdzonym protokółem firmy Allianz. Protokół ten nie zawierał naprawy zawieszenia tylnego, gdyż zużycie się tych elementów nie miało bezpośredniego związku ze szkodą Auto Casco zgłoszoną przez Pana w firmie Allianz. Oczywiście jeżeli Pańska firma ubezpieczeniowa wyraziłaby chęć wymiany tych elementów my gotowi bylibyśmy do wymiany wszystkich części wskazanych przez Ubezpieczyciela jako płatnika i decydenta w tej konkretnej szkodzie. Również Pan jako właściciel pojazdu mógłby podjąć taką decyzję ale według naszej wiedzy znając zakres niezbędnych prac nie zdecydował się Pan na wykonanie niezbędnej prac. Oczywiście do momentu kiedynie wykona Pan naprawy elementów tylnego zawieszenia, ustawienie geometrii kół nie będzie możliwe. Dziwnym jest zatem fakt że z pełną wiedzą eksploatuje Pan pojazd wiedząc o braku możliwości wyregulowania ustawienia kół i nie decydując się na możliwość dokonania tej regulacji po wcześniejszej naprawie zużytych elementów zawieszenia. Oczywiście to samo dotyczy działania zamka. Nic nam nie wiadomo o problemach z jego działaniem. W tym przypadku prosimy również skontaktować się z naszym działem serwisu , który dokona stosownej weryfikacji, lub jeżeli wyrazi Pan zgodę naprawy zgłoszonej nieprawidłowości".
Podsumowując naprawa została wykonana zgodnie z zatwierdzona kalkulacja Firmy Allianz - stąd wszelkie uwagi należy kierowac do swojego ubezpieczyciela.

Salony samochodowe

1.2
Pablo
Termin usługi: 2008

....Serwis jest do niczego, olewają klienta , każą sobie zapłacić za wszystko a robią niewiele. W jednym z ponizszych maili opisałem jak mnie potraktowali podczas przegladu. Dodam tylko że poprosiłem o wymiane baterii w kluczyku bo cos nie chciał działać. Zapłaciłem 20pln /8pln bateria + 12pln wymiana phi /. Kluczyk przestał działać po 2 dniach i do dzis nie działa. Nawet to spieprzyli... Każdy pije kawke i zadowolony czeka na auto, a mechanik co chwile biega na fajke i przez 60% czasu przegladu nikogo nie ma przy aucie. Przypominam ze 1h pracy mechanika kosztuje 200pln+vat= 244pln. Za palenie fajek i spacery to mysle dobra kaska ... OMIJAJCIE Z DALEKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autoryzowane serwisy samochodowe ASO

1.0
jerzy
Termin usługi: 8.12.2008

poprostu rewelacyjnie - naprawili moją Toyotę. Fachowe podejście, miła atmosfera a co najważniejsze dla przedsiębiorcy bezprzewodowy internet. Jako minus mogę zaliczyć brak ciepłych posiłków (np. ciepłe zapiekanki) ale to wszystko

Salony samochodowe

5.6
Karolinka
Termin usługi: 31.10.2008

brawo, tak dalej trzymać!!!

Salony samochodowe

6.0
Tomasz
Termin usługi: 17.09.2008

Zwiedziłem z moją fiestą '99 pięć różnych warsztatów i dopiero elektrycy w BIG Autohandel uporali się z "pływającymi" obrotami. Fak, że troszkę drożej, ale za wiedzę i doświadczenie się płaci! Dobry serwis ... dobrzy ludzie!

Salony samochodowe

5.8
lazar22
Termin usługi: 10.09.2008

Pojechałem sobie na przegląd Mondeo po 120tys km.Miał to byc rozszerzony przegląd,robiony punkt po punkcie zgodnie z formularzem.Kwitłem w serwisie 3,5 godziny,co rusz wynajdywali coś do naprawy za kosmiczne pieniądze.
Po odebraniu auta stwierdziłem że przegląd nie został wykonany zgodnie z tym formularzem.Wiele punktów mechanik zwyczajnie pominął.drzwi mi skrzypiały,spryskiwacz szyby był zatkany,nawet tego nie sprawdzili,a w formularzu wyraznie zaznaczyli ze sprawdzili i w razie usterki - takową usunęli.To nieprawda.Nie dajcie sie nabrać !!! mają gdzieś te formularze.
Za odgrzybianie zapłaciłem 110pln.Pieniądze wyrzucone w błoto.Nastepnego dnia po dezynfekcji przez mechanika tak smierdziało że nie mogłem wytrzymac /a mechanik podobno dzien wczesniej wymienił filtr p/pyłkowy i zdezynfekował /.Wróciłem do serwisu i powiedziałem ze nie jestem zadowolony z usługi.Serwisant otworzył rachunek za 120 pln i oznajmił ze mogą jeszcze raz zdezynfekowac,ale nie gwarantuje że to coś pomoże,ponieważ auto jest sprowadzone z zagranicy i pewnie długo stało na placu i zawilgotniało.CO ZA BZDURA ! czyli skasowali mnie 110 pln za nic !!!!!

Salony samochodowe

2.2
olga
 

Pracowałam w tej firmie 10 lat temu i widzę,że nic się nie zmieniło .Wtedy też klienci narzekali na wysokie ceny, a kiepską jakość usług.Bardzo często zdarzało się,że kierowca odchodził z kwitkiem bo "nic się nie da zrobić",albo odwalali fuszerkę.Natomiast w salonie trzeba było nieźle się napocić.Cały personel miał zebrania w piątki po pracy(za granicą nie do pomyślenia) i ciągle tylko krytyka i wielkie wymagania na przemian.Trzeba było wyrobić normę w ilości sprzedanych aut i w wchodzeniu klientowi w tyłek.Ciekawe czy takie szkolenia przechodzą także pracownicy warsztatu,do których później wszyscy klienci Forda trafiają?Czytając opinie widzę,że raczej im się czasu po pracy nie zajmuje...

Salony samochodowe

1.2
ar2r
 

Byłem u nich kilka razy. Dbam o samochód i wydawało mi się, że autoryzowana stacja zajmie się nim najlepiej. Ale dwa razy podczas rocznego serwisu przelali olej. Najlepsze było tłumaczenie: "Eee tam, nie ma co odlewać, bo i tak przepali". Ale moje Mondeo nie bierze oleju. Jeżdżę bez dolewania od zmiany do zmiany. Za drugim razem przykręcili jakiś trefny korek i olej dodatkowo wyciekał. Wymieniali mi też zderzak. Przez trzy tygodnie nie mogli wyznaczyć terminu naprawy. Za każdym razem proponują myjnię. Ale do tej pory nigdy nie umyli mi auta. Nawet go nie zmoczyli, mimo, że prosiłem o myjnię. Pytałem też o uszczelki do zacisku hamulca. Pan stwierdził, że takich części nie ma - trzeba kupić cały zacisk, wtedy to był koszt 1300 zł. Dramat podejścia do klienta. Usługi na niskim poziomie. Obsłudze i serwisantom nie zależy na jakości - wykonać i mieć z głowy.

Salony samochodowe

1.0
Tomek
 

Kompletny brak kompetencji ! Odmówiono mi naprawy VW Sharan(r.1998), tłumacząc, że naprawiają tylko Fordy. Pani przy telefonie, po konsultacji z kierownikiem, nie była wstanie sobie przyswoić, że VW Sharan i Ford Galaxy (i jeszcze Seat Alhambra)to bliźniacze modele różniące się tylko znaczkami firmowymi ! To się nazywa olewanie klijenta !

Salony samochodowe

2.0
Niezadowolony kierowca.
 

Serwis nie posiada części zamiennych do nowych samochodów. Ford Connect Turneo jest naprawiany nieskutecznie od marca. Naprawy trwały kolejno: 1 dzień, 5 tygodni, 1 dzień, kilka godzin, 11 dni, kilka godzin, i teraz 4 dni. Przy takim doświadczeniu z tym serwisem nie mam żadnej pewności, że za kilka dni samochód nie wróci do kolejnej poprawki. Problem z powodu braku umiejętności nie został skutecznie usunięty. Dwie ostatnie wizyty były konieczne z powodu partactwa mechaników.

Salony samochodowe

1.0