Toyota Carter - Autoryzowany Dealer Toyota

adres
80-314 Gdańsk, al. Grunwaldzka 260 pokaż na mapie
telefon
58 340-22-22  fax:  58 340-22-00
e-mail
r...@carter.pl pokaż
www
www.carter.pl
Godziny otwarcia
pn-pt9:00 - 19:00
sob10:00 - 15:00
dział serwisu pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-22:00, w sobotę 08:00-15:30

O nas

Zapraszamy do odwiedzenia naszej stacji i skorzystania z możliwości jazdy próbnej! Godziny otwarcia: Salon: Pon-Pt 09: 00-19: 00 Sobota 10: 00-15: 00 Serwis: Pon-Pt 07: 30-22: 00 Sobota 08: 00-15: 30 Samochody używane Pon-Pt 10: 00-19: 00 Sobota 10: 00-15: 00

Toyota Carter Gdańsk to Najstarszy dealer w Polsce!

To już ponad 37 lat! - W 1980 roku niewielki, ale nowoczesny na owe czasy warsztat, który prowadziło trzech entuzjastów motoryzacji, podpisał, jako jeden z czterech podobnych podmiotów w Polsce, umowę z firmą Motoimpex, która zaczęła sprowadzać do Polski pierwsze Toyoty. Po dziesięciu latach na bazie dynamicznie rozwijającej się firmy, cały czas związanej z Toyotą, stworzono spółkę "Carter", działającą po dziś dzień. Dziś Toyota Carter Gdańsk to najstarszy polski dealer Toyoty. Najstarszy, ale także jeden z najbardziej dynamicznych. Przed laty postawiliśmy na indywidualne relacje z klientem, który choć wymagający, chętnie do nas wraca, kupując w Toyota Carter Gdańsk kolejne samochody. Potwierdzają to co roku prestiżowe rankingi tygodnika Auto Świat. W 2016 roku Toyota Carter Gdańsk została drugim salonem Toyoty w najnowszym Wielkim Teście Salonów tygodnika Auto Świat. Za nami znalazło się kilkanaście placówek dealerskich Toyota Motor Poland. Toyota Carter Gdańsk od kilku lat co roku przechodzi anonimowy audyt Auto Świata. Za każdym razem znajdując się na podium w klasyfikacji sieci.
Profesjonalizm i unikalne relacje z klientami sprawia, że Carter w ciągu ostatnich lat notuje nieustanne wzrosty sprzedaży. W 2015 roku Toyota Carter Gdańsk sprzedała 696 samochodów, o 134 więcej niż w 2014 roku. Rekordowe miesiące 2015 roku to styczeń i grudzień. Carter wydał wtedy 118 i 107 samochodów. Kolejny rekord sprzedaży padnie w aktualnym, 2016 roku. Dotyczy to zwłaszcza samochodów z napędem hybrydowym.
Co sezon ruch w serwisie wzrasta o ponad 10 procent. Oprócz wzrostów typowych przeglądów samochodów na gwarancji, zanotowaliśmy przyrost obsługi kilku, a nawet kilkunastoletnich aut, które dotąd nie bywały w ASO. Wiele czynności obsługowych oraz koszt części w sieci Toyoty zaczynają być takie same jak w renomowanych, ale nieautoryzowanych warsztatach. W upowszechnianiu tego zjawiska pozwala klarowny Serwis Dobrych Cen, dobrze wytłumaczony w Internecie. Coraz większym zainteresowaniem cieszy się także oferowane przez Toyota Carter Gdańsk finansowanie zakupu samochodu, oraz jego ubezpieczenie. Nieustanny wzrost wyników Toyoty Carter Gdańsk, odnotowywany w każdym segmencie działalności to wypadkowa związku z jedną z najsilniejszych polskich dealerskich grup kapitałowych. Grupa "Chodzeń" w rankingu grup dealerskich po roku 2015, zajmuje 21 miejsce, awansując aż o 7 pozycji. Jej sprzedaż w porównaniu do 2014 roku wzrosła o 33,15% do poziomu 2828 sztuk. Grupa Dealerska Chodzeń to nie tylko Toyota, ale także Lexus i Maserati. Maserati to obecnie najpopularniejsza marka super samochodów w naszym kraju.

Zdjęcia

Opinie + dodaj ocenę


6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Z czystym sercem mogę polecić, byłem bardzo pozytywnie zaskoczony obsługą.

Bezproblemowa, przyjazna, ugodowa, otwarta na klienta, jego prośby i kompetentna. Dodatkowo salon już w pierwszym miesiącu po zakupie auta wykazał się dużym wsparciem przy małym obtarciu samochodu. Najmocniej polecam sprzedawcę samochodów używanych, Pana Radosława Świerczyńskiego :)

  • Qbic (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2019

6.0

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Naprawa serwisowa toyota rav4

Najlepszy serwis na Pomorzu . Usterkę z komputerem wykryli w pare chwil inny serwis po 3 godzinach stwierdził że trzeba samochód zostawić na trzy dni . carter - Autoryzowany Dealer Toyota najlepszy pozdrawiam i szczerze polecam

  • Marek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2018

6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Polecam współpracę z firmą Toyota Carter Gdańsk

Dzięki profesjonalnej i kompetentnej obsłudze wybór i zakup auta odbyły się bardzo sprawnie i w miłej atmosferze. Jestem bardzo zadowolona z zakupionego w marcu br. w programie Toyota Plus samochodu marki Toyota, model Yaris. Dodatkowo, dzięki możliwości zakupu ubezpieczenia auta w Salonie w Dziale Ubezpieczenia, udało mi się skorzystać z bardzo korzystnej oferty ubezpieczenia komunikacyjnego.

  • Magdalena (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2018

2.5

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    2
     
  • czas realizacji:
    2
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
2.5
 

Ostrzeżenie

Przegląd auta po okresie gwarancji przed sprzedażą (Yaris, 5 lat, kupiony w polskim salonie, serwisowany, garażowany, 92000 km). Po 10 minutach ( nie widziałem wydruku z testu parametrów i siły hamowania) serwis uznał, że samochód ma niesprawny układ hamulcowy: uszkodzona pompa hamulcowa?!, stalowe przewody hamulcowe do wymiany?, tarcze na granicy zużycia. Koszt wymiany samej pompy 5000,00 zł!!!. Auto wcześniej przeszło przegląd techniczny w Stacji kontroli pojazdów, który wynika z Ustawy prawo o ruchu drogowym. Najciekawsze "prawdopodobieństwo pękania i odpadania powłoki lakierniczej" - o dziwo!! W Sierpniu Autoryzowany Serwis Toyoty wykonał naprawy blacharsko lakiernicze na kwotę 5691,74 zł, posiadam pełną dokumentację. Koszt: 300 zł. Wykonane czynności serwisowe: przegląd nie obejmuje Potencjalne koszty: minimum 5000,00 zł Czas 17-20 Informacje zamieszczam dla przemyślenia. osobiście tego nie pojmuję i długo będę się zastanawiał nad wyborem kolejnej marki samochodu.

  • Zawodowy kierowca z kilkunastoletnim stażem. (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018

Odpowiedź obiektu:

Autor napisał : Proszę:data wizyty 04.01.2018, nr rej GD270KE

Odpowiedź: Uważam, że ocena przedstawiona przez Pana jest niesprawiedliwa dla firmy Carter i narusza jej dobre imię.

Wykonując ocenę stanu technicznego pojazdu bierzemy na siebie niejako odpowiedzialność za to co stwierdzimy w danym pojeździe jeżeli chodzi o jego kondycję techniczną i co z tą wiedzą zrobimy - mówiąc wprost jesteśmy zobowiązani przekazać wszelkie istotne informacje na temat pojazdu klientowi , a zwłaszcza te dotyczące bezpieczeństwa.

Poniżej szczegółowo odniosę się do Pańskiej oceny.
- do czynienia mamy z pojazdem 6 letnim (produkcja 04-2012)
- pojazd kupiony w kraju jednak nie ma pełnej historii serwisowania w ASO - są widoczne tylko 3 przeglądy gdzie przy 90000 km winno ich być 6 (co 15000 km lub co roku w zależności co szybciej następuje) co jednak nie oznacza, że nie mogły być wykonane poza ASO - a jesli były to pytanie czy z zastosowaniem przewidzianych przez producenta materiałów
- mechanik po 3 minutach od wjazdu otwarciu pokrywy i oględzinach komory silnika dostrzegł wyciek płynu hamulcowego z obudowy serwa układu hamulcowego które połączone jest bezpośrednio z pompą hamulcową - usterka taka jest istotna z punktu widzenia bezpieczeństwa hamowania - jakikolwiek nawet najmniejszy wyciek płynu hamulcowego oznaczający nieszczelność układu powoduje, że układ ten jest uznawany za niesprawny i należy wyeliminować tę nieszczelność ażeby przywrócić układ do stanu sprzed usterki. Sytuacja gdy wyciek taki zostałby zbagatelizowany i w trakcie gwałtownego hamowania nastąpiłby zanik siły hamowania była by niewybaczalna i pociągałaby za sobą konsekwencje prawne wobec nas. Żeby to ocenić nie musi być auto poddawane kontroli siły hamowania kół.
- podobnie rzecz się ma z uwagami dotyczącymi początku korozji przewodów hamulcowych oraz minimalnej w wyniku zużycia grubości tarcz hamulcowych
- do ich oceny nie jest wymagany pomiar skuteczności siły hamowania
- ostatnie badanie techniczne pojazdu wykonane było 06 czerwca 2017r przy przebiegu 81486 km czyli ponad pół roku i 10000 km temu co może oznaczać, że ówczesny stan techniczny był akceptowalny dla diagnosty , aczkolwiek specjalista przy badaniu pojazdu nie mierzy grubości tarcz hamulcowych.
- pojazd w historii odnotowane ma dwie szkody usuwane w ASO z czego pierwsza we wrześniu 2013, a druga istotnie w zeszłym roku - trudno nam się odnieść do tego, z którą z usuwanych szkód ma to związek co stwierdziliśmy, chyba że były szkody usuwane poza ASO co też mogło mieć przecież miejsce i o tym już niestety nie mamy żadnej wiedzy.

Koszty 300 zł obejmowały niecałe dwie godziny pracy mechanika, którą uważam, że wykonał zgodnie z procedurą, a jeśli podważa Pan wyciągnięte wnioski z oględzin gotowi jesteśmy skonfrontować nasze ustalenia z opinią rzeczoznawcy pod warunkiem, że nie poddawał już Pan pojazdu żadnym związanym z tymi pozostałymi wymienionymi w fakturze usterkami.

W związku z powyższym nalegam na usunięcie krzywdzącej nas opinii.

Dla przypomnienia lista uwag, którą otrzymał na fakturze:

WYCIEK PŁYNU HAMULCOWEGO NA POŁĄCZENIU SERWA I POMPY HAMULCOWEJ-ZALECANA NATYCHMIASTOWA WERYFIKACJA!!!!
NIEKOMPLETNE PODŚWIETLENIE REGULATORÓW NAWIEWU
CIĘŻKA PRACA PEDAŁU SPRZĘGŁA
NIEORYGINALNE FILTRY POWIETRZNE KABINOWY I SILNIKA
ZDEFORMOWANY FOTEL KIEROWCY
NIEPRAWIDŁOWY DYWANIK PO STRONIE KIEROWCY
OPONY Z PRZODY LETNIE STARSZE NIŻ POJAZD 2009 R
DELIKATNA KOROZJA PRZEWODÓW HAM TYŁ KRÓTKIE
ZAPIECZONY PIERŚCIEŃ OSTATNIEGO TŁUMIKA
WYGIĘTA BELKA WZMOCNIENIA TYŁ
PO NAPRAWIE BLACHARSKIEJ PRAWA STRONA I TYŁ
TARCZE HAM PRZÓD PONIŻEJ WARTOŚCI MINIMALNEJ
DO CHWILI OSTATECZNEJ WERYFIKACJI WYCIEKU PŁYNU HAMULCOWEGO POJAZD JEST UWAŻANY JAKO NIESPRAWNY
TECHNICZNIE

autor: Tomasz Wyszomirski - Kierownik Serwisu

wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »