Toyota Carter - Autoryzowany Dealer Toyota

adres
80-314 Gdańsk, al. Grunwaldzka 260
(obok stacji benzynowej Orlen)
telefon
58 340-22-22
e-mail
r...@carter.pl pokaż
www
www.carter.pl
Godziny otwarcia
pn-pt9:00 - 19:00
sob10:00 - 15:00
DZIAŁ SERWISU pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 22:00, w sobotę od 8:00 do 15:30

O nas

Odwiedź naszą stację i skorzystaj z jazdy testowej!
Zapraszamy w godzinach:
Salon: Pon-Pt 9: 00 - 19: 00, Sobota 10: 00 - 15: 00
Serwis: Pon-Pt 7: 30 - 22: 00, Sobota 8: 00 - 15: 30
Samochody używane: Pon-Pt 10: 00-19: 00, Sobota 10: 00 - 15: 00

Toyota Carter Gdańsk to Najstarszy dealer w Polsce!

To już ponad 39 lat! - W 1980 roku niewielki, ale nowoczesny na owe czasy warsztat, który prowadziło trzech entuzjastów motoryzacji, jako jeden z czterech podobnych podmiotów w Polsce, podpisał umowę z firmą Motoimpex, która zaczęła sprowadzać do Polski pierwsze Toyoty. Po dziesięciu latach na bazie dynamicznie rozwijającej się firmy, cały czas związanej z Toyotą, stworzono spółkę "Carter", działającą po dziś dzień. Dzisiaj Toyota Carter Gdańsk to najstarszy polski dealer Toyoty, ale także jeden z najbardziej dynamicznie się rozwijających. Przed laty postawiliśmy na indywidualne relacje z klientem, który choć wymagający, chętnie do nas wraca, kupując w Toyota Carter Gdańsk kolejne samochody.
Profesjonalizm i unikalne relacje z klientami oraz rozbudowa działu flotowego specjalizującego się w sprzedaży do klienta instytucjonalnego sprawiły, że Carter w ciągu ostatnich lat notuje nieustanne wzrosty sprzedaży. Od 2015 roku systematycznie rośniemy i umacniamy swoją pozycję na rynku lokalnym samochodów nowych i używanych idąc na rekord sprzedanych sztuk w bieżącym 2019 roku. Dotyczy to w dużej mierze samochodów z napędem hybrydowym.
Co sezon wzrasta również ruch w serwisie. Oprócz wzrostów typowych przeglądów samochodów na gwarancji, zanotowaliśmy przyrost obsługi samochodów kilku, a nawet kilkunastoletnich, które dotąd nie bywały w ASO. Wiele czynności obsługowych oraz koszt części w sieci Toyoty od dawna są porównywalne cenowo jak w renomowanych, ale nieautoryzowanych warsztatach. Oferujemy również pełen zakres usług działu Kredyty Leasingi i Ubezpieczenia łącznie z zyskującym z roku na rok coraz większym zainteresowaniem naszych klientów leasingiem SmartPlan przeznaczonym zarówno dla klientów indywidualnych jak i przedsiębiorstw. Nieustanny wzrost wyników Toyoty Carter Gdańsk, odnotowywany w każdym segmencie działalności to wypadkowa powiązania z jedną z najsilniejszych polskich dealerskich grup kapitałowych, czyli Grupy "Chodzeń", w skład której poza Toyotą wchodzi także marka Lexus i Maserati. Grupa "Chodzeń" to na chwilę obecną 3 salony marki Toyota, 1 salon marki Lexus oraz jeden salon i wyłączna dystrybucja na terenie Polski marki Maserati !

Zdjęcia

Opinie + Oceń


6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Z czystym sercem mogę polecić, byłem bardzo pozytywnie zaskoczony obsługą.

Bezproblemowa, przyjazna, ugodowa, otwarta na klienta, jego prośby i kompetentna. Dodatkowo salon już w pierwszym miesiącu po zakupie auta wykazał się dużym wsparciem przy małym obtarciu samochodu. Najmocniej polecam sprzedawcę samochodów używanych, Pana Radosława Świerczyńskiego :)

  • Qbic
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2019

6.0

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Naprawa serwisowa toyota rav4

Najlepszy serwis na Pomorzu . Usterkę z komputerem wykryli w pare chwil inny serwis po 3 godzinach stwierdził że trzeba samochód zostawić na trzy dni . carter - Autoryzowany Dealer Toyota najlepszy pozdrawiam i szczerze polecam

  • Marek
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2018

6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Polecam współpracę z firmą Toyota Carter Gdańsk

Dzięki profesjonalnej i kompetentnej obsłudze wybór i zakup auta odbyły się bardzo sprawnie i w miłej atmosferze. Jestem bardzo zadowolona z zakupionego w marcu br. w programie Toyota Plus samochodu marki Toyota, model Yaris. Dodatkowo, dzięki możliwości zakupu ubezpieczenia auta w Salonie w Dziale Ubezpieczenia, udało mi się skorzystać z bardzo korzystnej oferty ubezpieczenia komunikacyjnego.

  • Magdalena
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2018

2.5

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    2
     
  • czas realizacji:
    2
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
2.5
 

Ostrzeżenie

Przegląd auta po okresie gwarancji przed sprzedażą (Yaris, 5 lat, kupiony w polskim salonie, serwisowany, garażowany, 92000 km). Po 10 minutach ( nie widziałem wydruku z testu parametrów i siły hamowania) serwis uznał, że samochód ma niesprawny układ hamulcowy: uszkodzona pompa hamulcowa?!, stalowe przewody hamulcowe do wymiany?, tarcze na granicy zużycia. Koszt wymiany samej pompy 5000,00 zł!!!. Auto wcześniej przeszło przegląd techniczny w Stacji kontroli pojazdów, który wynika z Ustawy prawo o ruchu drogowym. Najciekawsze "prawdopodobieństwo pękania i odpadania powłoki lakierniczej" - o dziwo!! W Sierpniu Autoryzowany Serwis Toyoty wykonał naprawy blacharsko lakiernicze na kwotę 5691,74 zł, posiadam pełną dokumentację. Koszt: 300 zł. Wykonane czynności serwisowe: przegląd nie obejmuje Potencjalne koszty: minimum 5000,00 zł Czas 17-20 Informacje zamieszczam dla przemyślenia. osobiście tego nie pojmuję i długo będę się zastanawiał nad wyborem kolejnej marki samochodu.

  • Zawodowy kierowca z kilkunastoletnim stażem.
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018

Odpowiedź obiektu:

Autor napisał : Proszę:data wizyty 04.01.2018, nr rej GD270KE

Odpowiedź: Uważam, że ocena przedstawiona przez Pana jest niesprawiedliwa dla firmy Carter i narusza jej dobre imię.

Wykonując ocenę stanu technicznego pojazdu bierzemy na siebie niejako odpowiedzialność za to co stwierdzimy w danym pojeździe jeżeli chodzi o jego kondycję techniczną i co z tą wiedzą zrobimy - mówiąc wprost jesteśmy zobowiązani przekazać wszelkie istotne informacje na temat pojazdu klientowi , a zwłaszcza te dotyczące bezpieczeństwa.

Poniżej szczegółowo odniosę się do Pańskiej oceny.
- do czynienia mamy z pojazdem 6 letnim (produkcja 04-2012)
- pojazd kupiony w kraju jednak nie ma pełnej historii serwisowania w ASO - są widoczne tylko 3 przeglądy gdzie przy 90000 km winno ich być 6 (co 15000 km lub co roku w zależności co szybciej następuje) co jednak nie oznacza, że nie mogły być wykonane poza ASO - a jesli były to pytanie czy z zastosowaniem przewidzianych przez producenta materiałów
- mechanik po 3 minutach od wjazdu otwarciu pokrywy i oględzinach komory silnika dostrzegł wyciek płynu hamulcowego z obudowy serwa układu hamulcowego które połączone jest bezpośrednio z pompą hamulcową - usterka taka jest istotna z punktu widzenia bezpieczeństwa hamowania - jakikolwiek nawet najmniejszy wyciek płynu hamulcowego oznaczający nieszczelność układu powoduje, że układ ten jest uznawany za niesprawny i należy wyeliminować tę nieszczelność ażeby przywrócić układ do stanu sprzed usterki. Sytuacja gdy wyciek taki zostałby zbagatelizowany i w trakcie gwałtownego hamowania nastąpiłby zanik siły hamowania była by niewybaczalna i pociągałaby za sobą konsekwencje prawne wobec nas. Żeby to ocenić nie musi być auto poddawane kontroli siły hamowania kół.
- podobnie rzecz się ma z uwagami dotyczącymi początku korozji przewodów hamulcowych oraz minimalnej w wyniku zużycia grubości tarcz hamulcowych
- do ich oceny nie jest wymagany pomiar skuteczności siły hamowania
- ostatnie badanie techniczne pojazdu wykonane było 06 czerwca 2017r przy przebiegu 81486 km czyli ponad pół roku i 10000 km temu co może oznaczać, że ówczesny stan techniczny był akceptowalny dla diagnosty , aczkolwiek specjalista przy badaniu pojazdu nie mierzy grubości tarcz hamulcowych.
- pojazd w historii odnotowane ma dwie szkody usuwane w ASO z czego pierwsza we wrześniu 2013, a druga istotnie w zeszłym roku - trudno nam się odnieść do tego, z którą z usuwanych szkód ma to związek co stwierdziliśmy, chyba że były szkody usuwane poza ASO co też mogło mieć przecież miejsce i o tym już niestety nie mamy żadnej wiedzy.

Koszty 300 zł obejmowały niecałe dwie godziny pracy mechanika, którą uważam, że wykonał zgodnie z procedurą, a jeśli podważa Pan wyciągnięte wnioski z oględzin gotowi jesteśmy skonfrontować nasze ustalenia z opinią rzeczoznawcy pod warunkiem, że nie poddawał już Pan pojazdu żadnym związanym z tymi pozostałymi wymienionymi w fakturze usterkami.

W związku z powyższym nalegam na usunięcie krzywdzącej nas opinii.

Dla przypomnienia lista uwag, którą otrzymał na fakturze:

WYCIEK PŁYNU HAMULCOWEGO NA POŁĄCZENIU SERWA I POMPY HAMULCOWEJ-ZALECANA NATYCHMIASTOWA WERYFIKACJA!!!!
NIEKOMPLETNE PODŚWIETLENIE REGULATORÓW NAWIEWU
CIĘŻKA PRACA PEDAŁU SPRZĘGŁA
NIEORYGINALNE FILTRY POWIETRZNE KABINOWY I SILNIKA
ZDEFORMOWANY FOTEL KIEROWCY
NIEPRAWIDŁOWY DYWANIK PO STRONIE KIEROWCY
OPONY Z PRZODY LETNIE STARSZE NIŻ POJAZD 2009 R
DELIKATNA KOROZJA PRZEWODÓW HAM TYŁ KRÓTKIE
ZAPIECZONY PIERŚCIEŃ OSTATNIEGO TŁUMIKA
WYGIĘTA BELKA WZMOCNIENIA TYŁ
PO NAPRAWIE BLACHARSKIEJ PRAWA STRONA I TYŁ
TARCZE HAM PRZÓD PONIŻEJ WARTOŚCI MINIMALNEJ
DO CHWILI OSTATECZNEJ WERYFIKACJI WYCIEKU PŁYNU HAMULCOWEGO POJAZD JEST UWAŻANY JAKO NIESPRAWNY
TECHNICZNIE

autor: Tomasz Wyszomirski - Kierownik Serwisu

wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »