Cyklo s.c. - sklep i serwis rowerowy

adres
81-355 Gdynia, Wójta Jana Radtkego 49A
telefon
58 661-77-97
www
www.cyklo.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Opinie + dodaj ocenę


5.8

w kategorii

Sklepy i serwisy rowerowe

  • obsługa:
    6
     
  • asortyment:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.8
 

super sklep

Super sklep, obsługa pełen profesjonalizm. Znam ten sklep od wielu wielu lat i mogę go polecić. Kupiłam tam już niejeden rower dla dzieci. Ostatnio, w marcu kupiłam dla siebie. Rewelacja rower, obsługa przemiła i profesjonalna. Polecam :-)

  • Aga (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2018
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

5.0

w kategorii

Sklepy i serwisy rowerowe

  • obsługa:
    6
     
  • asortyment:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

Dobry sklep jeszcze lepszy serwis

Witam Korzystałem z usług tego sklepu kilkakrotnie, ostatnio na samym początku grudnia 2017. Miałem problem z korbą (XT!), zupełnie zerwał mi się gwint w prawym ramieniu (napędowym), pedał luźno latał. Byłem w kilku miejscach słysząc że to nie do zrobienia ale mogę kupić nową korbę. W Cyklo chłopak nie dość że sam mi powiedział że nie ma sensu kupować całej nowej korby to w ciągu dnia nagwintował ramię i wkręcił jakąś specjalną tulejkę żeby otwór się nie powiększył. Tego samego dnia mogłem wyskoczyć na przejażdżkę. Gorąco polecam :)

  • Rower Full (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

6.0

w kategorii

Sklepy i serwisy rowerowe

  • obsługa:
    6
     
  • asortyment:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Najlepszy sklep

Lepszego miejsca nie znam :) dobra robota chłopaki

  • Paweł (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2018
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

4.8

w kategorii

Sklepy i serwisy rowerowe

  • obsługa:
    5
     
  • asortyment:
    4
     
  • jakość usług:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
4.8
 

Rowerek

Kupiłem u nich rowerek. Sprzedawca znał się na rzeczy i doradził bardzo dobrze. Cena dostępna (porównywałem w innych sklepach) no i coś tam dodali do rowerku. Polecam

  • Rak (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
  • Status: pierwsza wizyta

2.6

w kategorii

Sklepy i serwisy rowerowe

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    4
     
  • jakość usług:
    2
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.6
 

a kiedyś to było miłe miejsce, teraz zdecydowanie nie

kiedyś mój ulubiony sklep i serwis rowerowy, ale po ostatnich przygodach omijam szerokim łukiem. Jade do serwisu, nawet specjalnie czekałem dwa tygodnie, bo tak zapracowani. Ok, po 2 tygodniach (mam dwa rowery) pracownik ogląda sprzęt, uu panie, potrzeba części, trzeba zamówić, będzie 300zł. Ok, to następna środa. Przychodzę w piątek. Części nie ma, zapomnieli. Hmm, już bardzo niefajnie, jeszcze raz zapisują mój numer telefonu. Oddzwonią. To było na początku września, nikt nie oddzwonił przez miesiąc. Dwa, przy ostatniej mojej wizycie, właściciel głośno, prawie krzycząc zrugał pracownika, który mi tłumaczył, dlaczego muszę kupić nowe części za kilkaset zl u nich, że ma wracać do pracy a nie pogaduszki sobie urządzać. Z takim podejściem do klienta życzę szybkiego wypadu z biznesu. Zostawiałem przez lata u was po kilkaset zl rocznie, już nigdy więcej

  • Jaco (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2017
  • Status: stały klient

1.8

w kategorii

Sklepy i serwisy rowerowe

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.8
 

Nie dotrzymali terminu, bo mieli bardziej kasowe zlecenie

Co prawda z usługi nie skorzystałam ale chciałabym opowiedzieć o podejściu do klienta: swój rower przekazałam w środę (do wymiany opony, dętki, łańcuch, regulacja przerzutek), usługa została wyceniona na 280 zł. Zgodziłam się i zostałam zapewniona, że rower na drugi dzień będzie do odbioru już w godzinach 13/14 (super! Zwłaszcza, że zależało mi na wykorzystaniu go w weekend). Niestety z powodów zawodowych nie wyrobiłam się, by go odebrać w czwartek, zjawiłam się, więc w serwisie w piątek. Powiedziano mi, że rower nie został zrobiony i że może być gotowy najwcześniej na poniedziałek, po czym dodał pan, że ma zlecenie za x (nie pamiętam cyfry) tysięcy i (cytuję) ,,chyba na moim miejscu pani też wybrałaby zlecenie, na którym zarobię więcej niż za 200 pare złotych" :-O . Podsumowanie: nie można liczyć na dotrzymanie terminu i chociażby telefon z informacją jeżeli się nie jest klientem, który zostawia mniejszą sumę pieniędzy! Nie wiem czym sobie zasłużyłam na takie potraktowanie: byłam zawiedziona ale nie byłam niemiła, nerwowa czy opryskliwa. Poczułam się bardzo źle, potraktowana jak ,,gorszy klient", zabrałam rower i na pewno tam nie wrócę i będę odradzała wszystkim znajomym.

  • Kobieta (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2017
  • Status: pierwsza wizyta
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »