O nas
DCT Gdańsk jest największym i najszybciej rozwijającym się polskim terminalem kontenerowym oraz jedynym terminalem głębokowodnym w rejonie Morza Bałtyckiego, połączonym bezpośrednio z najważniejszymi portami Dalekiego Wschodu.
Dzięki dobremu dostępowi od strony morza, braku zalodzenia oraz doskonałym możliwościom operacyjnym, DCT jest naturalnym hubem dla obrotu ładunków skonteneryzowanych w Europie Środkowo-Wschodniej.
Terminal jest dobrze skomunikowany z krajowymi i międzynarodowymi korytarzami transportowymi. Obsługuje polski import, eksport, tranzyt oraz tranzyt morski.
Terminal DCT, zlokalizowany w samym sercu Morza Bałtyckiego - w Porcie Gdańskim, jest najbardziej wysuniętym na wschód terminalem w grupie głębokowodnych portów północno-europejskich między Gdańskiem i Le Havre.
Specyfikacja terminalu:
Roczna przepustowość terminala: 3.000.000 TEU
Roczna przepustowość bocznicy kolejowej: 780.000 TEU
Powierzchnia operacyjna: 71 ha
Specyfikacje nabrzeża: 1300 m długości z głębokością do 17 m
Dźwigi STS: 14 szt.
Dźwigi RTG: 40 szt.
Powierzchnia składowa: 55.000 TEU
Przyłącza do kontenerów chłodniczych: 1072 szt.
Bocznica kolejowa: 4 tory o łącznej długości 2,5 km
Wielkość magazynu: 8.200 mkw.
Terminalowy System Operacyjny: Navis
Dzięki dobremu dostępowi od strony morza, braku zalodzenia oraz doskonałym możliwościom operacyjnym, DCT jest naturalnym hubem dla obrotu ładunków skonteneryzowanych w Europie Środkowo-Wschodniej.
Terminal jest dobrze skomunikowany z krajowymi i międzynarodowymi korytarzami transportowymi. Obsługuje polski import, eksport, tranzyt oraz tranzyt morski.
Terminal DCT, zlokalizowany w samym sercu Morza Bałtyckiego - w Porcie Gdańskim, jest najbardziej wysuniętym na wschód terminalem w grupie głębokowodnych portów północno-europejskich między Gdańskiem i Le Havre.
Specyfikacja terminalu:
Roczna przepustowość terminala: 3.000.000 TEU
Roczna przepustowość bocznicy kolejowej: 780.000 TEU
Powierzchnia operacyjna: 71 ha
Specyfikacje nabrzeża: 1300 m długości z głębokością do 17 m
Dźwigi STS: 14 szt.
Dźwigi RTG: 40 szt.
Powierzchnia składowa: 55.000 TEU
Przyłącza do kontenerów chłodniczych: 1072 szt.
Bocznica kolejowa: 4 tory o łącznej długości 2,5 km
Wielkość magazynu: 8.200 mkw.
Terminalowy System Operacyjny: Navis