Da Grasso

adres
80-241 Gdańsk, al. Grunwaldzka 49
 
inne oddziały
telefon
58 710-46-06, 58 573-55-26, 531-426-340, 504-915-609
www
www.dagrasso.pl/gdansk-wrzeszcz
 
zgłoś do aktualizacji

Opinie + Oceń


Nie polecam!!!

Jadłam wiele razy pizze w Pizzerii Da Grasso, wiele razy też zamawiałam pizze na wynos z dostawą do domu. Zawsze z Pizzerii na Przymorzu. Dzisiaj coś mnie skusiło i złożyłam zamówienie w Pizzerii, która znajduje się przy Al. Grunwaldzkiej we Wrzeszczu i jestem bardzo rozczarowana tym lokalem. Najpierw zostałam poinformowana, że nie mogę zamienić składników w Pizzy Quattro Stagioni ponieważ już nie dodają karczochow do w/w pizzy, ale ok, nie będzie karczochów, nie ma problemu, potem zamówiłam dwa sosy, ostry i czosnkowy. Po czym przychodzi do mnie pizza, zimna, z karczochami, z dwoma sosami, które nie mają nic wspólnego z czosnkowym i ostrym... Zimny twardy kapeć, coś ochydnego. Pizza wylądowała w śmietniku. Przy takiej renomie lokalu, wydaje mi się, że taka sytuacja nie powinna mieć wogole miejsca, a jednak. nigdy już nie zamówię pizzy w pizzerii da grasso!!!

  • Kamila
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2019

1.0

w kategorii

Jedzenie online

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość potraw:
    -
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • promocje:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Nie polecam

Niestety nie polecam. Nie oceniam smaku ani jakości potraw, ponieważ nie miałem możliwości zjeść zamówionych dań. A dokładniej: Złożyłem zamówienie z dowozem za pośrednictwem serwisu internetowego, forma płatności ,,online'' na kwotę ok 105zł. Płatność zrealizowana, po chwili dostaję wiadomość, że zamówienie zostanie dostarczone za ok 90 min. Po chwili dostaję kolejnego smsa z portalu, że zamówienie anulowane, pieniądze zostaną zwrócone za 10 dni!!! Po kontakcie telefonicznym z portalem dostałem informację, że restauracja anulowała zamówienie i to do nich mam zwrócić się o wyjaśnienia. Telefon do restauracji: Pani potwierdziła, że anulowała zamówienie z uwagi na to, że miejsce dowozu jest poza ich strefą dostaw i to nie ich problem. Po co ustawiają taką strefę dostaw której nie realizują (z doświadczenia wiem, że to restauracja sama ustala). Przez co piątka osób w tym troje dzieci będzie głodne, ponieważ moje pieniądze przez ich podejście zostały zamrożone na 10 dni. Niestety na taki argument Pani dalej potwierdziła, że to nie ich problem.

  • Przemek
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2019
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »