Hashi Sushi

adres
81-543 Gdynia, Jana i Jerzego Przebendowskich 38
(vis a vis głównego wejścia do CH Klif) pokaż na mapie
telefon
58 710-07-01, 662-011-462
e-mail
r...@hashisushi.pl pokaż
www
www.hashisushi.pl
Godziny otwarcia
codziennie11:00 - 23:00
 

rodzaj kuchni:   japońska
udogodnienia:   ogródek letni, klimatyzacja, menu dla milusińskich, krzesełka dla niemowląt, kącik dla dzieci, kredki, malowanki, transmisje sportowe

Napisali o nas

O nas

Jesteśmy "Małą Japonią" w dużym Trójmieście. Z połączenia pasji i miłości do kuchni japońskiej powstała restauracja "Hashi Sushi". Do Państwa dyspozycji oddajemy dwupoziomowy lokal, który jest połączeniem klasyki z nowoczesnością.

Opinie + dodaj ocenę


2.7

w kategorii

Restauracje

  • obsługa:
    3
     
  • menu:
    2
     
  • jakość potraw:
    4
     
  • klimat i wystrój:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
2.7
 

Marlena - opinia

Wąski wybór rodzajów sushi, a w smaku przeciętne.

  • Marlena (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2019
  • Status: pierwsza wizyta
  • Charakter wizyty: spotkanie ze znajomymi

6.0

w kategorii

Restauracje

  • obsługa:
    6
     
  • menu:
    6
     
  • jakość potraw:
    6
     
  • klimat i wystrój:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

- opinia

Niezmienna jakość od początku tej restauracji.

  • (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2019
  • Status: stały klient
  • Charakter wizyty: biznesowy

5.7

w kategorii

Restauracje

  • obsługa:
    6
     
  • menu:
    6
     
  • jakość potraw:
    6
     
  • klimat i wystrój:
    6
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.7
 

Pyszne sushi i cudowna obsługa

Sushi najlepsze jakie jadłam, miejsce bardzo przyjemne i cudowna obsługa. Wszyscy uśmiechnięci, sympatyczni.

  • Danuta (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2019
  • Status: korzystałem kilkakrotnie
  • Charakter wizyty: spotkanie ze znajomymi

4.5

w kategorii

Restauracje

  • obsługa:
    -
     
  • menu:
    6
     
  • jakość potraw:
    2
     
  • klimat i wystrój:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
4.5
 

Powolna katastrofa

Jestem stałym pacjentem od początku, po otwarciu sopockiej fili odnotowuję powolny upadek firmy matki. Kiedyś była to najlepsza suszarnia w Polsce. Obecnie podupadająca knajpa z aspiracjami wyrażonymi jedynie w kwotach w cenniku. Sytuacja z czwartku 08.02. Dolna sala godz siedemnasta. Chichrający idiota po piętnastu minutach od przyjęcia zamówienia przyszedł z wodą mineralną i oświadczył bardzo cieńkim głosem z radosnym wyrazem twarzy, że właśnie zapomniał co zamówiliśmy sic!. Potem zapomniał o wasabi i garni, obsługiwał stolik obok nie słysząc kilkakrotnie naszych próśb o podejście do nas. Zupa dotarła chłodna. Pierożki w zupie w środku zimne. Tempura kleista nie chrupie. Ryby rozmrorzone miękie lecz w temperaturze bliskiej zeru - bez smaku. Na dole obsługiwane dwa stoliki, u góry pustki. Więc jakość serwisu i jakość potraw nie wynikała z spiętrzenia zamówień. Po prostu wyrzucone kilkaset pln. Lepiej zamówić z supermarketu. Nie polecam i ostrzegam !. Jeździmy do Sopotu. Filia w Sopocie trzyma nadal poziom.

  • Mak (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2018
  • Status: stały klient
  • Charakter wizyty: biznesowy

6.0

w kategorii

Restauracje

  • obsługa:
    6
     
  • menu:
    6
     
  • jakość potraw:
    6
     
  • klimat i wystrój:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Szczera Ocena

Pomimo że nie byłem standardowym gościem restauracji to wystrój mnie zaskoczył na +. Obsługa super profesjonalna, miła i wyrozumiała. W sytuacji awaryjnej pożyczyli lewarek i tym samym mogę stwierdzić - nie zamawiając nic, zaskoczyli na duży plus!. Pozdrawiam obsługę :)

  • Krystian (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018
  • Status: pierwsza wizyta
  • Charakter wizyty: solo
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »