Hashi Sushi

adres
81-704 Sopot, Dworcowa 7 pokaż na mapie

znajduje się w Sopot Centrum

telefon
58 340-37-37
e-mail
s...@hashisushi.pl pokaż
www
www.hashisushi.pl
Godziny otwarcia
codziennie11:00 - 23:00

Napisali o nas

Opinie + dodaj ocenę


2.8

w kategorii

Sushi

  • obsługa:
    2
     
  • menu:
    5
     
  • jakość potraw:
    2
     
  • klimat i wystrój:
    4
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.8
 

Słabo

Od jakiegoś czasu wszystko w dół. Klimatu brak.Pełno nowych twarzy. Ulecialo powietrze z tych mega ludzi. Co sie dzieję Gdzie jest wysoki kelner Łukasz? Bywało o wiele lepiej. Szkodaaaa

  • Tomek Gdynia (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2018
  • Status: stały klient
  • Charakter wizyty: rodzinny / z dziećmi

1.0

w kategorii

Sushi

  • obsługa:
    1
     
  • menu:
    -
     
  • jakość potraw:
    -
     
  • klimat i wystrój:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

obsługa swoje problemy z kasą fiskalną przerzuca na klientów

Jedzenie i lokal bez zastrzeżeń. Miałem jednak nieprzyjemną sytuację w momencie kiedy chciałem zapłacić i kelner wydrukował rachunek z kasy fiskalnej. Zwróciłem wówczas uwagę, że mam kartę stałego klienta i należy mi się rabat (o czym wcześniej nie informowałem i faktycznie kelner miał prawo o tym nie wiedzieć, chociaż mógł też zapytać). Tak czy inaczej na moją prośbę o anulowanie paragonu i uwzględnienie ceny z przysługującym mi rabatem obsługa długo nie chciała przystać tłumacząc, że jest to skomplikowana procedura, której nie będą uruchamiać dla 6 czy 7 złotych (nawiasem mówiąc moich 6 lub 7 złotych). Ciekawe co robią jak rachunek zostanie zupełnie błędnie wydrukowany. Koniec końców po dość nieprzyjemnej dyskusji dostałem w końcu rabat w gotówce, ale zakup nie został naliczony na mojej karcie, więc i tak jestem stratny (po przekroczeniu pewnej kwoty zakupów kolejne zniżki są wyższe). Cała sytuacja była dość nieprzyjemna i w mojej ocenie zupełnie niepotrzebnie, bo prawie każdy sklep lub lokal usługowy potrafi skorygować paragon, więc nie rozumiem dlaczego Hashi Sushi jest tu wyjątkiem. Prawdopodobnie była to moja ostatnia wizyta w tym lokalu.

  • fakej (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2018
  • Status: stały klient
  • Charakter wizyty: solo
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »