Maxnet Internet Telewizja Telefon , sieć telek.

81-402 Gdynia, bp. Konstantyna Dominika 24
(wejście od Al.Zwy. ) BOK) Mapka
58 688-88-88, 501-579-666  fax:  58 732-12-12
b...@maxnet.biz pokaż
www.maxnet.com.pl
Godziny otwarcia
pn8:00 - 16:00
wt-czw8:00 - 18:00
pt8:00 - 16:00
telefon dyżurny 501 579 666 czynny od 8 do 22

O nas

Dostawca szybkiego Internetu, TV cyfrowa, telefon, hosting i serwis komputerowy, spawanie światłowodów. Zajmujemy się również tworzeniem monitoringów cyfrowych osiedli oraz instytucji. Zakładamy DVB-t i systemy przeciwoblodzeniowe.
www.maxnet.com.pl

Maxnet Internet Telewizja Telefon , sieć telek. w rankingu trojmiasto.pl

Opinie + Oceń

opinia

6.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • awaryjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Apartamentowiec - opinia

Niedawno podłączyli moje osiedle, zamowilem pakiet TV+NET i dzień później zjawił się instalator. Mili Panowie zajeli mi niecałe 45 minut i wszystko śmiga jak należy ! Polecam, najlepszy dostawcą w Gdyni (mam porównanie z UPC czy vectra).

  • Apartamentowiec
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2019
opinia

2.8

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    3
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    5
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.8
 

Zrażony do Jambox - opinia

Od dwóch lat korzystam z internetu i kablówki w wynajmowanym mieszkaniu. Niestety, ale zarówno Internet jak i kablówka działają awaryjnie, z tym że kablówka to jest tragedia, a Internet trochę lepiej. Internet jest szybki, to fakt, ale zdarzają się wieczorem i w nocy problemy z połączeniem, dość rzadkie, bo raz na kilka tygodni. Kablówka natomiast to jest jakaś pomyłka. Raz w tygodniu regularnie w jeden dzień weekendu (a czasami 2 lub 3 dni) nie działa funkcja EPG czyli opisu programów. Raz na dwa tygodnie a czasami raz na tydzień zdarzają się wieczorem lub w nocy przerwy w emisji programu., takie po kilkanaście minut. Ja rozumiem że być może operator coś naprawia, konserwuje itd. Ale może warto by było uprzedzić widzów? Każdy ma swoje ulubione seriale, mecze itd. i wkurza człowieka jak siedzi z piwem przed TV a tu jak za komuny wyłączają wszystko. Kilka razy w trakcie awarii dzwoniłem do biura, zawsze mówili że coś tam im siadło itd. Teraz już nie dzwonię, bo wiem co usłyszę. Gdybym ja za tę usługę płacił to już dawno bym zrezygnował i przerzucił się na satelitę albo operatora komórkowego, no ale usługa jest dostarczana właścicielowi domu, więc nie mam na to wpływu. Odradzam.

  • Zrażony do Jambox
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2020

Odpowiedź obiektu:

Nie miło czyta się takie opinie, co nie zmienia faktu, że zdarzają sie różne przypadki, staramy się zawsze wszystkie rozwiązywać jak najszybciej i jak najdokładniej. Prosilibysmy jednak o kontakt z biurem np emailem biuro@maxnet.biz również z informacją że byl wpis na trojmiasto. Zweryfikujemy ponownie wszystkie zgloszenia na pana koncie i zrobimy burze mózgów czemu ma pan takie zle doswiadczenia z nami i czy mozemy je jakos poprawic. Pozdrawiamy i liczymy na kontakt.

autor: właściciel

opinia

1.5

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.5
 

Jeki - opinia

Co 1minute wyłącza się internet

  • Jeki
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
opinia

6.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • awaryjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Kolejna opinia od wieloletniego klienta.

Dwa lata temu wpisalem tu opinie - w gruncie rzeczy pozytywna, z drobna uwaga dotyczaca szybkosci oferowanego internetu (w mojej okolicy tylko bylem skazany na internet radiowy). W odpowiedzi na opinie poproszono mnie o kontakt.... Wlasciwie od reki podniesiono mi predkosc na jednym z laczy z 25 do 40 Mbit/s, a teraz doczekalem sie swiatlowodu i chyba 777 Mbit/s. Pisze "chyba", bo nie zdazylem rozprowadzic sieci po domu, co zreszta zamierzam zlecic rowniez Maxnetowi. Ode mnie kolejna "6" za podejscie do klienta.

  • Stary klient z Redlowa.
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2019
opinia

2.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    -
     
  • awaryjność:
    -
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Kto to piszę te glupoty

Mam dość tej firmy nie da rady obejrzeć filmu a co dopiero grać w internecie. Cały czas mnie rozłącza są przerwy w połączeniu. Dzwoniąc do obsługi twierdzą że wszystko jest ok. Porazka

  • Niezadowoliny
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2019
opinia

6.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • awaryjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Polecam

Pełna powaga i profesjonalizm. Maxnet to nie tylko dostawca internetu. To niezawodna pomoc zarówno od strony technicznej jak i administracyjnej. Polecam każdemu, kto się zastanawia, czy można zaufać Maxnetowi. Nam w lutym stuknęły 3 lata współpracy i nie zamierzmy nigdzie uciekać.

  • Dagmara
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2019

Odpowiedź obiektu:

dziękujemy za miłe słowa i pozytywną opinię

autor: Maxnet

opinia

5.6

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    6
     
  • awaryjność:
    -
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.6
 

maxnet - znow polecam

zmiana sprzetu na laczu swiatlowodowym, przesiadka z 2 cisco 7301 na mikrotik seri CCR. potrzeba bylo troche pomocy - nie znalem mikrotika tak jak cisco. polecam wsystkim. nie ma problemu nie do rozwiazania. elastyczne podejscie do klienta ale rowniez gleboka wiedza supportu. jak dla mnie najwazniejszy dobry kontakt z adminami a nie z infolinia. niezawodne i szybkie lacza.

  • kramer
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2018

Odpowiedź obiektu:

Ponownie dziekujemy za uznanie , stale rozwijamy sieć i podnosim jej przepustowość oraz jakość

autor: Maxnet

wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »