PGNiG SA Region Północny - Biuro Obsługi Klienta Gdynia

adres
81-397 Gdynia, Obrońców Wybrzeża 11
telefon
58 325-99-02  fax:  58 325-99-20
www
www.pgnig.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

Opinie + Oceń


4.0

w kategorii

Usługi gazowo-instalacyjne

  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    -
     
  • czas realizacji:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
4.0
 

Adam - opinia

Tragedia!!! Dlaczego badziewiarska firma istnieje na rynku?

  • Adam
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2019

Inercja PGNiG

1) Kilkanaście tygodni na wprowadzenie klienta do systemu. 2) Kłopoty ze sprawnością eBOK 3) Nieistniejąca infolinia; rekord bezskutecznego oczekiwania 1godz. 20 minut i moja rezygnacja. 4) Fatalny system informatyczny. Nie mam pretensji do pań obsługujących klientów w biurze, bo nie są winne, że nie mają dobrego narzędzia komputerowego. To niestety leniuchy lub niekompetentni informatycy. Ukrywają się przy swoich biurkach, zapewne mają czas na lunch, kawę i pogaduszki w kuchni biurowej, bo nie doświadczają kontaktów z klientami, którzy mają dość tego molocha, monopolisty PGNiG. Informatycy weźcie się do roboty albo do nauki.

  • Paulina
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2019

1.4

w kategorii

Usługi gazowo-instalacyjne

  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.4
 

to jest jakaś paranoja

Faktury nie są wystawiane od miesiąca , infolinia znika tzn jest zajęte jak się dzwoni na infolinie pomorską .Tak samo było miesiąc temu ,po prostu ją wyłączyli !!! i włączą ponownie tylko kiedy ?. Faktur nie mozna opłacić jest informacja Szanowny Kliencie, w związku z wdrażaniem nowych rozwiązań informatycznych mogą wystąpić problemy z podglądem aktualnych dokumentów. Przepraszamy za utrudnienia. i tak od miesiąca ,zresztą w w pazdzierniku i grudniu było podobnie tez faktury nie były wystawiane ,nie mogę zapłacić za gaz !!! to jest całkowita amatorszczyzna ze strony pgning ! nie polecam !

  • gotowe
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2019

1.0

w kategorii

Usługi gazowo-instalacyjne

  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

żenada - nie da się tego inaczej opisać

jeżeli zastanawiasz się nad zawarciem umowy z PINIG - NIE RÓB TEGO, nie utrudniaj sobie życia! przez pół roku miałam z tą firmą więcej problemów niż jakąkolwiek inną przez całe swoje życie... na infolinie dzwonisz kilka razy to nikt nic nie wie, tylko 8h i do domu... na email odpowiedzi po miesiącu czasu... w siedzibach czasy PRL, kolejka 2h to jest minimum.... a gdy już dostaniesz jakąkolwiek odpowiedź, to słowo "błąd firmy" nie istnieje w ich języku. przecież nic się nie stało! taka to właśnie polityka firmy, PINIG :) witaj w totalnej ignorancji!

  • Kamila Dziaduch
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »