Polnord SA

adres
81-310 Gdynia, Śląska 35/37

znajduje się w Twin Office S.A.

 
inne oddziały
telefon
58 888-22-22, 515-115-169
www
www.polnord.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

Opinie + Oceń


5.3

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość:
    5
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.3
 

Nie mam do czego się przyczepić

Naczytałam się bardzo różnych opinii o tym deweloperze, ale muszę, przyznać, że ja jestem zadowolona z mieszkania. Co prawda bardzo się przygotowywałam do całego procesu kupna, pilnowała wszystkich etapów, negocjowałam, poprawiałam itd. Opóźnienia były, ale w normie, co też przewidziałam.

  • Natalia (kobieta)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2019

2.2

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość:
    1
     
  • terminowość:
    3
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.2
 

Masakra

Osiedle Habrowe na Kowalach brak jakiegokolwiek kontaktu z Polnordem w sprawie reklamacji w mysl sprzedane to się martw sam... Najprawdopodobniej skończy się w sądzie. Jednym słowem odradzam Polnord jako dewelopera.

  • Tra (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2017

4.0

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość:
    1
     
  • terminowość:
    4
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
4.0
 

Dajemy szansę firmie z dużym stażem

Podpisaliśmy umowę i na tym etapie bardzo polecamy tę firmę. Damy jeszcze znać po odbiorze, ale na razie wszystko idzie zgodnie z planem.

  • Kamila (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2019

1.0

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Brama sopocka, ale jak zdążyłem się zorientować jakość jest wszędzie taka sama

Na początek dlaczego zdecydowałem się na zakup mieszkania w Polnord? Trochę dlatego, ze to spółka giełdowa, nie krzak, a i inwestcycja odpowiednio droższa co miało w mojej nieświadomości usprawiedliwiać wyzsza jakość. Po 8 miesiącach mogę powiedzieć jedno: mimo ze formalnie wszystko ok, to jednak w rzeczywistosci jest to deweloper krzak, przed którym ostrzegam. Klientem jest się tylko do momentu podpisania umowy. Potem jeszcze odbiór uznanie wad w protokole i cześć. Wspomniane 8 miesięcy czekam na usuniecie uznanych wad, żadnego kontaktu ze strony Polnordu, a w między czasie pojawiaja się kolejne usterki, które również nie usuwane, w tym takie istotne jak awaria uziemnionych od miesiąca wind. Reasumując pod przykrywka solidnego, giełdowego przedsiębiorstwa mamy do czynienia z prawdziwa amatarszczyzna, co wprost przywołuje skojarzenia z deweloperami krzakami, albo Spoldzielnia rodem z Alternatywy 4. Gwarancja podobnie jak obsługa klienta istnieją tylko teoretycznie. Z bólem serca przyznaje się do błędu, obecnie nie skorzystałbym nawet za dopłata. To nie ten poziom....

  • Bartosz (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2018

1.8

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość:
    1
     
  • terminowość:
    2
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.8
 

Obsługa gwarancyjna

Kupiłem mieszkanie z Polnordu na ostatnim piętrze. Po 2,5 roku, w czasie obowiązywania gwarancji pojawiły się przecieki z dachu. Przyszła ekipa, która zamiast naprawić izolacje dachu pomalowała na nowo połowę sufitu w mieszkaniu i zadeklarowała naprawę dachu i resztę malowania w późniejszym terminie. Minął ponad rok i nic się nie dzieje w tym temacie, brak kontaktu z deweloperem. Na suficie pojawiały się kolejne zacieki, aż dach naprawiła spółdzielnia na koszt wszystkich mieszkańców. Stanowczo odradzam!!!

  • Grzegorz (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2017

1.0

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość:
    -
     
  • terminowość:
    -
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Polnord Brama Sopocka II i III

Witam. Od momentu podpisania umowy zakupu mieszkania w etapie II i III na osiedlu Brama Sopocka zerowy kontakt dewelopera z mieszkańcami. Nikt nam nie odpowiada na pisma ws poważnych usterek, które PRZEZ kilka miesięcy nie są usuwane! Usterki są poważne a Deweloper nie chce nic z tym zrobić! Nie kupiłabym drugi raz mieszkania od żadnej ze spółek Polnordu!!! Ani tu ani w kraju!

  • Zawiedziona (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2018

1.0

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Fatalnie

Degrendolada i doprowadzenie do obecnego stanu osiedla pomarańczowego w Gdansku. Osiedle mogło by być piękne ale błędy budowlane i sąd od ponad 10 lat zrobil swoje. Wstyd.

  • Krzysztof (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2018

2.3

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość:
    1
     
  • terminowość:
    4
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.3
 

Zawiedziony

Ogólnie dramat. inwestycja niedokończona, stan zieleni i zagospodarowania części wspólnych - brak , wszędzie pozostałości po budowie, glina zamiast ziemi, susza, sadzenie krzewów (na sztuke) oby coś było, niegospodarność, żadnych informacji dla lokatorów na zgłaszające się nagminnie problemy do dewelopera. Generalny wykonawca ogłosił upadłość - teraz się zaczęły schody!! klatki schodowe wykończone w stylu lat 80 tych. (brakuje tylko lamperi) nie dokończony plac zabaw dla dzieci a tak naprawdę jego brak!!! sam tu kupiłem mieszkanie i jestem bardzo zawiedziony !! może telewizja pomoże i coś się ruszy z miejsca.

  • MARCIN (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018

1.7

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość:
    2
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.7
 

Polnord - BRAMA SOPOCKA - reklamacje

Do momentu zakupu wszystko oczywiście jest poprawnie. Natomiast gdy w późniejszym czasie są reklamacje, to nie ma szans na ich obiektywne rozpatrzenie. Dostałem odpowiedź odmowną, mimo że nikt nawet nie raczył przyjrzeć się reklamowanemu balkonowi. Przedstawiciel dewelopera (bo deweloper sam już nawet nie przyjmuje reklamacji) stwierdził, że zacieki powstałe zaledwie po kilku miesiącach mogą zostać jedynie zamalować - kpina. Ciekawe czy trawę przy odbiorach też malowali. Czas na odpowiedzi na reklamację można mierzyć w miesiącach. Kolejny raz nie kupił bym mieszkania od tego dewelopera - zdecydowanie nie polecam. K.

  • KamilH (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017

Odpowiedź obiektu:

Szanowny Panie,

Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Oddział w Gdyni w zakresie usterek obsługuje pracownik Polnord: maciej.lewandowski@polnord.pl.

serdecznie pozdrawiamy
Biuro Polnord

autor: Milena


1.7

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.7
 

Nieporozumienie

Dopóki chce się podpisać umowę kupna mieszkania, wszyscy są mili, załatwiają najdrobniejszą rzecz. Udzielają odpowiedzi na każde pytanie, jak nie mogą odebrać to oddzwaniają. Deweloper idealny. Po podpisaniu umowy mają klienta gdzieś, problem ze wszystkim. Człowiek\k nie może się niczego dowiedzieć, nikt nie jest za nic odpowiedzialny, każdy odsyła do kogoś innego. Zero zainteresowania klientem. Swoje błędy zwalają na klienta.

  • zofia (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2017

2.0

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość:
    1
     
  • terminowość:
    2
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Koszmar nie Polnord

Nie kupujcie mieszkań u tego dewelopera. Mieszkam w jednym z budynków na Myśliwskiej, wszystko było super póki nie odebraliśmy kluczy.Potem dramat.Usterek mnóstwo. Po pięciu latach nie mamy ogrodzenia, a zieleń w formie drzew i krzewów pozostała w fantazjach architektów na wizualizacjach jeśli nie liczyć kilku metrowych patyków wbitych w ziemię. Trawniki-na ziemię budowlaną wysypano czarną i zasiano trawę. Miejsca parkingowe bardzo drogie a wąskie i ze słupami,nieużyteczne. Miejsca ogólnodostępne zostały w późniejszym procesie sprzedaży lokali usługowych dodane jako bonus. Nie masz miejsca wykupionego parkuj poza osiedle. Drogie mieszkania i oszczędna budowa. Teraz w podziękowaniu za zakupione kiedyś mieszkania Polnord usypuje nam hałdy piachu pod oknami przywożąc ją z budowy innego osiedla. Zniszczono teren zielony przylegający do naszego osiedla, zdemolowano drzewa w obszarze aktywnym biologicznie.Kompletna demolka i gigantyczny hałas maszyn budowlanych od godziny 7ej do 21ej. Motto tej firmy powinno brzmieć: chcesz mieć problemy kupuj w Polnordzie. Brak jakiegokolwiek szacunku do czegokolwiek !

  • karolina (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2017
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »