O nas
rozwój emocjonalny i społeczny, komunikacja bez przemocy, pedagogika Jespera Juula, wspieranie samoregulacji dzieci, codzienny kilkugodzinny kontakt z naturą, lasem, bliskie relacje z nauczycielem, swobodna zabawa;
Niepubliczne Przedszkole Empatia to codzienne wspieranie rozwoju emocjonalnego dzieci poprzez budowanie bliskich relacji z nauczycielami, naukę wyrażania i regulowania emocji, wielogodzinny kontakt z naturą oraz swobodną zabawę.
Nasze wartości to edukacja „bliskościowa" oraz edukacja otwarta na naturę - chcemy rozkochać dzieci w przyrodzie, by w efekcie, wzięły za nią odpowiedzialność.
Założenia:
❖wspieranie rozwoju emocjonalnego i społecznego dzieci poprzez wdrażanie komunikacji bez przemocy, pedagogiki Jespera Juula, obecność psychologa w grupie
❖wspieranie samoregulacji dzieci poprzez kontakt z naturą, ćwiczenia uważności, aktywność fizyczną
❖koncepcja leśna zakładająca codzienne przebywanie i realizowanie części zajęć na wolnym powietrzu
❖codzienna zabawa swobodna jako element pozwalający dzieciom na naukę samoregulacji
❖rozwijanie kreatywności poprzez nieszablonowe metody edukacyjne
❖oferowanie wsparcia dzieciom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Niepubliczne Przedszkole Empatia to codzienne wspieranie rozwoju emocjonalnego dzieci poprzez budowanie bliskich relacji z nauczycielami, naukę wyrażania i regulowania emocji, wielogodzinny kontakt z naturą oraz swobodną zabawę.
Nasze wartości to edukacja „bliskościowa" oraz edukacja otwarta na naturę - chcemy rozkochać dzieci w przyrodzie, by w efekcie, wzięły za nią odpowiedzialność.
Założenia:
❖wspieranie rozwoju emocjonalnego i społecznego dzieci poprzez wdrażanie komunikacji bez przemocy, pedagogiki Jespera Juula, obecność psychologa w grupie
❖wspieranie samoregulacji dzieci poprzez kontakt z naturą, ćwiczenia uważności, aktywność fizyczną
❖koncepcja leśna zakładająca codzienne przebywanie i realizowanie części zajęć na wolnym powietrzu
❖codzienna zabawa swobodna jako element pozwalający dzieciom na naukę samoregulacji
❖rozwijanie kreatywności poprzez nieszablonowe metody edukacyjne
❖oferowanie wsparcia dzieciom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi