Robyg - Biuro Sprzedaży Morena

Robyg

Wybierz numer

58 333-12-12
s...@robyg.com.pl pokaż
Zamknięte - otwarte od 10:00 więcej
  • Zdjęcie 1/10 - Robyg Gdańsk 4
  • Zdjęcie 2/10 - Robyg Gdańsk 3
  • Zdjęcie 3/10 - Robyg Gdańsk 2
  • Zdjęcie 4/10 - Robyg Gdańsk +7 1
 

TV Filmy

Prezentacja inwestycji Robyg 1425

Prezentacja inwestycji Robyg

Inwestycje

  • Wendy Wendy
    Inwestycje Gdynia, Śródmieście
    • 0 do 0 m2
  • Vista Vista
    Inwestycje Gdańsk, Morena
    • 27 do 109 m2
  • Wiśniowa Aleja Wiśniowa Aleja
    Inwestycje Gdańsk, Ujeścisko
    • 27 do 85 m2

O nas

Grupa ROBYG to 20 lat doświadczenia w tworzeniu przestrzeni życiowej skrojonej idealnie do potrzeb współczesnego odbiorcy. W okresie 2010 – maj 2018 spółka była notowana na GPW. ROBYG aktywnie inwestuje w czterech dużych aglomeracjach: Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu. Projekty spółki wyróżniają się nowoczesnym designem, funkcjonalnością oraz przemyślanym i całościowym podejściem do aranżacji terenu, na którym powstają osiedla zarówno w sektorze popularnym, jak i o podwyższonym standardzie. ROBYG starannie dobiera miejsce pod nowe projekty – lokalizuje je w dobrze skomunikowanych dzielnicach z dostępem do kompletnego zaplecza usługowego. Ponadto wraz z inwestycją, Grupa oddaje klientom pełną infrastrukturę funkcjonalną: drogi dojazdowe, sygnalizację świetlną, oświetlenie uliczne, ścieżki rowerowe, chodniki, zieleń niską i wysoką oraz małą architekturę. Grupa ROBYG jest także pionierem jeśli chodzi o wyznaczanie nowych kierunków na rynku deweloperskim - oferuje swoim klientom nowoczesną technologię Smart House w standardzie, bez dodatkowych kosztów. Kolejnym udogodnieniem dla kupujących jest możliwość skorzystania z porad specjalistów z zakresu finansów i architektury wnętrz. ROBYG SA to 29 500 sprzedanych lokali i 85 000 zadowolonych klientów. Obecnie w budowie ROBYG ma około 4200 lokali, a w ofercie łącznie ponad 2100 mieszkań, co oznacza szeroki wybór dla klientów.

Opinie (12)

A
Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2022

Część 1 W kwietniu 2021 zawarliśmy umowę rezerwacyjną w inwestycji Lagom. Zostaliśmy poinformowani, że inwestycja nie uzyskała pozwolenia na budowę, ale cały proces jest na ukończeniu i do końca maja będzie pozwolenie. I tak mijały kolejne miesiące, podpisywaliśmy kolejne aneksy za każdym razem zapewniani, że zostały tylko drobne formalności i pozwolenie będzie. Warto tutaj nadmienić, że nie zawsze po tym jak aneks wygasał ktoś do nas dzwonił. Kiedy postawiliśmy już kreskę na tej inwestycji pod koniec marca dostaliśmy telefon, że pozwolenie na budowę zostało uzyskane. Zostaliśmy poinformowani, że po świętach wielkanocnych ktoś zadzwoni celem przedłużenia aneksu - pozwolenie na budowę musi być ostateczne. Minął tydzień od świąt nikt nie dzwoni. Zadzwoniłem na początku maja. Otrzymałem informację, że deweloper nie podpisuje już aneksów, następna będzie umowa rezerwacyjna, ale musi, się zebrać zarząd i prawdopodobnie będzie podwyżka ceny. Od tego telefonu poczekaliśmy kolejny miesiąc, 31 maja minął termin na zwrot opłaty rezerwacyjnej.

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

1.0
  • obsługa:
    1
  • oferta:
    -
  • jakość:
    -
  • terminowość:
    -
  • przystępność cen:
    -
  • ocena ogólna:
    1
M
Termin skorzystania z usługi: listopad 2021

Doradcy bardzo dobrze znają ofertę , z tego co widzę w większości kadra bez zmian , kupiłam właśnie 3 mieszkanie od Robyg i w porównaiu do innego wiodącego dewelopera na trójmiejskim rynku jakość wykonania jest pod każdym względem lepsza . Materiały wykończenia np klatek schodowych też są o wiele lepszej jakości . Standard wykończenia stanu deweloperskiego jest też wyższy w porównaniu do innego wiodącego dewelopera . Ale nie da się ukryć , strona www jest kiepska , przede wszystkim przeszkadzający w wyszukiwaniu czat oraz wszechobecne wyłudzanie danych osobowych , czyli "zapytaj o cenę ''i hop na formularz do wprowadzenia danych osobowych. Ale mieszkania są godne polecenia

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

5.7
  • obsługa:
    6
  • oferta:
    6
  • jakość:
    6
  • terminowość:
    5
  • przystępność cen:
    5
  • ocena ogólna:
    6
Magda
Termin skorzystania z usługi: październik 2021

Obsługa bardzo niemiła. Traktują z góry i dlatego oferta po wyjściu poszła prosto do kosza. Nie polecam.

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

2.8
  • obsługa:
    1
  • oferta:
    3
  • jakość:
    3
  • terminowość:
    4
  • przystępność cen:
    4
  • ocena ogólna:
    2
Krzysztof Kucharski
Termin skorzystania z usługi: sierpień 2021

Słaba obsługa. 4 dni oczekiwania na ofertę na mailu. Na www ciągle wyskakuje jakiś czat gdzie rozmawiasz z jakimś bootem który nie potrafi odpowiedzieć na zadane pytanie i próbuje wyciągnąć adres mailowy i tel. Bo wtedy skontaktuje się jakiś mityczny doradca i coś doradzi. Po 4 dniach dzwoni ten doradca i przesyła ofertę ... 3 mieszkania. Z tych milionów w ofercie co je mają podobno. Bo co jak nie chcę kupić tylko mu zajmuję czas chyba. Kupiłem ostatecznie w mniejszej firmie i jestem zadowolony, kontakt od razu, spotkanie na życzenie, umowa przygotowana w kwadrans.

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

2.5
  • obsługa:
    1
  • oferta:
    4
  • jakość:
    2
  • terminowość:
    2
  • przystępność cen:
    3
  • ocena ogólna:
    3
Michał
Termin skorzystania z usługi: maj 2021

Obsługa klienta dno raz jeszcze dno , sprzedawcy niezorientowani co do swoich inwestycji a i kontakt utrudniony. zdecydowanie nie polecam jest masa innych deweloperów w Trójmieście godnych polecenia. A pracownikom ROBYG-a z Trójmiasta przydałoby się szkolenie z zakresu komunikacji z ludźmi czytaj potencjalnymi klientami którzy nieraz cały swój majątek życiowy chcą zostawić u nich kupując mieszkanie a traktowani są jakby przyszli po bułki do sklepu a i to w moim osiedlowym sklepie Pani pieczywo sprzedaje z uśmiechem na twarzy czego nie mogę powiedzieć o Robyg-u choć byłem w kilku punktach i wszędzie to samo PRL.

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

2.7
  • obsługa:
    1
  • oferta:
    3
  • jakość:
    3
  • terminowość:
    4
  • przystępność cen:
    3
  • ocena ogólna:
    2
Klientka
Termin skorzystania z usługi: maj 2021

Dramat! Zakupiliśmy mieszkanie w słonecznej morenie, jakoś wykonania pozostawia wiele do życzenia. Zamiast fig na korytarzach silikon! Hala garażowa przy deszczach jest zalewana. Najgorsza jest akustyka i windy. W moim mieszkaniu jest jak na targu, słyszę rozmowy sąsiadów u góry, każdy ich krok, a nawet sikanie. Windy są bardzo głośne, skaczą na kaZdym pietrze i są abdusrdalnie głośne! Absolutnie nie polecam zakupowanie mieszkania i przestrzegam wszystkich ze będą mieli bolączkę na całe życie. :/ moje już stało się koszmarem przez te nieudana inwestycje.

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

1.0
  • obsługa:
    1
  • oferta:
    1
  • jakość:
    1
  • terminowość:
    1
  • przystępność cen:
    1
  • ocena ogólna:
    1
Rozczarowany, zdegustowany - opinia.
Termin skorzystania z usługi: marzec 2021

Zainteresowałem się jakiś czas temu zakupem mieszkania w robyg, stacja Nowy Gdańsk i Zielony Widok. Po otrzymaniu ofert od przedstawiciela "sprzedawcy" i wyborze odpowiednich mieszkań umówiłem się na rozmowę. Po przybyciu na miejsce i rozmowie ze sprzedawcą wybrałem mieszkanie na co otrzymałem odpowiedź, że muszę kupić to mieszkanie razem z miejscem garażowym i komórką a jeżeli nie chce dodatków to cena będzie wyższa od tej, która była w ofercie. Postanowiłem się zastanowić i wybrałem jeszcze inne mieszkania w tej inwestycji. Na pytanie czy są dostępne otrzymałem odpowiedź, że są zarezerwowane ale sprzedawca może się dowiedzieć co da się z tym zrobić. Przyjechałem po dwóch tygodniach do siedziby ROBYG na Morenie i dowiedziałem się, że z propozycji mieszkań jaką otrzymałem już część jest sprzedana a na pozostałe cena została podniesiona. Nagle mieszkania za 6950 zł/m2 zostały sprzedane jak ciepłe bułki a cena mieszkania z 7900 zł/m2 wzrosła do 8500 zł/m2. Obsługa jest fatalna, sprzedawca traktuje potencjalnego klienta jak frajera, którego można wydoić.

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

2.0
  • obsługa:
    1
  • oferta:
    2
  • jakość:
    3
  • terminowość:
    3
  • przystępność cen:
    1
  • ocena ogólna:
    2
Sławek
Termin skorzystania z usługi: luty 2021

Mieszkanie budowane w ekspresowy tempie, ogólnie ładnie wykończone, usterek kilka usuwane dość sprawnie w mieszkaniach. W częściach wspólnych trochę wolniej i jakościowo fatalnie. Kupione mieszkanie ok. Natomiast drogi ciasne, wjazd do hali garażowej ciasny, dwa auta się nie miną sprawnie. Wyjścia na chodnik brak. A na deser już po odbiorach.. Zmiana aranżacji kolejnego budynku i zamiast minimum przestrzeni za oknem teraz będzie ściana z okien przed naszymi oknami. Zdająca się nie mieć sensu ale najwidoczniej tak się upcha więcej mieszkań na kończącej zabudowę działce. W odpowiedzi na zapytanie list z działu prawnego firmy mówiący ładnymi słowami żebym się ugryzł w tyłek bo wszystko jest zgodnie z prawem i przecież ktoś to odebrał i przyklepał. Nie jestem zadowolony.

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

4.7
  • obsługa:
    5
  • oferta:
    5
  • jakość:
    5
  • terminowość:
    6
  • przystępność cen:
    4
  • ocena ogólna:
    3
Magdalena
Termin skorzystania z usługi: grudzień 2020

Rezerwowalam mieszkanie w 2018 roku osiedle Park Południe. Odebrałam je teraz w grudniu wcześniej niż był pierwotnie planowany odbiór. Nie miałam żadnych problemów ani w kontakcie z biurem od początku ani z odbiorem. Oczywiście są jakieś drobne niedociągnięcia ale nie są to jakieś duże sprawy. Jestem i tak zaskoczona pozytywnie mimo wszystko jak do tej pory. Teraz zobaczymy dalej już po remoncie jak użytkowanie budynku.

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

5.8
  • obsługa:
    6
  • oferta:
    6
  • jakość:
    6
  • terminowość:
    6
  • przystępność cen:
    5
  • ocena ogólna:
    6
niezadowolona
Termin skorzystania z usługi: grudzień 2020

Kupiłam mieszkanie w jednej z droższych inwestycji Robyga na terenie Trójmiasta, dlatego oczekiwałam przede wszystkim uczciwości, terminowości i jakości. Niestety jak się okazało to wszystko nie idzie w parze. Jeżeli chodzi o terminowość to akurat mój budynek zostało oddany kwartał wcześniej niż było pierwotnie. Skupię się tutaj przede wszystkim na uczciwości i jakości obsługi klienta. Pan sprzedawca wciskał ogromne kity, odnośnie terminów, które później w umowie u notariusza okazały się inne (kiedy dzwoniłam do niego z zapytaniem czemu tak to wyszło usłyszałam "mogła Pani nie podpisywać umowy" ahaa...). Również wszelkie zmiany aranżacyjne miały być darmowe, jak się okazało były tylko te, które były np. przesunięciem gniazdka, dodatkowe gniazdka były płatne (komentarz Pana sprzedającego - "myśli Pani że idąc do salonu samochodowego, dostanie Pani jakąś dodatkową opcję za darmo?"). Do tego rozbieżności między lokalizacją stref wspólnych w bloku itp. i podsumowanie sprzedawcy "Słowo przeciwko słowu".

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

2.0
  • obsługa:
    1
  • oferta:
    1
  • jakość:
    3
  • terminowość:
    3
  • przystępność cen:
    2
  • ocena ogólna:
    2
rozczarowany
Termin skorzystania z usługi: październik 2020

Poniżej moja historia z Robygiem. Kupiłem mieszkanie na Zajezdni Wrzeszcz. Do czasu zakupu ok. Natomiast to co najważniejsze, czyli jakość obsługi posprzedażowej fatalna. 1) Robyg postanowił połączyć 3 budynki w jedną wspólnotę mieszkaniową, która liczy ok. 1000 mieszkań. Dodam, że stoją na odrębnych działkach i nic je nie łączy. Nie pytając nikogo i dając krzyż na drogę wszystkim swoim klientom. Wyobraźcie sobie jak będzie wyglądała taka wspólnota. Podział jej jest praktycznie niemożliwy (wymaga 100% zgody właścicieli i zmiany wszystkich 1000 aktów notarialnych) 2) Zarządcą wspólnoty jest spółką z grupy Robyg. Dużej części usterek części wspólnych nie jest w stanie wyegzekwować od Robyga. Chętnie natomiast chce usuwać je za pieniądze wspólnoty. 3) Robyg odrzuca dużą liczbę zgłoszonych usterek, a te które usuwają robi bardzo opornie i po terminach. 3) Mieszkanie moje do odbioru było nieprzygotowane. Brak klamek w oknach, wiszące uszczelki, brak wywietrzników, okna pouszkadzane, szyby porysowane. Mieszkanie brudne. 4) Po zakupie trudne dla nich sprawy załatwiają ich prawnicy. W tym są dobrzy. Pozostaje sąd. Drugi raz bym nie skorzystał.

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

1.7
  • obsługa:
    1
  • oferta:
    4
  • jakość:
    1
  • terminowość:
    1
  • przystępność cen:
    2
  • ocena ogólna:
    1
Ania
Termin skorzystania z usługi: październik 2020

Zespół Robyga bardzo zgrany i niezwykle pomocy w rozwiązaniu problemu. Serdecznie dziękuję za pomoc i bardzo dobrą ofertę. Wszystkiego dobrego :)

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

5.7
  • obsługa:
    6
  • oferta:
    6
  • jakość:
    5
  • terminowość:
    5
  • przystępność cen:
    6
  • ocena ogólna:
    6