Robyg - Biuro Sprzedaży Morena
Ranking wyliczany na podstawie:
- średniej oceny w tej kategorii (min. 3 oceny)
- liczby ocen (im więcej tym wyższy)
- aktualności ostatniej opinii (z ostatniego miesiąca)
- prezentacji na stronach trojmiasto.pl
- ranking wyliczany jest na podstawie wszystkich opinii.
Maksymalna ocena to 10
Oceny w kategorii: (max. ocena 6)
Ogłoszenia Nieruchomości
OGŁOSZENIA: Nieruchomości
76,07 m2 apartament nad Motławą! G.3.M.20 1 217 120 złOGŁOSZENIA: Nieruchomości
3-pokojowe mieszkanie C.4M11 453 350 złOGŁOSZENIA: Nieruchomości
2-pokojowe mieszkanie! Osiedle Więcej A.3M09 357 700 złInwestycje
-
Wendy
Inwestycje Gdynia, Śródmieście
- 0 do 0 m2
-
Vista
Inwestycje Gdańsk, Morena
- 27 do 109 m2
-
Wiśniowa Aleja
Inwestycje Gdańsk, Ujeścisko
- 27 do 85 m2
Artykuły o nas
O nas
Część 1 W kwietniu 2021 zawarliśmy umowę rezerwacyjną w inwestycji Lagom. Zostaliśmy poinformowani, że inwestycja nie uzyskała pozwolenia na budowę, ale cały proces jest na ukończeniu i do końca maja będzie pozwolenie. I tak mijały kolejne miesiące, podpisywaliśmy kolejne aneksy za każdym razem zapewniani, że zostały tylko drobne formalności i pozwolenie będzie. Warto tutaj nadmienić, że nie zawsze po tym jak aneks wygasał ktoś do nas dzwonił. Kiedy postawiliśmy już kreskę na tej inwestycji pod koniec marca dostaliśmy telefon, że pozwolenie na budowę zostało uzyskane. Zostaliśmy poinformowani, że po świętach wielkanocnych ktoś zadzwoni celem przedłużenia aneksu - pozwolenie na budowę musi być ostateczne. Minął tydzień od świąt nikt nie dzwoni. Zadzwoniłem na początku maja. Otrzymałem informację, że deweloper nie podpisuje już aneksów, następna będzie umowa rezerwacyjna, ale musi, się zebrać zarząd i prawdopodobnie będzie podwyżka ceny. Od tego telefonu poczekaliśmy kolejny miesiąc, 31 maja minął termin na zwrot opłaty rezerwacyjnej.
Budownictwo mieszkaniowe
-
obsługa:1
-
oferta:-
-
jakość:-
-
terminowość:-
-
przystępność cen:-
-
ocena ogólna:1
Doradcy bardzo dobrze znają ofertę , z tego co widzę w większości kadra bez zmian , kupiłam właśnie 3 mieszkanie od Robyg i w porównaiu do innego wiodącego dewelopera na trójmiejskim rynku jakość wykonania jest pod każdym względem lepsza . Materiały wykończenia np klatek schodowych też są o wiele lepszej jakości . Standard wykończenia stanu deweloperskiego jest też wyższy w porównaniu do innego wiodącego dewelopera . Ale nie da się ukryć , strona www jest kiepska , przede wszystkim przeszkadzający w wyszukiwaniu czat oraz wszechobecne wyłudzanie danych osobowych , czyli "zapytaj o cenę ''i hop na formularz do wprowadzenia danych osobowych. Ale mieszkania są godne polecenia
Budownictwo mieszkaniowe
-
obsługa:6
-
oferta:6
-
jakość:6
-
terminowość:5
-
przystępność cen:5
-
ocena ogólna:6
Obsługa bardzo niemiła. Traktują z góry i dlatego oferta po wyjściu poszła prosto do kosza. Nie polecam.
Budownictwo mieszkaniowe
-
obsługa:1
-
oferta:3
-
jakość:3
-
terminowość:4
-
przystępność cen:4
-
ocena ogólna:2
Słaba obsługa. 4 dni oczekiwania na ofertę na mailu. Na www ciągle wyskakuje jakiś czat gdzie rozmawiasz z jakimś bootem który nie potrafi odpowiedzieć na zadane pytanie i próbuje wyciągnąć adres mailowy i tel. Bo wtedy skontaktuje się jakiś mityczny doradca i coś doradzi. Po 4 dniach dzwoni ten doradca i przesyła ofertę ... 3 mieszkania. Z tych milionów w ofercie co je mają podobno. Bo co jak nie chcę kupić tylko mu zajmuję czas chyba. Kupiłem ostatecznie w mniejszej firmie i jestem zadowolony, kontakt od razu, spotkanie na życzenie, umowa przygotowana w kwadrans.
Budownictwo mieszkaniowe
-
obsługa:1
-
oferta:4
-
jakość:2
-
terminowość:2
-
przystępność cen:3
-
ocena ogólna:3
Obsługa klienta dno raz jeszcze dno , sprzedawcy niezorientowani co do swoich inwestycji a i kontakt utrudniony. zdecydowanie nie polecam jest masa innych deweloperów w Trójmieście godnych polecenia. A pracownikom ROBYG-a z Trójmiasta przydałoby się szkolenie z zakresu komunikacji z ludźmi czytaj potencjalnymi klientami którzy nieraz cały swój majątek życiowy chcą zostawić u nich kupując mieszkanie a traktowani są jakby przyszli po bułki do sklepu a i to w moim osiedlowym sklepie Pani pieczywo sprzedaje z uśmiechem na twarzy czego nie mogę powiedzieć o Robyg-u choć byłem w kilku punktach i wszędzie to samo PRL.
Budownictwo mieszkaniowe
-
obsługa:1
-
oferta:3
-
jakość:3
-
terminowość:4
-
przystępność cen:3
-
ocena ogólna:2
Dramat! Zakupiliśmy mieszkanie w słonecznej morenie, jakoś wykonania pozostawia wiele do życzenia. Zamiast fig na korytarzach silikon! Hala garażowa przy deszczach jest zalewana. Najgorsza jest akustyka i windy. W moim mieszkaniu jest jak na targu, słyszę rozmowy sąsiadów u góry, każdy ich krok, a nawet sikanie. Windy są bardzo głośne, skaczą na kaZdym pietrze i są abdusrdalnie głośne! Absolutnie nie polecam zakupowanie mieszkania i przestrzegam wszystkich ze będą mieli bolączkę na całe życie. :/ moje już stało się koszmarem przez te nieudana inwestycje.
Budownictwo mieszkaniowe
-
obsługa:1
-
oferta:1
-
jakość:1
-
terminowość:1
-
przystępność cen:1
-
ocena ogólna:1
Zainteresowałem się jakiś czas temu zakupem mieszkania w robyg, stacja Nowy Gdańsk i Zielony Widok. Po otrzymaniu ofert od przedstawiciela "sprzedawcy" i wyborze odpowiednich mieszkań umówiłem się na rozmowę. Po przybyciu na miejsce i rozmowie ze sprzedawcą wybrałem mieszkanie na co otrzymałem odpowiedź, że muszę kupić to mieszkanie razem z miejscem garażowym i komórką a jeżeli nie chce dodatków to cena będzie wyższa od tej, która była w ofercie. Postanowiłem się zastanowić i wybrałem jeszcze inne mieszkania w tej inwestycji. Na pytanie czy są dostępne otrzymałem odpowiedź, że są zarezerwowane ale sprzedawca może się dowiedzieć co da się z tym zrobić. Przyjechałem po dwóch tygodniach do siedziby ROBYG na Morenie i dowiedziałem się, że z propozycji mieszkań jaką otrzymałem już część jest sprzedana a na pozostałe cena została podniesiona. Nagle mieszkania za 6950 zł/m2 zostały sprzedane jak ciepłe bułki a cena mieszkania z 7900 zł/m2 wzrosła do 8500 zł/m2. Obsługa jest fatalna, sprzedawca traktuje potencjalnego klienta jak frajera, którego można wydoić.
Budownictwo mieszkaniowe
-
obsługa:1
-
oferta:2
-
jakość:3
-
terminowość:3
-
przystępność cen:1
-
ocena ogólna:2
Mieszkanie budowane w ekspresowy tempie, ogólnie ładnie wykończone, usterek kilka usuwane dość sprawnie w mieszkaniach. W częściach wspólnych trochę wolniej i jakościowo fatalnie. Kupione mieszkanie ok. Natomiast drogi ciasne, wjazd do hali garażowej ciasny, dwa auta się nie miną sprawnie. Wyjścia na chodnik brak. A na deser już po odbiorach.. Zmiana aranżacji kolejnego budynku i zamiast minimum przestrzeni za oknem teraz będzie ściana z okien przed naszymi oknami. Zdająca się nie mieć sensu ale najwidoczniej tak się upcha więcej mieszkań na kończącej zabudowę działce. W odpowiedzi na zapytanie list z działu prawnego firmy mówiący ładnymi słowami żebym się ugryzł w tyłek bo wszystko jest zgodnie z prawem i przecież ktoś to odebrał i przyklepał. Nie jestem zadowolony.
Budownictwo mieszkaniowe
-
obsługa:5
-
oferta:5
-
jakość:5
-
terminowość:6
-
przystępność cen:4
-
ocena ogólna:3
Rezerwowalam mieszkanie w 2018 roku osiedle Park Południe. Odebrałam je teraz w grudniu wcześniej niż był pierwotnie planowany odbiór. Nie miałam żadnych problemów ani w kontakcie z biurem od początku ani z odbiorem. Oczywiście są jakieś drobne niedociągnięcia ale nie są to jakieś duże sprawy. Jestem i tak zaskoczona pozytywnie mimo wszystko jak do tej pory. Teraz zobaczymy dalej już po remoncie jak użytkowanie budynku.
Budownictwo mieszkaniowe
-
obsługa:6
-
oferta:6
-
jakość:6
-
terminowość:6
-
przystępność cen:5
-
ocena ogólna:6
Kupiłam mieszkanie w jednej z droższych inwestycji Robyga na terenie Trójmiasta, dlatego oczekiwałam przede wszystkim uczciwości, terminowości i jakości. Niestety jak się okazało to wszystko nie idzie w parze. Jeżeli chodzi o terminowość to akurat mój budynek zostało oddany kwartał wcześniej niż było pierwotnie. Skupię się tutaj przede wszystkim na uczciwości i jakości obsługi klienta. Pan sprzedawca wciskał ogromne kity, odnośnie terminów, które później w umowie u notariusza okazały się inne (kiedy dzwoniłam do niego z zapytaniem czemu tak to wyszło usłyszałam "mogła Pani nie podpisywać umowy" ahaa...). Również wszelkie zmiany aranżacyjne miały być darmowe, jak się okazało były tylko te, które były np. przesunięciem gniazdka, dodatkowe gniazdka były płatne (komentarz Pana sprzedającego - "myśli Pani że idąc do salonu samochodowego, dostanie Pani jakąś dodatkową opcję za darmo?"). Do tego rozbieżności między lokalizacją stref wspólnych w bloku itp. i podsumowanie sprzedawcy "Słowo przeciwko słowu".
Budownictwo mieszkaniowe
-
obsługa:1
-
oferta:1
-
jakość:3
-
terminowość:3
-
przystępność cen:2
-
ocena ogólna:2
Poniżej moja historia z Robygiem. Kupiłem mieszkanie na Zajezdni Wrzeszcz. Do czasu zakupu ok. Natomiast to co najważniejsze, czyli jakość obsługi posprzedażowej fatalna. 1) Robyg postanowił połączyć 3 budynki w jedną wspólnotę mieszkaniową, która liczy ok. 1000 mieszkań. Dodam, że stoją na odrębnych działkach i nic je nie łączy. Nie pytając nikogo i dając krzyż na drogę wszystkim swoim klientom. Wyobraźcie sobie jak będzie wyglądała taka wspólnota. Podział jej jest praktycznie niemożliwy (wymaga 100% zgody właścicieli i zmiany wszystkich 1000 aktów notarialnych) 2) Zarządcą wspólnoty jest spółką z grupy Robyg. Dużej części usterek części wspólnych nie jest w stanie wyegzekwować od Robyga. Chętnie natomiast chce usuwać je za pieniądze wspólnoty. 3) Robyg odrzuca dużą liczbę zgłoszonych usterek, a te które usuwają robi bardzo opornie i po terminach. 3) Mieszkanie moje do odbioru było nieprzygotowane. Brak klamek w oknach, wiszące uszczelki, brak wywietrzników, okna pouszkadzane, szyby porysowane. Mieszkanie brudne. 4) Po zakupie trudne dla nich sprawy załatwiają ich prawnicy. W tym są dobrzy. Pozostaje sąd. Drugi raz bym nie skorzystał.
Budownictwo mieszkaniowe
-
obsługa:1
-
oferta:4
-
jakość:1
-
terminowość:1
-
przystępność cen:2
-
ocena ogólna:1
Zespół Robyga bardzo zgrany i niezwykle pomocy w rozwiązaniu problemu. Serdecznie dziękuję za pomoc i bardzo dobrą ofertę. Wszystkiego dobrego :)
Budownictwo mieszkaniowe
-
obsługa:6
-
oferta:6
-
jakość:5
-
terminowość:5
-
przystępność cen:6
-
ocena ogólna:6