Najlepsze restauracje Gdańsk

Oceny (62)

ewa.jackowska @wp.pl
Termin usługi: 05 08 16

Wow! polecam byłam wczoraj Ten pstrąg z pieca to istna rewelacja .Miła obsługa i ta okolica wszystko to zachęca do częstych odwiedzin

4.0
Klienta 98
Termin usługi: 20.07.2016

Obsługa jak najbardziej zadawalajaca. Klimat świetny! Baseny z żywymi rybami to genialny pomysł. Menu pełne wyboru aczkolwiek najlepszy jest pstrąg! Z pieca czy smażony po prostu można odlecieć do nieba z rozkoszy.

Daria
Termin usługi: Co weekend

Obsluga fenomenalna! Wszystkie Panie mile, sluzace pomocom w doborze rybki. Menu wpelni zadawalajace duzy wybor swiezych ryb jak i garmazu. Łosoś z grilla poezja, nic dodac nic ujac nie wspominajac o tatarze z łososia. Jak najbardziej polecam!

Krystyna
Termin usługi: 24.07.2016

Jestem częstym gościem tego lokalu i muszę przyznać , ze jest to jedna z lepszych smażalni ryb w trójmiescie.Ryby smaczne,dobrze usmażone ,duży wybór regionalnych piw.Jedzenie smakuje i wyglada bardzo dobrze.Godne polecenia!!!

4.7
Minus
Termin usługi: 17.07.2016

smaczny sandacz, którego zawsze miałem w pamięci odszedł w niepamięć i teraz po ostatniej wizycie w niedzielę juz nigdy się tam nie wybierzemy. Panierka z ciasta naleśnikowego była strasznie gruba i zabiła cały smak ryby, a waga średniej wielkości filetu 420g? chyba z kosmosu, Jesiotr mimo iż grilowany ociekał tłuszczem, a zamrażano go pewnie z rok temu, bo nie pachniał świeżością. o ilości surówek do ceny to już nie warto wspominać. Jak dla mnie tragedia i naprawdę szczerze odradzam, w trójmieście jest wiele miejsc, gdzie można zjeść smaczną rybę. Właściciele chyba zapomnieli, że funkcjonują dzięki klientom, jak ich zabraknie zostanie tylko smród ryb...

1.7
kasia
Termin usługi: 16.07.2016

nie polecam.cena carpaccio 119 zl, kotlet z dorsza 50 zl. o godz 12.20 na produktach nie bylo cen. rozboj w bialy dzien

1.2
Kotycja
Termin usługi: 9.07.2016

Jakość potraw bardzo przeciętna a ceny wygórowane, jak na zwykłą smażalnię. Za dwie porcje ryby (pstrąg i okoń), tatar z łososia, surówkę i piwo zapłaciłam 105 zł. Za taką cenę można zjeść obiad w dobrej restauracji. Smak ryby psuje gruba, nieapetyczna panierka.

1.6
Adrian
Termin usługi: 05.06.2016

Zaczne od tego ze jadam tam od 2013 roku i lubiłem tam wycieczkowac z powodu natury w dolinie radosci i pysznej restauracji. Restauracja ta nigdy nie była tania bo 15 pln na starcie płacisz za surówki i garstke frytek. Mimo to jakosc danej ryby była sadysfakcją, i wszystko szlak trafil jakosc dan gorsza jak i ceny z kosmosu za obiad sredniej jakosci na 4 osoby z napojami zapłaciłem 240 pln przesadzone, ale za cos musza byc stawiane ich kolejne lokale ;)

2.8
kalinka
Termin usługi: 27.05.2016

Pierwsza nasza wizyta i ostatnia. Ryba w grubym cieście ociekała tłuszczem, frytek mało, a surówka z kapusty smakowała i śmierdziała rybą. Do tego bardzo drogo, ryba jest ważona i wyceniana razem z tłustą i grubą panierką. Po takim obiedzie ból brzucha i nudności gwarantowane.

2.0
max7755
Termin usługi: 08.05.2016

Rybakówka była wyspą dobrej jakości na tle wszystkich restauracji tego typu na terenie Trójmiasta. Zawiedliśmy się wczoraj sromotnie. Ryby niedosmażone, skąpane w cieście naleśnikowym ociekającym tłuszczem. Przyjeżdżaliśmy przez ostatnie lata i na rowerach i samochodem, sami i /lub z rodziną i gośćmi. Cóż . . . już tam nie pojedziemy. Piszę to bez żadnej złośliwości ale z przykrością zawiedzionego klienta. Może to spowoduje jakąś refleksję u właścicieli.

Martyna
Termin usługi: luty 24

Polecam obiadek w Rybakówce, zawsze świeża rybka z patelni, z pieca czy z grilla. Zupa rybna przepyszna. Uwielbiam ten klimat szczegolnie latem gdzie można zjeść na zewnatrz, na tarasach.

4.8
Beata
Termin usługi: 14. 02. 2016

Znamy tę restaurację od 2012 roku. Przyjeżdżamy do niej na obiad dość często (a właściwie przyjeżdżaliśmy, bo od dziś to się zmieni). Często kupowaliśmy "świeże" ryby oraz garmaż. Jakość od jakiegoś czasu pozostawia wiele do życzenia. Ostatnim razem pochorowaliśmy się z mężem - on wybrał pstrąga z pieca, ja łososia z grilla. Jednak nie zraziło nas to zbytnio, bo dziś znowu zawitaliśmy w Rybakówce i... powtórka z rozrywki Po pstrągu z pieca. Żołądkowe sensacje, popołudnie i wieczór z głowy. Widać, że liczy się przede wszystkim ilość, a o jakości właściciele zapomnieli. Szkoda, bo było tam naprawdę smacznie, choć drogo.

2.7
Sylwia
Termin usługi: sierpień 2015

Jak juz sie tam trafi pierwszy raz to juz sie wraca jak bumerang :) jedzenie przepyszne, jakośc jedzenia pierwsza klasa, nie wspomnę o obsłudzę... polecam i jeszcze raz polecam!!!!!!!!!!!!!!!! Tak Trzymać !!!!!

Agnieszka
Termin usługi: 23.07.2015

Bardzo fajne miejsce na obiad po spacerku w pobliskim lesie. Wyśmienite rybki (ceny konkurencyjne jak na Trojmiasto). Szczerze zachęcam do zamówienia pstrąga z pieca oraz przystawek, które mozna wybrac na stoisku garmazeryjnym.

4.2
Michał
Termin usługi: 02.08.2015

Wybraliśmy się w niedzielę 02 sierpnia na spacer po Dolinie Radości. Po spacerze padł wybór na obiad w smażalni Rybakówka. Dania zamówione jesiotr z pieca oraz dorsz. Obie porcje zostały zamówione o wadze około 20 dag każda. Zamówienie jest idziemy odebrać, zapłacone i zwyczajem analizuję koszt ryby, jesiotr 42 zł za kawałek hmm który jak się później okazało ważył 14 dag (wraz ze srebrną tacką która też swoje dołożyła wagi ponieważ personel nie zamierza tarować wagi do ważenia ryby). Tak więc gdy na paragonie ujrzałem wagę 0,35 kg za kawałek rybki udałem się do Pani w kasie i mówię, że ten kawałek w życiu tyle nie waży. Pani trochę niechętnie zważyła rybkę i wyszło z tacką 0,14 kg. Tłumaczyła się, że ryby są ważone przed smażeniem w postaci mrożonej ale moment przecież na tablicy jest podana cena jesiotr z pieca za 100 gram a jesiotr mrożony! Próbowała policzyć zamiast 0,14 wagę 0,20 tłumacząc że pewnie tyle ważył przed smażeniem. Nie zgodziłem się gdyż powiedziałem, że klient płaci za to co ma na talerzu a nie za rybę mrożoną przed usmażeniem. Po opiniach poniżej okazuje się, że oszukiwanie na wadze to tam norma a obsługa pozostawia wiele do życzenia. Nie polecam i odradzam.

1.0
Olga
Termin usługi: 01.07.2015

Odwiedziliśmy Rybakówkę będąc na wakacjach w Gdańsku. Polecili nam ją znajomi jako alternatywne dla nadmorskich smażalni miejsce, gdzie można spędzić czas, gdy pogoda na opalanie nie dopisuje. Postanowiliśmy to sprawdzić i się nie zawiedliśmy! Okolica piękna, niby blisko centrum a jednak daleko od miejskiego zgiełku. Duża przestrzeń nie to co w innych restauracjach czy smażalniach, mimo, że było wielu gości człowiek czuj się bardzo swobodnie. Obsługa miła, służy pomocą w doborze posiłków. Najbardziej zasmakowały mi serwowane tam zupy rybna i krewetkowa. Tatar też pierwsza klasa! Zamówiliśmy pstrąga z pieca - był naprawdę dobrze przyrządzony - oraz smażonego halibuta. Ryby świeże, pstrągi pływają w zbiornikach przy smażalni więc pierwsza klasa. Jeśli chodzi o cenę za posiłek to myślę, że mimo iż nie jest najniższa to za takie jedzenie, taką pyszną zupę i rybę warto tyle zapłacić. Wszystko jest kwestią gustu i na pewno trafi się ktoś komu coś nie będzie odpowiadało, ale ja z czystym sumieniem mogę to miejsce polecić! Na pewno będziemy ta, wracać

5.0
Tymolek
Termin usługi: 18.07.2015

Bylam dzis z mezem i synem.czuje sie oszukana.wiem ze ryby sa drogie ale dlaczego na tablicy podaja cene za 100 g a na talerzu sa 2 porcje.powinna byc porcja zwazona i policzona .za 3 porcje(okazalo sie ze to ponad 1kg.ryby)zaplacilam ponad 100zl.to skandal i naciaganie klienta.wiecej tam nie pojde.przestrzegam.ryba smaczna ale nie trzeba naciagac na ilosc.zamawiam porcje i dostaje porcje a nie 2porcje ryby.chyba tylko po to zeby podniesc zyski.

3.3
MK
Termin usługi: 31.05.2015

Byłem tam dziś z żoną i znajomymi. Cena dania z surówką, bez napoju, to średnio 40 zł, czyli dość drogo. Halibut był rewelacyjny, natomiast pstrąg był TRAGICZNY. Dostaliśmy do zamówienia dodatkowo surówki, których nie zamawialiśmy, natomiast oczywiście trzeba było za nie zapłacić. System płatności taki, żeby nie można było przed zapłatą zweryfikować poprawności wystawionego rachunku - krótko mówiąc naciągnięto nas. Zdarzył mi się niedomyty nóż. Problemy z nalaniem piwa. Stoły po gościach nie są sprzątane na bieżąco. Solniczka brudna i jedna na cały lokal. Brak cen na napojach w lodówce. W łazience brak papieru toaletowego i ręczników papierowych (to może doprowadzić do bardzo żenującej sytuacji). Obsługę ciężko komentować, bo generalnie samoobsługa. No po prostu wszystko na minus. Generalnie wyszliśmy zniesmaczeni. KOSZMAR. Nie polecam nikomu.

1.7
Piotrek
Termin usługi: 17-05-2015

Byliśmy dzisiaj z żona i dzieckiem. Obsługa średnia. Frytki zimne.Ryba Moja akurat była niezła ale żony generalnie chyba była popsuta. Wystrój fatalny i nawet kawa obrzydliwa. Generalnie ocena niska a do tego cena za 3 zestawy rybne 2 przystawki i napoje 197 zł!! Wiem że jak chce sie dobrze zjeść to trzeba zapłacić ale po za ceną nic tam nie było wysokich lotów. Jedyne co mogę polecić to tatar z łososia był smaczny i doprawiony. Ale to tylko taka wisienka. Nie Polecam!!

2.5
jestemzosia
Termin usługi: 22-03-2015

Wstąpiliśmy po spacerze w Dolinie Radości. Wystrój szału nie robi, ale i nie tego oczekiwaliśmy. Przyszliśmy na smaczną rybkę w spacerowych strojach. Zamówiliśmy jesiotra i okonia. Dość szybko znaleźliśmy stolik i dość szybko otrzymaliśmy sygnał-znak, ze rybę można odebrać. Ryba zapewne świeża. Nie ma to jednak większego znaczenia, gdyż utopiona w tłuszczu. A okoń dodatkowo w panierce z mąki i jajka która dodatkowo nasiąknęła. Aż żal było jeść zmarnowanej takiej ryby. Do tego bezsmakowa- brakowało soli i cytryny. Surówki smaczne i świeże, ale nałożone w ogromnej ilości- jak się okazało też są na wagę, o czym Pani przyjmująca zamówienie nie poinformowała. Tym sposobem za porcję surówki (fakt ogromna, ale nie do przejedzenia) zapłaciliśmy 10 zł... No właśnie i tu dochodzimy do kluczowego punktu: Ceny. Za 2 porcje ryby (jesiotr i okoń), 2 porcje frytek, 2 porcje surówek oraz dwie herbaty zapłaciliśmy 106 zł. Zdecydowanie za dużo, tym bardziej, że tłustość tego wszystkiego odbijała się jeszcze długo po wyjściu.