Szpitalny Oddział Ratunkowy - Szpital św. Wojciecha COPERNICUS sp. z o.o.

adres
80-462 Gdańsk, Jana Pawła II 50
(Zaspa) pokaż na mapie
 
inne oddziały
telefon
58 768-40-00
www
copernicus.gda.pl/oferta/szpital-sw-wojciecha-1/szpi...
 
zgłoś do aktualizacji
godziny otwarcia
codzienniecałą dobę

Napisali o nas

O nas

Biuro Obsługi Pacjenta: 58 768 45 03
Kierownik: 58 768 44 05
Pielęgniarz Oddziałowy: 58 768 43 03
Izba Przyjęć: 58 768 45 02

Opinie + dodaj ocenę


2.3

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    2
     
  • czas oczekiwania:
    2
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
2.3
 

...

Przyjechałam na pogotowie, ponieważ męczyły mnie bardzo uciążliwe wymioty. Woda, jedzeniem, żółcią wszystkim. Odwodniona. Do tego stan podgorączkowy, ból brzucha, kręgosłupa oraz głowy. Nie miałam siły iść do pracy, a po całym dniu oraz nocy byłam naprawdę wykończona, a do tego w ciąży. Początkowo usłyszałam kilka chamskich odzywek Pani przyjmującej w recepcji SORu. Zostałam skierowana do pokoju, gdzie siedziały 3 panie, z czego dwie siedziały w telefonach, robiąc sobie zdjęcia i żując głośno gumę. Tutaj jedną z Pań w bardzo opryskliwy sposób zapytała 'Czy nikt mi nie powiedział, że w ciąży będę wymiotować?' Zdaje sobie z tego sprawę, jednak uważam że wymiotowanie nawet wodą, jest bardzo męczące, dodatkowo pozostałe objawy. Trzecia Pani była w porządku. Zostałam wysłana na oddział ginekologii, gdzie po dosyc długim oczekiwaniu zostałam przyjęta przez bardzo miłego lekarza. Przepisał mi lekarstwa, uspokoił, postawił diagnozę i odesłał do domu.

  • Agata (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2018
  • Polecam innym: nie mam zdania
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

MASAKRA !

Pani z recepcji powinna być zwolniona za takie chamskie i beszczelne odzywki,lekarz tak samo,przyszłam do lekarza z uciążliwym bólem gardła iż nie mogłam nic przełykać,jestem osoba młoda,nie widziałam w tym nic złego,ze o godzinie 23 pojechałam do lekarza gdyż na prawdę zle się czułam,pierwszy raz coś takiego przeżyłam,dostałam opierdziel od lekarza i od "przemiłej" pani recepcjonistki,ze ja w ogóle miałam czelność przyjechać do lekarza o tej godzinie! Byłam w szoku... pani recepcjonistka mówiła do mnie takim tonem jakbym zrobiła coś złego,szczerze mówiąc po tej wizycie zraziłam się do lekarzy,zrobiono ze mnie głupia idiotkę,nie rozumiem takiego zachowania,takie osoby nie powinny pełnić takich funkcji skoro nie maja za grosz szacunku do pacjenta.Zdecydowanie odradzam (...)

  • Klaudia (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 2 / nie zgadzam się 3

1.2

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    2
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.2
 

tragedia

trafiłam na dyżur pomoc nocna lekarz nie potrafił zdiagnozować chorobę nie trafił na chorobe tylko żle przepisał leki na drugi dzień pojechałam na sor tu czekałam 10 godzin potem 25 godzin leżalam na sorze na kozetce bez przykrycia i poduszki w tłumie ludzi.To niegodziwe warunki nie życzę nikomu takiego pobytu w szpitalu to karygodne a przecież każdy płaci składki gzie te pieniądze to tak nie może być może ktoś sie zajmje tym

  • barbara (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: pierwsza wizyta
  • popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Brak ludzkiego podejścia

Pani w recepcji niemiła, z pretensjami czemu do szpitala się zgłaszamy z goraczkujacym niemowlakiem od razu powiedziała że nie ma miejsc, trzy godziny czekania na badanie lekarskie choć kolejki nie było, lekqrka też z zapytaniem ale czemu do lekarza masakra nie polecam

  • Magda (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Dno dna i 3metry mułu...

Godzina 7 wchodzimy na sor. Pusto, czekaja 2 osoby, żona z ogromnym bólem brzucha dostaje kolor zielony, oprocz niej 2 osoby maja kolory niebieskie czyli mniejsze zagrożenie, i teraz uwaga! Przez 2godziny nie zostaje udzielona żadna pomoc....przez 2h zostaje poproszona tylko tylko jedna osoba i to która wg. Selekcji powinna wejść po żonie. Po chwili wychodzi a mt dalej czekamy, nadal nic, zwracam uwagę pyskatej malolacie z rejestracji, że żona cierpi, ona w końcu mówi, że przekaże lekarzowi. Czego oczywiście nie robi bo poszła gadać na zaplecze z kolegami ,,po fachu,,, smiechy i chichy na cały sor było słychać. Podsumowyjac - żenada za pieniądze podatników.

  • Konrad (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: pierwsza wizyta
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

6.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    -
     
  • jakość usług:
    -
     
  • wyposażenie:
    -
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Szpitalny Odddział Ratunkowy

Nie polecam tego burdelu jakim jest Szpitalny Oddział Ratunkowy lekarze robią wielkom łaskę że pracują prościej muwiąc obijają się są chamscy czeka się na pomoc całom noc a nawet czasami półtora dnia po za tym pracujący tam są totalnymi niedoukami nikomu nie polecam tego odddziału ratunkowego a wogle tego Szpitala natomiast polecam Szpital Akademicki w Gdanśku gdzie pracują lekarze kompetentni bardzo mili szanujący pacjentów i są wybitnymi specjalistami

  • Mieczysław (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: pierwsza wizyta
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

4.7

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    3
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
4.7
 

Wizyta urlopowicza z silnymi bólami brzucha

Rzeczowe i uprzejme przyjęcie przez ratownika medycznego, kontakt z lekarzami świetny i takież badania. (podziękowania dla Panów Wojciecha Ossowskiego oraz Karola Błaszkowskiego). Obsługa Pań pielęgniarek przemiła, nawet znalazło się miejsce na uśmiech, żarty. Otrzymałem podstawową opiekę, ulgę w bólu i diagnozę. Jestem pod wrażeniem.

  • Jakub (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2017
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

5.2

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    2
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.2
 

Zdecydowane i kompetentne działania, dobry kontakt z pacjentem

Zostałem dowieziony przez karetkę na sygnale z Centrum Medycznego przy ul. Kilińskiego dokąd dojechałem o własnych siłach w sobotę na dyżur. Objawy wskazywały na zaawansowaną arytmię z objawami migotania przedsionków. Badanie EKG na Kilińskiego. Po doprecyzowaniu diagnozy zaaplikowano leki i kroplówkę. Włączono monitorowanie serca. Przeprowadzono konsultacje z kardiologiem z oddziału szpitalnego. W konsekwencji Pani doktor przeprowadziła ze mną rozmowę, w której dokładnie opisała stan i zaawansowanie choroby. Przedstawiła dalsze możliwe drogi leczenia oraz ich konsekwencje. Zapytała o decyzję. Dała mi czas na przemyślenie i podjęcie wyboru. Posiadając wyczerpujące informacje, których mi udzieliła, zdecydowałem się na pozostanie w szpitalu i przeprowadzenie bezzwłocznej operacji na sercu. Później decyzja ta okazała się bardzo słuszną. Gdyby nie kompetentne i cierpliwe podejście, kto wie w jakim miejscu znajdowałbym się obecnie. Tak - uratowano mi życie, za co serdecznie dziękuję. Przy tak stresującej pracy cały personel wykazywał niezwykłe serce w niesieniu pomocy. Jeszcze raz dziękuję.

  • Włodzimierz Wójcicki (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2017
  • Polecam innym: tak
  • Status: pierwsza wizyta
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

1.0

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Rodzina pacjenta

Wdniu 26.06 2017 spotkałam sie z bardzo nie miła obsługa na Sor .Panie bardzo nie uprzejme!!!!!! wulgarne i smiejace sie z pacjentow!przy robieniu lewatywy starszego Pana śmiały w głos !to co tam sie wyprawia to cos strasznego!!!!!!!!! nigdy sie nie spotkałam z takim traktowaniem to jest skandaliczne! Te Panie nie mozna nazwac pielgniarkami bo nie maja podejscia duchowego do swojego zawodu! TE KOBIETY BYŁY CHYBA ZŁE ZE MUSIAŁY PRZYJSC DO PRACY!!! nie obwiniam wszystkiego personelu ale te panie ktore mnialy dyzur 2606.2017 i nie zycze nikomu aby trafiły na ten personel!!!!!!

  • rodzina pacjenta (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Pomoc okulisty

Zgłosiłem się na SOR 13,06 z mamą która wymagała pomocy okulisty ok.godz.18 . Pani pracująca w "Biurze obsługi pacjenta " mimo że przed nią stałem nie podjęła żadnej rozmowy - towarzyszyła jej kilkuletnia córka którą cięgle upominała żeby jej nie przeszkadzała . Po chwili zjawił się pan który zapytał o cel wizyty i po informacji że chodzi o okulistę stwierdził krótko - okulista od 21,00 , pojechałem na oddział okulistyczny i tam się dowiedziałem że pani doktor nie ma bo jest na SOR ,?? nic więcej nie mogę dodać Ratunku!!!!!!!

  • Mirek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

5.2

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    4
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.2
 

zadowolona pacjentka

personel bardzo życzliwy lekarze również.Na wszystkie badania i diagnozę czekałam nie całe 4h pomimo niebieskiej opaski.Odział urologiczny na 5,wewnetrzny również.Nikt tak nie potrzebuje troski i zainteresowania jak chory.

  • pacjentka (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2017
  • Polecam innym: tak
  • Status: korzystałem kilkakrotnie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

5.7

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.7
 

Zadowolony

Wczoraj przyjechałem ze skręconą lewą kostką. Oprócz małej uszczypliwości w rejestracji ('Nie mógł Pan w przychodni tego załatawić') - wszystko pozostałe na bardzo wysokim poziomie. Czas czekania na każdy kolejny etap (rejestracja, wstępna selekcja, ortopeda, rentgen, znów ortopeda) to kwestia 5-10 minut i w zasadzie po 1h było już po wszystkim. Jestem bardzo zadowolony z czasu i jakości obsługi (a nie spodziewałem się tego, czytając komentarze innych)

  • Mateusz (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 04.10.2016
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 2
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »