Tesco

adres
81-577 Gdynia, Nowowiczlińska 35
(Karwiny)

Tesco Karwiny obiekty w tej lokalizacji (26) »

 
inne oddziały
telefon
58 627-91-00  fax:  58 627-92-00
e-mail
o...@tesco.pl pokaż
www
www.tesco.pl
 
sklep internetowy
 
zgłoś do aktualizacji
Godziny otwarcia
codziennie6:00 - 24:00

Napisali o nas

O nas

Poniedziałek-Niedziela: 06: 00-24: 00

Opinie + Oceń


1.5

w kategorii

Hipermarkety

  • obsługa:
    2
     
  • asortyment:
    -
     
  • promocje:
    -
     
  • lokalizacja:
    -
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.5
 

Gdynia Karwiny

Puste, zakurzone półki... napisali, że Tesco Karwiny do zamknięcia, myślę sobie ok... jadę na "Chylonię" a tam... jazdę gorzej!

  • Croolyck
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2019

2.3

w kategorii

Hipermarkety

  • obsługa:
    4
     
  • asortyment:
    1
     
  • promocje:
    1
     
  • lokalizacja:
    4
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.3
 

Nieporozumienie!

Puste półki, syf i brud na nich! Jakieś nieporozumienie, że sklep w takiej formie funkcjonuje. Jeśli Tesko jest sprzedane to powinno się go zamknąć a nie serwować taki widok klientom !!! Szefostwo (management) do wyrzucenia !

  • Cezi
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2019

1.8

w kategorii

Hipermarkety

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    1
     
  • promocje:
    1
     
  • lokalizacja:
    6
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.8
 

katastrofa

Po zmniejszeniu powierzchni sklepowej ,to jest jakaś masakra.Klima na maksa,zimno jak w psiarni,wybór piwa żaden,ale za to półki zapełnione keczupem i majonezem.Chyba cały magazyn tego wywalili żeby zapełnić półki.A przy kasach jak zwykle kocioł.Długo tam nie wrócę.

  • roman
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2018

Obsluga

Gdynia karwony najgorsza obsluga!!! Niekompetencja bardzo mlodego Pana siedzacego za kasa doslownie bije w oczy. Nie umie nabic zwyklych produktow. Nie radzi sobir z terminalrm i kartami platniczymi. Czas obsluzenia jednej osoby to 30 minut!!! W dodatku caly czas dzwonił po pomoc. Byl nie mily i nawet nie raczyl poinformowac klienta dlaczego nie moze dokonac platnosci, na czym polega problem, tylko sobie poszedl bez slowa! Skandal! Tak beznadzirjnej obslugi jeszcze nie widzialem!

  • Krzysztof
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »