Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Transcom Worldwide Poland

Wybierz numer

58 732-44-44
p...@transcom.com pokaż
Zamknięte - otwarte od 8:00 więcej
Działalność on-line 
  • Zdjęcie 1/4 - Transcom Worldwide Poland Gdańsk 4
  • Zdjęcie 2/4 - Transcom Worldwide Poland Gdańsk 3
  • Zdjęcie 3/4 - Transcom Worldwide Poland Gdańsk 2
  • Zdjęcie 4/4 - Transcom Worldwide Poland Gdańsk 1
 

O nas

Zespół ekspertów w dziedzinie obsługi klienta - codziennie 26000 naszych pracowników w 22 krajach obsługuje klientów w 33 językach. Polski oddział liczy około 1100 pracowników i kontaktuje się z klientami z całego świata w 10 językach.
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. działa w Polsce w 4 lokalizacjach - w Olsztynie, Gdańsku, Elblągu i Białymstoku. W swoich placówkach zatrudniamy ponad 1100 konsultantów, którzy oferują klientom wsparcie CRM w następujących językach: polskim, ukraińskim, litewskim, niemieckim, francuskim, włoskim, norweskim, fińskim, szwedzkim i duńskim. W portfolio Transcom w Polsce znajdują się między innymi klienci z następujących branż: 

Finanse 
W tym sektorze współpracujemy z jednym z największych banków obecnych na polskim rynku. Świadczymy usługi sprzedaży produktów bankowych, od pozyskania danych potencjalnych klientów, poprzez sprzedaż, a kończąc na nadzorze nad obiegiem dokumentów potrzebnych do realizacji zlecenia.

Telekomunikacja
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w obsłudze klientów telekomunikacyjnych. Obecnie na szeroką skalę współpracujemy z najszybciej rozwijającą się w tym sektorze firmą w ostatnich latach. Świadczymy szeroki wachlarz usług rozpoczynając od obsługi, pozyskania i utrzymania klienta, poprzez pomoc techniczną, a kończąc na obsłudze reklamacji i innych zadaniach back office.

Motoryzacja
Obecnie współpracujemy z jedną z najbardziej znanych marek motoryzacyjnych na świecie. Nasza firma odpowiedzialna jest za pełen zakres obslugi klienta, koordynowanie pracy salonów sprzedaży, obsługę posprzedzzowa oraz liczne akcje marketingowe.

AGD
Do naszych zadań należy obsługa klienta, doradztwo, rozwiązywanie problemów oraz odpowiadanie na pytania na temat produktów wiodących producentów branży AGD. 

E-commerce
Zajmujemy się obsługą klienta rozpoznawalnej na całym świecie marki z branży odzieżowej. Kontakt odbywa się w kilku językach w ramach trzech kanałów komunikacji: połączeń przychodzących, czatu i poczty elektronicznej.