Najlepsze sklepy i serwisy rowerowe Gdynia

Oceny (65)

Arek
Termin usługi: 13.03.2013 

Obsługiwał mnie starszy niski pan. Bardzo cierpliwie udzielał odpowiedzi na zadane pytania. Na piętrze chciałem kupić fotelik i trafiłem na bardzo miłą panią, która również cierpliwie opowiadała o fotelikach jak również o przyczepkach. W efekcie wraz z 2,5 letnią córeczką wyjechałem rowerem wraz z przyczepką. Trudno mi ocenić profesjonalizm ponieważ jestem laikiem w zakresie rowerów, ale przypuszczam, że amator jazdy na rowerze chcąc zostawić 1,5 - 2 tyś zł wyjedzie szczęsliwy z tego sklepu.

Sklepy i serwisy rowerowe

5.8
Leon
Termin usługi: 07.2012 

Sklep a i owszem ma spory asortyment, ale słabą obsługę klienta - paru sprzedawców kręci się po sklepie i trzeba ich "gonić" by porozmawiać, lub się czymś "ważnym" w danym momencie zajmują. Obieg informacji w tym sklepie także szwankuje. Rower zarezerwowany telefonicznie okazał się być sprzedany i pomimo tego w systemie komputerowym sklepu nadal był dostępny ;]... Nic dodać nic ująć. Jeśli ktoś chce dokonać tam zakupów to lepiej wpierw uzyskać konkretne informacje.

Sklepy i serwisy rowerowe

4.0
Olga
Termin usługi: lipiec 

Ze wględu na opinie na tym forum w pierwszej kolejności wybrałam sie do innego sklepu w celu zakupu dwóch rowerów. Pan próbował wcisnąć mi rowery w cenach zaczynajacych się od 3 tysięcy w góre twierdząc, że poniżej tej ceny dobrego roweru nie kupię( jazda rekreacyjna) na pewno. Wybrałam się do Żuchlińskiego i spotkało mnie miłe zaskoczenie. Sprzedawca cierpliwie pokazywał mi rowery w różnych cenach i do znudzenia sprawdzałam je na placu po kilka razy. Doradzał mi i męzowi a przedewszystkim nie wciskał nam roweów po kilka tysięcy, poniewaz twierdził,ze i tak nie wyczujemy różnicy. Wyjechaliśy ze scottem i cubem. Jestesmy bardzo zadowoleni z rowerów jak i z wyboru sklepu.

Sklepy i serwisy rowerowe

5.4
Max
Termin usługi: 04.10.11 

Kiedyś wchodziło się i wychodziło z rowerem. Był wybór i obsługa... Teraz wybór jako taki jest, ceny... no jak u producenta nic nie zejdą dopiero na rowerach z 2009 roku... a obsługa woli rozmawiać między sobą niż z klientem. Szkoda bo kiedyś to był porządny sklep ale już raczej nie ma otwartych drzwi dla klienta a konkurencja nie śpi. Poszukam małego sklepu i pewnie z mniejszym asortymentem ale może będzie go prowadził człowiek z pasją. Bo liczy się od kogo się kupuję a nie co się kupuje !! Teraz jak wchodzę do tego sklepu to czuję się jak w dużym markecie a po marketach nie chodzę, pozdrawiam.

Sklepy i serwisy rowerowe

1.8
Scott
Termin usługi: maj 2010 

W tym sklepie kupowałem co 2-3 lata rower górski średniej klasy. Niestety ostatni zakup Scot (1.600zł) okazał się prawdziwym bublem. Przede wszystkim przednia przerzutka po ok. 500 km do wymiany, ciagłe regulacje i bez żadnego efektu. Dwie wizyty w serwisie i żadnej poprawy. Na trasie jeździłem tylko na środkowej tarczy bez używania przerzutki. Ale gehennę przeżyłem z dętkami, przecinały się od środka, po ok 40-50 km. Najpierw wymieniłem n-krotnie opaski na obręczach. Potem wymieniłem niemal nowe opony i dalej bez większych efektów. Na 100 km trasie praktycznie łapałem przynajmniej jedną gumę od środka i wymiana dętki bez względu na pogodę. Próba skorzystania z "gwarancji" okazała się fikcją. Dętki nie podlegają żadnej gwarancji - choć przywiozłem kolekcję 7 nowych przetartych od środka dętek. Dopiero prywatna wymiana kół przyniosła ulgę i jest normalnie. Dwukrotnie spotkałem szczęśliwych posiadaczy białych scotów, którzy wozili także z sobą dętki i pompkę. Jeden z nich zdążył wymienić obręcze. Dlaczego sprzedawca nawet nie usiłował reagować na problemy klienta. Salon składa rowery czy totalne buble. Bez klientów zdechną jak kot bez myszy. Pazerny biznes Panie Ż. Tylko kasa. Pozdro

Sklepy i serwisy rowerowe

4.0
Marek
Termin usługi: pół godziny 

Jeśli chodzi o obsługę, to są tam trzy odpowiednie osoby. Jeden niewysoki, szpakowaty 40 letni pan od rowerów (Andrzej), jeden od części (p. Adrian) i jeden pan przy ciuchach na górze(nie znam imienia). Reszta obsługi trochę słabsza. Pan Andrzej jest naprawdę dobry, potrafi bardzo trafnie doradzać. Zresztą widać, ze entuzjasta. Pozostali panowie sprzedawcy jacyś tacy smutni.

Sklepy i serwisy rowerowe

4.4
T.Sz.
Termin usługi: Maj 2011 

Sklep jak widać - w porządku. personel także, lecz serwis do niczego. Jasno określiłem co chcę, aby serwis wykonał: -wyczyszczenie i przesmarowanie układu napędowego (szeroko pojętego). -regulacja -wymiana dętki -przegląd gwarancyjny Serwis kosztował mnie 110 zł i jest gorzej zanim rower oddałem do sewisu. Na rower czekałem 1,5 tygodnia. Dętkę owszem wymieniono. Ponoć wyregulowano rower. Nie wyczyszczono i nie przesmarowano (za wyjątkiem tylko łańcucha). Przeglądu gwarancyjnego nie zrobiono (Nie wiem czemu. Może zapomniano?). Obecnie gwarancja przepadła przez to,bo nie zachowano terminu przeglądu gwarancyjnego ;-( Po regulacji zaczęły się problemy ze spadającym i blokującym się na suporcie łańcuchem. Dlatego,że nie wyczyszczono i nie przesmarowano jak prosiłem rower piszczy, zgrzyta i w ogóle nie przyjemnie chodzi. Nie polecam.

Sklepy i serwisy rowerowe

3.8
J
Termin usługi: Kwiecień/Maj 2010 

Na sam sklep trudno jest powiedzieć złe słowo, sprzedawcy są profesjonalni (PRZY ZAKUPIE), potrafią doradzić i wytłumaczyć różnice w sprzęcie. Problem zaczyna się gdy rower wymaga serwisowania,a jeden z rowerów kilkakrotnie oddawałem do serwisu, w zasadzie bez żadnego efektu. Mimo gwarancji, odniosłem wrażenie, że z rowerem nic nie zrobiono, usługa jeśli wykonana była w ogóle, to na pewno w sposób niedbały. Wizyta w innym serwisie, kosztem 30 zł rozwiązała wszelkie problemy. Sklep Żuchlińskiego oceniam więc mimo wszystko negatywnie, w szczególności za nastawienie serwisantów, którzy traktowali mnie jak natręta, który bezpodstawnie zajmuje ich czas. Jakość towaru jak najbardziej na +, jednak poziom obsługi klienta zdecydowanie do poprawy.

Sklepy i serwisy rowerowe

3.8
mateusz
Termin usługi: 2005/07/20 

jak widać proceder Pana właściciela trwa nadal, napiszę tylko tyle, że kupując rower, dodatkowo cały strój, zapytałem właściciela czy mógłbym dostać jakiś rabat przy zakupie na ponad 4 tyś. zł., usłyszałem tylko tyle: nie muszę sprzedać panu roweru, przyjdą inni to kupią!!! z takim podejściem do klienta życzę powodzenia. Pozdrawiam.

Sklepy i serwisy rowerowe

3.4
Iwona
Termin usługi: często 

Wczoraj wybrałam się do tego sklepu kupić rower, bo niestety mój wspaniały zakup sprzed kliku miesięcy został skradziony z piwnicy. Tym samym już drugi raz w ciągu pół roku zamierzałam zostawić w tym salonie dwa tysiące złotych. Obsługa w liczbie 2 panów w całości zajęta innymi klientami. Doprosiłam się w końcu by pokazano mi dwa rowery. Zostałam z nimi na placu (znają mnie i mojego męża jako stałych klientów) i objeżdżałam aby dokonać wyboru, Naraz zjawił się brzuchaty jegomość, jak się okazało pan Ż i niesłychanie ordynarnie zaczął krzyczeć na mnie jakim prawem jestem na placu z rowerami bez sprzedawcy. Próba uświadomienia mu, że właśnie próbuje kupić rower a on widocznie zatrudnia zbyt małą ilość pracowników, bo nie można doprosić się o informację, zakończyła się stwierdzeniem, że jest mu kompletnie wszystko jedno czy kupię czy nie i klient nie jest mu do niczego potrzebny. Wyjątkowo ordynarny, bezczelny typ! Rower dziś już kupiłam, ale oczywiście w zupełnie innym sklepie. Odradzam! Ludzie, niech ani złotówka z naszych kieszeni nie trafi już do kasy typa, który tak traktuje klienta!

Sklepy i serwisy rowerowe

2.8
Marek
Termin usługi: 22.04.2010 

Sama wielkość hali już zaskakuje, dwa piętra wypełnione po brzegi sprzętem. Potężny wybór rowerów oraz asortymentu czołowych marek, w rozsądnych cenach nieprzekraczających tych katalogowych, często nawet niższych. Każdy rodzaj przeznaczenia w dowolnych rozmiarach, tak więc wszyscy znajda coś dla siebie. Profesjonalne, wzorowe doradztwo oraz obsługa. Żadnych zastrzeżeń.

Sklepy i serwisy rowerowe

5.8
klient
Termin usługi: Marzec 2011 

Jest fatalna, totalny brak zainteresowania potencjalnym klientem, jak sie o coś spytałem to z łachą padła odpowiedź.Żenada!!! A chcialem kupić rower dla syna i dla siebie więc było by jakieś 3 tyś. Ale niestety nie kupiłem i nie kupie tam. NIE POLECAM!!

Sklepy i serwisy rowerowe

2.4
Siber.
Termin usługi: marzec 

Czasami warto poczytać czyjeś zadanie ,ja trafiłem na dobrą obsługę(starszy pan) miły sympatyczny i znający się na temacie.Serwis w normie.(choć czas dość długi ).Kopiłem tam 3 rowery.

Sklepy i serwisy rowerowe

4.6
Piotr
Termin usługi: wielokrotnie 

Często odwiedzam ten sklep, kupuję głównie odzież i akcesoria. Pracownicy często zabiegani, widać, że na okrągło pracują - 6 dni w tygodniu a bywa, że klientów mają naprawdę z kosmosu - współczuję. Też pracuję z ludźmi i wiem jak to bywa, ale cały tydzień w takim miejscu? Właściciel niemiły dla klientów i samej obsługi. Sprzedawcy w porządku, ostatnio kupowałem buty i pan z obsługi doradził mi błyskawicznie jakie wybrać - jestem bardzo zadowolony, że go posłuchałem - kupiłem buty spd shimano. Miło się rozmawia, jeśli mają mały ruch co graniczy z cudem w weekendy. I co najważniejsze, kilku z nich to prawdziwi pasjonaci rowerów, sami jeżdżą (nie na byle czym jak widziałem) i można ich spotkać na szlakach! Szkoda, że ja nie mam takiego roweru... Serwis w porządku, rzadko korzystam, ale zawsze szybko i sprawnie. Sklep polecam ze względu na kilku sprzedawców, którzy mają pojęcie o sporcie i pomagają w wyborze.

Sklepy i serwisy rowerowe

4.0
Mirosława Tomaszewska
Termin usługi: lipiec 2010 

Coś takiego jak reklamacja u Żuchlińskiego nie istnieje. Po dwu miesiecznej walce z firmą Pana Żuchlińskiego poddałam się. Nie dam się więcej obrażać pracownikom serwiu , że nie umiem jeździć, że 4- rotnie przecięta dętka to przypadek a nie wada ukryta roweru. Oddałam w końcu rower do reklamacji bo myslałam że go wyślą do serwisu Scotta, ale okazało się po dwóch tygodniach, że nie ma czegos takiego jak serwis Scotta. Rowery naprawia serwis Zuchlińskiego. a naprawia beznadziejnie bo po odbiorze roweru nadawał się on tylko do kolejnej naprawy. Dałam sobie spokój i naprawiłam rower na swój koszt (wymiana obreczy uszkodzonej przez serwis zuchlińskiego około 180,00 zl) , dla mnie zdrowie i życie syna , który jest uzytkownikiem roweru jest najwazniejsze. Możecie mieć Państwo powód do radości pozbyliście się kolejnego upierdliwego klienta. Ale jestem po prostu zażenowana sposobem w jaki "załatwia" się klientow z reklamacjami. ja rozumiem że rowery moga się psuc i mieć wady to normalne , ale niestety nie rozumie i nie wywiązuje się ze swoich obowiązków właściciel sklepu. Mimo wszystko życzę Państwu sukcesów, ale tylko dlatego żeby nikt inny nie znalazł sie w mojej sytuacji

Sklepy i serwisy rowerowe

2.2
maverick
Termin usługi: 25.06.2010 

Kupiłem niedawno rower Unibike i przyznam, że doradztwo i obsługa super. Ceny jak wszędzie - zalecane przez producenta. Serwis bliżej mi nieznany- zobaczymy.

Sklepy i serwisy rowerowe

5.0
Majek
Termin usługi: 13 czerwca 2010 

Szczerze polecam zarówno sklep jak i serwis. Tak profesjonalnej obsługi nie widziałem jeszcze w żadnym sklepie. Wszystko jest na miejscu, nie ma problemu z czekaniem na zamówiony towar. Największy wybór rowerów w jednym miejscu. Tutaj każdy znajdzie coś dla siebie! Jedyne miejsce z ubraniami dla kolarzy firmy Gore i Endura! Wielki wybór rowerów, odzieży i akcesoriów kolarskich! Wszystko z najwyższej półki! Serwis full pro! Nikt w innych serwisach nie poradził sobie z moimi problemami z odpowietrzaniem Hayesów a tutaj miłe zaskoczenie! Zaplatanie kół serwisanci mają w małym palcu. Mało kto zaplata poprawnie koło oprócz serwismenów w Żuchlińskim! Polecam wszystkim!

Sklepy i serwisy rowerowe

6.0
kala
Termin usługi: Maj 2010 

Niestety skusiłam sie na zakup u Żuchlińskiego i okropnie żałuję, bo niestety jeden z zakupionych rowerów miał w kole żle zamontowaną opaskę i ciął jak głupi dętkę, po drugim serwisie u żuchlińskiego i wysłuchaniu że takie rzeczy się zdarzaja (przebijanie dętek) pojechałam do innego serwisu ....gdzie sympatyczny chłopak nie tylko naprawił dętkę ale też poszukał przyczyny . Barzdzo szybko znalazł na obręczy miejsce gdzie była źle zamontowana taśma.
zadzwoniłam do Żuchlińskiego z żalem, że serwis wykonali po łebkach narażając mnie na kolejne wydatki, usłyszałam że mogę przyjechać do nich to mi założą nową opaskę oczywiście ODPŁATNIE!!!!, ci panowie chyba nie słyszeli o czymś takim jak GWARANCJA czy choćby slowo PRZEPRASZAM za źle wykonaną pracę.
Wiem jedno, że nie skorzystam więcej z ich usług - im zależy tylko na wypchnięciu roweru ze sklepu a dalej to niech się klient sam martwi.

Sklepy i serwisy rowerowe

2.8
Piotrek
Termin usługi: 25 kwietnia 2010 

Jak najbardziej polecam. Jest to mój czwarty rower zakupiony w tym sklepie . Czwarty dlatego że z rowerem tak jak z autem, po pewnym czasie wypada kupić nowy. Zawsze jestem fachowo obsłużony i mam pełny obraz tego co kupuję a słowa Pana doradzającego "z chęcią sprzedałbym Panu droższy rower, ale polecam ten tańszy" świadczą o tym że nie liczy się kasa tylko satysfakcja klienta. Polecam z czystym sumieniem. I dziękuję jeszcze raz za fachowe doradztwo. Jako że jestem wierny marce Giant polecam te rowerki :) Pozdrawiam :)

Sklepy i serwisy rowerowe

5.8
Keller
Termin usługi: od 2008 

Kupiłem u Żuchlińskiego rower 2 lata temu od tego czasu mam same problemy :| Obsługa potraktowała serwis gwarancyjny po łebkach, nawet nie wiem czy go sprawdzili bo po wyjeździe dalej był rozregulowany jak wcześniej :| jak skończyła się gwarancja to pojechałem jeszcze raz na serwis i zapłaciłem 120zł :| a efektów nie był, po złożeniu reklamacji na serwis otrzymałem odpowiedź że wszystko było dobrze. Nie miałem siły się z nimi kłócić wiec zrezygnowałem z ich usług. Udałem się do innego serwisu i za 50zł w ciągu godziny miałem wyregulowane wszystko, dowiedziałem się co przydało by się jeszcze wymienić, na dodatek w przyjaznej atmosferze i do tej pory wszystko gra (3miesiące) a na "renomowanym" salonie rowerowym żuchliński zawiodłem się i nie polecam nikomu.

Sklepy i serwisy rowerowe

3.0