Najlepsza naprawa i serwis agd Gdańsk

Oceny (30)

Marek
Termin usługi: 09.01.2013

Wcześniej korzystałem z "serwisu" na Morenie. Kuchenka mikrofalowa robiąca zwarcie przy otwieraniu drzwiczek naprawiana 3 razy. Oczywiście bez skutku. Ekspres DeLonghi nie spieniał mleka naprawiany również trzy razy, też bez skutku. Po miesiącu usterka powracała. Mając dość wspomnianego serwisu i ciągłego wożenia sprzętu postanowiłem poszukać innej firmy i trafiłem w 10. Kuchenka po naprawie już prawie rok działa poprawnie, a ekspres od pół roku nie ma problemów ze spienianiem mleka. Na Hallera kolejka, na Morenie pusto. O czym to świadczy? O tym, że dobry serwis ma dużo klientów.

Naprawa i serwis AGD

5.8
Monika
Termin usługi: 23.01.2013

Opłata za stwierdzenie, że pralka przecieka, ale nie wiadomo z jakiego powodu 60zł. Transport pralki do serwisu 70zł. Oczyszczenie zespołu piorącego bez naprawy i wymiany części 300zł.

Naprawa i serwis AGD

2.2
Ola
Termin usługi: 12.09.2012

Kobieta, która obsługuje klientów w normalnej firmie wyleciała by z pracy po pierwszym dniu. Rozumiem, że sprzedawca może nie mieć wydać, ale żeby krzyczeć na klienta, że nie ma drobnych i robić mu z tego powodu uwagi przez parę minut, to nie ta epoka. Cieszę się, że na nią nie trafiłam i zostałam obsłużona kulturalnie.

Naprawa i serwis AGD

4.2
Mariusz
Termin usługi: 22-05-2012

Oddawałem do naprawy dwa ekspresy. Jeden był naprawiony jeszcze tego samego dnia, drugi sprawdzony i zdiagnozowany na następny dzień. O wszystkim bylem informowany telefonicznie. I to są duże plusy. Są też jednak minusy; brak możliwości płacenia kartą i opłata za sprawdzenie pobierana z góry. Największy minus to fatalna obsługa. Pani obsługująca nie zawsze miła dla klientów, nie wie, czy rozmawiać przez telefon, obsługiwać klienta, czy iść po coś na zaplecze, a kolejka rośnie.

Naprawa i serwis AGD

4.4
Tomashi
Termin usługi: 2010

Serwis kompententny, obsługa rzeczowa i szybka. Bez zastrzeżeń.

Naprawa i serwis AGD

5.0
niezadowolony
Termin usługi: marzec 2009

czekajac na czesc zamienna. czekam tak juz 6tydzien. Serwis nie liczy sie z klientem, nie szanuje firmy pod ktorej patronatem sie skrywa i robi co chce. Pomimo pozostawienia numeru telefonu, trzeci tydzień nikt sie nie odzywa.Calkowity brak profesjonalizmu i kultury! ile jeszcze czasu minie zanim Samsung zacznie szanowac klienta - z takim pytaniem wysylam pismo do siedziby. I poczekam na podjete przez nich dzialania bo nie stac mnie na wyrzucanie pieniedzy na sprzet Samsunga ktory nie dostarcza czesci zamiennych! Szczerze wszystkim odradzam i Samsunga i 'serwis' (a wszystko przez ten serwis!)

Naprawa i serwis AGD

1.0
Magdalena Lehmann
Termin usługi: 02-01-2009

Oddałam do naprawy expres krups XP7240, jestem bardzo zadowolona z wykonanej usługi. Całośc trwała mniej niż 24 godziny. Spotkałam sie z fachową i bardzo miła obsługa. Jestem bardzo zadowolona bo praktycznie pracownicy w firmie nie odczuli braku kawy :) W serwisie można takze kupic orginalne akcesoria w całkiem przystępnej cenie :) Polecam Wszystkim :)

Naprawa i serwis AGD

5.8
Dawid
Termin usługi: 3.02.2009

Ja z ta firma nie mialem zadnych problemow, sprzet (mikrofala Whirlpool) naprawiono w terminie 3 dniowym dodatkowo bardzo miła obsługa oraz szybka informacja telefoniczna o naprawionym sprzecie. Polecam w 100%

Naprawa i serwis AGD

6.0
Ewa Maciejewska
Termin usługi: od 29.03.2008 do 15.12.2008

Moje perypetie z powyższym zakładem trwały od marca. Dziasiaj mam nadzieję (może zresztą naiwnie), że zostały zakończone, a mamy raptem połowę grudnia. Naprawiano wieloczynnościowego robota kuchennego (jeden tryb od nożyków). Nie dość ,że trwało to bardzo długo to jeszcze przy okazji zamieniono mi stronami tryby od mieszaczy a przecież producent nie na darmo oznacza, który mieszacz wkładać w którą dziurkę. I chyba fachowcy powinni o tym wiedzieć. Potem zamiast otworzyć ponownie i zrobić jak trzeba poprzyginano-ustawiano mieszacze tak by nie tarły. A co z pozostałymi częściami, które zostały w domu??? Długo trwało tłumaczenie "fachowcom" na czym polegać powinna naprawa w "autoryzowanym punkcie naprawy" gdzie za usługę nie biorą wcale tak mało a jeszcze zmuszają klienta do dodatkowych wypraw ( nie mieszkam 5 minut od zakładu i nikt za darmo mnie nie wozi). Do tego mało uprzejma i niekompetentna pani przjmująca zlecenia... Krótko mówiąc następnym razem taniej, przyjemniej i zdrowiej będzie kupić nowego robota.

Naprawa i serwis AGD

1.0
Mariusz
Termin usługi: 20.05.2008

20.05.08 po rzaz pierwszy pojawił się u mnie technik-paprak ( technik nr 23 ) podejmując się naprawy pralko-suszarki Hoover.Po kilku nieudanych próbach nadal nie potrafił naprawić mojej praki.FIRMA IGNORUJE KLIENTA!Monitorowałem wielokrotnie.Telefonowałem,jeździłem do firmy osobiście,obiecywano mi naprawę nmego urządzenia wciąż przesuwając termin wykonania usługi.Po entej wizycie w firmie Eldom Plus przysłano do mnie innego technika-niby bardziej doświadczonego (technik nr 3 ).Tenże człek 30.07.08 zabrał moją pralkę do warsztatu w/w firmy ... I ŚLAD PO NIM ZAGINĄŁ!!!!NADAREMNIE CZEKAM PO DZIŚ DZIEŃ NA SPRAWNE URZĄDZENIE.Dzisiaj jest 9.12.08 a ja w dalszym ciągu nie mam sprawnego urządzenia!Postanowiłem wystąpić na drogę sądową.Zainteresuję również lokalne ( a może nie tylko lokalne) media.

U W A G A PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH przed tą firmą !!!!!

Odpowiedź obiektu:

Klient zgłosił do naprawy sprzęt, który sam wcześniej naprawiał”. Naprawa przez klienta wyglądała na rozkręceniu sprzętu, własnej przeróbce przewodów sygnałowych i zasilających, czyli osoba nieuprawniona do dokonywania napraw przeróbek. Tłumaczenie było dosyć proste „Jestem elektrykiem ... ”, więc co jeszcze mógł zrobić klient ze sprzętem, może wiedzieć tylko on sam. Technik nr 23 odmówił naprawy sprzętu po ekspertyzie, wiedząc iż niemożliwe może być doprowadzenie sprzętu do stanu pierwotnego zgodnego z technologia producenta. Klient osobiście w siedzibie zamówił programator i poprosił o jego wymianę. Do wymiany programatora został przydzielony inny technik nr 3. Lecz także nie jest w stanie doprowadzić, sprzęt do stanu przed „naprawą własna przez klienta”. Kontakt z klientem był na bieżąco, wiedział o problemie i możliwości, że nie będziemy wstanie naprawić urządzenia. Straszenie sądem jest skromnie mówić niestosowne. Z naszej strony, możemy przyznać sie do błędu, którym był podjęcie się naprawy urządzenia „naprawianego przez osobę nieuprawnioną”. Zastanawia nas tylko jeszcze jedna rzecz czy klient zapłaci za zamówiony programator i poświęcony czas przez technika. Trzeba więc pamiętać, że medal ma zawsze dwie strony.

Naprawa i serwis AGD

1.0