2.0
oceń »

Euro RTV AGD

adres
80-298 Gdańsk, Złota Karczma 26

znajduje się w Matarnia Park Handlowy

 
inne oddziały
telefon
22 571-51-20, 0 801-400-420
www
 
zgłoś do aktualizacji
godziny otwarcia
pn-sob10:00 - 21:00
nd10:00 - 20:00

Opinie


2.2

w kategorii

Sprzęt AGD i RTV

  • obsługa:
    1
     
  • pomoc merytoryczna:
    1
     
  • asortyment:
    3
     
  • promocje:
    3
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6.0)
2.2

Ignorancja,Niekompetencja

W tym sklepie klient traktowany jest jak zło konieczne .Chcieliśmy z mężem zakupić kino domowe,pan z obsługi najpierw kazał nam przynieść swój nośnik ok a następnie stwierdził że głośniki są niepodłączone i musiałby przynieść kable a to mu się nie opłaca bo za 2godz zamykają sklep !!!! a dodam że sprzęt kosztował prawie 6000zł ;/ chociaż nie o cenę tu chodzi bo równie dobrze mogłabym kupić mp3 za 100zł i też mam prawo sprawdzić sprzęt .ODRADZAM ZDECYDOWANIE!!!!

  • Anika (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2014
  • Polecam innym: nie

2.8

w kategorii

Sprzęt AGD i RTV

  • obsługa:
    1
     
  • pomoc merytoryczna:
    1
     
  • asortyment:
    4
     
  • promocje:
    4
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6.0)
2.8

Konsument

Serdecznie odradzam zakupy w tym sklepie. Poziom obsługi na zerowym poziome. Z wielką łaską została mi podana cena produkty której nie było na opakowaniu ani regale. Radia samochodowe pochowane za gablotką pod kluczykiem. Doprosić się kogoś o otwarcie graniczy z cudem. Wszystkie pudełka zapięte w pajączki. Jak już gablotka zostanie otworzona. to pracownik będzie ślęczał nad Tobą aż skończysz oglądanie towaru :D:D:D To chyba jedyny sklep w którym nie można sobie bezstresowo dotknąć radia. Czy zobaczyć jakie opcje oferuje nam chociażby Equalizer. Na ten przykład w Media Markt można sobie nawet takie radio polizać i nikt słowa nie powie. PS. Jak już zakupisz coś w Euro RTV AGD. Zapomnij o zwrocie w ciągu 7 czy 14 dni. Nawet w stanie nie naruszonym wraz z paragonem... Zdecydowanie odradzam...

  • Mirek (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2013
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Sprzęt AGD i RTV

  • obsługa:
    1
     
  • pomoc merytoryczna:
    1
     
  • asortyment:
    1
     
  • promocje:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.0

NIE POLECAM!!!! NIEFACHOWA OBSŁUGA

Nie polecam! Odwiedziliśmy z mężem sklep z myślą o zakupie TV. Mieliśmy już wybrany model. TV,który nas interesował był w sklepie wyłączony, poprosiliśmy więc o jego włączenie, by zobaczyć jak prezentuje się obraz. Pracownik włączył go, lecz niestety obraz był przełączony na 3D. Fajnie, tylko nas interesował przede wszystkim zwykły obraz, nie 3D. To chyba normalne. Pracownik stwierdził jednak, że nie może przełączyć na nic innego, bo do takiego dekodera jest on teraz podpięty (WTF??!). Ok. Podziękowaliśmy więc i wyszliśmy.Może w tym sklepie w dane dni tygodnia telewizory odbierają tylko 3 D:) Na szczęście są inne sklepy, gdzie TV może odbierać również normalne programy. Reasumując- obsługa sklepu godna żenady :>

  • Marta (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2013
  • Polecam innym: nie

1.8

w kategorii

Sprzęt AGD i RTV

  • obsługa:
    2
     
  • pomoc merytoryczna:
    2
     
  • asortyment:
    4
     
  • promocje:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6.0)
1.8

zakup internetowy

nigdy wiecej zakupów w sklepie Euro RTV AGD!!! nie polecam nikomu. skorzystałam z oferty darmowej dostawy kuchni Amica jesli zamówienie złoże do piatku. Złożyłam zamówienie, ale Pani zareagowała fuknięciem prawie, że mam swojego elektryka i nie skorzystam z ich usługi (biora prawie 160, a elektryk normalnie bierze 30 zł z wpisem do gwarancji). załatwiłam formalności w sklepie i dostawa miała być 24-07-2012 między 11 a 21 ( jak zapłace 35 zł to mi ogranicza czas do 5 h- taki niesmak ze szkoda gadac). wziełam urlop i czekam. właśnie jest 22,30 ani kuchni ani telefonu. po 19 dzwoniłam na obsługe klienta, to niemiła pani powiedziała, ze jest na samochodzie i mam czekac. nawet nie zadzwoniła, zeby upewnic sie czy towar dojedzie. wziełam dzien urlopu, ąby odebrac dostawe zakupionego towaru. straciłam dzien, nerwy, musiałam zapłacic za fatyge elektrykowi a nawet nie mam na czym wody zagotowac. Az dziw ze sklep jeszcze istnieje w dzisiejszych czasach na rynku, tymbardziej ze jak teraz czytam ; wiekszość opinii ma naprawde złych. szkoda, że nie poczytałam wcześniej... poprostu sadziłam, że takie rzeczy już nie mają miejsca. Zobaczę jak Firma sie zachowa wobec mnie i napiszę.

  • am73 (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 20-07-2012
  • Polecam innym: nie
    • obsługa:
      1.3
       
    • pomoc merytoryczna:
      1.3
       
    • asortyment:
      3.0
       
    • promocje:
      2.3
       
    • przystępność cen:
      2.3
       
    • ocena ogólna:
      1.3
       
    średnia ocena (max 6.0)
    2.0