Euro RTV AGD

adres
80-172 Gdańsk, Franciszka Schuberta 102A
(poziom 0) pokaż na mapie

znajduje się w Galeria Morena

 
inne oddziały
telefon
85 585-58-55
www
www.euro.com.pl
 
zgłoś do aktualizacji
Godziny otwarcia
pn-sob9:00 - 21:00
nd10:00 - 20:00

Napisali o nas

  • Tablety. Który wybrać?
    Tablety. Który wybrać? 22 grudnia 2014 (85 opinii) Święta już za pasem, a na pewno są jeszcze osoby, które kupno prezentu zostawiły na ostatnią chwilę. Specjalnie dla nich przyjrzeliśmy się ofertom największych trójmiejskich...

Opinie + dodaj ocenę


1.8

w kategorii

Markety elektroniczne

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    2
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.8
 

Niemiła obsługa. Sprzedano używany sprzęt!

Obsługa nie miła. Pomimo mojego zdecydowania na konkretny laptop Pan usilnie próbował mnie do niego zniechęcić. Z wielką łaską przyniósł go z magazynu. W domu okazało się że laptop ma już założone konto użytkownika i wymaga podania hasła (co znaczy że był już wcześniej używany!). Co prawda odzyskałam pieniądze, jednak nie usłyszałam nawet słowa "przepraszam" za stracony czas/paliwo.

  • Kobieta (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2019

Uwaga na obsługę

Obsługa ma focha, robi łaskę... a na dodatek mija się z prawdą.W trakcie ostatnich zakupów zapewniono mnie że w ramach opłaconej dodatkowo usługi nowy sprzęt zostanie wniesiony i podłączony a stary zostanie zabrany... I niespodzianka ... Tak się nie stało... Panowie z dostawy wyjaśnili że opłacone jest tylko wniesienie !

  • klienka (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2018

2.5

w kategorii

Sprzęt AGD i RTV

  • obsługa:
    1
     
  • pomoc merytoryczna:
    1
     
  • asortyment:
    4
     
  • promocje:
    4
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.5
 

Uważajcie na obsługę

Spory wybór sprzętu i jeżeli trafi się promocja to ceny też całkiem przyzwoite. Natomiast obsługa okropna, na każdym kroku próbują wcisnąć dodatkową gwarancję, lub ubezpieczenia sprzętu czy też rat bezczelnie twierdząc, że są obowiązkowe podczas gdy tak nie jest. Nie słuchajcie tego co mówią tylko patrzcie w regulaminy.

  • Michał (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2017
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »