FedEx Express Polska
Oceny (208)
Jak tylko widzę że mam przesyłkę przez fedex jestem gotowy do problemów. Nie polecam fedexa nikomu.
Nie polecam FedEx'u. Kurier podejmuje paczkę, a potem nie chce mu się jej przywieźć (bo przecież za kilka godzin będzie weekend) i odwozi do oddziału. Kpina. Telefony Gdańsk: 58 762 30 08, 58 762 30 06 do tego można wysłać maile na polska@fedex.com i plmaster@fedex.com
Fimra porażka, wszystko co Pani przedemną napisała to prawda, identyczna sytuacja która powtarza się kolejny raz, na infolinii bajzel, zero pomocy, o kurierze nie wspomnę , zero kontaktu, po całym dniu siedzenia w domu, status nie udane doręczenie zart? Nie polecam!
To jest jakaś tragedia. Siedząc cały dzień w domu i czekania na kuriera otrzymałam maila że doręczenie się nie powiodło bo nikogo nie było i przesyłka została awizowana bo kurier nawet nie zaczył sie zjawić A juz nie wspomnę o tel.!!! Dzwoniąc na infolinię zgłosiłam zaistniałą sytuację i pani powiedziała że paczka będzie dostarczona dzisiaj(piątek) i cooo i nic po całym dniu czekania(znowu) o godz. 17.50 dostałam informacje "dyspozycja zmiany terminu doręczenia" czy to JEST jakiś żart??!!! I wiem że działanie pana kuriera jest celowe ponieważ to nie pierwsza taka akcja ze strony kuriera frdexu!!!! nie polecam tragedia masakra !!!!!!!!!!!!!!!!!
Kurier nawet się nie fatyguje na osiedle ani zadzwonić domofonem. Po prostu wpisuje w trackingu że nie ma mnie w domu. Jak to możliwe że to jeszcze istnieje?
Czekałam na przesyłkę od 18 grudnia. Dostarczono do ochrony osiedla bez informacji telefonicznej ani sms-owej. Oczywiście pioruny posypały się na sprzedawcę a nie na kuriera. Nikomu nie polecam FedEx-u
wczoraj miałam dostać zamówiony towar z dostawą zleconą przez sprzedającego firmie FedEx i naczytawszy się negatywnych opinii byłam przygotowana na "to najgorsze" ale bardzo miło zostałam zaskoczona. Otóż kurier będąc pod moim blokiem zadzwonił do mnie żeby upewnić się że jestem w domu i po kilku chwilach przyniósł mi zamówiony towar. Bardzo dziękuję za terminowość (zamówiłam w poniedziałek a w środę towar był u mnie) i kulturę kuriera
dowiaduję się że kurier był z przesyłką 2 razy a ja o tym nic nie wiem brak informacji jakiejkolwiek tel. smsa nic nie polecam z innymi nie mam problemu ale sądzę że wina leży po stronie kuriera który podobno w okresie przed świątecznym nie ma obowiązku telefonowania to niech w ogóle nie bierze paczek
Fedex odebrał paletę od nadawcy, a gdy dowieźli ją do Gdańska to poinformowali, że nie mają samochodu z windą (waga 250 kg) i że albo odbieram sam (ciekawe w jaki sposób jako osoba prywatna), albo odeślą do nadawcy na mój koszt. Taka praktyka jest godna terrorystów i szantażystów. Odradzam jesli nie lubisz tracić pieniędzy , czasu i nerwów.
Chciałem zwrócić towar zakupiony przez internet, na zwrot miałem ustawowe 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, które mijały we wtorek. Zamówiłem najpierw kuriera w piątek (weekend przed deadline'owym wtorkiem) po odbiór paczki, dostałem maila, że do 17-tej będzie u mnie, dla pewności zadzwoniłem jeszcze na infolinię żeby się upewnić, że kurier na pewno będzie. Otrzymałem zapewnienie, również o telefonie od kuriera przed przyjazdem (robi tak każda inna firma kurierska). Nie przyjechał. W poniedziałek znów zadzwoniłem na infolinię i otrzymałem informację, że muszę złożyć zamówienie na kuriera ponownie. Znów zadzwoniłem na infolinię żeby się upewnić, że kurier przyjedzie i dostałem informację, że będzie u mnie w ciągu godziny, bo wcześniej zero odzewu. Po półtorej godziny znów zadzwoniłem i na pytanie, czy ten kurier w końcu przyjedzie, czy nie, bo muszę już dziś tą paczkę wysłać, pani z infolinii powiedziała, że kurier u mnie był przed 15 minutami i nikogo nie zastał, a tak się głupio składa, że cały czas byłem w domu. Na szczęście w Sferisie przemiłe panie bez problemu przedłużyły mi możliwość zwrotu towaru, więc dla tego sklepu akurat plus.
Dodzwonić się nie da, a jak już się udało po paru próbach- pan bardzo nie miły i opryskliwy, w dodatku rozłączył mi się w połowie zdania bez żadnego dowodzenia. Nie polecam! Nie mogę nawet bez żadnych komplikacji zmienić adresu odbioru paczki. Masakra.
Szkoda że wcześniej nie przejrzałam opinii o Fedexie. Niestety skorzystałam - zakupy internetowe, akurat kurier był gratis. Kurier wpisuje w system że nikogo nie zastał - już trzykrotnie. Tyle że ja siedziałam non stop w domu, mam sprawny dzwonek i domofon. Dwukrotny kontakt z infolinią nie przyniósł żadnego efektu - obiecanki cacanki, że zainterweniują i kurier się skontaktuje. Sprawdzałam też zgodność podanego adresu i telefonu, więc nie ma opcji innej niż kurier-oszust, a firma najwyraźniej nie poczuwa się do jakiejkolwiek pomocy - jak to pani na infolinii powiedziała, nie mogą mi obiecać że kurier się skontaktuje czy dotrze (?!). Robienie ludzi w wała, to mało powiedziane.
Jak w ogole ta firma istnieje jeszcze na polskim rynku?! Każda firma ktora korzysta z tej firmy jest spalona:) poważeni, jak slysze ze ktos cos fedexem wysyla to jzu wiem ze nie otrzymam nigdy zamowinia..chyba ze sam je odbiore gdzies w trasie, tylko wczesniej trzeba zdobyc nr na kuriera co raczej jest neimożliwe w 90% przypadków... Nie polecam tej fimry nikomu! Jesli chcesz spokojnie otrzymać/wyslac zamówienie to juz lepiej skorzystać z przypadkowo napotkanego dzika w lesie...
Kurier niby był 2 razy u mnie z przesyłką i niestety nie zastał nikogo w domu, guzik prawda! Nie róbcie z ludzi idjotów
Czekam od rana na przesyłkę kurier miał 7 km do mojej siedziby . To skandal jutro piszę do dyrekcji
Kurier nie dostarcza przesyłki, nawet go nie ma a pojawia się status w systemie o "nieudanej próbie doręczenia". 2 razy
Nie polecam. Brak kontaktu ze strony firmy kurierskiej. Brak kontaktu ze strony kuriera. "Pomyłki" w wydaniu przesyłki kurierowi właściwemu według regionu lub niewydanie przesyłki kurierowi do doręczenia i przekładanie w nieskończoność doręczenia do adresata. Na infolinię najpierw nie można się dodzwonić, a jak już się uda dodzwonić, to niczego nie udaje się ustalić. Nikt nic nie wie. Przesyłki nie ma.
nie wysyłajcie Fedexem, nie dojdzie!!!! - taką solidną firmę w Stanach Germanie całkiem zniszczyli w Polsce. Tylko Niemcy tak potrafią spieprzyć robotę!!!!!!!
"Dyspozycja zmiany terminu doręczenia" tak zakończył się mój dzień w domu w oczekiwaniu na przesyłkę. Wcześniej dostałem zapewnienie, że przesyłka zostanie dziś doręczona, a o godzinie 18:07 dostaję wiadomość jak powyżej. Co ciekawe infolinia fedexu pracuje do godziny 18:00... sprytnie
Podejmują przesyłki jak leci, jeśli wszystko jest ok i uda się przewieść przesyłkę w całości to jest i ok dla Kuriera, natomiast jak coś uszkodzą to nie uznają reklamacji! Co więcej, przesyłka nadana przeze mnie została ubezpieczona, a reklamacja mimo to odrzucona, bo jak zostało to ujęte w decyzji – Firma nie świadczy usług transportu rzeczy jaką im zleciłam ! Jak nie świadczy, jak przyjęli zlecenie, ubezpieczyli, wzięli za to pieniądze, w efekcie podjęli paczkę prawidłowo zapakowaną i oznaczoną i zawieźli do odbiorcy ?! Wszystkie informacje nt przewożonego przedmiotu były i na liście przewozowym i na każdej ścianie kartonu paczki !! Kwota reklamacji nie jest spora, a produkt żaden bardzo wartościowy, natomiast zachowanie i praktyka firmy Kurierskiej jest skandaliczna ! Jeśli takie problemy sprawia Kurier w przypadku kwoty ubezpieczenia 200 PLN to co by było w przypadku dużo bardziej wartościowego, ubezpieczonego transportu !