O nas

Stacja całodobowa

Opinie (3)

Grzegorz
Termin usługi: lipiec 2021

Otrzymałem negatywne rozpatrzenie reklamacji na niewłaściwe domycie samochodu. Nie zgadzam się z Państwa stanowiskiem. Plamy nie były żywiczne ponieważ zmyłem je w ciągu minuty szczotką przed myjnią. Pani Karolina nie pofatygowała się aby sprawdzić po umyciu plam. Nie uznanie reklamacji przez kierownictwo jedynie potwierdza konieczność zmiany sieci BP na inną bardziej przyjazną klientowi. Rozumiem, że kwota roczna ok 10 000 zł brutto jakie zostawiałem w Państwa sieci jest nieznaczącą kwotą i nie dbacie o takiego klienta. Z drugiej strony 30 zł na reklamacyjne mycie jest zbyt dużo to świadczy o braku szkoleń dla pracowników i kierownictwa w zakresie dbania o dobry wizerunek firmy. Wolicie aby kilkunastoletni klient zrezygnował i wystawiał w sieci na wszystkich stronach negatywne oceny. Od kierownika regionalnego Pani Patrycji powinno się oczekiwać więcej kompetencji. Proponuję więcej szkoleń bo doprowadzicie firmę do bankructwa traktując tak kolejnych klientów wszyscy zrezygnują z BP.

w kategorii

Stacje benzynowe

1.0
  • obsługa:
    1
  • asortyment:
    1
  • dodatkowe usługi:
    1
  • przystępność cen:
    1
  • ocena ogólna:
    1
Kamil
Termin usługi: lipiec 2021

W niedziele w nocy zapytałem Panią sprzedająca czy jest możliwość zakupu kanapki słowiańskiej ponieważ nie widziałem jej na wystawie. Pani poinformowała mnie ze jeżeli poczekam około 10 minut to przygotuje mi ją. Czyli można jak się chce. A bywa że słyszę nie ma nic poza tym co leży tutaj.

w kategorii

Stacje benzynowe

5.6
  • obsługa:
    6
  • asortyment:
    5
  • dodatkowe usługi:
    6
  • przystępność cen:
    5
  • ocena ogólna:
    6
Grzegorz
Termin usługi: lipiec 2021

W dniu 18.07.2021 próbowałem umyć samochód na myjni stacji BP na Grunwaldzkiej 276. Przed wjazdem stało wiaderko z grubsza umyłem szczotką, aby zmiękczyć zanieczyszczenia. Robię to od kilkunastu lat w tej stacji. Zawsze domywała samochód dobrze. Zakupiłem w pakiecie 5 złotych myć. Okazało się, że nie domyła dachu samochodu. Ponieważ wydarzyło się to pierwszy raz poszedłem z reklamacją do Pani Karoliny. Pani Karolina sprawdziła paznokciem zabrudzenia i stwierdziła, że powinienem umyć samochód przed wjazdem na myjnię ponieważ są zbyt miękkie szczotki i nie domywa. Poprosiłem o mycie reklamacyjne. Tankuję tu od kilkunastu lat i myję regularnie samochód więc nie powinno to być kłopotem. Poprawiłem po tym przez minutę szczotką przed wyjazdem i zeszło, ale pozostały zacieki na całym samochodzie. Pani Karolina odmówiła nieprzyjemnym tonem reklamacji i stwierdziła, że "chyba nie sądzi pan, że dam numer do Kierownika. Proszę dzwonić na stację w poniedziałek. Nie będę dwa razy chodziła do pana samochodu." Odjechałem samochodem z zaciekami płacąc 30 zł. Obsługa niegrzeczna i nieprzyjemna oraz opryskliwa. Szczególnie Pani Karolina.

w kategorii

Myjnie automatyczne

1.8
  • obsługa:
    1
  • oferta:
    3
  • jakość usług:
    1
  • przystępność cen:
    3
  • ocena ogólna:
    1