DPD Polska - Oddział Regionalny

adres
80-180 Gdańsk, Starowiejska 33
(Kowale) pokaż na mapie
 
inne oddziały
telefon
58 326-80-00, 0 801-400-373
e-mail
d...@dpd.com.pl pokaż
www
www.dpd.com.pl

Opinie + dodaj ocenę


6.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    -
     
  • czas realizacji:
    -
     
  • bezpieczeństwo:
    6
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Jedna wielka pomyłka

Nie polecam tej firmy, robią sobie jaja kurier nie odbiera przesyłki mimo zapewnień ze zaraz będzie i tak od paru dni. Zlecenie widnieje jako zrealizowane a paczka u mnie leży i czeka, po któryś telefonie każe mi gdzieś nosić paczkę, która była ogromna paczka i nie było możliwości abym ja zaniosla. Nie polecam..

  • Wioletta (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Nie polecam

Zero kontaktu z kurierem. Centrala nie wie, który kurier ma paczkę.Cały dzień czekania i paczka niedoręczona. Na infolinii bezczelność i zero pomocy. Ostrzegam przed tą firmą.

  • Ada (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

Najgorsza firma kureirska z jaką miałem do czynienia !

Dziś 05.12.2018 roku miał być do mnie dostarczona paczka, która była dużo warta! Dostałam maila, że kurier - pan Kamil! - dostarczy mi ją dziś między godziną 10 - 12. W tych godzinach kurier się nie pojawił. Pomyślałem, że może, ma dużą liczbę paczek więc dostarczy mi ją o późniejszej porze. Specjalnie wziąłem dzień wolny w pracy, żeby odebrać paczkę od kuriera. Kurier się nie pojawił. O godzinie 17:30 dostałem informację, że kurier dostarczył paczkę do punktu Pickup, który był już zamknięty! Po czym nie odbierał telefonu. To tylko świadczy o braku profesjonalizmu z jego strony , co przekłada się na opinię o całej firmie! Zdecydowanie nie polecam tej firmy, brak sumienności i zaangażowania w pracę !!

  • Klient (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

1.2

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.2
 

mimo zlecenia kurier od 5 dni nie odebr

mimo zlecenia kurier od 5 dni nie odebral ode mnie przesylki. nikt nic nie wie. czeski film. masakra a nie firma kurierska.

  • raff (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Gorzej nie było

Jeszcze nigdy nie zostałem tak osbłużony przez dostawcę paczki w tym przypadku DPD- mam wrażenie że Ci kurierzy albo nie mają pozakładanych trakingów albo po porostu nikt tego nie sprawdza. W dniu wczorajszym zadzwoniłem do kuriera który miał paczkę w doręczeniu- stwierdził że był pod adresem ale zobczył że to restauracja a odbiorca był prywatny. Zawsze zamawiam pod ten adres paczkę i jeszcze się nie zdarzyło aby któraś nie dotarła. Pod owym adresem mieszczą się jeszcze lokale mieszkalne jak i inne firmy, nikt nie ma równiez nigdy problemów z nadawaniem czy odbiorem! Pan Kurier powiedział że paczka będzie zatem dostarczona kolejnego dnia- rano dziś zobaczyłem że jest zwrot do nadawcy! Jakieś żarty sobie robicie szanowne DPD ??? dla mnie to jest ewidentny żart.

  • Krzysztof (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

tragedia i brak poszanowania !!

Moja paczka 0000126046167U w dniu dzisiejszym 08-11-2018 w godzinach 14:45-16:45 miała zostać doręczona przez kuriera Jacka (...), niestety tak się nie stało. Kontaktowałam się z kurierem lecz nie odbierał telefonu dopiero za 3 razem się udało. Zostałam przez niego poinformowana, że niby był u mnie ale nikogo nie zastał. Od godziny 14 jestem w domu, żeby odebrać paczkę, musiałam zakończyć szybciej swoją pracę aby móc w dniu dzisiejszym odebrać ją, ponieważ bardzo zależało mi na czasie. Nie było takiej możliwości że nie zastał mnie, mało tego na paczce byłmój telefon kontaktowy , gdzie przecież z samej przyzwoitości i życzliwości mógłby zadzwonić do mnie lub nawet napisać sms. Pan Jacek jako osoba jest bardzo nie uprzejma, nie dająca dojść do słowa, ponieważ od razu atakuje swoją rzekomą racją, przekrzykuje to co się do niego mówi, mało tego podczas rozmowy rozłącza się gdzie to już jest szczyt chamstwa i bezczelności. Takie zachowanie nie powinno być pobłażane.

  • klient (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1

Żenada!!

Zamówiłam kuriera 25.10, miał być 26.10, nie pojawił się, nie odbierał telefonu, nie odpisywał na maile, na infolinii kazano mi czekać do poniedziałku 29.10. Tego dnia od rana znów nie mogłam się skontaktować z tym człowiekiem, infolinia podobno przekazała moje skargi do koordynatora, który sprawę olał. Kuriera nie było w poniedziałek, wtorek, dziś (jest środa) dowiedziałam się, ze kurier zamówienie anulował??!!!!!!!!! Siedzę w domu od piątku,nigdzie się nie ruszam, dwa razy musiałam małemu dziecku przekładać lekarza, a książę nawet nie raczył się skontaktować ze mną? Wczoraj rano ktoś z infolinii wziął ode mnie numer telefonu, który rzekomo miał przekazać kurierowi, aby ten się ze mną osobiście kontaktował, oczywiście nic to nie dało. Przed chwilą złożyłam nowe zamówienie na piątek dopiero, czyli ponad tydzień będę czekała, żeby ktoś w końcu łaskawie się u mnie zjawił??!! jesteście śmieszni...

  • Aneta (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1

1.2

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.2
 

DPD - odbiór paczki przez kuriera

Kurier nie przyjechał o określonej, wybranej godzinie. De facto WCALE nie przyjechał tego dnia - podobno nie zastał nikogo w domu. Interesujące, bo cały dzień od 10 do 16:30 czekaliśmy na kuriera. Moja 70-letnia mama nie poszła na umówioną do lekarza wizytę ani do apteki. Bardzo się zestresowała. Paczka była dla mojej mamy, jedzie do sanatorium i wysłała sobie walizki żeby nie nosić ciężkich bagaży do pociągu. Na szczęście Pan z infolinii DPD po chwili do mnie oddzwonił i powiedział, że w sumie mogę sam zawieźć paczkę na terminal - żeby na miejsce dotarła na czas. Pozdrawiam Pana serdecznie i dziękuję! Zawiozłem, straciłem godzinę czasu oraz paliwo. DPD nie poczuwa się do odpowiedzialności za zaistniałą sytuację. Napisali "przepraszam" - ale usługa została zrealizowana więc nawet za paliwo mi nie oddadzą. W takim wypadku nie pozostaje mi nic innego, jak opisać powyższą sytuację dla potomnych. Ku przestrodze.

  • Zaz (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

najgorsza firma kurierska

zamówiłam za dodtakową opłatą dostawę przesyłki w sobotę. Cały dzień byłam w domu i czekałam. Po wyznaczonej godzinie zadzwoniłam do kuriera Adama (...), który nie raczył się ze mną skontaktować ani odebrać telefonu. Ze śledzenia przesyłki dowiedziałam się, że umówiono nowy termin jej dostarczenia. co jest wierutnym kłamstwem. Oczywiście na infolinii mają to gdzieś. Przesyłka jest dla mnie ważna z uwagi na wyjazd. Wszyscy w tej firmie mają swoją pracę w czterech literach. Nie polecam tej przesyłki. Nie wierzcie też że możecie zapłacić kartą u kuriera to drugi kłamstwo tej firmy. masakra. jeżeli możecie wybrać inną fimę kurierską u dostawcy zróbcie to aby mieć spokój i pewność otrzymania przesyłki w terminie.

  • Alicjz (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1

Do bani

Żadnego powiadomienia, choćby sms-a! Kurier objechał mnie, że nie byłam w domu. Jak miałam być skoro nie wiedziałam kiedy będzie dostarczona przesyłka ......

  • Izabela Lodzińska (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 2 / nie zgadzam się 2

5.4

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    6
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • bezpieczeństwo:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
5.4
 

moja ocena

bardzo często zamiast do domu dostarczają przesyłkę do punktu bez żadnej informacji. Kurier nie podnosi telefonu i nie czyta SMS

  • Danuta (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

nie polecam

W dn 18,09 br. czekalam na przesylke w podanych godzinach. Mr przesylki 0000118192068U.Po 19 -ej przyjechal kurier.Chcialabym wiedziec jak sie nazywa.Po zwroceniu uwagi ze czekalam tak jak w mailu wywiazala sie awantura,Ten kurier krzyczal .Do tej pory czuje jak negatywne bylo to doreczenie.

  • awe (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1

nie polecam dpd. tragedia

W dniu 25.08.2018r. (sobota) miałem otrzymać przesyłkę. Ta przesyłka miała być dostarczona konkretnie w dniu 25.08.2018r. w dniu urodzin zony. To był prezent. Otrzymałem powiadomienie, że przesyłka dotarła do oddziału w Gdańsku przed godz. 6.00. Wydana kurierowi do dostarczenia przed godz. 14.00. Otrzymałem powiadomienie, że kurier mateusz tel. 793-592-999 podejmie próbę dostarczenia po godz. 21.00. Więc dzwonie do szanownego kuriera Mateusza. Telefon wyłączony. Ponawiam za jakis czas. Telefon aktywny - kurier nie odbiera. Łącznie telefonowałem kilkanaście razy. Niestety kurier miał w d****. Czekałem do północy. Przesyłki nie dostarczono. W dniu 27.08.2018 roku dzwonie do DPD na infolinię. Kobieta oznajmia mi, że kurier miał problem z kontaktem ze mną i przesyłka wróciła do oddziału. Co za bzdura. Czekałem cały czas w domu. Kurier w ogóle nie był pod adresem, nie dzwonił. Ściema totalna. Nikomu nie polecam tej firmy. Obraz nędzy i rozpaczy.

  • Łukasz (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 6 / nie zgadzam się 2

Złośliwy kurier Krzysztof

Ten kurier ma swój styl pracy : jezdzi kiedy chce, jak chce i o której chce - Masakra. Jak się nie dostosujesz do niego to nie masz szans na zobaczenie przesyłki, którą musisz odebrac osobiscie. Najlepsze, że nawet w centrali DPD nie wiedzą gdzie może być przesyłka. Dział reklamacji może tylko napisać interwencję mailową i tyle w temacie. Ten kurier jak mu nie pasuje to robi notatkę o treści: Przesyłka niedoręczona - rezygnacja telefoniczna i tyle go widziałeś pomimo, że jesteś w domu. Zatrudniając takich nieodpowiedzialnych ludzi DPD ma opinię taką a nie inną, czyli tragedia i masakra. nie polecam.

  • Rozczarowany (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0

dostarczenie przesyłki

Stanowczo nie polecam tej firmy, nie kontaktują się z klientem zostawiają przesyłki u byle kogo nie dostarczają pod wskazany adres i wciskają ze dzwonili a nikogo nie było w domu lub zostawiają w punktach gdzie obsługa i język obsługi z klientem oceniam na -1. Stanowczo NIE.

  • oszukany (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 3 / nie zgadzam się 3

koszmar, samodzielnie zmieniono dzień doręczenia

nie polecam nikomu i nigdzie!!!! Czat z konsultantem to kpina. Omijajcie z daleka!!!!

  • Danuta (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

porazka

ta firma kurierska to totalne dno zaorac cala firme

  • klient (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 5 / nie zgadzam się 0

Katastrofa!!!

Najgorsza firma kurierska!!! Tydzień temu zaginęły podpisane przeze mnie dokumenty, nie wiadomo, co się z nimi mogło stać!!! Czeski film. Nikt nic nie wie! Na pana kuriera trzeba czekać godzinami- nie można konkretnie się umówić. Nigdy mu nie pasują godziny. Koszmar! Nie polecam...

  • Barbara (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 5 / nie zgadzam się 0

NIE POLECAM!!!

Najgorsza firma kurierska. Zero informacji od kuriera na temat godziny doręczenia przesyłki. O 19:24 dzisiejszego dnia nadano opis mojej paczce : ,, Przesyłka niedoręczona - odbiorca nieobecny,, Cały dzień byłem w domu tak jak inni lokatorzy i w zaden sposob kurier nie powiadomił o przesyłce. Kurier który miał dostarczyć moją przesyłke nie odbiera ani nie odpisuje na smsy. Nadal nie wiem co z moją paczką gdyż nie dostalem żadnych informacji na jej temat.

  • Wiktor (mężczyzna, do 18 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 6 / nie zgadzam się 1

Zero profezjonalimu- NIE POLECAM

Od kuriera zero informacji o której można się spodziewać paczki. Numer do kuriera ze strony internetowej nie odpowiada. Pojechałam do magazynu na Kowalach osobiście, jednak paczki tam nie ma. Nie ma możliwości odebrania w sobotę. Zawiodłam się totalnie, to na pewno ostatnia moja przygoda z tą firmą. W obecnej chwili, gdzie konkurencja na rynku firm kurierskich jest tak szeroka, brak profesjonalizmu i olewanie klienta po prostu zadziwia i jest totalna ignorancją. Porażka...

  • Michalina (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 4 / nie zgadzam się 1
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »
    • obsługa:
      1.9
       
    • oferta:
      2.3
       
    • czas realizacji:
      2.0
       
    • bezpieczeństwo:
      2.1
       
    • przystępność cen:
      2.4
       
    • ocena ogólna:
      2.0
       
    średnia ocena (max 6)
    2.1