Najlepsze taxi Gdańsk

Oceny (83)

Student2
Termin usługi: 10.09.2016

Polecam firmę Dajan Taxi, kierowca był punktualnie, mają nową aplikację dzieki której samemu można zamówić taxi. Ceny w porzadku :-)

5.4
Pink_Unicorn
Termin usługi: 2014-2016

Przeważnie korzystam z Dajan Taxi, ale tylko przez wzgląd na cenę. Taksówkarze bardzo mili i sympatyczni (no zdarzyły się może 2 wyjątki, ale to szczegół), niestety tutaj kończą się plusy... Jak panie dyspozytorki już odbiorą łaskawie telefon, to są bardzo nieprzyjemne i mówią z tonem jakby chciały człowieka zabić. Często też spotkałam się z sytuacją, gdzie to albo panie nie wysłały taksówki, albo "Taksówka będzie najwcześniej za pół godziny do 40 minut". Miałam problem z samochodem, więc do pracy rano wezwałam taksówkę. Nie było żadnych utrudnień na drogach, był piękny słoneczny dzień, taksówka miała być za 10 minut. Minęło 30 i taksówki dalej nie było. Zadzwoniłam, a pani przez telefon powiedziała, i tu cytat, "No tak, taksówki jeszcze nie ma... ponieważ jeszcze nie dojechała".

3.8
TomStar
Termin usługi: kilkanaście lat

Dajan to jedna z najtańszych gdańskich korporacji. Korzystam z ich usług od kilkunastu lat z innych droższych korporacji nie korzystam więc nie mam porównania. Nie mam zastrzeżeńco do pracy dyspozytorek czy punktualności kierowców - zawsze na czas. Bardzo różna jakość i wiek samochodów.

5.2
POLECAM
Termin usługi: 10.05.2016

Jedna z najtańszych korporacji w Trójmieście, ceny ok samochody w porządku. Wiadomo zdarzają się jakieś drobne spóźnienia, czy też to że trudno się dodzwonić, ale to jak w każdej jednej korporacji więc niema co marudzić, a Dajan wyszedł na przeciw i wprowadził darmową aplikację dzięki której można samemu zamówić taksówkę.

5.0
Kaja
Termin usługi: 10.03.2016

Fatalne zachowanie dyspozytorki!!!! Firma traci klientów z powodu dyspozytorek, niekompetentne, chamskie, w firmie Dajan nie istnieją żadne standardy obsługi klienta. Na dyspozytorki narzekają sami kierowcy!!!!! Dajana A prezes nic z tym nie robi!!!!! Bo rączka rączkę myję .Panie prezesie to wstyd pozwalać na takie traktowanie klientów przez Pana pracowników.

2.8
a
Termin usługi: sledzik

w niedziele jechałam z jakims mlodym panem , miał przyklejony nr 24 ( nie wiem czy to cos znaczy , miał srebrnego mondeo ) ale wsiadając 7.40 z przekonaniem że zaspałam na egzamin na 8.00 pan tak pocisnał że byłam przed 8.00 , chciałam serdecznie podziekowac za złamanie paru przepisów ;-) bo wychodząc tak sie spieszyłam ze nie zdązyłam podziekowac osobiscie ! DZIEKI

Angela
Termin usługi: Bardzo często

Niektóre panie odbierają jakby pracowały za kare. Często się spóźniają a jak dzwonie zeby sie dowiedziec co z kierowca to Pani twierdzi że stoi w korku a jak sie pytam kierowcy to twierdzi ze dyspozytornia kłamie bo dostał zlecenie z minute przed czasem podjazdu do mnie a np zamawiałam z kilka godzin wczesniej wiec mieli bardzo duzo czasu. Poza tym nie mam zastrzeżeń.

3.5
aga
Termin usługi: 27.12.2015

5-ty raz kierowca pomylił ulice i zamiast przyjechać do Sopotu przyjechał do Gdańska!

2.4
Paweł
Termin usługi: 13.11.15

Kierowca podjechał z powrotem pod dom i oddał zgubiony w taksowce telefon. Dziękuję!

klient
Termin usługi: 19.10.2015

Korzystam z różnych korporacji.i bywa różnie w komforcie cena spora auta w większości stare trupy. A w as naciągają kilometry i taryfy.caro to ta sama firma co as...w goldzie drogo !!! Express o boże padaczki ledwo jeżdżące..No i Dajan istnieje od bardzo dawna. Wiadomo widząc po opiniach ze zdarzają sie potknięcia.ale to zdarza sie każdemu ważne jest to ze ss uczciwi !!! Auta maja zadbane trzymają poziom od wielu lat...... Oby tak dalej Ja GORĄCO POLECAM DAJAN TAXI 🚕...a ktos napisal negatywne opinie w wigilie ze tyle czekal..ja tez tyle czekałem na hallo taxi i wogle nie przyjechał.s dodzwonić sie na bazę graniczyło z cudem.taki okres święta i sylwester!!!!

5.4
Monika
Termin usługi: 2.09.2015

Niestety Dajan przelał szalę.. przez nich prawie nie zdążyliśmy w podróż poślubną! Zamówiłam taksówka, Pani powiedziała ,ze najszybciej mogą wysłać taxi za 15min. powiedziałam ze okay poczekamy i zamówiłam taksówkę.. Następnie zeszliśmy przed blok ( bardzo nam się spieszyło) i czekamy, czekamy i czekamy.. stwierdziłam , ze zadzwonimy i sprawdzimy za ile taksówka rzeczywiście będzie, bo robi się naprawdę późno.. na co pani dyspozytorka mi odpowiada , ze mimo upływu 15min lub więcej, nie wysłała jeszcze taksówki.. mieliśmy 15min na dojazd na pociąg.. FATALNA sprawa.. tylko dzięki uprzejmości sąsiada nie spóźniliśmy sie na pociąg, bo Dajan zostawił nas w godzinach szczytu bez transportu.. zresztą to już była druga taka sytuacja kiedy całkowicie zawiodłam sie na tej korporacji.. niestety WIĘCEJ Z WAS NIE SKORZYSTAMY ..

2.4
sylwia
Termin usługi: 290602015

strasznie drogo dlugo sie czeka a czas oczekiwania bardzo dlugi nie polecam

1.4
ania
Termin usługi: 26.06.2015

taksowka spozniona mimo ze duzo wczesniej zamawialam dodatkowo kierowca jechal na okolo i strasznie smierdzialo papierosami granatowy mercedes pan ok 50 nie polecam

1.4
Klient
Termin usługi: 30.06.2015

Na taxowke czeka sie pol godziny - mialo byc 10 minut. Efekt - spoznienie na pociag do pracy z 30 kg bagazem i 80 km podrozy. Co na to firma Dajan? Przykro im! Co ich to interesuje skoro kurs zrealizowany! To co mowi kobieta w dyspozytorni to fikcja. Czas oczekiwania to pol godziny i zero odpowiedzialnosci za jakosc swoich uslug! Jesli zalezy Wam na dojechaniu na czas ODRADZAM to dziadostwo!!!

1.8
ja
Termin usługi: 04.2015

Z taksówek korzystam sporadyczne ale jeśli już muszę to tylko Dajan i tak tez było na początku kwietnia i jakie było moje zdziwienie kiedy zorientowałem się ze dajan obniżył ceny, co prawda zniesli rabat ale 1,80zl na pierwszej taryfie 34,0zł za godz oczekiwania stawia ich na pierwszej pozycji. Polecam wszystkim.

4.2
magda
Termin usługi: 24.12.2014

W Wigilię w nocy wracaliśmy od Mamy. Pani dyspozytorka jednej z firm powiedziała, że na auto trzeba czekać godzinę. Dlatego zadzwoniłam do Dajana. Powiedzieli nam, że auto będzie za 20 minut, marzliśmy na deszczu, po 50 min zadzwonilismy ponownie do Dajana, dyspozytorka nie wiedziała, czemu nie wysłała auta. Ogólem czekalismy 67minut zamiast 20. Zostaliśmy oszukani, pewnie dlalego, żeby nie zadzwonić do konkurencji, myślę, że dyspozytorka wiedziała, że czas oczekiwania będzie długi, ale nie chciała stracić klientów. W tej pierwszej firmie nie pasowało nam długie czekanie, ale tam przynajmniej nikt nas nie okłamywał. Więcej nie dzwonię po Dajana.

2.6
Były długoletni klient Piotr
Termin usługi: 24.12.2014

Wielokrotnie korzystałem z usług tej firmy (od kilkunastu lat). Kierowcy w 99 procentach bardzo mili (poza pojedynczymi przypadkami). Niestety od dzisiaj korzystam z usług konkurencji - dzięki pani dyspozytorce. Nie będę opisywał dokładnie całej sytuacji (pani na mnie nawarczała i nazwała kłamcą, a ja tylko chciałem zamówić taksówkę). Właścicielowi korporacji Dayan proponuję sprawdzanie ... Pań przyjmowanych do pracy.

4.2
kamila
Termin usługi: 06.05.14

Bardzo lubiłam tą firmę z racji ceny, niestety ostatnio mam ogromnego pecha do kierowców taxówek Dajana. - Pani, która jeździ na taksówce nie potrafi posługiwać się gps'em i nie zna miasta - prowadzi niebezpiecznie, bo zamiast patrzeć się na drogę jest zajęta rozmowami telefonicznymi - zdarzają się taksówki zaniedbane i śmierdzące tak bardzo, że nie da się w nich przebywać bez otwartych okien - ostatnio trafiłam na kierowcę, z którym nie dało się zupełnie dogadać - nie odpowiadał na pytania, pomylił drogę mimo dokładnego wytłumaczenia trasy i nie reagował na prośby o wcześniejsze zatrzymanie się

3.0
aga
Termin usługi: ok raz w miesiącu

Kierowcy super, samochody ok, ceny konkurencyjne, tylko te dyspozytorki... Niemiłe. Szkoda, bo taka warcząca baba w słuchawce może zniechęcić człowieka do bardzo fajnej firmy. Mimo wszystko polecam miłych i solidnych kierowców.

5.0
fip
Termin usługi: 2014.02.01

Jezdze bardzo czesto taksowkami i od jakiegos czasu zamawiam tylko Dajan taxi. Jest tanio 1,8zl/km tak jak w as taxi i do tego samochody bardziej komfortowe. No i przede wszystkim kierowcy bardzo mili w przecciwienstwie do asa czy komfortu