Dom Czekolady to magiczne miejsce w Gdańsku, gdzie czekolada króluje w każdej postaci. Od klasycznych pralin i trufli, przez pyszne torty i ciasta, aż po czekoladowe fondue i czekoladę pitną. W naszej kawiarni możesz delektować się również aromatyczną kawą, cappuccino, milkshake'ami i innymi pysznymi napojami. Oferujemy również catering na różne okazje. Zapraszamy do Domu Czekolady na słodkie chwile!

Tekst wygenerowany automatycznie

Najlepsze kawiarnie i herbaciarnie Gdańsk
  • Ranking 2025: najlepsze kawiarnie i herbaciarnie w Trójmieście
    Ranking najlepszych kawiarni i herbaciarni w Trójmieście. Chcesz wypić dobrą kawę lub herbatę w Gdańsku, Gdyni czy Sopocie? W kolejnej odsłonie cyklu Ranking Najlepszych, w którym prezentujemy najwyżej oceniane firmy z Katalogu Trojmiasto.pl, przygotowaliśmy zestawienie najlepszych kawiarni i herbaciarni w Trójmieście. 15 lipca 2025 r. zostaną opublikowane najlepsze kursy tańca w Trójmieście.
    7 lipca 2025 (15 opinii)

Inne z kategorii Kawiarnie i herbaciarnie

Cafe Klaps

Gdynia, Józefa Wybickiego 3
Zobacz więcej

Fusy i Miętusy

Gdańsk, Grobla IV 2
Zobacz więcej

Caffeino

Gdańsk, Powstańców Warszawskich 19
Zobacz więcej

Oceny (2)

Erazm
Termin usługi: czerwiec 2023   

Wysoki poziom obsługi i bardzo dobry asortyment

Kawiarnie i herbaciarnie

6.0
Renata
Termin usługi: grudzień 2022   

Lokal w Auchan odwiedziłam 10.12.2022. ok. godz. 12-tej. Zamówiłam dwie małe kawy po 11,90zł. Tuż po złożeniu zamówienia w lokalu rozległ się przeraźliwy, głośny dźwięk "gwiżdżących" głośników. Dźwięk okazał się na tyle przykry i uciążliwy, że podeszłam do obsługi z prośbą o anulowanie zamówienia. Obie ekspedientki/kelnerki w sposób arogancki i napastliwy odmówiły zwrotu pieniędzy, mimo, iż moje zamówienie nie zostało przekazane do realizacji, a przede mną na kawę czekała jeszcze jedna osoba. Panie stwierdziły, że: 1 -nie wiadomo czyją winą jest ów dźwięk ("naszą", czy Auchan), 2 - nie mogą anulować zamówienia i zwrócić gotówki, 3 - jedna z kobiet: " ja też jestem nadwrażliwa na dźwięki". Do dłuższej chwili, gdy zagroziłam zwróceniem się do Federacji Praw Konsumenta, stwierdzono, że jedyne co mogą, to zadzwonić do kierownika. Na zewnątrz lokalu oczekiwałam na decyzję kierownika. Po kilku minutach wyłączono "świszczące" głośniki, wróciłam do lokalu i otrzymałam dwie filiżanki "cienkiej", lurowatej kawy, a kelnerka na tyle głośno, że słychać było przy sąsiednich stolikach oznajmiła, żebym "zaraz teraz" napisała opinię, "kto by się tym przejmował", "przyszła tu pani się awanturować?"

Kawiarnie i herbaciarnie

1.6