Dworzec PKP Gdańsk Wrzeszcz

adres
80-264 Gdańsk, Romana Dmowskiego 1A pokaż na mapie

Dworzec PKP Gdańsk Wrzeszcz obiekty w tej lokalizacji (3) »

telefon
19-757
www
www.pkp.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

Opinie + dodaj ocenę


1.0

w kategorii

Dworce PKP i PKS

  • wygląd i czystość:
    -
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Masakra

Ten dworzec to jakaś jedna wielka porażka. Pan kasjer który tam pracuje jest nie uprzejmy, chamski i czuje się jak pan i władca dworca. Cztery kasy otwarte w trzech kolejka po 20 osób a u niego pusto i on wybiera sobie komu sprzeda bilet a komu nie. Twierdzi że do wszystkich kas obowiązuje jedna kolejka, co uważam za nielogiczne a po drugie na dworcu nie ma takiej informacji więc po co ci ludzie stoją w kolejkach do okienek jak mogą stać w jednej kilometrowej wg myślenia tego kasjera. Nie ma nikogo na dworcu komu można byłoby złożyć skargę. To nie jest pierwszy raz kiedy widzę takie zachowania tego Pana. Kilka razy byłam już świadkiem chamskich odzywek do pasażerów, ostatnio dwie turystki z Warszawy wręcz zostały przez niego wyśmiane i nie sprzedał im biletu, nawet nie udzielił informacji tylko pokazywa głupie miny. Jeżdżę często z Wrzeszcz i nie Skm- ką, która jeżdzi co parę minut tylko Polregio gdzie następny mam za godzinę. Dziś przez tego pseudo kasjera nie zdążyłam na pociąg. Nie polecam!!! Najgorszy dworzec w Trójmieście smród, brud i chamska obsługa. A Pan kasjer jest niezłym dopełnieniem reszty.

  • Karina (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2018

2.0

w kategorii

Dworce PKP i PKS

  • wygląd i czystość:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    5
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

KASY BILETOWE

dzisiaj byłam świadkiem takiiego zachowania kasjer Pan Jan pracujący w kasie biletowej nr 1, PKP na Dworcu Gdańsk Wrzeszcz o godz 12:30 Już nie pierwszy raz zaobserwowałam wulgarność i arogancje tego pracownika, ale dzisiaj to co zobaczyłam mnie przerosło. Podeszła do niego zagubiona kobieta (lat około 30), która chciała kupić bilet i mówiła poprawnie powoli wyraźnie ale.. PO ANGIELSKU. Pan Jan powiedział "naucz się polskiego i przyjdź, w polsce jesteśmy co ty chcesz?" Brak znajomości języka w dzisiejszych czasach nie powinien być tolerowany na takich stanowiskach jak KASA BILETOWA. Nie rozumiem jak to możliwe, żeby pracownicy Kas na Dworcu nie znali angielskiego. Pomijając już niekulturalne zachowanie okazało się, że pani w okienku obok też nie zna języka.

  • Anna (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »

Wideo