Energa S.A.

adres
80-309 Gdańsk, al. Grunwaldzka 472
(Olivia Point, Poziom 5) pokaż na mapie

znajduje się w Olivia Business Centre

 
inne oddziały
telefon
58 778-83-00  fax:  58 778-83-99
e-mail
e...@energa.pl pokaż
www
www.energa.pl

Napisali o nas

O nas

ENERGA SA - holding elektroenergetyczny, dostawca prądu do około 2, 8 mln. klientów w centralnej i północnej Polsce. Na stronach m.in.: informacje dla klientów, kontrahentów i dziennikarzy.

Opinie + dodaj ocenę


1.0

w kategorii

Elektryka i automatyka

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

dramat

Po raz kolejny przyszedł mi rachunek na ponad 900 zł, gdzie normalnie zawsze opłaty sięgały maksimum 300 zł. Znowu czeka mnie strata czasu.. nerwy... wyglada na to, że ktoś po prostu przychodzi i wpisuje liczby z kosmosu :)

  • Natalia (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2018
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

Celowe wprowadzanie w błąd klientów, naruszanie praw konsumentów

Witam, chce przestrzec wszystkich przed cwaniactwem Energii i Jej pracowników. 24 sierpnia br. w salonie w Leclercu w punkcie Energii poprosiłam o umowę cesji aby przepisać rozliczenia za energię na córkę. Formalnie moja umowa traci ważność, córka staje się nowym klientem Energii. Nie ma cesje, jest nowa umowa. W tej sytuacji zależało nam na utrzymaniu tych samych lub zbliżonych warunków umowy, co jasne zakomunikowałyśmy pracownikowi Energii. Moja „stara” umowa była na czas nieokreślony i taką umowę otrzymałyśmy. Po wnikliwym przeczytaniu umowy w domu okazało się ze umowa wprawdzie jest na czas nieokreślony, ale zawiera klauzulę lojalnościową premium, która wiąże się z utrzymaniem stałych cen na 3 lata. Mamy stałe ceny - wyższe od dotychczasowych i umowę na 3 lata. Nie dopytałam na miejscu o stawki, to fakt, byłam przekonana, że umowa będzie taka sama-mój błąd. Natomiast ze strony pracownika Energii nie otrzymałam żadnej informacji o dostępnych ofertach i klauzuli lojalnościowej w nowej umowie. Umowy zawartej w salonie nie można wypowiedzieć w ciągu 14 dni. za rezygnację z umowy płaci się kary przez cały okres jej trwania. Sprawa trafi do rzecznika praw konsumenta.

  • Kamila (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2017
  • popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »
    • obsługa:
      1.0
       
    • oferta:
      1.0
       
    • jakość usług:
      1.0
       
    • czas realizacji:
      1.0
       
    • przystępność cen:
      1.0
       
    • ocena ogólna:
      1.0
       
    średnia ocena (max 6)
    1.0