Energa S.A.

adres
80-309 Gdańsk, al. Grunwaldzka 472
(Olivia Point, Poziom 5)

znajduje się w Olivia Business Centre

 
inne oddziały
telefon
58 778-83-00  fax:  58 778-83-99
www
www.energa.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

Opinie + dodaj ocenę


Celowe wprowadzanie w błąd klientów, naruszanie praw konsumentów

Witam, chce przestrzec wszystkich przed cwaniactwem Energii i Jej pracowników. 24 sierpnia br. w salonie w Leclercu w punkcie Energii poprosiłam o umowę cesji aby przepisać rozliczenia za energię na córkę. Formalnie moja umowa traci ważność, córka staje się nowym klientem Energii. Nie ma cesje, jest nowa umowa. W tej sytuacji zależało nam na utrzymaniu tych samych lub zbliżonych warunków umowy, co jasne zakomunikowałyśmy pracownikowi Energii. Moja „stara” umowa była na czas nieokreślony i taką umowę otrzymałyśmy. Po wnikliwym przeczytaniu umowy w domu okazało się ze umowa wprawdzie jest na czas nieokreślony, ale zawiera klauzulę lojalnościową premium, która wiąże się z utrzymaniem stałych cen na 3 lata. Mamy stałe ceny - wyższe od dotychczasowych i umowę na 3 lata. Nie dopytałam na miejscu o stawki, to fakt, byłam przekonana, że umowa będzie taka sama-mój błąd. Natomiast ze strony pracownika Energii nie otrzymałam żadnej informacji o dostępnych ofertach i klauzuli lojalnościowej w nowej umowie. Umowy zawartej w salonie nie można wypowiedzieć w ciągu 14 dni. za rezygnację z umowy płaci się kary przez cały okres jej trwania. Sprawa trafi do rzecznika praw konsumenta.

  • Kamila (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2017
  • Polecam innym: nie

5.7

w kategorii

Elektryka i automatyka

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    5
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.7
 

Ocena energi gdańsk za kompleksową obsługę majego mieszkania

Jestem w enerdze (poprzednio ze słupsk) od 45 lat i zawsze będę wierny tej firmie bo nigdy się na niej nie zawiodłem !

  • zibi (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: na bieżąco
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Elektryka i automatyka

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Sylwia - opinia

Nikomu nie polecam od ponad roku nie mam licznika na starym mieszkaniu a oni dalej naliczają faktury i wszystkie moje wplaty z nowego miejsca zamieszkania przelewaja na stare a w eboku zamiast zlikwidowac konto gdzie nie ma licznika i umowy zlikwidowali tam gdzie mieszkam i jest pobor energi po 8 miesiacach dostałam dopiero numer klienta i 1 fakture a oni zamkneli mi moje konto ha wszelkie tłumaczenia i pisma na nic nie dają nie wiem co oni za ludzi tam przyjmują aby tyle tłumaczyć i dalej nic,vzy to takie trudne zamknąć tamtą umowe tym bardziej że brałam umowe na nowe mieszkanie czekam tylko co bedzie dalej napisałam kolejny raz jak nie załatwią tej sprawy zrywam umowe bo sie nie wywiązują człowiek chce normalną fakture a w systemie wisi jako brak klienta ale za to jest klientem tam gdzie ktos inny mieszka i tam gfzie nie ma licznika już jego brak człowiek

  • Sylwia (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 22.112016
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Ogrzewanie i techniki grzewcze

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Faktura od Dwunastu miesięcy nie dostępna.

Chermetycznie zamknięta mafia. Zero kontaktu. A w punktach obsługi nikt nic nie wie. Od 12 miesięcy nie mogę doprosić się rachunku za prąd. Zmieniłem taryfę kilka miesięcy temu a oni dalej naliczają ceny po staremu. Masakra. Dzwoniłam do kilku osób z tej firmy i wszyscy odpowiadają w ten sam sposób. Za trzy tygodnie wyślemy fakturę. To ja muszę im podać datę wymiany licznika bo oni nie wiedzieli ze mam inną taryfę. Państwo w państwie. I najlepsze ze muszę to wyruwnać w sześć miesięcy. Prędzej otrzymam audiencje w Franciszka niż dotrę do kogoś kompetentnego z firmy Energa.

  • Bbbbb (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 13.10.2016
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Elektryka i automatyka

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

igraszka - opinia

To co się dzieje w tej firmie to masakra. Od ponad roku nie umieją nic załatwić. Najpierw dostaje rachunek po 9 miesiącach na blisko 500 zł (mimo że nikt tam nie mieszka), po czym bez mojej wiedzy zmieniają mi licznik na inną taryfę i wystawiają kolosalne rachunki. Reklamacji nie rozpatrują w ogóle. TRZYMAĆ SIĘ Z DALEKA OD TEJ ... FIRMY

  • igraszka (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 08-05-2015
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Ogrzewanie i techniki grzewcze

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

To jest skandal

Energa to jedna wielka MASAKRA!!! Od 5 miesięcy próbuję załatwić problem z rozliczeniem rzeczywistym. Dzwonię kilkanaście razy na 555555555, byłem ostatnio w biurze obsługi klienta w Galerii Przymorze a pani mi mówi że ona nie ma wglądu w moje dane. To ja się pytam po jakiego ch..... ona tam siedzi? Dzwonię do punktu obsługi, to mnie przełączają, a potem 20 min czekania i nic. Tłumaczą się że mają nowy system. Więc próbuję podać dane w nowym systemie - błąd. Zastanawiam się, gdzie to można zgłosić, bo irytuje mnie takie podejście do klienta. Wiele razy miałem do czynienia z tą nazwijmy to "firmą" i za każdym razem jest to jakiś nonsens. Mojemu koledze ostatnio naliczyli fakturę na 1500 zł, gdzie od zawsze płacił ok 100zł. Co najciekawsze, chodzi z tym od Pawła do Gawła i nic nie może załatwić. MASAKRA.

  • GOŚĆ anty energa (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: dziś
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Elektryka i automatyka

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Żenada

Od pół roku proszę o łaskawe wystawienie mi faktury za korzystanie z energii, dzwonię na infolinię - zapewniają, a nic nie robią, piszę maile - odpowiadają po miesiącu albo i wcale, łażę po salonach obsługi- nic nie mogę zrobić. Faktury jak nie było tak nie ma. Jestem ciekawa jaką uzyskam za okres od 06.06.2015 do 10.12.2015+, bo przecież ciągle jej nie mam. Żenada i pełna ignorancja oraz lekceważenie klienta. Cieszę się, że chociaż prądu mi nie odłączają. Zdecydowanie czas na zmiany w systemie obsługi klienta.

  • Asia (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: pół roku
  • Polecam innym: nie