Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A.

adres
81-731 Sopot, Hestii 1 pokaż na mapie

Ergo Hestia obiekty w tej lokalizacji (2) »

telefon
58 555-60-00, 58 555-55-55  fax:  58 555-60-01
www
www.ergohestia.pl
4 aktywne ogłoszenia zobacz wszystkie
Referent ds. Obsługi Ubezpieczeń
Referent ds. Obsługi Ubezpieczeń Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A.
Gdańsk Jelitkowo
Menedżer ds. Procesów
Menedżer ds. Procesów Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A.
Sopot Dolny Sopot
Likwidator Szkód Klientów Detalicznych
Likwidator Szkód Klientów Detalicznych Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A.
Gdańsk Jelitkowo

Napisali o nas

O nas

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia powstało 28 lat temu i w warunkach wolnorynkowej gospodarki rozwinęło się do jednego z trzech największych towarzystw ubezpieczeń w Polsce. ERGO Hestia wielokrotnie wyznaczała kierunki rozwoju polskiego rynku ubezpieczeniowego i zdobywała uznanie klientów oraz partnerów biznesowych dzięki innowacyjności i wysokim standardom likwidacji szkód.
 
Zaufało nam ponad 2,4 miliona klientów indywidualnych oraz firm reprezentujących mały i średni biznes, a także największe korporacje. Ubezpieczamy co drugą firmę z setki największych w Polsce.
 
Od zawsze związani jesteśmy z Sopotem, to tutaj znajduje się nasza Centrala, Zarząd i centrum decyzyjne wszystkich najważniejszych obszarów.
 
Nowoczesny ubezpieczyciel potrzebuje najlepszych technologii – dlatego od lat w ERGO Hestii wypracowujemy rozwiązania zmieniające polskie ubezpieczenia. Wiemy jednak, że żadna technologia nie zastąpi ludzi – to oni stoją za wszystkimi naszymi działaniami – to ich codzienna praca buduje sukces firmy oraz jej wartość.

Zdjęcia

Opinie + dodaj ocenę


4.8

w kategorii

Ubezpieczenia

  • oferta:
    5
     
  • pomoc merytoryczna:
    5
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
4.8
 

MArian - opinia

Korzystam z Hesti już od kilku lat, byłem kilka razy w oddziale w spraiwe mojego samochodu i w wiekszosci przypadkow obsługa była bardzo dobra, cenowo jest jak jest zawsze ktos znajdzie gdzies taniej, ale dla mnie wazne jest aby nie było problemów i tak wlasnie jest.

  • MArian (mężczyzna)

3.5

w kategorii

Ubezpieczenia

  • oferta:
    -
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
3.5
 

Dominik - opinia

Ta firma robi wszystko żeby się wymigać i nie wypłacić odszkodowania które się należy. Nie chcecie po dobroci, to oddaje auto po powrocie z Wieklanocy do serwisu citroena i zamiast 5 zapłacicie 12 tysiecy.

  • Dominik

1.0

w kategorii

Ubezpieczenia

  • oferta:
    1
     
  • pomoc merytoryczna:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Jan

Nie polecam usług , za trzy dni kończy mi się okres ubezpieczenia i do dzisiaj nie otrzymałem kontynuacji polisy ubezpieczenia samochodu. Chciałem wyjechać za granice, ale nic z tego, ponieważ nie zdążę opłacić. Pisałem wcześniej o przysłanie polisy, ale bez echa.

  • Krystyna (kobieta, pow. 40 lat)

4.5

w kategorii

Ubezpieczenia

  • oferta:
    4
     
  • pomoc merytoryczna:
    5
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
4.5
 

szybka reakcja na reklamację

Dziękuję ERGO-hestii za szybką i sprawną reakcję na reklamację w sprawie podwójnej wpłaty za ubezpieczenie komunikacyjne i szybki zwrot na konto nadpłaty.

  • Zbigniew Podczaski (mężczyzna, pow. 40 lat)

Nie polecam !

Firma potraktowała mnie po śmierci Taty w sposób mega niewłaściwy. Udzielali sprzecznych informacji wprowadzając w błąd a okazało się że polisa AC nie jest jednak dziedziczona i pojazd nie był objęty ochroną. Nie polecam i nigdy więcej nie skorzystam z ich usług.

  • Klient (mężczyzna, pow. 40 lat)

1.0

w kategorii

Ubezpieczenia

  • oferta:
    1
     
  • pomoc merytoryczna:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

OC

Po zakupie samochodu Hestia nie wie ile mam zapłacić po rekalkulacji,kazano mi zapłacić kwotę 869,93zł.za okres 6 m-cy na infolinii czeka się godzinami ,a po połączeniu konsultanci i tak nic nie wiedzą i podają złe informacje informują ,że nie oni naliczają polisy. Dlaczego brak profesjonalizmy ze strony osoby ,która podpisała się pod polisą pozbawiło mnie wykorzystania ubezpieczenia OC do końca zawartej umowy.Dlatego wypowiedziałem umowę OC Ergo Hestii ,a w nowa zawarta polisa OC w innej firmie za okres całego roku kosztowała 477zł.Z poprzedniego OC pozostała kwota 239,07zł.,którą firma może sobie zaliczyć jako zysk dzięki braku sumienności pracownika. Był to mój pierwszy kontakt z tą firmą i od razu bardzo negatywny.

  • Hirek (mężczyzna, pow. 40 lat)

Najgorsza obsługa w moim życiu

Po zakupie samochodu Hestia nie wie ile mam zapłacić po rekalkulacji, na infolinii czeka się godzinami a po połączeniu konsultanci i tak nic nie wiedzą i podają złe informacje. Potem odsyłają do agenta ale ja nie mam agenta bo kupiłem samochód już tam ubezpieczony. Na wiadomości poprzez formularz nie odpowiadają ponad tydzień. Nikt nic nie wie. |jakim cudem ta firma nadal istnieje. Dramat. Nie polecam. PRL pełna gębą.

  • Szymon (mężczyzna, 31-40 lat)

4.7

w kategorii

Ubezpieczenia

  • oferta:
    -
     
  • pomoc merytoryczna:
    5
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
4.7
 

Spoko, wszystko załatwione

Jako poszkodowany, zostałem dobrze obsłużony przez STU, w którym ubezpieczony był sprawca kolizji. Zderzak wraz z listwą wymieniony na oryginał, bezgotówkowo. Cała kwota kosmicznie wysoka, no ale warsztaty z tego żyją jak pączki w maśle.

  • lacki2000 (mężczyzna, pow. 40 lat)

2.2

w kategorii

Ubezpieczenia

  • oferta:
    1
     
  • pomoc merytoryczna:
    1
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.2
 

Tragedia

Opiekun klienta jest po to,aby pięknie odpisać,iż odszkodowanie się nie należy,albowiem powłoki malarskie nie są ubezpieczone,zaś przy następnym zgłoszeniu dowiedziałem się,że mienie zaliczone do stałych elementów także nie jest ubezpieczone,bo zdarzenie losowe nie jest obięte ochroną ubezpieczenia. Ubezpieczyłem się jak większość Polaków od zalania,jak zaleję sąsiada,od kradzieży,jak pęknie rura wodociągowa,jak zbiją mi się okna,jak garnek spadnie i rozbije mi szybę kuchenną i jeszcze detale,a kiedy zgłaszam szkodę pani opiekun klienta ślicznie odpowiada,że NIE.

  • Ubezpieczony (mężczyzna, pow. 40 lat)

likwidacja szkody

Zero profesjonalizmu.Brak odpowiedzialności za cokolwiek.Praca opiekuna szkody Pana Cz. polega na odbębnieniu ośmiu godzin pracy i do domku. Mamy 21 wiek,a pracownicy firmy nie posiadają tel. komórkowych BRAWO.

  • Niezadowolony Klient (mężczyzna, pow. 40 lat)

Obsługa klienta powypadkowego na bardzo niskim poziomie

To co się dzieje w Hestii to prawdziwa tragedia. Likwidator nie odbiera telefonu, nie odpisuje na e-maile. Osoby pracujące na infolinii nie chcą podać nazwiska osoby przełożonej. HESTIA- to prawdziwa PORAŻKA!!!

  • Ewa (kobieta, pow. 40 lat)
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »