Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A.

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A.

Wybierz numer

58 555-60-00
  • Zdjęcie 1/12 - Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A. Sopot 4
  • Zdjęcie 2/12 - Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A. Sopot 3
  • Zdjęcie 3/12 - Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A. Sopot 2
  • Zdjęcie 4/12 - Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A. Sopot +9 1
 

O nas

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia jest na polskim rynku już 30 lat - początki ERGO Hestii sięgają 1991 roku. W tamtym czasie, krótko po wielkim przełomie politycznym i ekonomicznym w Polsce, zaproponowaliśmy zupełnie nowe podejście do ubezpieczeń. Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia szybko się rozwijało i osiągnęło pozycję największego ubezpieczyciela spośród wszystkich firm w naszej branży, które powstały już w warunkach gospodarki wolnorynkowej. Nie raz wyznaczaliśmy trendy na polskim rynku ubezpieczeń. Dzięki innowacyjności i wysokim standardom likwidacji szkód, zdobywaliśmy uznanie w biznesie.
Dziś Grupę ERGO Hestia tworzą dwa towarzystwa ubezpieczeń oraz kilka spółek, które wspomagają ich działalność, a także dwie fundacje. Zaufało nam blisko dwa i pół miliona klientów indywidualnych, a także setki tysięcy firm: małych i średnich przedsiębiorstw oraz najbardziej liczących się korporacji. Ubezpieczamy co drugą z setki największych firm w Polsce.
Od zawsze związani jesteśmy z Sopotem. Właśnie tutaj, nad samym morzem, znajduje się nasza główna siedziba. Tu zapadają najważniejsze biznesowe decyzje w ERGO Hestii.
Nowoczesny ubezpieczyciel potrzebuje najlepszych technologii – dlatego od lat w ERGO Hestii wypracowujemy rozwiązania zmieniające polskie ubezpieczenia. Wiemy jednak, że żadna technologia nie zastąpi ludzi – to oni stoją za wszystkimi naszymi działaniami – to ich codzienna praca buduje sukces firmy oraz jej wartość.

Najczęściej zadawane pytania

Jak zgłosić szkodę?
Szkodę można zgłosić za pomocą formularza zgłoszenia szkody dostępnego na stronie www.ergohestia.pl lub telefonicznie za pośrednictwem infolinii – dla EH 0801 107 107 (z telefonu stacjonarnego), 58 555 55 55 (z telefonu komórkowego), dla MTU 0801 107 108 (z telefonu stacjonarnego), 58 555 62 22 (z telefonu komórkowego).
Jakich informacji potrzebuję do zgłoszenia szkody?
Daty, godziny i miejsce zdarzenia
• Numeru polisy, z której zostanie zgłoszona szkoda
• Numeru rejestracyjnego sprawcy szkody (w przypadku szkody na pojeździe, jeśli szkoda nie powstała z Twojej winy)
• Numeru rejestracyjnego Państwa pojazdu (w przypadku szkody na pojeździe pojazdu Poszkodowanego)
• Dane osobowe Poszkodowanego (PESEL)
• Dane teleadresowe Poszkodowanego
• Dane osobowe Kierowcy pojazdu (PESEL) – jeżeli pojazd był w ruchu
• Okoliczności zdarzenia
• Dane jednostki policji i innych służb, interweniujących na miejscu zdarzenia
• Dane kontaktowe do ewentualnych świadków zdarzenia
• Rodzaj uszkodzeń pojazdu Poszkodowanego
• Miejsce postoju pojazdu Poszkodowanego
Kiedy należy zgłosić szkodę?
Co do zasady bez zbędnej zwłoki, nie dłużej niż w ciągu 3 lat. W przypadku ubezpieczeń dobrowolnych czas zgłoszenia szkody jest określony w treści Ogólnych Warunków Ubezpieczenia.
Kto jest opiekunem mojej sprawy?
Opiekunem jest przydzielony likwidator po rejestracji szkody. Dane opiekuna szkody zostaną przesłane w treści wiadomości SMS. Z opiekunem można skontaktować się również przesyłając wiadomość za pomocą formularzu kontaktowego na stronie www.ergohestia.pl.
Potrzebuje assistance. Gdzie mam się zgłosić?
W przypadku konieczności skorzystania z pomocy assistance należy skontaktować się pod numerem 801 114 114 lub 58 558 70 00
Jak sprawdzić, za co dostałam/em odszkodowanie?
Szczegóły dotyczące wypłaty odszkodowania zawarte są w decyzji przesłanej przez opiekuna szkody.

Opinie (3)

Jolanta
Termin skorzystania z usługi: styczeń 2022 

05.01.2022 zgłosiłam szkodę, do dnia dzisiejszego nie mam odpowiedzi, acha jest jedna, że mają na rozpatrzenie 30 dni. Rzeczywiście tak trudno o weryfikację w 3-4 dni????

w kategorii

Ubezpieczenia

1.6
  • oferta:
    4
  • jakość usług:
    1
  • pomoc merytoryczna:
    1
  • przystępność cen:
    1
  • ocena ogólna:
    1
Monika
Termin skorzystania z usługi: grudzień 2021 

Mam ubezpieczone mieszkanie i NNW. Póki co jestem zadowolona.

w kategorii

Ubezpieczenia

6.0
  • oferta:
    6
  • jakość usług:
    6
  • pomoc merytoryczna:
    6
  • przystępność cen:
    6
  • ocena ogólna:
    6
sss
Termin skorzystania z usługi: grudzień 2020 

Blisko dwa lata zmieniają mój email , mimo ze za każdym razem na infolinii o niego pytają to nie mogą aktualizować na poprawny. Składkę na ubezpieczenie od 2 lat obliczają ze szkodą której nie było, co sami w mailu z przeprosinami przyznali ze w Funduszu Gwarancyjnym już ona nie figuruje ale ich system dalej ją widzi. Rekalkulacja nadpłaconych składek trwa w nie skończoność. infolinia - przełączanie z działu do działu gdzie za każdym razem uzyskuje inne informację. Tłumaczenie ze "czasem" system nie aktualizuje danych to już żenada. Dopiero wypowiedzenie umowy poskutkowało tym, że nagle system widzi nadpłaconą kwotę a oprócz przeprosin kasa zostanie zwrócona. 3 lata ubezpieczenia w hesti wspominać będę jako najgorszego z ubezpieczycieli i to za sporą kasę. Nie chce nawet wiedzieć jak wygląda u was wypłata odszkodowań .... Nie polecam. Wysokie ceny obsługa do d.

w kategorii

Ubezpieczenia

2.0
  • oferta:
    5
  • jakość usług:
    2
  • pomoc merytoryczna:
    1
  • przystępność cen:
    1
  • ocena ogólna:
    1