EURO STYL Spółka Akcyjna

adres
80-175 Gdańsk, Leszczynowa 6 pokaż na mapie
 
inne oddziały
telefon
58 770-14-70
e-mail
b...@eurostyl.com.pl pokaż
www
www.eurostyl.com.pl
Godziny otwarcia
pn-pt9:00 - 18:00
sob10:00 - 14:00

O nas

EURO STYL S.A. jest wiodącym deweloperem mieszkaniowym na rynku trójmiejskim. Działa na terenie Gdańska, Gdyni, a od niedawna także Rumi. W ofercie firmy znajdują się zróżnicowane inwestycje - od prestiżowych apartamentów w najlepszych lokalizacjach, aż do mieszkań z segmentu popularnego.

W czerwcu 2017 roku spółka weszła w skład Grupy Kapitałowej Dom Development S.A. - największego dewelopera mieszkaniowego w Polsce. Euro Styl w ciągu wieloletniej działalności sprzedał blisko 5 200 lokali w około 150 budynkach mieszkaniowych.

Opinie + dodaj ocenę


1.0

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Problemy z wywozem śmieći na osiedlach EuroStylu

Zaprojektowane przez developera pomieszczenia na śmietniki w garażach nie spełniają norm i firmy odbierające odpady nie chcą ich odbierać. Problem występuję na osiedlach Idea i Impuls. Developer proponuje tylko półśrodki w rozwiązaniu problemu pozostawiając mieszkańców ze śmierdzącym problemem. Przy odbioerz sprawdzajcie zgodność pomieszczeń na śmieci i nie podpisujcie odbioru!

  • mat. (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018

1.7

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość:
    1
     
  • terminowość:
    3
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.7
 

Euro Styl - deweloper nie fair

Jestem mieszkańcem IDEA. Niestety pod piękną skorupką osiedle prezentuje się mniej okazale. Początkowy czar pryska w momencie zgłoszenia reklamacji. Deweloper ukazuje swoje prawdziwe oblicze. Zapisane w akcie notarialnym terminy i zobowiązania dewelopera odnośnie usunięcia usterek nie mają dla niego znaczenia. Dział reklamacji nie odpowiada na maile. Mimo zwrotnego potwierdzenia odbioru zgłoszenia podpisanego przez pracownika dewelopera, deweloper twierdzi, iż zgłoszenia nie otrzymał. Pomieszczenia gromadzenia odpadów w halach garażowych okazały się być nieprawidłowo zaprojektowane. SUEZ odmówił wywozu śmieci. Pojemniki i śmieci walają się po całym terenie osiedla. Deweloper odmówił spotkania z mieszkańcami. Zaproponował, żeby wspólnoty zatruniły na swój koszt pracowników do codziennego wyciągania pojemników z hali garażowej, bo żadna śmieciarka nie jest w stanie odebrać śmieci. Dla zainteresowanych https://bip.gdansk.pl/subpages/rwouip/pliki/2018/373468_odp_01.pdf?916 Dodatkowo mieszkańcy są straszeni odpowiedzialnością karną za niepochlebne opinie na temat postępowania dewelopera.

  • Marcin (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2019

4.0

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość:
    4
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6)
4.0
 

Osiedle futura park

Obsługa jest w porządku do momentu zakupu. Później pojawia się problem - na e-mail, żadna z bodajże 6 osób reprezentujących dział reklamacji nie odpisuje; jak się do nich zadzwoni to zapewniają, że przycisną kierownika budowy i że wszystko będzie naprawione, a prawda jest taka że usterki uznane przez dewelopera za zasadne, do dnia dzisiejszego (tj. 6 m-cy po odbiorze) nie zostały usunięte. Poza tym ok.

  • Adam (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2018

Odpowiedź obiektu:

Dzień dobry,

bardzo poważnie traktujemy opinie naszych Klientów. Prosimy o Pańskie dane oraz numer mieszkania celem weryfikacji.

autor: Z poważaniem


3.2

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość:
    3
     
  • terminowość:
    -
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
3.2
 

dział reklamacji

Euro Styl i sam w sobie oraz jego pracownicy prezentują się bardzo dobrze do czasu zakupu mieszkania. Problemy zaczynają się od momentu odbioru mieszkania. Normą jest ignorowanie pytań klientów, nieodpisywanie na maile. Można w nieskończoność czekać, aż ktoś z działu jakości i reklamacji zainteresuje się mailem i na niego odpisze. W dziale reklamacji notorycznie spotykałam się z niemiłą rozmową telefoniczną, pracownica jest roszczeniowa i przekrzykuje klienta, który dzwoni żeby uzyskać jakiekolwiek informacje o postępach prac w mieszkaniu. Pani ma wręcz pretensje, że człowiek ma czelność dzwonić i pytać o swoje mieszkanie - w końcu przestałam dzwonić (możliwe, że taki był cel pracowników). Nie mam zastrzeżeń co do jakości wykonania mieszkania - niedociągnięcia zdarzają się każdemu Deweloperowi, ale chodzi o sam proces rozpatrywania reklamacji. Informacje co do rozpatrzenia sprawy nie są przekazywane klientowi, klient nie wie czy ktoś już zaczął usuwać usterki w mieszkaniu, co lepsze nie wie nawet, czy te usterki w ogóle zostaną usunięte. Usterki są ignorowane, pracownicy działu reklamacji nie odpowiadają na zgłoszenia, nawet maile ponawiane 3-4 razy pozostają bez odpowiedzi.

  • Mieszkaniec Osiedla Futura Park (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2018

5.8

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość:
    6
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.8
 

Dobra jakość!

Miła, rzeczowa obsługa. Doceniam też terminowość Euro Styl i wysoką jakość, jaką reprezentuje osiedle Impuls, na którym kupiłam mieszkanie.

  • Krystyna K. (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2018

5.3

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość:
    5
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.3
 

IDEA - jestem na TAK

Długo zastanawiałem się nad wyborem mieszania. Szukałem czegoś "innego" i wybrałem Osiedle Idea. Naprawdę nieszablonowa inwestycja na której czuć dobrą jakość. Przekazanie tuż przed terminem. Polecam.

  • Piotr (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2018

6.0

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość:
    6
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Eurostyl - mieszkanie - MEZZO

Bardzo miła i profesjonalna obsługa w biurze sprzedaży w Gdańsku. Otrzymałem komplet informacji na temat interesującego mnie osiedla MEZZO na gdańskim Przymorzu. Doradca z chęcią przedstawił mi również ofertę mieszkań z innych inwestycji w okolicach interesującej mnie lokalizacji.

  • Wojtek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2018

SZCZERZE ODRADZAM

Z góry odradzam współpracę z tym deweloperem. Obsługa klienta - w zasadzie nie istnieje. Notoryczne wprowadzanie klienta w błąd i brak poszanowania dla klienta, to w naszym przypadku niestety codzienność z jaką spotkaliśmy się ze strony tego dewelopera. Doradcy, zarówno kredytowi, jak i pozostali - zupełnie niekompetentni. W zasadzie nie ma co więcej pisać - ODRADZAM na całej linie.

  • GR (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018

5.8

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość:
    6
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.8
 

mieszkanie

Polecam. Dodatkowo bardzo dobra lokalizacja.

  • Gosia (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2016

5.7

w kategorii

Budownictwo mieszkaniowe

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość:
    6
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.7
 

dobra jakość :)

Zakupiliśmy z żoną mieszkanie we wrześniu 2016 roku, jakość wykonania termin odbioru wszystko w jak najlepszym porządku

  • Przemek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2016
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »