FedEx Express Polska

Gdańsk 80-298, Botaniczna 14

FedEx Express Polska

Wybierz numer

22 211-80-00 801-002-800
Najlepsze firmy kurierskie Gdańsk

Oceny (208)

A
Termin usługi: listopad 2017

Za każdym razem z dostarczeniem paczki jest jakiś problem. Kurier albo nie może zastać kogoś w domu mimo obecności cały dzień albo dla odmiany dostaje informację o błędnym adresie mimo podania kompletnych danych- sądząc po komentarzach poniżej to chyba ich zwyczajowa praktyka, albo zwyczajna ściema. Zapłacona przesyłka ekxpresowa a leży już od 2 dni w centrum logistycznym- i wg infolinii- MOŻE dostarczą jutro. Między 10 a 17!!

mARTA
Termin usługi: listopad 2017

Przesyłka od 5 dni leży w oddziale w Gdańsku. W statusie : 1. wydana kurierowi do doręczenia godz 9.34, 2. Przesyłka oczekuje w oddziale godz 9.39 ( 5 minut później). 3. Dyspozycja odbioru własnego w oddziale- status z następnego dnia. Pod adres kurier się nie pofatygował, nikt też nie wydawał dyspozycji odbioru własnego. Jestem cały czas w domu. Infolinia porażka, za 3 razem udało mi się dobić do konsultanta. Informacja dla wszystkich - połączenie z konsultantem nr 9 ! Obsługa nieprzyjemna. PORAŻKA !

Karolina Główczyńska
Termin usługi: listopad 2017

Portal trojmiasto.pl nie daje mi możliwości dania oceny ZEROWEJ! Firma Fedex nie zasługuje nawet na oceny w postaci 1 (jedynek). Zerowe poczucie obowiązku, zerowe poczucie lojalności, zerowe dbanie o klienta! Mam nadzieje,że te zera przeistoczą się w zera na Waszych kontach! Tego życzę firmie FEDEX z całego serca!

wafel
Termin usługi: listopad 2017

brak kontaktu z firmą, pod numerem infolinii włącza się automatyczna sekretarka, w mailu i sms brak nr do kuriera, co to ma być ?

maria
Termin usługi: listopad 2017

Nieprofesjonalna firma kurierska, brak kontaktu- nikt nie odbiera telefonu, kurier widmo(miał być i przepadł bez wieści). Nie szanują czasu klientów.

Paweł
Termin usługi: listopad 2017

Wybrałem FedEx Express spośród wielu opcji dostarczenia przesyłki płacąc drożej niż u innych kurierów aby dostać przesyłkę jak najszybciej. Termin doręczenia przesyłki był na 31.10.2017r. Dostałem maila od FedEx, że przesyłka przyjdzie na czas - Super! ale nie doszła! Po wpisaniu tracking nr na stronie FedEx wyświetliło info: "Przesyłka wydana do doręczenia kurierowi" Przesyłkę otrzymałem dopiero 2 dni później. W mailu nie było nr telefonu do kuriera. Na infolinii konsultantka FedEx zaproponowała, że poprosi kuriera aby ten do mnie zadzwonił i powiedział kiedy dostarczy przesyłkę! Nie zadzwonił ani pierwszego dnia, ani drugiego! Zmarnowałem całe dwa dni (praktycznie 3 dni bo święta były, ale spoko) czekając na przesyłkę którą doręczono pod koniec drugiego dnia! Kurier powiedział, że mają za dużo pracy i się nie wyrabiają na czas. FedEx Express - Śmiechu warte!!

Adam
Termin usługi: październik 2017

Nieudana próba doręczenie przez kuriera przy całodniowym pobycie pod wskazanym adresem doręczenia.

Kamila
Termin usługi: październik 2017

Za każdym razem z dostarczeniem paczki jest jakiś problem. Kurier albo nie może zastać kogoś w domu mimo obecności cały dzień albo dla odmiany dostaje informacje o błędnym adresie mimo podania kompletnych danych.

niezadowolony
Termin usługi: październik 2017

Paczka miała byc juz wczoraj, ale kurier "się nie wyrobił" a dziś rano rzekomo została dostarczona, jesli więc tak, to na pewno nie do mnie.

alicja
Termin usługi: październik 2017

W firmie nie da się do nikogo dodzwonić.

JMW
Termin usługi: październik 2017

Straszna lipa kurier nie przekazał paczki w ręce mojej rodziny

Kasia
Termin usługi: październik 2017

Kurier zamówiony na dany dzień przez Zalando, nikt się przez 2 dni nie pojawił, zero kontaktu. Na infolinie się dodzwonić nie można. Bierzesz wolne lub prace zdalną i lipa. Pewnie zatrudniają mało pracowników za słabą pensję. Wcześniej kazali wyjść mi wyjść na dwór i przynieść 2 ciężkie paczki po czym czekałam na kuriera, bo "na światłach stoi". Dramat.

radek b
Termin usługi: październik 2017

Kurier twierdzi że doręczył paczkę a paczki nie ma ... chyba mają inne reguły niż konkurencyjne firmy co z potwierdzeniem podpisem ? Obsługa klienta umywa ręce .... Stanowczo nie polecam !!!!!!!

artur3m
Termin usługi: październik 2017

to samo co u poprzedników,nikt nic nie wie paczki nie ma , podobno jest w samochodzie, kuriera nikt nie widział, cały dzień stracony

Oburzona
Termin usługi: październik 2017

Oburzające zachowanie kuriera! Godziny odbioru ustalone - kurier dzwoni i przekłada odbiór twierdząc, że nie będzie specjalnie zjeżdżał z regionu. To jeszcze nie najgorsze... Przyjeżdża łaskawie i karze kobiecie zanieść paczkę dużych gabarytów do samochodu. Szczyt wszystkiego!

Gosia
Termin usługi: październik 2017

Brak mi słów... Masakra!!! Dwa dni po terminie... Paczka wróciła do magazynu, nie znalazł dzielnicy... A jak już znalazł "Karwiny" ..od 30 lat istnieją w trojmiescie... To był arogancki... Nie polecam!!!!

Gdansk
Termin usługi: październik 2017

Kurier grozi przez telefon i grozi ze nic nie musi i obraza! porazka. Skontaktuje sie z prawnikiem. Najgorsza firma z jaka mielismy do czynienia. Infolinia nie jest absolutnie pomocna. A wystarczylaby zmiana persomelu. Porazka.

kantalarski
Termin usługi: październik 2017

Kurier uważa, że może żądać aby cały dzień być w domu i czekać aż łaskawie przyjedzie. Oczywiście paczek nie zdejmuje nawet z samochodu. Kpina.

Dakkar
Termin usługi: wrzesień 2017

To jest jakieś nieporozumienie, ta firma nie powinna świadczyć żadnych usług kurierskich. Paczka za pobraniem, kurier zna godziny w jakich może dostarczyć przesyłkę a mimo to od dwóch dni ma z tym problem. Telefony ma infolinię niczego nie rozwiązują. Firma FEDEEX naraża odbiorców na straty finansowe.

beata
Termin usługi: wrzesień 2017

Absolutnie nie polecam. Na tle innych firm fedex to zupełne nieporozumienie. Żeby odebrać przesyłkę trzeba czekać cały dzień w domu, a później okazuje się, że kurierowi nie chciało się przyjechać i odwiózł paczkę do magazynu czyli dla mnie kolejny dzień czekania na kolejna dostawę. Niestety jestem na nich skazana, bo zalando tylko z takiej opcji korzysta.