FedEx Express Polska
Oceny (208)
Za każdym razem z dostarczeniem paczki jest jakiś problem. Kurier albo nie może zastać kogoś w domu mimo obecności cały dzień albo dla odmiany dostaje informację o błędnym adresie mimo podania kompletnych danych- sądząc po komentarzach poniżej to chyba ich zwyczajowa praktyka, albo zwyczajna ściema. Zapłacona przesyłka ekxpresowa a leży już od 2 dni w centrum logistycznym- i wg infolinii- MOŻE dostarczą jutro. Między 10 a 17!!
Przesyłka od 5 dni leży w oddziale w Gdańsku. W statusie : 1. wydana kurierowi do doręczenia godz 9.34, 2. Przesyłka oczekuje w oddziale godz 9.39 ( 5 minut później). 3. Dyspozycja odbioru własnego w oddziale- status z następnego dnia. Pod adres kurier się nie pofatygował, nikt też nie wydawał dyspozycji odbioru własnego. Jestem cały czas w domu. Infolinia porażka, za 3 razem udało mi się dobić do konsultanta. Informacja dla wszystkich - połączenie z konsultantem nr 9 ! Obsługa nieprzyjemna. PORAŻKA !
Portal trojmiasto.pl nie daje mi możliwości dania oceny ZEROWEJ! Firma Fedex nie zasługuje nawet na oceny w postaci 1 (jedynek). Zerowe poczucie obowiązku, zerowe poczucie lojalności, zerowe dbanie o klienta! Mam nadzieje,że te zera przeistoczą się w zera na Waszych kontach! Tego życzę firmie FEDEX z całego serca!
brak kontaktu z firmą, pod numerem infolinii włącza się automatyczna sekretarka, w mailu i sms brak nr do kuriera, co to ma być ?
Nieprofesjonalna firma kurierska, brak kontaktu- nikt nie odbiera telefonu, kurier widmo(miał być i przepadł bez wieści). Nie szanują czasu klientów.
Wybrałem FedEx Express spośród wielu opcji dostarczenia przesyłki płacąc drożej niż u innych kurierów aby dostać przesyłkę jak najszybciej. Termin doręczenia przesyłki był na 31.10.2017r. Dostałem maila od FedEx, że przesyłka przyjdzie na czas - Super! ale nie doszła! Po wpisaniu tracking nr na stronie FedEx wyświetliło info: "Przesyłka wydana do doręczenia kurierowi" Przesyłkę otrzymałem dopiero 2 dni później. W mailu nie było nr telefonu do kuriera. Na infolinii konsultantka FedEx zaproponowała, że poprosi kuriera aby ten do mnie zadzwonił i powiedział kiedy dostarczy przesyłkę! Nie zadzwonił ani pierwszego dnia, ani drugiego! Zmarnowałem całe dwa dni (praktycznie 3 dni bo święta były, ale spoko) czekając na przesyłkę którą doręczono pod koniec drugiego dnia! Kurier powiedział, że mają za dużo pracy i się nie wyrabiają na czas. FedEx Express - Śmiechu warte!!
Nieudana próba doręczenie przez kuriera przy całodniowym pobycie pod wskazanym adresem doręczenia.
Za każdym razem z dostarczeniem paczki jest jakiś problem. Kurier albo nie może zastać kogoś w domu mimo obecności cały dzień albo dla odmiany dostaje informacje o błędnym adresie mimo podania kompletnych danych.
Paczka miała byc juz wczoraj, ale kurier "się nie wyrobił" a dziś rano rzekomo została dostarczona, jesli więc tak, to na pewno nie do mnie.
W firmie nie da się do nikogo dodzwonić.
Straszna lipa kurier nie przekazał paczki w ręce mojej rodziny
Kurier zamówiony na dany dzień przez Zalando, nikt się przez 2 dni nie pojawił, zero kontaktu. Na infolinie się dodzwonić nie można. Bierzesz wolne lub prace zdalną i lipa. Pewnie zatrudniają mało pracowników za słabą pensję. Wcześniej kazali wyjść mi wyjść na dwór i przynieść 2 ciężkie paczki po czym czekałam na kuriera, bo "na światłach stoi". Dramat.
Kurier twierdzi że doręczył paczkę a paczki nie ma ... chyba mają inne reguły niż konkurencyjne firmy co z potwierdzeniem podpisem ? Obsługa klienta umywa ręce .... Stanowczo nie polecam !!!!!!!
to samo co u poprzedników,nikt nic nie wie paczki nie ma , podobno jest w samochodzie, kuriera nikt nie widział, cały dzień stracony
Oburzające zachowanie kuriera! Godziny odbioru ustalone - kurier dzwoni i przekłada odbiór twierdząc, że nie będzie specjalnie zjeżdżał z regionu. To jeszcze nie najgorsze... Przyjeżdża łaskawie i karze kobiecie zanieść paczkę dużych gabarytów do samochodu. Szczyt wszystkiego!
Brak mi słów... Masakra!!! Dwa dni po terminie... Paczka wróciła do magazynu, nie znalazł dzielnicy... A jak już znalazł "Karwiny" ..od 30 lat istnieją w trojmiescie... To był arogancki... Nie polecam!!!!
Kurier grozi przez telefon i grozi ze nic nie musi i obraza! porazka. Skontaktuje sie z prawnikiem. Najgorsza firma z jaka mielismy do czynienia. Infolinia nie jest absolutnie pomocna. A wystarczylaby zmiana persomelu. Porazka.
Kurier uważa, że może żądać aby cały dzień być w domu i czekać aż łaskawie przyjedzie. Oczywiście paczek nie zdejmuje nawet z samochodu. Kpina.
To jest jakieś nieporozumienie, ta firma nie powinna świadczyć żadnych usług kurierskich. Paczka za pobraniem, kurier zna godziny w jakich może dostarczyć przesyłkę a mimo to od dwóch dni ma z tym problem. Telefony ma infolinię niczego nie rozwiązują. Firma FEDEEX naraża odbiorców na straty finansowe.
Absolutnie nie polecam. Na tle innych firm fedex to zupełne nieporozumienie. Żeby odebrać przesyłkę trzeba czekać cały dzień w domu, a później okazuje się, że kurierowi nie chciało się przyjechać i odwiózł paczkę do magazynu czyli dla mnie kolejny dzień czekania na kolejna dostawę. Niestety jestem na nich skazana, bo zalando tylko z takiej opcji korzysta.