Fototapetygdynia.pl to firma z Gdyni specjalizująca się w druku wielkoformatowym. Oferujemy wysokiej jakości fototapety na zamówienie, ze zdjęcia lub z naszego bogatego katalogu wzorów. Gwarantujemy fotograficzną jakość, szybki czas realizacji i atrakcyjne ceny. W naszej ofercie znajdują się również obrazy na płótnie (canvas). Odwiedź nas na Cyprysowej 1 w Gdyni lub na stronie fototapetygdynia.pl.

Tekst wygenerowany automatycznie

Najlepszy druk wielkoformatowy Gdynia

Inne z kategorii Druk wielkoformatowy

B52

Gdańsk, Franciszka Schuberta 1A/3
Zobacz więcej

AKWILON

Gdańsk, Bohaterów Getta Warszawskiego 8/2
Zobacz więcej

Quadland

Pępowo, Gdańska, 49
Zobacz więcej

Oceny (6)

Dominują pozytywne opinie. Klienci chwalą firmę za ekspresowe terminy realizacji, wysoką jakość wydruków oraz profesjonalną obsługę. Szczególnie doceniane są indywidualne podejście i fachowe doradztwo przy zamówieniach

Wygenerowano za pomocą sztucznej inteligencji na podstawie zweryfikowanych opinii czytelników.

Alicja
Termin usługi: listopad 2022

Fototapeta o sporych wymiarach tj. 710x380cm wykonana doskonale ze zdjęcia które wysłałam. Jesteśmy bardzo zadowoleni gdyż dostaliśmy najkrótszy termin od tej firmy bo tylko 3 dni robocze. Pan Artur z którym rozmawiałam przez telefon zapewnił mnie, że termin zostanie dotrzymany i słowa dotrzymał. Kolory fototapety są takie jakie sobie wymarzyliśmy. Będziemy z pewnością wracać po kolejne wydruki na inne budowy i polecać Waszą firmę. Pozdrawiam Ala.

Tapety, fototapety

6.0
Darek
Termin usługi: maj 2022

Zamówiłem fototapetę na wymiar. Była możliwość zamówienia z dokładnością do 0,5 cm. i z niej skorzystałem. Przysłali nawet szybko ale niestety rozjechały im się wymiary. Na szerokości dołożyli 1 cm a na szerokości brakło 1 cm. Napisałem do nich wiadomość że dali ciała i co chcą z tym zrobić . Nie odezwali się do dzisiaj , totalna żenada. Nie polecam korzystania z ich usług .

Tapety, fototapety

3.2
Ewelina Marciniak
Termin usługi: 14.08.2012

Ekspresowe tempo realizacji zamówionych materiałów oraz błyskawiczny ich montaż na witrynach w moim sklepie. Wszystko w ciągu zaledwie 4 dni! jestem pod ogromnym wrażeniem ponieważ panowie robili projekty od praktycznie zera i muszę powiedzieć że wszystko wypadło MEGA! Zdecydowanie polecam :)

Reklama zewnętrzna

6.0
anna wolska
Termin usługi: 18.07.2012

Jestem bardzo zadowolona z usług wykonanych przez firme Printegro.Zamawiałam banery reklamowe dla mojej działalności oraz oklejenie kilku punktów handlowych.Termin super szybki a wydruki tak ładne jakich sie nie spodziewałam.Firma printegro rówież wykleiła mi w domu szafy oraz ściany fototapetami.Lubie patrzeć na miny znajomych jak sie zachwycają jakością wydruków.Oczywiście wszystkim jak najbardziej polecam ze wzglęgu na fachowe podejście do klienta,super szybkie terminy realizacji(po 3 dniach od momentu zamówienia przyjechała do mnie ekipa i wykleiła mi mieszkanie fototapetami) oraz wydruki wspaniałej jakości.Dziękuje i pozdrawiam

Druk wielkoformatowy

6.0
Dawid
Termin usługi: 31.05.2012

Zamawialiśmy już drugą fototapetę, poprzednia doskonale sprawdziła się w sypialni i zrobiła wrażenie na znajomych. Tym razem była to fototapeta do kuchni która również przypadła wszystkim do gustu a to w dużej mierze za sprawą profesjonalnej rekomendacji ze strony Pana Tomka który przygotowywał nam zdjęcia, zamówienie złożone 29.05.2012 dziś już po montażu - zdecydowanie będziemy polecać usługi. Dziękujemy!

Druk wielkoformatowy

6.0
Daria
Termin usługi: maj 2012

Złożyłam zamówienie 8.05 i tego samego dnia dokonałam zapłaty- natomiast fototapetę odebrałam sama dzisiaj 23.05- termin makabrycznie długi, po mylnych informacjach o najpierw 2-3 dni potem 7 dni i o dostawie w ubiegłym tygodniu- oczywiście ja dzwoniłam bo Panowie mają "taki młyn w pracy"- to cytat- faktycznie dzisiaj byłam świadkiem (czekałam na wydanie tapety) jak dyskutowali zaciekle o jakiejś grze komputerowej- to może być zajmujące.... Pan właściciel dodał jeszcze na przelanie czarki: "nie mam wprawy w tłumaczeniu się". Rada dla Pana na przyszłość- jeśli klient stanowi dla Pana wartość- to pomijając wszelkie pechowe sploty okoliczności- należy: informować klienta, umieć przeprosić i jeśli ma wrócić zaproponować rabat itp - ja musiałam upomnieć się o zwrot za kuriera - żenada ODRADZAM KAŻDEMU

Druk wielkoformatowy

1.7

Odpowiedź obiektu:

Mówiąc krótko z terminem realizacji spóźnilismy sie 3 dni z winy kuriera.W trakcie transportu uszkodził przesyłke która do nas wróciła.
Oto szczegółowe wyjasnienie:

Zgodnie z regulaminem który każdy klient akceptuje przed zakupem jest w nim napisane że termin realizacji druku wynosi do 7 dni roboczych a w skrajnych przypadkach może sie wydłuzyć(BARDZO CZĘSTO MAMY OKRESY KIEDY ZLECENIA REALIZUJEMY W 1-2 DNI ROBOCZE).Pani dokonała zakupu 8,05 więc 7 dni roboczych mineło 17,05(czwartek)więc w ten sam dzień wysłaliśmy to kurierem z gwarancją dostarczenia na następny dzień roboczy czyli przesyłka miała być u Pani 18,05(piatek) ale nie dotarła i kurier przywiózł ją do nas uszkodzoną w poniedzialek (21,05).w ten sam dzień Panią o tym poinformowałem i obiecałem że tapete niezwłocznie drukujemy jeszcze raz.Wydrukowaliśmy ją następnego dnia czyli we wtorek a w środe z rana ją Pani odebrała.Oczywiście przyznaje że po zakupie prosiła Pani aby wydrukować tapete w ciagu 2-3 dni,powiedziałem że sie postaramy zrobić w expres terminie ale niestety mieliśmy awarie maszyny o czym równiez poinformowałem.Naszczęscie z awarią uporaliśmy sie w ciągu 2 dni i tak czy inaczej zdążyliśmy tapete wydrukować w ciagu 7 dni roboczych tak jak było w umowie.Reasumując oczywiście odebrała Pani tapete z 3 dniowym(roboczym) opóźnieniem ale wypadki sie zdarzaja tak jak np w tym wypadku że kurier uszkodził przesyłke(zdarza sie to bardzo żadko ale jednak sie zdarza i po to w terminie realizacji podajemy że w skrajnych przypadkach termin może sie przedłuzyć.To był właśnie ten skrajny przypadek i szkoda że Pani nie jest wyrozumiała i tego nie rozumie.Zawsze dbamy o klientów jak tylko można najlepiej i przez wiele lat na rynku wyrobiliśmy sobie opinie że mamy szybkie terminy realizacji,często nawet w 1 dzień roboczy.Szanując Panią jako klientke naszej firmy jeszcze przepraszam za to drobne opóźnienie wynikającą z uszkodzenia przesylki przez kuriera.