O nas
Specjalistyczne odzyskiwanie danych
HEX serwis działa na Polskim rynku od 2012 roku.
Specjalizujemy się w odzyskiwaniu danych z nośników takich jak dyski twarde, dyski przenośnie, dyski SSD, karty pamięci i pendrive oraz macierze dyskowe RAID bez względu na wykorzystywany system operacyjny, system plików czy rodzaj uszkodzenia.
Posiadamy własne laboratorium oraz zaawansowane narzędzia, również tworzone samodzielnie, wspierające procesy odzysku.
Najczęściej zadawane pytania
Ile kosztuje odzyskanie danych?
Wszystko zależy od rodzaju uszkodzenia jakie występuje w urządzeniu.
Podawanie przybliżonej ceny lub widełek nie ma większego sensu, ponieważ liczba producentów, modeli oraz modyfikacji w jednej rodzinie urządzeń jest tak duża, że nie da się jednoznacznie określić problemu, często też występują usterki dodatkowe.
Diagnoza w trybie normalnym jest darmowa i to na jej podstawie przedstawiane są możliwości odzyskania danych oraz oszacowane koszty.
Jak wygląda proces odzysku?
1 - Po przyjęciu zlecenia nadawany jest jego indywidualny numer a urządzenie trafia do kolejki oczekujących.
2 - Zlecenie zostaje przekazane do technika a jego status ulega zmianie i trafia do realizacji.
3 - Analizowane jest uszkodzenie nośnika, generowana jest lista plików dobrych jak i potencjalnie uszkodzonych.
4 - Na podstawie analizy wykonywana jest wycena przypadku a wszystkie informacje trafiają na skrzynkę pocztową oraz panel online.
5 - Na tym etapie użytkownik decyduje, czy chce zrezygnować z usługi czy przystąpić do jej realizacji.
6 - Odzyskane dane trafiają na wybrany nośnik lub serwer (dane o znaczeniu strategicznym, ograniczona pojemność danych).
7 - Płatność i odbiór.
Wszystkie informacje na temat aktualnego statusu zlecenia wysyłane są droga mailową oraz są dostępne w panelu użytkownika online.
Jak długo trwa proces odzyskiwania danych?
Również w tym przypadku trudno określić dokładny termin.
Przeciętny czas oczekiwania na wyniki wynosi około 7 dni w trybie normalnym, zaś sam proces po otrzymaniu wyników do dwóch dni.
Czas ten może ulec wydłużeniu jeśli nie posiadamy części zamiennych lub jest to przypadek bardzo złożony, a ze względu na uszkodzenia wymagający obecności i nadzoru technika.
Dla nośników elektronicznych takich jak karty pamięci, pendrive czy dyski SSD czas ten nierzadko może trwać tygodnie a jest spowodowany wymaganą korekcją błędów po odczycie oraz złożeniem obrazu fizycznego w logiczną całość.
Jak mogę dostarczyć nośnik?
Nośniki można dostarczać osobiście w podanych godzinach pacy lub za pomocą poczty albo firmy kurierskiej po uprzednim wypełnieniu zlecenia:
https://hex-serwis.pl/formularz
Przesyłkę można wysłać również do paczkomatu:
GDA09L - Tytysa Chałubińskiego 27E.
Czy dostarczyć od razu nośnik zapasowy do zgrania danych?
Tak, jest to wskazane i zaoszczędza dodatkowej wizyty.
Dyski i pamięci przenośne można również zakupić bezpośrednio u nas.
Czy mogę zapłacić kartą i otrzymać fakturę?
Oczywiście, obsługujemy płatności gotówkowe i bezgotówkowe oraz przelewy terminowe - w tym walutowe..
Wystawiamy paragony jak i faktury VAT.