Helios Gdynia

adres
81-304 Gdynia, Kazimierza Górskiego 2
(poziom 1) pokaż na mapie

znajduje się w Centrum Riviera

 
inne oddziały
telefon
58 779-00-01
e-mail
g...@helios.pl pokaż
www
www.helios.pl/42,Gdynia/StronaGlowna
godziny otwarcia
codziennieod 10:00

Aktualne imprezy

Napisali o nas

O nas

Aktualny cennik biletów dostępny jest tutaj >>

Opinie + dodaj ocenę


2.0

w kategorii

Kina

  • obsługa:
    -
     
  • repertuar:
    2
     
  • nowości:
    -
     
  • komfort:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Kawiarnia

Bardzo długo czekałam aż obsługa kawiarni w ogole raczy pojawić się w swoim miejscu pracy, na dodatek kawa mrożona, którą kupiłam była tak okropna ze chciało mi się wymiotować

  • Milena22 (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

3.8

w kategorii

Kina

  • obsługa:
    1
     
  • repertuar:
    6
     
  • nowości:
    6
     
  • komfort:
    4
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
3.8
 

Beznadziejna obsługa w punkcie sprzedaży Popcornu

Niedziela, rodzinna wyprawa do kina - rano, pierwszy seans w kinie, a Pan nie moze sprzedać zestawu dzieciecego - bo mu sie skonczyly, mało tego nie moze nawet dac kubeczka do soku dla dziecka bo ponoć mu nie wolno, mało tego sprzedać tego kubeczka też nie moze....

  • Aleksandra (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Kina

  • obsługa:
    1
     
  • repertuar:
    1
     
  • nowości:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Obsługa maratonu filmowego porażka

Zabieranie jedzenia oraz napojów na całą noc to lekka przesada...

  • Stefan Kazakidis (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

2.8

w kategorii

Kina

  • obsługa:
    6
     
  • repertuar:
    1
     
  • nowości:
    5
     
  • komfort:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.8
 

Co to miało być

Wczoraj 31.10.2017 odbył się maraton horrorów????!!!! To jakiś żart filmy denne i nudne patologia na sali wuda i browar gdzie popadnie gorąco jak w piecu brudno ostatni raz kożystam z heliosa w gdyni

  • Anonim (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

4.2

w kategorii

Kina

  • obsługa:
    5
     
  • repertuar:
    5
     
  • nowości:
    5
     
  • komfort:
    3
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
4.2
 

Niby wszystko fajnie

Byłam wczoraj na filmie. Obsługa miła, niby wygodna sala, ale... jeszcze nigdy nie wpuszczono mnie do zasyfiałej sali. Już na wejściu zwróciłam uwagę, że dziwnie pachnie. No i niestety, po chwili ujrzałam rozsypany popcorn wszędzie pod siedzeniami i klejącą podłogę ze śladami po wylanej coli. Mam nadzieję, że to jednorazowy przypadek, bo niestety nie zachęca to do oglądania filmów w tym kinie.

  • Joanna (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2017
  • Polecam innym: nie mam zdania
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

3.2

w kategorii

Kina

  • obsługa:
    1
     
  • repertuar:
    4
     
  • nowości:
    5
     
  • komfort:
    4
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
3.2
 

Problem z filmem

Nie korzystam dość często z kina jednak od czasu do czasu lubię się wybrać na jakiś film jednak niestety trafiłem niezbyt dobrze ( lub jest to normą ) Seans rozpoczął się z opóźnieniem i w tym momencie powinienem się zorientować że jest coś nie tak no ale czemu od razu się źle nastawiać . Same reklamy wyświetlały się be problemu jednak gdy miał rozpocząć się film nastąpiło ponowne zapalenie świateł i przerwa w seansie, żadnej informacji od obsługi w tym momencie nie było (znajdując się w tylnych rzędach żadnej nie słyszałem ani osoby obok mnie). Przerwa trwała około 5-10 minut film zaczął się już od sceny ucieczki ( wydaję mi się że nic nie straciłem ale cały czas mi się wydaje) Dodatkowo przez kilka minut ( około 3-4) po wznowieniu wyświetlania seans chyba był wyświetlany w 2D ( zamiast 3D za który zapłaciłem ). Na początku obsługa działa sprawnie przed wpuszczeniem na salę ale później to była już żenada. Na moją prośbę mailowa o wyjaśnienie do dziś nie mam żadnej odpowiedzi. Jeśli naprawdę chcesz pójść do Kina to wybierz inne wydaje się że gorsze być nie może .

  • SZ (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2016
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »
    • obsługa:
      2.8
       
    • repertuar:
      3.2
       
    • nowości:
      4.4
       
    • komfort:
      2.6
       
    • przystępność cen:
      2.6
       
    • ocena ogólna:
      2.2
       
    średnia ocena (max 6)
    2.8
     

Wideo