IKEA Gdańsk

80-298 Gdańsk, Złota Karczma 26 Mapka
58 769-93-00  fax:  58 796-93-10
h...@ikea.com pokaż
www.IKEA.pl/gdansk
Godziny otwarcia
pn-sob9:00 - 22:00
nd9:00 - 21:00
3 aktywne ogłoszenia zobacz wszystkie
Gdańsk Matarnia - Rębiechowo
Gdańsk Matarnia - Rębiechowo
Gdańsk Matarnia - Rębiechowo

Napisali o nas

O nas

Wizją IKEA jest tworzenie lepszych warunków życia dla wielu ludzi, poprzez oferowanie funkcjonalnych artykułów wyposażenia wnętrz o dobrym wzornictwie i w przystępnych cenach.

Opinie + Oceń

opinia

4.3

w kategorii

Hipermarkety

  • obsługa:
    5
     
  • asortyment:
    4
     
  • promocje:
    4
     
  • lokalizacja:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
4.3
 

Jango - opinia

Po kowidzie dania w restauracji to jakaś kpina... Porcja devolaj z frytkami jak dla cztero latka. Polcję klopsików z frytkami czterolatek zjadł i był dalej głodny... Cen nie podnieśli ale gramatura obcieta. Nie polecam!

  • Jango
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2020
opinia

Ps - opinia

Masakra. Na zwrot towaru trzeba czekac kilka godzin. Praca obslugi przypomina strajk wloski. Jest baatdzo wolno.

  • Ps
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2020
opinia

3.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    4
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość asortymentu:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
3.0
 

Szymon - opinia

Jeżeli kupujecie w IKEA meble kuchenne musicie sami według nich sami szukać informacji czy np blaty wymagają dodatkowej pielęgnacji, wygląd fajny ale zastanówcie się na jak długo ich potrzebujecie ja z własnego doświadczenia zaczynam żałować

  • Szymon
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2020
opinia

1.6

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość asortymentu:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.6
 

Paulina - opinia

Zakupiliśmy dwie szafki nocne i komodę do mieszkania. Obsługa śmiechu warta. Młoda kobieta, która nas obsługiwała kompletnie nie potrafiła się obsługiwać nawet wyszukiwarką mimo, iż pokazałam jej dokładną nazwę produktu, który chcieliśmy zakupić. Szkoda, że tak mało mebli stoi na ziemi złożonych żeby można je było dokładnie obejrzeć. Instrukcja załączona do komody była niepoprawna więc sami musieliśmy męczyć się z jej złożeniem. Jakość? Dramat. Ja wiem, że to nie są meble za miliony i nie można wymagać nie wiadomo czego, ale to co zakupiliśmy dzisiaj jest śmiechu warte. Nie wiem po co się w ogóle produkuje takie coś skoro to się do niczego nie nadaje. No i widok ze zdjęcia strony - zupełnie co innego niż obiecuje producent. Nigdy więcej nie zakupie tam już żadnych mebli oraz będę wszystkim odradzać.

  • Paulina
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020
opinia

4.8

w kategorii

Meble dla dzieci

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość asortymentu:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
4.8
 

Kinga - opinia

Nie wywiązują się z umowy. Kurier miał być określonego dnia, obecnie mija ponad tydzień od tej daty a pracownicy nie są w stanie mi powiedzieć kiedy łaskawie 2ysla zamówienie. Nigdy więcej nic tu nie kupię.

  • Kinga
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2019
opinia

3.8

w kategorii

Hipermarkety

  • obsługa:
    5
     
  • asortyment:
    5
     
  • promocje:
    4
     
  • lokalizacja:
    4
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
3.8
 

Fatalny transport

Beznadziejny dostawca! Chamski i bezczelny! Przyjechal pod blok i stwierdzil ze nie ma gdzie zaparkowac(byly miejsca-mam zdjecia) i ze chyba zartuje ze ona tak wysoko ma wnosic towar! Poczym odjechał.... Reklamacja w Ikea przyjeta ale zobaczymy co dalej... Firma Ikea musi zweryfikowac z kim podpsuje umowe na transporty bo z mojej strony to byl ostatni zakup! Szkoda nerwow! Sprawe skieruje dalej jesli bedzie trzeba.

  • New
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2019
opinia

1.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość asortymentu:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

uważajcie

Sprawdzajcie dokładnie paragon z faktycznymi zakupami. Kasjerzy są niekompetentni i 'kasują' po kilka razy ten sam produkt. Jeśli odejdziecie od kasy i dopiero wtedy zorientujecie się, że coś się nie zgadza, to nie otrzymacie od razu zwrotu pieniędzy! Musicie zgłosić reklamację, na której rozpatrzenie sklep ma 2 tygodnie. W tym czasie sprawdzają monitoring i dopiero można otrzymać zwrot pieniędzy. Do tego czeka was nieprzyjemne składanie reklamacji, podczas której obsługa traktuje klienta jak złodzieja, chcącego 'naciągnąć' sklep, a to w końcu nie wina klienta, że kasjer nie potrafi wykonywać swojej pracy.

  • zażenowana
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2019
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »