IKEA Gdańsk

adres
80-298 Gdańsk, Złota Karczma 26
telefon
58 769-93-00  fax:  58 796-93-10
e-mail
h...@ikea.com pokaż
www
www.IKEA.pl/gdansk
Godziny otwarcia
pn-sob9:00 - 22:00
nd9:00 - 21:00
8 aktywnych ogłoszeń zobacz wszystkie
Pracownik Działu Obsługi Klienta (3/4 etatu), IKEA Retail, Gdańsk
Gdańsk Rębiechowo - Matarnia
Sprzedawca (1/2 etatu), IKEA Retail, Gdańsk
Gdańsk Rębiechowo - Matarnia
Pracownik Działu Kas  (3/4 etatu lub 1/2 etatu), IKEA Retail, Gdańsk
Gdańsk Rębiechowo - Matarnia

O nas

Wizją IKEA jest tworzenie lepszych warunków życia dla wielu ludzi, poprzez oferowanie funkcjonalnych artykułów wyposażenia wnętrz o dobrym wzornictwie i w przystępnych cenach.

Opinie + Oceń


3.8

w kategorii

Hipermarkety

  • obsługa:
    5
     
  • asortyment:
    5
     
  • promocje:
    4
     
  • lokalizacja:
    4
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
3.8
 

Fatalny transport

Beznadziejny dostawca! Chamski i bezczelny! Przyjechal pod blok i stwierdzil ze nie ma gdzie zaparkowac(byly miejsca-mam zdjecia) i ze chyba zartuje ze ona tak wysoko ma wnosic towar! Poczym odjechał.... Reklamacja w Ikea przyjeta ale zobaczymy co dalej... Firma Ikea musi zweryfikowac z kim podpsuje umowe na transporty bo z mojej strony to byl ostatni zakup! Szkoda nerwow! Sprawe skieruje dalej jesli bedzie trzeba.

  • New
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2019

1.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość asortymentu:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

uważajcie

Sprawdzajcie dokładnie paragon z faktycznymi zakupami. Kasjerzy są niekompetentni i 'kasują' po kilka razy ten sam produkt. Jeśli odejdziecie od kasy i dopiero wtedy zorientujecie się, że coś się nie zgadza, to nie otrzymacie od razu zwrotu pieniędzy! Musicie zgłosić reklamację, na której rozpatrzenie sklep ma 2 tygodnie. W tym czasie sprawdzają monitoring i dopiero można otrzymać zwrot pieniędzy. Do tego czeka was nieprzyjemne składanie reklamacji, podczas której obsługa traktuje klienta jak złodzieja, chcącego 'naciągnąć' sklep, a to w końcu nie wina klienta, że kasjer nie potrafi wykonywać swojej pracy.

  • zażenowana (kobieta)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2019

1.8

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość asortymentu:
    1
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.8
 

chyba jedna z najgorzej zarządzanych IKEI w Polsce

Sytuacja z dzisiaj: Na magazynie numer jeden pracownikowi pokazałem artykuł, który chcę kupić. Artykuł to był stolik w kolorze dębowym. Wydał mi kartkę z kodami kreskowymi, zapłaciłem w kasie samoobsługowej i udałem się do magazynu numer dwa. W magazynie tym mimo braku ludzi było trzech obsługujących i stolika - brak. Poczekałem, dostałem - upewniłem się, że dobry kolor. Sprzedawca mówi, że jak brązowy to dobry bo jest tylko taki biały. Poprosiłem aby jednak sprawdził w systemie. W systemie okazało się, że kolor nazywa się jednak jasna bejca dębowa. On nadal twierdził, że to musi być dobry kolor bo dąb to brąz. Jednak znów poprosiłem czy oprócz dębu jest jeszcze brązowy. Był. Poprosiłem o wymianę - oooo panie na wymianę to do magazynu numer jeden. Spytałem czy nie mogą w swoim magicznym systemie zrobić tej zamiany albo zadzwonić do kogokolwiek aby taką zmianę dokonał w magazynie numer jeden - takie rzeczy to nie u nas - musi pan iść do magazynu numer jeden. W magazynie numer jeden rozbawiona pani, bez jakiegokolwiek wyczucia niepoprawności ich procedur, mówi, że takie procedury. Zawinił magazyn numer jeden ale czas musi poświęcić klient X. O kierowniku Tomku-szkoda nawet gadać.Dno

  • Andrzej (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2019

2.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość asortymentu:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Transport w kosmos

Czekam czwarty raz na dostawę,nie dość że po telefonach obsługa transportowa jest chamska,to na działach reklamacji obsługują w pierwszej kolejności tych z usterkami, a tych z pretensjami na końcu. Pierwszy (i ostatni w Ikea) raz coś takiego mnie spotkało,firma transportowa z logo IKEA,ale oficjalnie to obca firma wozi meble...jak chce i kiedy chce.

  • henryk (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2019
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »