IKEA Gdańsk

adres
80-298 Gdańsk, Złota Karczma 26 pokaż na mapie
telefon
58 769-93-00  fax:  58 796-93-10
e-mail
h...@ikea.com pokaż
www
www.IKEA.pl/gdansk
Godziny otwarcia
pn-sob9:00 - 22:00
nd9:00 - 21:00
5 ogłoszeń wyróżnionych  w ciągu ostatnich 14 dni zobacz wszystkie (6)
Lider Zespołu w Dziale Przepływu Towaru, IKEA Retail, Gdańsk
Gdańsk Rębiechowo - Matarnia
Pracownik Magazynu w dziale Przepływu Towaru (1/2 lub 3/4 etatu), IKEA Retail, Gdańsk
Gdańsk Rębiechowo - Matarnia
Pracownik Działu Obsługi Klienta, IKEA Retail, Gdańsk
Gdańsk Rębiechowo - Matarnia

O nas

Wizją IKEA jest tworzenie lepszych warunków życia dla wielu ludzi, poprzez oferowanie funkcjonalnych artykułów wyposażenia wnętrz o dobrym wzornictwie i w przystępnych cenach.

Opinie + dodaj ocenę


1.8

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość asortymentu:
    1
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.8
 

chyba jedna z najgorzej zarządzanych IKEI w Polsce

Sytuacja z dzisiaj: Na magazynie numer jeden pracownikowi pokazałem artykuł, który chcę kupić. Artykuł to był stolik w kolorze dębowym. Wydał mi kartkę z kodami kreskowymi, zapłaciłem w kasie samoobsługowej i udałem się do magazynu numer dwa. W magazynie tym mimo braku ludzi było trzech obsługujących i stolika - brak. Poczekałem, dostałem - upewniłem się, że dobry kolor. Sprzedawca mówi, że jak brązowy to dobry bo jest tylko taki biały. Poprosiłem aby jednak sprawdził w systemie. W systemie okazało się, że kolor nazywa się jednak jasna bejca dębowa. On nadal twierdził, że to musi być dobry kolor bo dąb to brąz. Jednak znów poprosiłem czy oprócz dębu jest jeszcze brązowy. Był. Poprosiłem o wymianę - oooo panie na wymianę to do magazynu numer jeden. Spytałem czy nie mogą w swoim magicznym systemie zrobić tej zamiany albo zadzwonić do kogokolwiek aby taką zmianę dokonał w magazynie numer jeden - takie rzeczy to nie u nas - musi pan iść do magazynu numer jeden. W magazynie numer jeden rozbawiona pani, bez jakiegokolwiek wyczucia niepoprawności ich procedur, mówi, że takie procedury. Zawinił magazyn numer jeden ale czas musi poświęcić klient X. O kierowniku Tomku-szkoda nawet gadać.Dno

  • Andrzej (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2019
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

2.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość asortymentu:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Transport w kosmos

Czekam czwarty raz na dostawę,nie dość że po telefonach obsługa transportowa jest chamska,to na działach reklamacji obsługują w pierwszej kolejności tych z usterkami, a tych z pretensjami na końcu. Pierwszy (i ostatni w Ikea) raz coś takiego mnie spotkało,firma transportowa z logo IKEA,ale oficjalnie to obca firma wozi meble...jak chce i kiedy chce.

  • henryk (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2019
  • popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

3.0

w kategorii

Salony meblowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość asortymentu:
    -
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
3.0
 

Zmarnowany czas, brak towaru

Po wyborze mebli w salonie Ikea w Gdansku zaproponowano nam dostawe z wniesieniem. Poniewaz nie bylo dostepnego na magazynie dolu od lozka z szufladami nasze zamowienie zostalo rozbite na dwa- duze na czwartek 26 lipca i mniejsze na sobote. W czwartek zadzwonil do mnie pan z magazynu i oswiadczyl, ze towaru nie przywioza bo nie ma frontu od szafy. Powiedzial, ze za 2 lub 3 dni dostarcza to. Zapytalam czy mozna to dolaczyc do sobotniego zamowienia tak zeby wszystko przyjechalo razem? Pan odpowiedzial, ze on tylko laduje wiec ktos z ikea sie skontaktuje. Do soboty zero kontaktu. Zadzwonilam tam sama. Pol soboty z ikea na tel. Ostatecznie przeproszono poniewaz w systemie byl blad i zamowienie widnialo jako dostarczone. Zaproponowano mi dostawe w poniedzialek 30 lipca miedzy 8 a 12. Mamy poniedzialek do 11.30 nikt sie nie odezwal wiec znowu zadzwonilam i co? Kolejny raz towar nie przyjedzie!!!! Kolejny raz zaproponowano mi zmiane terminu na jutrzejszy miedzy godz.16 a 20. Tak po krotce wyglada moja przygoda z ikea. Nikomu nie polecam!!!! Wstyd. Takich przypadkow spodziwalabym sie po firmach krzak a nie takim gigancie jak ikea. zmarnowalismy 3 dni z urlopu czekajac na meble dla corki!

  • Sandra (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2018
  • popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »
    • obsługa:
      1.0
       
    • oferta:
      3.3
       
    • jakość asortymentu:
      1.5
       
    • przystępność cen:
      3.7
       
    • ocena ogólna:
      1.3
       
    średnia ocena (max 6)
    2.3