K&K Wojtanowicz Autoryzowany Dealer MITSUSBISHI, SUZUKI i KIA MOTORS

adres
81-005 Gdynia, Kcyńska 21
 
inne oddziały
telefon
58 628-42-32, 628-42-22, 628-42-42, 505-008-974, 506-215-043, 504-246-067
www
www.wojtanowicz.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

K&K Wojtanowicz Autoryzowany Dealer MITSUSBISHI, SUZUKI i KIA MOTORS w rankingu trojmiasto.pl

Opinie + Oceń


6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

sprawnie i szybko

serwis na najwyzszym poziomie! nie znam sie za bardzo na samochodach, ale obsluga byla bardzo kompetentna i mila i wyjasnila mi wszystko w przystepny sposob ;) sama usluga przebiegla szybko i bezproblemowo. zdecydowanie polecam!

  • kasia
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2019

2.6

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    4
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.6
 

Nieprofesjonalnie i nierzetelnie

Na uszczelkę do silnika musiałem czekać ponad tydzień oraz sam musiałem dzwonić do salonu i się dowiadywać czy uszczelka już jest na miejscu... Ponadto wymiana trwała dłużej niż założył Pan w obsłudze klienta, więc skasowali więcej, ale żeby to "ukryć" doliczyli do faktury 1 litr oleju, bo rzekomo brakowało. A na pewno nie brakowało, bo wcześniej sprawdziłem. Zresztą co to za praktyka, żeby dolewać nie pytając o to klienta? Hałas silnika nie został prawidłowo zdiagnozowany. Pan mechanik nie przejechał się samochodem aby to sprawdzić, a jest to słyszalne tylko podczas jazdy. Stwierdził, że zawory silnika głośniej pracują na zimnym silniku i nie trzeba z tym nic robić. Błędna diagnoza. Znajomy mechanik stwierdził, że hałasuje łańcuch rozrządu. Hamulce zostały jedynie wyczyszczone, problem nie ustąpił a jedynie trochę się zmniejszył. Tak naprawdę do wymiany są okładziny cierne, więc błędna diagnoza nr 2. W samym salonie jest dość przyjemnie i ogólnie obsługa jest miła. Gdyby nie to dałbym jedną gwiazdkę. Nie będę się wykłócać o pieniądze, na które mnie naciągnęli (1 litr oleju oraz zbędne czyszczenie hamulców). Po prostu do nich więcej nie przyjadę i będę odradzać innym.

  • Łukasz
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2018

6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Fachowo i sprawnie

regularnie korzystam z serwisu i moge poswiadczyc, ze obsluga do kazdego przypadku podchodzi w pelni fachowo i skrupulatnie. ja jestem bardzo zadowolona i moja KIA też :D polecam!!!!

  • Lucy
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2018
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »