KARDIOTEL - Centrum Medyczne. Operacyjny Oddział Jednego Dnia
Ranking wyliczany na podstawie:
- średniej oceny w tej kategorii (min. 3 oceny)
- liczby ocen (im więcej tym wyższy)
- aktualności ostatniej opinii (z ostatniego miesiąca)
- prezentacji na stronach trojmiasto.pl
- ranking wyliczany jest na podstawie wszystkich opinii.
Maksymalna ocena to 10
Oceny w kategoriach: (max. ocena 6)
Artykuły o nas
O nas
Beznadziejna przychodnia, niemiła obsługa, stary zdezelowany sprzęt.
Przychodnie, poradnie
-
obsługa:1
-
oferta:1
-
jakość usług:1
-
wyposażenie:1
-
czas oczekiwania:1
-
ocena ogólna:1
Obsługa pacjenta jest bardzo dokładna, kompetentna, lekarze mają dobry kontakt z pacjentami. W swoja pracę lekarze i pielęgniarki są bardzo zaangażowane.
Okuliści
-
obsługa:6
-
jakość usług:6
-
wyposażenie:4
-
czas oczekiwania:5
-
przystępność cen:4
-
ocena ogólna:6
Masakra , godzina spóźnienia a tylko troje umówionych pacjentów
Okuliści
-
obsługa:1
-
jakość usług:-
-
wyposażenie:-
-
czas oczekiwania:1
-
przystępność cen:-
-
ocena ogólna:1
Potrzebowałam pilnie zarejestrować tatę do kardiologa. Zadzwoniłam do Kardiotelu, pani z recepcji profesjonalnie i w miłej atmosferze zarejestrowała tatę i wyjaśniła, z jakimi dokumenami tata ma zgłosić się do lekarza oraz Jak wygląda u nich reżim sanitarny. Wizyta u doktora Frankowskiego odbyła się punktualnie, dr omówił problemy i odpowiedział tacie na wszystkie pytania. Polecam zarówno Kardiotel jak i dr Tomasza Frankowskiego
Kardiolodzy
-
jakość usług:6
-
obsługa:6
-
wyposażenie:6
-
czas oczekiwania:6
-
przystępność cen:6
-
ocena ogólna:6
Moja 80 letnia mama na wizycie grudniowej u okulisty dr Judyty Aniśko -Słomińskiej. otrzymała informacje że ma 1 marca przyjść i zapisać się na kolejny termin.Dziś pomomo mrozów mama poszła aby się zapisać i co ???została odesłana z kwitkiem , rzekomo ma przyjść pod koniec marca bo już miejsc nie ma.Ja się pytam jak to jest możliwe.W takie mrozy wysyła się schorowaną kobietę poruszającą się o kulach i odsyła boco???A może miejsca zostały zajęte przez znajomych lub innych rodzin pracowników.Sama nie wiem co o tym myśleć .Efekt jest tki że mama teraz ma gorączkę i się przeziębiła bo są siarczyste mrozy, dzwonić nie chciała bo trudno się dodzwonić a poza tym źle słyszy musi powtarzac i się tym denerwuje .uważam to za skandaliczne podejście i tematu tak nie zostawię .Jutro piszę skargę do nfz bo to jest niedopuszczelne.Może Kardiotel teraz będzie płaciła za rutinoscorbiny witaminy i syropy które muszę wykupić i modlę się żeby się to nie skończyło antybotykiem.DRAMAT POPROSTU DRAMAT.
Przychodnie, poradnie
-
obsługa:1
-
oferta:3
-
jakość usług:1
-
wyposażenie:1
-
czas oczekiwania:1
-
ocena ogólna:1
Kilka dni temu byłam w KARDIOTELU u kardiologa z dzieckiem.Szłam na wizytę z mieszanymi uczuciami bo przeczytałam niezbyt pochlebne opinie o paniach z rejestracji a i na temat dr Sabiniewicza do którego zostałam umówiona opinie również były "różne"... Okazało się jednak że zupełnie niepotrzebnie.Pan doktor bardzo kompetentny i miły a Panie w rejestracji jeszcze milsze,szczególnie taka Pani leciutko "puszysta"(mam nadzieję że się nie obrazi ale nie wiem jak się nazywa a jest po prostu super!!!),która mimo tłumu pacjentów na korytarzu okazała zainteresowanie i pomagała mi uspokoić mojego rozpłakanego malucha-bardzo dziękuję jej za pomoc,serdecznie pozdrawiam i zupełnie nie zgadzam się z krytycznymi opiniami... JOANNA
Przychodnie, poradnie
-
obsługa:6
-
oferta:6
-
jakość usług:6
-
wyposażenie:6
-
czas oczekiwania:6
-
ocena ogólna:6
Jak dla mnie, opieka medyczna naprawdę na wysokim poziomie: specjaliści godni zaufania, którzy nie wciskają pacjentom jakiegoś badziewia sponsorowanego przez firmy farmaceutyczne, tylko rzetelnie dobierają leki i kuracje najlepsze dla pacjenta a nie dla ich kieszeni. Super profesjonalne podejście i przyjemna atmosfera, dzięki której człowiek czuje się potraktowany z godnością. Miejsce warte polecenia, zwłaszcza że można leczyć się i na NFZ i prywatnie.
Lekarze rodzinni
-
obsługa:5
-
jakość usług:6
-
dostępność:6
-
ocena ogólna:5
Byłam w dniu 17.01.2017 w przychodni i Panie z rejestracji były mi bardzo pomocne i źyczliwe. Myślę że są to osoby które lubią swoją pracę i do niej podchodzą z oddaniem. Oczywiście ja nie przyszłam zła na męźa bo "przesolił ziemniaki " i nie wyżywam się na innych. Tylko przyszłam po pomoc w dziedzinie na której się nie znam. I taką pomoc uzyskałam i wierzę źe mi jeszcze pomogą. Źyczę wszystkiego dobrego i samych miłych pacjentów. To co dajemy to do nas wraca. Pozdrawiam :)
Przychodnie, poradnie
-
obsługa:6
-
oferta:5
-
jakość usług:-
-
wyposażenie:-
-
czas oczekiwania:5
-
ocena ogólna:5
Od bardzo dawna jestem pacjentką KARDIOTELU, korzystam z opieki kardiologa i okulisty. Zobaczyłam ostatnio powyższe opinie i zgadzam się z nimi całkowicie: panie w rejestracji są miłe i pomocne (ale nie odbierają tel, nie można się dodzwonić), specjaliści bardzo dobrzy ( chociaż trudno się dostać na Fundusz), a z sekretariatu od la t" wieje chłodem" ..... ale ogólnie polecam
Przychodnie, poradnie
-
obsługa:5
-
oferta:6
-
jakość usług:5
-
wyposażenie:5
-
czas oczekiwania:2
-
ocena ogólna:4
Przede wszystkim zacznę od pani w sekretariacie, która zapisuje na zabiegi zaćmy, a z którą nie miałam do czynienia po raz pierwszy. Kobieto, więcej empatii i współczucia dla ludzi, którzy oczekują na operację. Jak zostało zapłacone to super, ale jak trzeba czekać na NFZ z drugim okiem to wielką łaskę paniusia robi. Aby ta kobieta zrozumiała co znaczy nie widzieć i musieć pracować skoro nie potrafi wysilić wyobraźni i okazać nieco empatii. Ogólnie zabieg, lekarze - ok. Fachowcy. Panie na recepcji - w porządku. Jedna lekarka okulistka notoroczynie spóźnia się na badania nawet godzinę! Pracę zaczyna od 8. a przyjeżdża na 9. Wszyscy mamy dzieci, rodziny itd. Skandal. Ogólnie bałagan - jak wszędzie, ale dobrze, że chociaż fach w ręku mają Ci, co robią zabiegi. Więcej tam rodziców nie poślę - mimo tej fachury.
Odpowiedź obiektu:
Serdecznie przepraszam za zaistniałą sytuację. Codziennie staramy się, aby wszystko było w najlepszym porządku, ale czasami bywają gorsze dni. Stwierdzeń o notorycznym spóźnianiu się lekarza czy o bałaganie nie przyjmuję, bo są nieprawdziwe. Pani koordynująca operacje zaćmy codziennie podlega naciskom pacjentów, by przyśpieszyć termin operacji. Rozmowy te zazwyczaj kończą się jawnie okazywanym niezadowoleniem pacjentów. Bywa, że obie strony mają „gorszy dzień” i problem gotowy. Sądzę, że tym razem tak właśnie było. A na długość kolejki niestety nie mamy żadnego wpływu, bowiem to kontrakt z NFZ-em określa czas oczekiwania na operacje zaćmy.
Cieszę się, że doceniła Pani fachowość naszych lekarzy i najwyższej klasy sprzęt. Mamy, rzeczywiście znakomity zespół okulistów i chirurgów okulistów. Mam nadzieję, że w przyszłości zmieni Pani zdanie i będzie nadal korzystać z usług naszych poradni specjalistycznych.
Adam Orchowski - Dyrektor Centrum
Przychodnie, poradnie
-
obsługa:2
-
oferta:4
-
jakość usług:5
-
wyposażenie:5
-
czas oczekiwania:3
-
ocena ogólna:-
W dniu 18.02.16 byłem na wizycie u dr Małgorzaty Grzywacz Płoska i ku mojemu ogromnemu zdziwieniu trafiłem na lekarza z powołania. Pani doktor to osoba życzliwa, wyrozumiała, kompetentna. Wszystko dokładnie mi wytłumaczyła, odpowiedziała na pytania i zleciła badania. Zaznaczam iż wizyta była w ramach NFZ. Gorąco polecam Panią Doktor, bo wiem,ze swojego wieloletniego doświadczenia, że takich osób jest jak na przysłowiowe "lekarstwo".
Przychodnie, poradnie
-
obsługa:6
-
oferta:6
-
jakość usług:6
-
wyposażenie:6
-
czas oczekiwania:6
-
ocena ogólna:6
Zdecydowanie chciałam polecić dr Kozłowskiego i całą przychodnię. Nikt nie był w stanie precyzyjnie zdiagnozować przyczyny moich omdleń, dopiero doktor określił, że są to omdlenia wazowaganalne. Nie wiedząc co mi jest naprawdę się denerwowałam, od czasu diagnozy leczę się już prawidłowo. Bardzo dziękuję Doktorowi, bardzo.
Przychodnie, poradnie
-
obsługa:6
-
oferta:6
-
jakość usług:6
-
wyposażenie:6
-
czas oczekiwania:6
-
ocena ogólna:6
Pisze w imieniu babci ktora mnie poprosila abym polecila goraco i bardzo serdecznie pania dr Szafran u ktorej operowala sobie zacme juz w obojgu oczu w Kardiotelu. Jest tak zachwycona sposobem podejscia, uwaga, sympatycznoscia, a przede wszystkim efektem operacji ze nie moze sie nachwalic. Czasem puszczajac oko sie smieje ze widzi teraz pewnie lepiej ode mnie ;) uwielbia chodzic na wizyty do pani doktor. Pozdrawiamy zatem serdecznie :)
Przychodnie, poradnie
-
obsługa:6
-
oferta:6
-
jakość usług:6
-
wyposażenie:6
-
czas oczekiwania:4
-
ocena ogólna:6
Skorzystalam z tej przychodni z mężem pare lat temu jestem bardzo zadowolona ,obchodzą się z pacjentem super,polecam wszystkim .
Przychodnie, poradnie
-
obsługa:6
-
oferta:-
-
jakość usług:6
-
wyposażenie:-
-
czas oczekiwania:5
-
ocena ogólna:5
Pragnę powiadomić wszystkich że jest w Sopocie przychodnia która traktuje pacjęta podmiotowo a nie przedmiotowo. CAŁA PRACUJĄCA TAM EKIPA POTRAFI ZROZUMIEĆ CHOREGO.ICH PODEJŚCIE I ZROZUMIENIE DO PACJĘTA OCENIAM NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE .WSZYSTKIM ŻYCZĘ WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO I DZIĘKUJE ŻE JESTEŚCIE .Drodzy pacjęci nie szkajcie innej placówki bo ONI SĄ BARDZO DOBRZY W TYM CO ROBIĄ . SKORZYSTAJ A POTWIERDZISZ MOJĄ OPINIE.
Przychodnie, poradnie
-
obsługa:6
-
oferta:-
-
jakość usług:6
-
wyposażenie:-
-
czas oczekiwania:5
-
ocena ogólna:5