Logitus Sp. z o.o.

adres
80-175 Gdańsk, Orzechowa 5
telefon
58 710-10-10, 535-709-080
www
www.logitus.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Logitus Sp. z o.o. w rankingu trojmiasto.pl

Opinie + Oceń


6.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • awaryjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Internet symetryczny

Różne opinie słyszałem i czytałem. W zależności od tego, jak korzysta się z internetu, jeden element daje im ogromną przewagę nad konkurencją - na moim osiedlu internet dostarczają 4 firmy i żadna oprócz Logitusa nie oferuje łącza symetrycznego, czyli tej samej prędkości dla odbierania i wysyłania danych, tylko zazwyczaj w proporcji 10:1. Korzystam z ich internetu od 1,5 roku i nie mogę powiedzieć złego słowa. Drobne zawirowania raz czy drugi się zdarzyły, ale niech mi nikt nie mówi, że u innych jest idealnie. Korzystałem i wiem coś na ten temat. Ja polecam i zresztą dwóm sąsiadom też poleciłem i jestem przekonany, że mają podobne zdanie jak ja.

  • Darek T.
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2018

2.2

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.2
 

Logitus Stezycka

Nie polecam ! Internet rano i wieczorem zwalnia tak bardzo ze nie można z niego korzystać! Obsługa masakryczna! Czekam aż sie skończy umowa i jak najdalej od tej firmy!

  • Daniel (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2018

5.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    5
     
  • awaryjność:
    -
     
  • dodatkowe usługi:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

Bardzo wybiórczy zasięg sieci

Oferta kanałów bardzo dobra ale zasięg masakra.Wybierają tylko niektóre bloki,nawet nie są w stanie dać zasięgu w blokach na całej ulicy np.Zaspa Młyniec.

  • mark90 (mężczyzna, 19-30 lat)

1.2

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.2
 

Wolny internet

Jestem bardzo zażenowana że tak wolno działa internet jak i z rana tak i wieczorem,już nie wspomnę o weekandzie! Po co tak oszukujecie ?Miało być lepiej a jest gorzej. Kiedy skończy mi się umowa przechodzę na UPC.

  • Wisienkos (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2016

3.2

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    3
     
  • awaryjność:
    2
     
  • dodatkowe usługi:
    2
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
3.2
 

Sposób kontaktu

Polecam aby kontaktować się z firmą Logitus wyłącznie drogą mailową. W moim przypadku wizyta osobiście w biurze obsługi klienta zakończyła się udzieleniem 3 razy błędnej informacji z których na koniec Pani Kierownik Biura Obsługi wycofuje się i całkowicie zmienia ostateczną wersję rozwiązania mojej sprawy. Oczywiście słowo "Przepraszam za błąd" nie istnieje w słowniku Pani kierownik. "Jak już wspomniałam w rozmowie telefonicznej pomyliłam się gdy był Pan u nas w biurze." taką wiadomość otrzymałem od Pani kierownik.... Podsumowując zdecydowanie odradzam kontakty osobiste lub telefoniczne. Co do usług świadczonych przez firmę zdecydowanie polecam usługę dostępu do internetu działa to fajnie, szybko i stabilnie. Jeżeli chodzi o Telewizję to firma Logitus jest lata świetlne za konkurencją.

  • P (mężczyzna, 31-40 lat)

4.8

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    6
     
  • awaryjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
4.8
 

Polecam

Mijają dwa lata odkąd podpisałem z nimi umowę i jestem szczerze zadowolony. Internet śmiga jak szalony (wifi na własnym routerze też) awarie może z dwie w całym okresie 24 miesięcy. No i mam problem bo w porównaniu do konkurencji zaczęli być drodzy i teraz mam zagwozdkę czy przedłużać i mieć pewność jakości czy spróbować czegoś nowego.

  • Schneider (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »