Port Lotniczy im. Lecha Wałęsy w Gdańsku

adres
80-298 Gdańsk, Juliusza Słowackiego 200
(Rębiechowo) pokaż na mapie

Lotnisko Gdańsk obiekty w tej lokalizacji (18) »

telefon
58 348-11-63, 0 801-703-703  fax:  58 345-22-83
e-mail
a...@airport.gdansk.pl pokaż
www
www.airport.gdansk.pl

Aktualne imprezy

Napisali o nas

O nas

Gdańskie lotnisko spełnia wymagania i zalecenia Organizacji Międzynarodowego Lotnictwa Cywilnego ICAO i jest jednym z trzech głównych polskich portów międzynarodowych.
Dojazd na lotnisko komunikacją miejską:
Gdańsk: 110, 210, N3 Gdynia: 510

Opinie + dodaj ocenę


4.2

w kategorii

Lotnisko i linie lotnicze

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    5
     
  • promocje:
    4
     
  • komfort:
    4
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6)
4.2
 

Fajne lotnisko tylko ten personel ...

Tragiczna obsługa klienta przez służby celne, chamstwo i zero profesjonalnego zachowania. Myślą ze mogą traktować ludzi jak przedmioty. Totalna niekompetencja, noszenie munduru wymagało by czegoś zupełnie innego. Panowie i Panie w każdym innym kraju za takie zachowanie bylibyście strażnikami parkingów w najlepszym przypadku. Zarząd lotniska powinien coś z tym w końcu zrobić.

  • Wojtek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

2.3

w kategorii

Lotnisko i linie lotnicze

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • promocje:
    3
     
  • komfort:
    3
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.3
 

uszkodzenie bagażu

Bardzo nie uprzejma , nie mila , arogancka obsługa kontroli bezpieczeństwa . niekompetentna obsluga lotniska przy załadowaniu i wyladowaniu bagaży , moja walizka kupiona dzień przed lotem jest w opłakanym stanie cala poobijana , porysowana a do tego kółko cale wylamane .jestem rozczarowana i oburzona . w takich przypadkach 'my' pasażerowie powinniśmy domagać się rekompensaty za poniesione szkody przez obsługę lotniska , nie wspominając o przeprosinach . dolacze zapytanie o to jak poradzić sobie z 32 kg bagażem , bez kol które straciłam przez wasza obsługę ?!

  • Agata Przyborowska (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

5.7

w kategorii

Lotnisko i linie lotnicze

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • promocje:
    5
     
  • komfort:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.7
 

Port lotnikczy w Gdańsku

Jest super nowoczesny i już dyrekcja musi myśleć o rozbudowie.

  • Bohdan (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 2

5.3

w kategorii

Lotnisko i linie lotnicze

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • promocje:
    4
     
  • komfort:
    6
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.3
 

Szybko i wygodnie

Kilka samolotów na raz startowało i się odprawiało. Nie było problemów na kontroli bezpieczeństwa. Nie przyjechałem na ostatnią chwilę...

  • Reqqer (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2017
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 2

5.7

w kategorii

Lotnisko i linie lotnicze

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • promocje:
    6
     
  • komfort:
    6
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.7
 

Latam 2 razy w miesiącu

Latam dość często ze względu na specyfikę mojej pracy. Uważam że lotnisko w Gdańsku jest bardzo nowoczesne, a obsługa miła i pomocna. Na 50 lotów nie zdarzyło mi się znaleźć powody do narzekania. Oby tak dalej. Aż, że są kolejki to normalne wszędzie są i nie ma co się denerwować. :)

  • Marcin (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 2

2.0

w kategorii

Lotnisko i linie lotnicze

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    5
     
  • promocje:
    1
     
  • komfort:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Dramat

Strasznie długo czeka się w kolejce ochrony. Ta sytuacja trwa już wiele lat. Ostatni raz godzina w kolejce, żeby bardzo nie miły personel sprawdził bagaż . Kilku tych security siedziało i się przyglądała zamiast pomóc rozładować kolejke Cześć z tych ludzi jest wulgarna, opryskiwacze i potatulowana . To raczej służba więzienne . Masakra. Która ciągle się powtarza może kierownictwo powinno zatrudnić bardziej przyjazny i kompetentny zespół security . Niepotrzebny stres dla pasażerów

  • Piotr (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Lotnisko i linie lotnicze

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    -
     
  • promocje:
    -
     
  • komfort:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Obsluga powinna przejsc szkolenie kultury osobistej!

Wlasnie jestem po odprawie bezpieczenstwa I paszportowej. Totalna porazka. Wszystko w trybie rozujacym, krzyczenie na ludzi. To dzieki tym ludziom macie pieniadze, wiec podchodzcie do nich z szacunkiem. Pani przy okienku paszportowki nawet nie odpowiedzila dzien dobry tylko - 'karta wylotu' no porazka! Zadnego prosze dziekuje I pocaluj mnie w d**e. Na zadnych lotnisku w Europie sie z czyms takim nie spotkalam. Obslugo celna lataj po swiecie I bierz przyklad z innych Jak mozna milo I symatycznie podejsc do ludzi. Jak dla mnie jestescie najgorszym lotniskiem na jakim bylam.

  • Joanna (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0

1.3

w kategorii

Lotnisko i linie lotnicze

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    1
     
  • promocje:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.3
 

dramat

Musiał skorzystać z tego portu lotniczego. Spóźnienie samolotu....Ok.Popracuje na komputerze. Nie dość że tego ,,darmowego,, WFI nie ma to jeszcze internet chodzi jak żółw. Te opinie i tak nic nie dają bo zarząd m aż to w du..e

  • Artur (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 14 stycznia 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »
    • obsługa:
      3.8
       
    • oferta:
      4.6
       
    • promocje:
      3.4
       
    • komfort:
      4.0
       
    • przystępność cen:
      3.3
       
    • ocena ogólna:
      3.3
       
    średnia ocena (max 6)
    3.4