Port Lotniczy im. Lecha Wałęsy w Gdańsku

adres
80-298 Gdańsk, Juliusza Słowackiego 200
(Rębiechowo) pokaż na mapie

Lotnisko Gdańsk obiekty w tej lokalizacji (18) »

telefon
58 348-11-63, 0 801-703-703  fax:  58 345-22-83
e-mail
a...@airport.gdansk.pl pokaż
www
www.airport.gdansk.pl

Aktualne imprezy

Napisali o nas

O nas

Gdańskie lotnisko spełnia wymagania i zalecenia Organizacji Międzynarodowego Lotnictwa Cywilnego ICAO i jest jednym z trzech głównych polskich portów międzynarodowych.
Dojazd na lotnisko komunikacją miejską:
Gdańsk: 110, 210, N3 Gdynia: 510

Opinie + dodaj ocenę


4.2

w kategorii

Lotnisko i linie lotnicze

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    5
     
  • promocje:
    4
     
  • komfort:
    4
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6)
4.2
 

Fajne lotnisko tylko ten personel ...

Tragiczna obsługa klienta przez służby celne, chamstwo i zero profesjonalnego zachowania. Myślą ze mogą traktować ludzi jak przedmioty. Totalna niekompetencja, noszenie munduru wymagało by czegoś zupełnie innego. Panowie i Panie w każdym innym kraju za takie zachowanie bylibyście strażnikami parkingów w najlepszym przypadku. Zarząd lotniska powinien coś z tym w końcu zrobić.

  • Wojtek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

2.3

w kategorii

Lotnisko i linie lotnicze

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • promocje:
    3
     
  • komfort:
    3
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.3
 

uszkodzenie bagażu

Bardzo nie uprzejma , nie mila , arogancka obsługa kontroli bezpieczeństwa . niekompetentna obsluga lotniska przy załadowaniu i wyladowaniu bagaży , moja walizka kupiona dzień przed lotem jest w opłakanym stanie cala poobijana , porysowana a do tego kółko cale wylamane .jestem rozczarowana i oburzona . w takich przypadkach 'my' pasażerowie powinniśmy domagać się rekompensaty za poniesione szkody przez obsługę lotniska , nie wspominając o przeprosinach . dolacze zapytanie o to jak poradzić sobie z 32 kg bagażem , bez kol które straciłam przez wasza obsługę ?!

  • Agata Przyborowska (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

5.7

w kategorii

Lotnisko i linie lotnicze

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • promocje:
    5
     
  • komfort:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.7
 

Port lotnikczy w Gdańsku

Jest super nowoczesny i już dyrekcja musi myśleć o rozbudowie.

  • Bohdan (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 2

5.3

w kategorii

Lotnisko i linie lotnicze

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • promocje:
    4
     
  • komfort:
    6
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.3
 

Szybko i wygodnie

Kilka samolotów na raz startowało i się odprawiało. Nie było problemów na kontroli bezpieczeństwa. Nie przyjechałem na ostatnią chwilę...

  • Reqqer (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2017
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 2

5.7

w kategorii

Lotnisko i linie lotnicze

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • promocje:
    6
     
  • komfort:
    6
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.7
 

Latam 2 razy w miesiącu

Latam dość często ze względu na specyfikę mojej pracy. Uważam że lotnisko w Gdańsku jest bardzo nowoczesne, a obsługa miła i pomocna. Na 50 lotów nie zdarzyło mi się znaleźć powody do narzekania. Oby tak dalej. Aż, że są kolejki to normalne wszędzie są i nie ma co się denerwować. :)

  • Marcin (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 2

2.0

w kategorii

Lotnisko i linie lotnicze

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    5
     
  • promocje:
    1
     
  • komfort:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Dramat

Strasznie długo czeka się w kolejce ochrony. Ta sytuacja trwa już wiele lat. Ostatni raz godzina w kolejce, żeby bardzo nie miły personel sprawdził bagaż . Kilku tych security siedziało i się przyglądała zamiast pomóc rozładować kolejke Cześć z tych ludzi jest wulgarna, opryskiwacze i potatulowana . To raczej służba więzienne . Masakra. Która ciągle się powtarza może kierownictwo powinno zatrudnić bardziej przyjazny i kompetentny zespół security . Niepotrzebny stres dla pasażerów

  • Piotr (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Lotnisko i linie lotnicze

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    -
     
  • promocje:
    -
     
  • komfort:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Obsluga powinna przejsc szkolenie kultury osobistej!

Wlasnie jestem po odprawie bezpieczenstwa I paszportowej. Totalna porazka. Wszystko w trybie rozujacym, krzyczenie na ludzi. To dzieki tym ludziom macie pieniadze, wiec podchodzcie do nich z szacunkiem. Pani przy okienku paszportowki nawet nie odpowiedzila dzien dobry tylko - 'karta wylotu' no porazka! Zadnego prosze dziekuje I pocaluj mnie w d**e. Na zadnych lotnisku w Europie sie z czyms takim nie spotkalam. Obslugo celna lataj po swiecie I bierz przyklad z innych Jak mozna milo I symatycznie podejsc do ludzi. Jak dla mnie jestescie najgorszym lotniskiem na jakim bylam.

  • Joanna (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0

1.3

w kategorii

Lotnisko i linie lotnicze

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    1
     
  • promocje:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.3
 

dramat

Musiał skorzystać z tego portu lotniczego. Spóźnienie samolotu....Ok.Popracuje na komputerze. Nie dość że tego ,,darmowego,, WFI nie ma to jeszcze internet chodzi jak żółw. Te opinie i tak nic nie dają bo zarząd m aż to w du..e

  • Artur (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 14 stycznia 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Lotnisko i linie lotnicze

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • promocje:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

...

W dniu dzisiejszym pojechałam z teściowa po szwagra na lotnisku. Spędziliśmy tam 1.10 gdyż samolot miał opóźnienie. Za parking zapłaciłam 70zł!!!!!!!!!!!!przecież tyle nie kosztuje nawet parking policyjny. Nie dostałam żadnego paragonu nic. Przecież to jest złodziejstwo w biały dzień!!!!!za godzinę 70 złotych, zwariowaliscie jesteśmy waszymi klientami a wy nas jeszcze okradacie

  • Bogna (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Dzisiaj
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »
    • obsługa:
      3.4
       
    • oferta:
      4.1
       
    • promocje:
      3.1
       
    • komfort:
      3.6
       
    • przystępność cen:
      3.0
       
    • ocena ogólna:
      3.0
       
    średnia ocena (max 6)
    3.2