Opinie + Oceń

opinia

Marzena - opinia

Dostałam skierowanie do lekarza hematologa..Panie w rejestracji bardzo miłe i rzeczowe...problem nastąpił kiedy przekroczyłam próg gabinetu.Pani doktor okazała się dla mnie osobą zupełnie pozbawioną empatii ....wyniosła ...wynosząca się nad innych...niestety ogromnie się zawiodłam nad potraktowaniem lekarza względem pacjenta..szkoda ze szczególnie w tych czasach w tym ciężkim okresie zostałam potraktowana w sposób który zapamiętam na długo.

  • Marzena
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2021
opinia

1.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Tomasz - opinia

Od dawna wiadomo, że zainteresowanie na szczepienia przeciwko grypie będzie w okresie jesiennym bardzo duże. Dzisiaj był pierwszy dzień, gdzie można było przeprowadzić konsultację telefoniczną z lekarzem i zakwalifikować się do szczepienia. Od rana próbowałem się skontaktować z Lux Medem-bez skutku. Gdy w końcu się udało szczepionek już nie ma. Pani powiedziała, że trzeba się dowiadywać i śledzić informacje na stronie - może się uda. Ciekawe za co płacę, gdy mam bogaty pakiet z którego nie mogę skorzystać. Dla mnie to żenada, brak przewidywania i przygotowania oraz lekceważenie pacjentów. Nie polecam.

  • Tomasz
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2020
opinia

1.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Ewelina W - opinia

Umówiłam się na prywatną teleporade w firmie lux-med. Bardzo mi zależało na jak najszybszej konsultacji. Koszt jednej telefonicznej konsultacji to 109 zł. Rezerwując wizytę dzień wcześniej otrzymałam maila z potwierdzeniem oraz smsa z przypomnieniem o wizycie. Byłam umówiona na godzinę 14:00, czekałam do 15:40, po tej godzinie sama postanowiłam zadzwonić na infolinię. Tam byłam zbywana przez kilku konsultantów, aż w końcu o godzinie 18:10 dowiedziałam się, że dział który się tym zajmuje pracuje do 16 więc nikt nic nie zrobi. Nikomu nie polecam.

  • Ewelina W
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2020
opinia

1.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Ania - opinia

Masakra. Gorąco nie polecam. Obecnie jedyny kontak to infolinie, maili nie obsługuje. Problem z uzyskanie skierowania w wersji papierowej po ustaniu abonamentu.

  • Ania
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2020
opinia

2.3

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    4
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.3
 

Natalia - opinia

Zbywają przez tydzień obiecując termin a później się wypinają...pozostawiając pacjenta z dużym problemem...i z niczym Widniejące konsultacje telefoniczne nie są w żaden sposób osiągalne. W tej chwili nawet bez jakiejkolwiek informacji anulują wizyty... Człowiek po zalogowaniu się do portalu pacjenta widzi że nie ma zaplanowanej wizyty mimo iż została potwierdzona rezerwacja.. a ze strony Luxmed nawet głupiego smsa informującego o anulacji.. To jest kpienie z pacjenta.

  • Natalia
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2020
opinia

1.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Ewa - opinia

Ciągły brak terminów ciągle odwołania wizyt bez podania przyczyn portal pacjenta nie mający racji bytu uśmiechając się olewaja pacjentów

  • Ewa
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2020
opinia

1.5

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.5
 

Agnieszka - opinia

Płace za abonament a nie jestem w stanie skorzystać. Właśnie przedawniło mi się skierowanie na usg tarczycy bo nie ma jak się umówić prze 6 mc. Żenada i strata pieniędzy.

  • Agnieszka
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020
opinia

3.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
3.0
 

Medycyna pracy - opinia

To już nie działa jak prywatna opieka medyczna.

  • Medycyna pracy
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
opinia

2.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Aga - opinia

brak terminów - a jak już w końcu się jakiś znajdzie to zazwyczaj w godzinach kiedy zwykli ludzie pracują 9-13. W aplikacji luxmed terminów jest jeszcze mniej.

  • Aga
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2019
opinia

2.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

AU - opinia

Cóż z tego, że oferta dość bogata skoro terminów notorycznie brak. Od jakiegoś czasu zastanawiam się po co tej firmie aplikacja skoro korzystanie z niej mija się z celem - przynajmniej w zakresie wyszukiwania wolnych terminów. A jeszcze pół roku temu nie powiedziałabym złego słowa.

  • AU
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2019
opinia

1.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    -
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

...

Mnóstwo kruczków w owu ktore wychodza w trakcie trwania abonamentu. Nikt o nich nie poinformuje przed podpisaniem a owu jest tak skonstruowane, ze trudno to zinterpretować nie mając doswiadczenia z tego typu uslugami.

  • Damian
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2019
opinia

2.5

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.5
 

Długie kolejki do pediatry i na szczepienia na pomorskiej

Zdecydowanie odradzam pakiety rodzinne. Pediatra tylko na pomorskiej (na zwycięstwa jest pani pediatra hematolog ale przyjmuje tylko raz w tygodniu), ze zdrowym dzieckiem kolejka chyba z 2 tyg (chciałam dostać skierowanie na badania, dziecko ma powiększony ukm). Jak chciałam zapisać się na szczepienia to 2 mc-e. Pani pielęgniarka od szczepień chyba minęła się z powołaniem. Zawsze mega kolejka do recepcji. Zrezygnowałam, zapisałam dzieci w POZ na NFZ, zawsze dostaję się do pediatry tego samego dnia, super obsługa, szczepienia zawsze terminowe (nie ma argumentu że brak miejsc, jak dziecko ma mieć szczepienie w danym miesiącu to dopiszą). Koniec końców do specjalistów chodzimy też na nfz, jak już się dostaniesz do poradni (np nefrolog na Akademii) to z kolejnymi wizytami nie ma problemu a specjaliści z prawdziwego zdarzenia (pracują w szpitalu i znają się na tym co robią). Po lux med na pomorskiej przestaję narzekać na NFZ.

  • Karims
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2019
opinia

1.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Pacjent - opinia

Dramat I totalne dno, szkoda czasu i pieniędzy na tych lekarzy.

  • Pacjent
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2019
opinia

2.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    3
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Nie polecam!

Korzystam ze względu na to, że mam abonament. Jednakże jestem bardzo niezadowola. Brak terminów do lekarzy specjalistów prowadzących, np endokrynolog. Pani w recepcji informuje o możliwości śledzenia na bieżąco wolnych terminów do lekarzy! No tak, nie mam co robić tylko siedzieć na portalu pacjenta i pilnować czy zwolnilo się miejsce do mojego lekarza prowadzącego. Na badanie dna oka, należy mieć skierowanie, czyli dwie wizyty aby zrobić jedno badanie (po to się umówiłam, wadę wzroku sprawdzę w każdym optyku przy zakupie szkieł korekcyjnych) !

  • Klient-pacjent
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2019
opinia

2.3

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.3
 

okropna obsługa reklamacyjna

Okropna obsługa reklamacyjna. Po złożeniu reklamacji po dłuższym czasie zadzwoniła Paniusia rozpatrująca sprawę. Jej zachowanie było poniżej jakiegokolwiek poziomu. Taka osoba nie powinna pracować w tym miejscu. Tragedia. Zrezygnowałam z usług i nie polecam. W Trójmieście jest wiele innych placówek medycznych z wyższym poziomem obsługi.

  • anonim
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2019
opinia

2.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    4
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

spadek usług

Niestety Luxmed zawarł zbyt dużo umów z firmami a teraz nie ma lekarzy i ma bardzo słabo wykwalifikowanych lekarzy a do tego widać, że firma szuka oszczędności . Szkoda, jeszcze w 2017 roku było mozliwe dostać szybko terminy i skierowania na badania, to byla alternatywa do NFZ, teraz Luxmed to ruina.

  • Didi
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2019
opinia

1.4

w kategorii

Badania kierowców

  • obsługa:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • lokalizacja:
    3
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.4
 

Michał K. - opinia

kompletny brak profesjonalizmu, personel nie doinformowany, sprzedają badania dla kierowców kat. C,C+E ale nie informują ,że to tylko dla kandydatów a nie dla zawodowych, omijać szerokim łukiem,

  • Michał K.
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2018
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »