Opinie + Oceń

opinia

1.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Ania - opinia

Masakra. Gorąco nie polecam. Obecnie jedyny kontak to infolinie, maili nie obsługuje. Problem z uzyskanie skierowania w wersji papierowej po ustaniu abonamentu.

  • Ania
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2020
opinia

2.3

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    4
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.3
 

Natalia - opinia

Zbywają przez tydzień obiecując termin a później się wypinają...pozostawiając pacjenta z dużym problemem...i z niczym Widniejące konsultacje telefoniczne nie są w żaden sposób osiągalne. W tej chwili nawet bez jakiejkolwiek informacji anulują wizyty... Człowiek po zalogowaniu się do portalu pacjenta widzi że nie ma zaplanowanej wizyty mimo iż została potwierdzona rezerwacja.. a ze strony Luxmed nawet głupiego smsa informującego o anulacji.. To jest kpienie z pacjenta.

  • Natalia
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2020
opinia

1.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Ewa - opinia

Ciągły brak terminów ciągle odwołania wizyt bez podania przyczyn portal pacjenta nie mający racji bytu uśmiechając się olewaja pacjentów

  • Ewa
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2020
opinia

1.5

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.5
 

Agnieszka - opinia

Płace za abonament a nie jestem w stanie skorzystać. Właśnie przedawniło mi się skierowanie na usg tarczycy bo nie ma jak się umówić prze 6 mc. Żenada i strata pieniędzy.

  • Agnieszka
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020
opinia

3.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
3.0
 

Medycyna pracy - opinia

To już nie działa jak prywatna opieka medyczna.

  • Medycyna pracy
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
opinia

2.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Aga - opinia

brak terminów - a jak już w końcu się jakiś znajdzie to zazwyczaj w godzinach kiedy zwykli ludzie pracują 9-13. W aplikacji luxmed terminów jest jeszcze mniej.

  • Aga
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2019
opinia

2.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

AU - opinia

Cóż z tego, że oferta dość bogata skoro terminów notorycznie brak. Od jakiegoś czasu zastanawiam się po co tej firmie aplikacja skoro korzystanie z niej mija się z celem - przynajmniej w zakresie wyszukiwania wolnych terminów. A jeszcze pół roku temu nie powiedziałabym złego słowa.

  • AU
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2019
opinia

1.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    -
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

...

Mnóstwo kruczków w owu ktore wychodza w trakcie trwania abonamentu. Nikt o nich nie poinformuje przed podpisaniem a owu jest tak skonstruowane, ze trudno to zinterpretować nie mając doswiadczenia z tego typu uslugami.

  • Damian
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2019
opinia

2.5

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.5
 

Długie kolejki do pediatry i na szczepienia na pomorskiej

Zdecydowanie odradzam pakiety rodzinne. Pediatra tylko na pomorskiej (na zwycięstwa jest pani pediatra hematolog ale przyjmuje tylko raz w tygodniu), ze zdrowym dzieckiem kolejka chyba z 2 tyg (chciałam dostać skierowanie na badania, dziecko ma powiększony ukm). Jak chciałam zapisać się na szczepienia to 2 mc-e. Pani pielęgniarka od szczepień chyba minęła się z powołaniem. Zawsze mega kolejka do recepcji. Zrezygnowałam, zapisałam dzieci w POZ na NFZ, zawsze dostaję się do pediatry tego samego dnia, super obsługa, szczepienia zawsze terminowe (nie ma argumentu że brak miejsc, jak dziecko ma mieć szczepienie w danym miesiącu to dopiszą). Koniec końców do specjalistów chodzimy też na nfz, jak już się dostaniesz do poradni (np nefrolog na Akademii) to z kolejnymi wizytami nie ma problemu a specjaliści z prawdziwego zdarzenia (pracują w szpitalu i znają się na tym co robią). Po lux med na pomorskiej przestaję narzekać na NFZ.

  • Karims
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2019
opinia

1.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Pacjent - opinia

Dramat I totalne dno, szkoda czasu i pieniędzy na tych lekarzy.

  • Pacjent
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2019
opinia

2.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    3
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Nie polecam!

Korzystam ze względu na to, że mam abonament. Jednakże jestem bardzo niezadowola. Brak terminów do lekarzy specjalistów prowadzących, np endokrynolog. Pani w recepcji informuje o możliwości śledzenia na bieżąco wolnych terminów do lekarzy! No tak, nie mam co robić tylko siedzieć na portalu pacjenta i pilnować czy zwolnilo się miejsce do mojego lekarza prowadzącego. Na badanie dna oka, należy mieć skierowanie, czyli dwie wizyty aby zrobić jedno badanie (po to się umówiłam, wadę wzroku sprawdzę w każdym optyku przy zakupie szkieł korekcyjnych) !

  • Klient-pacjent
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2019
opinia

2.3

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.3
 

okropna obsługa reklamacyjna

Okropna obsługa reklamacyjna. Po złożeniu reklamacji po dłuższym czasie zadzwoniła Paniusia rozpatrująca sprawę. Jej zachowanie było poniżej jakiegokolwiek poziomu. Taka osoba nie powinna pracować w tym miejscu. Tragedia. Zrezygnowałam z usług i nie polecam. W Trójmieście jest wiele innych placówek medycznych z wyższym poziomem obsługi.

  • anonim
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2019
opinia

2.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    4
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

spadek usług

Niestety Luxmed zawarł zbyt dużo umów z firmami a teraz nie ma lekarzy i ma bardzo słabo wykwalifikowanych lekarzy a do tego widać, że firma szuka oszczędności . Szkoda, jeszcze w 2017 roku było mozliwe dostać szybko terminy i skierowania na badania, to byla alternatywa do NFZ, teraz Luxmed to ruina.

  • Didi
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2019
opinia

1.4

w kategorii

Badania kierowców

  • obsługa:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • lokalizacja:
    3
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.4
 

Michał K. - opinia

kompletny brak profesjonalizmu, personel nie doinformowany, sprzedają badania dla kierowców kat. C,C+E ale nie informują ,że to tylko dla kandydatów a nie dla zawodowych, omijać szerokim łukiem,

  • Michał K.
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2018
opinia

Brak profesjonalizmu i dezorganizacja pod przykrywką uprzejmości

Luxmed zostawia na lodzie firmy przejęte ze Swissmedu. Jeszcze w sierpniu i wrześniu wysyłaliśmy pracowników na badania medycyny pracy do Luxmedu, mimo że umowa podpisywana była ze Swissmedem. Aktualnie Swissmed odsyła firmy do Luxmedu, w którym nie ma osoby, która potrafiłaby coś na ten temat powiedzieć. Nie wiadomo dlaczego wczesniej bylo to mozliwe, a teraz nie jest, nie wiadomo dlaczego formalności zmiany umowy na Luxmed nie zostaly dopelnione, dlaczego nie zostalismy poinfomowani, nie wiadomo zupelnie nic. O zgrozo, Luxmed odsyla do Swissmedu! Pani Alicja Brywczyńska podsumowuje problem na zasadzie nie ma skierowania, to nic nie mogę zrobić, od przełożonej - p. Luizy Szmytkowskiej przynosi jednie informację, że NIPu firmy nie ma w bazie to nic nie możemy zrobić. Żadnej inicjatywy, żadnej skruchy, jeszcze jeden przykład "pracy za karę". omijać szerokim łukiem!!!

  • Firma z Gdańska
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2018
opinia

1.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Brak dostępności terminów!

Od trzech-czterech miesięcy w luxmed dostępność usług do specjalistów drastycznie zmalała! Już wcześniej czas oczekiwania na wizytę wynosił ponad tydzień, do niektórych lekarzy nawet kilka miesięcy. Jednak teraz do większości specjalistów nie ma możliwości umówienia się! Są jedynie pojedyncze wizyty do nielicznych lekarzy i to tylko w godzinach porannych. Dzwoniąc na infolinię otrzymuje się informacje, ze grafiki wprowadzane są na 3 miesiące i jest to udogodnienie wprowadzone na „korzyść” pacjentów oraz że należy odświeżać portal w celu sprawdzania czy zostały dodane dodatkowe terminy. Kpina i wyrzucenie pieniędzy w błoto! Nie liczą się w ogóle z klientami, a usługi wcale nie są tanie!

  • Xxx
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2018
opinia

1.8

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    2
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
1.8
 

Rejestracja - zbyt długi czas oczekiwania, brak wolnych terminów

Czas oczekiwania do recepcji stanowczo za długi. Nie po to umawiam się na konkretną godzinę do lekarza lub badanie, żeby odczekać pół godziny a czasem i dłużej w rejestracji tylko po odhaczenie wizyty i podanie numeru pokoju. Przez długie oczekiwanie w rejestracji opóźnia się wejście do gabinetu. I tak wizyta u lekarza trwała 15 minut, czekanie przed gabinetem 10 minut a w rejestracji 30 minut. Strata czasu. Umówienie się do lekarz np kardiologa, u którego już byłam graniczy z cudem, albo w ciągu najbliższych trzech miesięcy nie ma żadnego wolnego terminu albo są dwa przedpołudniowe. Nie po to opłaca się abonament żeby idąc do lekarza brać dzień urlopu i za każdym razem trafiać do innego i od nowa opowiadać co dolega. Nie polecam.

  • Ika
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2018
opinia

1.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Pakiet Firmowy VIP

Od czterech lat mam dla siebie i całej rodziny wykupiony w Swissmedzie pakiet VIP , który gwarantuje mi dostęp do każdego specjalisty w ciągu 48 godzin , od dwóch miesięcy firma została przejęta przez Lux Med efekt taki ,że faktury o takiej samej wartości dostaję z nowym nagłówkiem a na badanie USG bolącego ramienia czekam trzeci tydzień.

  • Witek
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2018
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »