Centrum Medyczne LUX MED

Napisali o nas

Opinie + Oceń

opinia

3.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    3
     
  • czas oczekiwania:
    3
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
3.0
 

Zniesmaczony pacjent - opinia

Luxmed z luxem nie ma nic wspólnego. Po teleporadzie wystawiono e-receptę. "Błąd systemu" sprawił, że nie dotarła smsem. Wystawiono papierową do odbioru osobistego. Podróż w obie strony 60 km (Gdańsk - Gdynia - Gdańsk). W czasie II fali covid. Kpina z pacjenta. Kolejna sytuacja. Wizyta abonamentowa. Skierowanie na mały zabieg chirurgiczny w ramach NFZ. W sugerowanej placówce słusznie zauważono, że lekarz wystawiający skierowanie powinien zaznaczyć by zabieg wykonano w ramach abonamentu. Dzwonię na infolinię, tłumaczę sytuację i proszę o wskazanie terminu zabiegu w ramach abonamentu. Pani sugeruje, bym sam sobie sprawdził bo ona w systemie nie widzi... Ręce mi już opadają. Może i lekarze dobrzy ale przez małe błędy i kulawy "system" proste rzeczy stają się skomplikowane. Na zasadzie: można prościej ale zróbmy trudniej.

  • Zniesmaczony pacjent
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2021
opinia

1.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Monika - opinia

Co to wogole ma być za opieka!!! Za co płacimy abonament!!! Teleporada nie realna w żadnym mieście jeśli zaznaczysz że masz objawy przeziębienia, za to jak zaznaczysz że nie masz jest teleporada. Wychodzi na to że jak jesteś chory nie ma dla Ciebie lekarza za to jak jesteś zdrowy lekarz czeka pod telefonem. Dno kompletne!!!!!!

  • Monika
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2021
opinia

2.8

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    4
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
2.8
 

bpiwak - opinia

Od miesiaca probuje bezskutecznie umowic corke na badania. W portalu pacjenta od miesiaca (sprawdzajac kilka- kilkanascie razy dzienie - codziennie) nie moge znalezc ani jednej wolnej godziny na wizyte w laboratorium na Jaskowej Dolinie, a od 3 tygodni rozniez na Alei Zwyciestwa. Gdy zadzwonilam wczoraj na infolinie (po raz kolejny) uslyszalam, ze nie ma wolnych terminow, a gdy poszlam dzis do placowki na Jaskowa Doline to okazalo sie ze byl np wolny termin na godz 10:20. Lux Med w Warszawie pronouje mi wyjazd do Gdyni by tam oddac probke do badan. Od Pracownika Lux Medu uslyszalam ze moge zlozyc reklamacje do dzialu Reklamacji, ale pracownicy dzialu reklamcji z pacjentami nie rozmawiaja. odebralo mi mowe. To od czego i po co oni sa. W dalszym ciagu nie widze tych terminow na badania, ktorzy widza inni, bo ludzie na te badania jakos sie umawiaja. Nikt w Lux Medzie nie jest zainteresowany wyjasnieniem czemu nie widze 2 placowek w aplikacji. A lekarz z lux medu zalecil badania corce 1x w miesiacu, co miesiac... Moze wykonalam corce za duzo badan i trzeba mnie za to ukarac nakladaj bana na najblizsze dla mnie placowki, pozostawiajac mozliwosc skorzystania na drugim koncu miasta,

  • bpiwak
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2021
opinia

Marzena - opinia

Dostałam skierowanie do lekarza hematologa..Panie w rejestracji bardzo miłe i rzeczowe...problem nastąpił kiedy przekroczyłam próg gabinetu.Pani doktor okazała się dla mnie osobą zupełnie pozbawioną empatii ....wyniosła ...wynosząca się nad innych...niestety ogromnie się zawiodłam nad potraktowaniem lekarza względem pacjenta..szkoda ze szczególnie w tych czasach w tym ciężkim okresie zostałam potraktowana w sposób który zapamiętam na długo.

  • Marzena
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2021
opinia

1.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Tomasz - opinia

Od dawna wiadomo, że zainteresowanie na szczepienia przeciwko grypie będzie w okresie jesiennym bardzo duże. Dzisiaj był pierwszy dzień, gdzie można było przeprowadzić konsultację telefoniczną z lekarzem i zakwalifikować się do szczepienia. Od rana próbowałem się skontaktować z Lux Medem-bez skutku. Gdy w końcu się udało szczepionek już nie ma. Pani powiedziała, że trzeba się dowiadywać i śledzić informacje na stronie - może się uda. Ciekawe za co płacę, gdy mam bogaty pakiet z którego nie mogę skorzystać. Dla mnie to żenada, brak przewidywania i przygotowania oraz lekceważenie pacjentów. Nie polecam.

  • Tomasz
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2020
opinia

1.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Ewelina W - opinia

Umówiłam się na prywatną teleporade w firmie lux-med. Bardzo mi zależało na jak najszybszej konsultacji. Koszt jednej telefonicznej konsultacji to 109 zł. Rezerwując wizytę dzień wcześniej otrzymałam maila z potwierdzeniem oraz smsa z przypomnieniem o wizycie. Byłam umówiona na godzinę 14:00, czekałam do 15:40, po tej godzinie sama postanowiłam zadzwonić na infolinię. Tam byłam zbywana przez kilku konsultantów, aż w końcu o godzinie 18:10 dowiedziałam się, że dział który się tym zajmuje pracuje do 16 więc nikt nic nie zrobi. Nikomu nie polecam.

  • Ewelina W
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2020
opinia

1.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Ania - opinia

Masakra. Gorąco nie polecam. Obecnie jedyny kontak to infolinie, maili nie obsługuje. Problem z uzyskanie skierowania w wersji papierowej po ustaniu abonamentu.

  • Ania
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2020
opinia

2.3

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    4
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.3
 

Natalia - opinia

Zbywają przez tydzień obiecując termin a później się wypinają...pozostawiając pacjenta z dużym problemem...i z niczym Widniejące konsultacje telefoniczne nie są w żaden sposób osiągalne. W tej chwili nawet bez jakiejkolwiek informacji anulują wizyty... Człowiek po zalogowaniu się do portalu pacjenta widzi że nie ma zaplanowanej wizyty mimo iż została potwierdzona rezerwacja.. a ze strony Luxmed nawet głupiego smsa informującego o anulacji.. To jest kpienie z pacjenta.

  • Natalia
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2020
opinia

1.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Ewa - opinia

Ciągły brak terminów ciągle odwołania wizyt bez podania przyczyn portal pacjenta nie mający racji bytu uśmiechając się olewaja pacjentów

  • Ewa
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2020
opinia

1.5

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.5
 

Agnieszka - opinia

Płace za abonament a nie jestem w stanie skorzystać. Właśnie przedawniło mi się skierowanie na usg tarczycy bo nie ma jak się umówić prze 6 mc. Żenada i strata pieniędzy.

  • Agnieszka
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020
opinia

3.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
3.0
 

Medycyna pracy - opinia

To już nie działa jak prywatna opieka medyczna.

  • Medycyna pracy
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
opinia

2.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Aga - opinia

brak terminów - a jak już w końcu się jakiś znajdzie to zazwyczaj w godzinach kiedy zwykli ludzie pracują 9-13. W aplikacji luxmed terminów jest jeszcze mniej.

  • Aga
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2019
opinia

2.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

AU - opinia

Cóż z tego, że oferta dość bogata skoro terminów notorycznie brak. Od jakiegoś czasu zastanawiam się po co tej firmie aplikacja skoro korzystanie z niej mija się z celem - przynajmniej w zakresie wyszukiwania wolnych terminów. A jeszcze pół roku temu nie powiedziałabym złego słowa.

  • AU
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2019
opinia

1.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    -
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

...

Mnóstwo kruczków w owu ktore wychodza w trakcie trwania abonamentu. Nikt o nich nie poinformuje przed podpisaniem a owu jest tak skonstruowane, ze trudno to zinterpretować nie mając doswiadczenia z tego typu uslugami.

  • Damian
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2019
opinia

2.5

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.5
 

Długie kolejki do pediatry i na szczepienia na pomorskiej

Zdecydowanie odradzam pakiety rodzinne. Pediatra tylko na pomorskiej (na zwycięstwa jest pani pediatra hematolog ale przyjmuje tylko raz w tygodniu), ze zdrowym dzieckiem kolejka chyba z 2 tyg (chciałam dostać skierowanie na badania, dziecko ma powiększony ukm). Jak chciałam zapisać się na szczepienia to 2 mc-e. Pani pielęgniarka od szczepień chyba minęła się z powołaniem. Zawsze mega kolejka do recepcji. Zrezygnowałam, zapisałam dzieci w POZ na NFZ, zawsze dostaję się do pediatry tego samego dnia, super obsługa, szczepienia zawsze terminowe (nie ma argumentu że brak miejsc, jak dziecko ma mieć szczepienie w danym miesiącu to dopiszą). Koniec końców do specjalistów chodzimy też na nfz, jak już się dostaniesz do poradni (np nefrolog na Akademii) to z kolejnymi wizytami nie ma problemu a specjaliści z prawdziwego zdarzenia (pracują w szpitalu i znają się na tym co robią). Po lux med na pomorskiej przestaję narzekać na NFZ.

  • Karims
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2019
opinia

1.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Pacjent - opinia

Dramat I totalne dno, szkoda czasu i pieniędzy na tych lekarzy.

  • Pacjent
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2019
opinia

2.0

w kategorii

Prywatne kliniki i spółdzielnie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    3
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Nie polecam!

Korzystam ze względu na to, że mam abonament. Jednakże jestem bardzo niezadowola. Brak terminów do lekarzy specjalistów prowadzących, np endokrynolog. Pani w recepcji informuje o możliwości śledzenia na bieżąco wolnych terminów do lekarzy! No tak, nie mam co robić tylko siedzieć na portalu pacjenta i pilnować czy zwolnilo się miejsce do mojego lekarza prowadzącego. Na badanie dna oka, należy mieć skierowanie, czyli dwie wizyty aby zrobić jedno badanie (po to się umówiłam, wadę wzroku sprawdzę w każdym optyku przy zakupie szkieł korekcyjnych) !

  • Klient-pacjent
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2019
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »